SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Ik zal wel naar parfum proevenquote:
Ja, dat ken ik niet.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Deze draai ik om Theo Thee te plezieren. En mezelf trouwens ook, want ik hoor deze stem graag.
Terroristje in de straat?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
Nou, de muziek vloog er even uit, hoorde ik opeens de boemboemboem van een of andere malloot in de straat
Dat houdt je wel wakker, tochquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
Nou, de muziek vloog er even uit, hoorde ik opeens de boemboemboem van een of andere malloot in de straat
Nou ja, IS kan zich ook wel eens vergissen en denken dat Zwolle een hot target is.quote:
We hadden al eens een bommelding op de Grote Markt, paar maanden geledenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou ja, IS kan zich ook wel eens vergissen en denken dat Zwolle een hot target is.
OEH! Sensaasie!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:34 schreef CindieY het volgende:
We hadden al eens een bommelding op de Grote Markt, paar maanden geleden
op Best Kept Secret in 2014 was dit echtquote:
Klinkt spannend, ik hoop dat ik het liedje nog niet kenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Ja, goede synthpopband. Ik zal na het verzoekje van Theo Thee zo nog even een nummer inpassen waarvan ik wel benieuwd ben wat Sfeermaker ervan vindt
Komt hiernaquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:39 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Klinkt spannend, ik hoop dat ik het liedje nog niet ken
"In the heart of Juliet" is ook een fijne. Lekker romantisch!quote:
Bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:43 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er helaas vandoor.
Bedankt weer Elffijne avond verder iedereen.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:43 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er helaas vandoor.
Bedankt weer Elffijne avond verder iedereen.
Insgelijksquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
DJ11 bedankt voor de muziekjes maar ik ga afhaken en Netflix kijken! Fijne avond nog!
K3?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: het aller-, allereerste verzoekje dat ik als luisteraar ooit deed bij Radio 49...
Ik ga niet draaienquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Als niemand na mij wil draaien, verleng ik trouwens nog even
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Als niemand na mij wil draaien, verleng ik trouwens nog even
Let op wat er zo gebeurt....quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Aardig liedje hoor, helemaal mijn ding
Voortaan ben je gewaarschuwdquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:53 schreef CindieY het volgende:
Hehe, ik typte dit eerder vanavond nog ergens in het topic
Hoe dan ook:
Hopelijk gaat het nu wel wat langer goedquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer ingetuned. Kijken hoe lang het duurt.
Tevens: Mijn ventilator draait.
Je woont gewoon in het slechte deel van Zwollequote:
* CindieY gaat broeden op allerlei titels die ze terloops gaat noemenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voortaan ben je gewaarschuwd(stiekem is dit best een lekker liedje, trouwens....
)
Nee, mijn hele internet klappert alsof het tanden van eskimo's die vergeten zijn hun kleren aan te trekken zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Wat raar...Ik hoor verder van niemand klachten...
Oh! OH! Ik kan tóch niet luisteren!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
* CindieY gaat broeden op allerlei titels die ze terloops gaat noemen
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh! OH! Ik kan tóch niet luisteren!
Even wat titels van Bløf opzoeken.
[..]
Het is op eigen risicoquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
* CindieY gaat broeden op allerlei titels die ze terloops gaat noemen
Ik hang ook gewoon aan een draadje hoor!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:57 schreef Sfeermaker het volgende:
jullie moeten eens allemaal van de wifi afgaan , hier klapt ie er niet uit met draad
aan een zijden draadje. Ik ook hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hang ook gewoon aan een draadje hoor!
tuurlijk kan wel iets.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingetuned via tail's linkje. Werkt!
Kan ook dat er problemen met de R49-server zijn. Wel jammer. Hopelijk hebben de andere luisteraars geen last?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:58 schreef CindieY het volgende:
Ik heb helemaal niks aan een draadje, het is bij mij ook niet de internetverbinding die er uit klapt. Alleen de stream twee keer.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
aan een zijden draadje. Ik ook hoor.
Zolang je dit maar laat:quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is op eigen risico
Ik ben een muzikale hoer (ben deze week nog zo genoemd door iemand...) - ik draai echt alles als het moet. Vanavond zelfs Justin Bieber gedraaid
[..]
Nope, hier gaat het al de hele tijd goed.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan ook dat er problemen met de R49-server zijn. Wel jammer. Hopelijk hebben de andere luisteraars geen last?
Scheldwoordenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
*kuch*
https://en.wikipedia.org/wiki/Coldplay_discography#Singles
*kuch*
https://nl.wikipedia.org/wiki/Discografie_van_BL%C3%98F#Singles
*kuch*
Nergens last van.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan ook dat er problemen met de R49-server zijn. Wel jammer. Hopelijk hebben de andere luisteraars geen last?
Nomzquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
tuurlijk kan wel iets.
zoals koken
[ afbeelding ] was lekker.
gedronken met een lekkere ipa.
elf je draait heel goed
Ik heb echt geen enkele moeite met het draaien van Coldplay hoor. Weet waar je om vraagt...quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
*kuch*
https://en.wikipedia.org/wiki/Coldplay_discography#Singles
*kuch*
https://nl.wikipedia.org/wiki/Discografie_van_BL%C3%98F#Singles
*kuch*
Trustenquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Succes met het vervolg, ik ga eens vroeg mijn nest in.
Beetje moe...![]()
quote:
Om nom nomquote:zoals koken
Thanksquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
tuurlijk kan wel iets.
zoals koken
[ afbeelding ] was lekker.
gedronken met een lekkere ipa.
elf je draait heel goed
Doe dan! Bløf! Euh.. bluf!quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb echt geen enkele moeite met het draaien van Coldplay hoor. Weet waar je om vraagt...
Dat was een andere.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:02 schreef livelink het volgende:
Deze heb ik eerder deze week gehoord, volgens mij. Of was dat weer een andere?
Klokkenquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:03 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 bladert even in de atlas en kijkt op de klokken
(lees: DJ11 twijfelt nog)
radio49.ga/player1.htmlquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:58 schreef CindieY het volgende:
Ik heb helemaal niks aan een draadje, het is bij mij ook niet de internetverbinding die er uit klapt. Alleen de stream twee keer.
Oh ja, volgens mij niet Killer. Ik zoek hem even op in de lijst van DJ11quote:
Het was ook niet Future love paradise, want daarvan had hij de normale versie gedraaid, geloof ik.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij niet Killer. Ik zoek hem even op in de lijst van DJ11
Het løkt mij tóch niet om te luisterenquote:
Je had helemaal gelijk. Ik vond hem in ieder geval wel mooier dan de accoustische versie van Crazy.quote:
np: Coldplay - Clocks (Röyksopp's Trembling Heart remix)quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het løkt mij tóch niet om te luisteren
Andere keer weerquote:
http://radio49.ga/listenaac.htmquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met die 1? Want ik heb die link zónder de 1.
Ja, maar je hebt toch nog wel een beetje mededogen?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het løkt mij tóch niet om te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |