Fatoeman:quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kan op twee manieren:
Gay version:
[ afbeelding ]
Real man version:
[ afbeelding ]
David Bowie, geboren 1947.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:59 schreef SpecialK het volgende:
Welke generatie was deze man ookweer het grote stijlvoorbeeld voor?
[ afbeelding ]
Ik wil je wel dmen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:10 schreef Pharkus het volgende:
Geen DM gehad, maar ik rook het werkzweet van een afstand.
In zijn dromen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:56 schreef Werkman het volgende:
[..]
Fatoeman is een neger hoor!
[ afbeelding ]
En met één modaal salaris een ruime woning gekocht hebben die nu in waarde is verdubbeldquote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:54 schreef MichaelScott het volgende:
Babyboomers die 40 jaar lang hetzelfde hersenloze werk uitvoeren om vervolgens afgescheept te worden met een gouden Rolex.
Ik denk dat haar man der wel mooi vindt.quote:
Jij zou haar niet doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik denk dat haar man der wel mooi vindt.
Als je dagelijks doucht voel je je inderdaad niet als een millenialquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:16 schreef Cultuur058 het volgende:
Wat ik vooral kut vind aan milenials is dat ik er in veel gevallen omwille geboortejaar ('83) bij hoor.
Ik kan me echter totaal niet identificeren met de punten zoals genoemd in de OP.
De puntjes er tussenin kan ik me ook niet in vinden hoorquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:22 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Als je dagelijks doucht voel je je inderdaad niet als een millenial
op IS GEWOON JALOERS DAT HIJ NIET DE KANSEN KREEG ALS KIND ZOALS DE HUIDIGE GENERATIE EN NU OP DIT MANIER HUILIE HUILIE DOETquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:16 schreef Cultuur058 het volgende:
Wat ik vooral kut vind aan milenials is dat ik er in veel gevallen omwille geboortejaar ('83) bij hoor.
Ik kan me echter totaal niet identificeren met de punten zoals genoemd in de OP.
kansen zoals je Caps Lock uit zetten?quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:28 schreef corehype het volgende:
[..]
op IS GEWOON JALOERS DAT HIJ NIET DE KANSEN KREEG ALS KIND ZOALS DE HUIDIGE GENERATIE EN NU OP DIT MANIER HUILIE HUILIE DOET
Zelfde als iwaniusquote:Op woensdag 19 juli 2017 15:28 schreef corehype het volgende:
[..]
op IS GEWOON JALOERS DAT HIJ NIET DE KANSEN KREEG ALS KIND ZOALS DE HUIDIGE GENERATIE EN NU OP DIT MANIER HUILIE HUILIE DOET
KLB / Broertje krijgt als starter meer dan mij moneyquote:Op woensdag 19 juli 2017 15:28 schreef corehype het volgende:
[..]
Nee, Van voor 1985 vinden sommige sociologen dat je nog net onder generatie X valt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:16 schreef Cultuur058 het volgende:
Hebben ze hard voor gewerkt hoor!!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En met één modaal salaris een ruime woning gekocht hebben die nu in waarde is verdubbeld
Elke generatie wel.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Overigens wel met TS eens dat er relatief veel wereldvreemde figuren zitten tussen de jongeren van nu
80.000 gulden -> 220.000 euro jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En met één modaal salaris een ruime woning gekocht hebben die nu in waarde is verdubbeld
En zo dacht Socrates al over zijn generatiegenoten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Elke generatie wel.
Plato liep al te janken over de jeugd is zijn tijd.
Mwoa ik hoor zelf bij die generatie en ik denk dat het internet wel een hoop onzin uit alle uithoeken van de wereld bij elkaar heeft kunnen brengen (met name de VS e.d.).quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Elke generatie wel.
Jep, nu heb je wel een completer beeld van alle smaken debiliteit die wij als mensheid te bieden hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa ik hoor zelf bij die generatie en ik denk dat het internet wel een hoop onzin uit alle uithoeken van de wereld bij elkaar heeft kunnen brengen (met name de VS e.d.).
Corehype die anderen sneu noemt. Gekkigheid.quote:Op woensdag 19 juli 2017 07:30 schreef corehype het volgende:
Werkman is toch die sneue monteur met betonblokhoogfd vrienden?
Heerlijk inderdaad, vooral omdat er dus door die versplintering vaak kleine groepen mensen zijn die menen de wijsheid in pacht te hebben en dit overal willen verspreiden als de absolute waarheidquote:Op woensdag 19 juli 2017 17:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep, nu heb je wel een completer beeld van alle smaken debiliteit die wij als mensheid te bieden hebben.
Ben benieuwd of er in de laatste 20 ook meer sectes in opkomst zijn gekomen, kan haast niet anders gezien het gemak waarmee je anderen kan bereiken.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, vooral omdat er dus door die versplintering vaak kleine groepen mensen zijn die menen de wijsheid in pacht te hebben en dit overal willen verspreiden als de absolute waarheid
De generatie die aan de heroïne zat.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:59 schreef SpecialK het volgende:
Welke generatie was deze man ookweer het grote stijlvoorbeeld voor?
[ afbeelding ]
los van dat het ingetwijfeld waar zal zijn, is de bekende quote van plato verzonnen om een studie onderzoek interessanter te maken.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Elke generatie wel.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
los van dat het ingetwijfeld waar zal zijn, is de bekende quote van plato verzonnen om een studie onderzoek interessanter te maken.
Huh? Millenials zijn toch lui die rond 2000 geboren zijn?quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:16 schreef Cultuur058 het volgende:
Denk dat een echte sekte van 'vroegah' niet meer te vergelijken is met die van nu. Vroeger was het gebrek aan communicatiemiddelen een middel om de sekte geheim te houden en de volgelingen trouw. Tegenwoordig staat alles in het teken van delen en reageren.quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er in de laatste 20 ook meer sectes in opkomst zijn gekomen, kan haast niet anders gezien het gemak waarmee je anderen kan bereiken.
De Islamitische wereld zit momenteel vol met salafistische sektes...quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk dat een echte sekte van 'vroegah' niet meer te vergelijken is met die van nu. Vroeger was het gebrek aan communicatiemiddelen een middel om de sekte geheim te houden en de volgelingen trouw. Tegenwoordig staat alles in het teken van delen en reageren.
Desondanks denk ik dat er wel aardig wat subgroepen zijn die sektarische trekjes hebben ontwikkeldDenk aan jonge meiden die zich storten op superfoods en met z'n allen een community vormen om maar zo 'gezond' mogelijk te eten. Leden die een dag een pizza pakken zouden zoiets never nooit op internet durven plaatsen. Zelfde verhaal bij die reddit figuren die zogenaamd 'de waarheid' hebben ontdekt over vrouwen en dat blue pill/red pill geleuter.
Mja de bekende lui zoals Jim Jones, Guru Baghwan en Shoko Asahara zijn bekend geworden door de fratsen die zij en hun volgers uitgehaald hebben. Denk dat er wel meer klassieke sectes zijn die door niet massaal slachtoffers te maken simpelweg niet op de radar van de gewone man zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denk dat een echte sekte van 'vroegah' niet meer te vergelijken is met die van nu. Vroeger was het gebrek aan communicatiemiddelen een middel om de sekte geheim te houden en de volgelingen trouw. Tegenwoordig staat alles in het teken van delen en reageren.
Desondanks denk ik dat er wel aardig wat subgroepen zijn die sektarische trekjes hebben ontwikkeldDenk aan jonge meiden die zich storten op superfoods en met z'n allen een community vormen om maar zo 'gezond' mogelijk te eten. Leden die een dag een pizza pakken zouden zoiets never nooit op internet durven plaatsen. Zelfde verhaal bij die reddit figuren die zogenaamd 'de waarheid' hebben ontdekt over vrouwen en dat blue pill/red pill geleuter.
Onder gelovigen zitten zoveel gekken tussen dat ik daar maar niet over begonquote:Op woensdag 19 juli 2017 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
De Islamitische wereld zit momenteel vol met salafistische sektes...
Maar goed, de sektes zoals wij die kennen, tja je hoort er eigenlijk niet vaak meer over.
Vooral eind 60's en 70's had je dat veel. Beetje voortkomend uit die flowerpowertijd waarin ze allemaal behoefte kregen aan wooncommunes.
Niet dat ik toen al bestond trouwens.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah dat idee dus.
Wist ik overigens niet.
Zolang de volgelingen geen geweld gebruiken (ook niet tegen zichzelf) zal geen haan er naar kraaien inderdaad, ondertussen wordt er wel aan de lopende band geïndoctrineerd e.d.quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mja de bekende lui zoals Jim Jones, Guru Baghwan en Shoko Asahara zijn bekend geworden door de fratsen die zij en hun volgers uitgehaald hebben. Denk dat er wel meer klassieke sectes zijn die door niet massaal slachtoffers te maken simpelweg niet op de radar van de gewone man zitten.
Sinds die aliens de zielen van die andere aliens vingen toch?quote:
De voorbeelden die jij aanhaalt, wat lifestyle goeroes betreft kenmerken zich ook vaak door volgelingen die op eigen houtje er in doorslaan en dan door peers opgejut worden. Best wel een grappige ontwikkeling aangezien er helemaal geen 'controle' is door degenen die zo'n beweging op hebben gezetquote:Op woensdag 19 juli 2017 18:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zolang de volgelingen geen geweld gebruiken (ook niet tegen zichzelf) zal geen haan er naar kraaien inderdaad, ondertussen wordt er wel aan de lopende band geïndoctrineerd e.d.
Hoewel ik moet bekennen niet ingelezen te zijn over de achtergrond van sektes en de vorming daarvan. Heb verder ook geen idee over de schaal waarop dit voorkomt. Maar wat ik bedoelde, genoeg groepen mensen die indoctrinatie van zoveel mogelijk volgelingen als einddoel zien tegenwoordig, dan wel zonder geweld.
Das ook weer zo ja. Ik ken wel een paar van die Amerikaanse sectes waar iedereen zelfmoord pleegde voor de doomsday die nooit kwam, maar zal het boekje eens opzoeken. Klinkt wel als een interessant naslagwerk voor als ik ff niks te doen hebquote:Op woensdag 19 juli 2017 18:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De voorbeelden die jij aanhaalt, wat lifestyle goeroes betreft kenmerken zich ook vaak door volgelingen die op eigen houtje er in doorslaan en dan door peers opgejut worden. Best wel een grappige ontwikkeling aangezien er helemaal geen 'controle' is door degenen die zo'n beweging op hebben gezet
Ik heb nog wel een grappig boekje over sektes hier liggen: the Joy of sects. Is een soort van naslagwerk van de bekendste en vreemdste sektes die er zoal bestaan (hebben)
1952, door een boek van de SF schrijver L Ron Hubbard.quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jaren 70 toch? damn al sinds de jaren 50 al
Ik ben zelf dol op dat soort leesvoerquote:Op woensdag 19 juli 2017 18:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Das ook weer zo ja. Ik ken wel een paar van die Amerikaanse sectes waar iedereen zelfmoord pleegde voor de doomsday die nooit kwam, maar zal het boekje eens opzoeken. Klinkt wel als een interessant naslagwerk voor als ik ff niks te doen heb
Underground van murakami vond ik wel interessant, over de Japanse metro aanval-sekte.quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben zelf dol op dat soort leesvoer
Dat was me bekend idd. Doet me denken aan dat ik nog even een paar gepersiflageerde cultisten in Fallout overhoop moet knallen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
1952, door een boek van de SF schrijver L Ron Hubbard.
O ken alleen dat boek van hem waarin Jack Daniels katten moet vermoorden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Underground van murakami vond ik wel interessant, over de Japanse metro aanval-sekte.
Alle millenials verplicht een rode vijfhoek opgespeld!!quote:Op woensdag 19 juli 2017 18:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Heb ze nota bene uitgelachen toen Trump won!
https://www.linkedin.com/(...)me-rafael-tercarolliquote:Op woensdag 19 juli 2017 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.pewresearch.org/2009/12/10/the-millennials/
Volgens hen ben je sub30 als millenial
Ja!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:21 schreef Werkman het volgende:
- Jullie stinken,
- Zijn over-politiek correct,
- Jullie stinken,
- Met jullie kun je geen oorlog winnen omdat jullie te laf zijn.
- Jullie stinken,
- Jullie denken dat je alles beter weet maar kunnen nog geen schep vasthouden of zijn er te beroerd voor vanwege vieze handjes,
- Jullie stinken,
- Jullie gaan gekleed als homo's en hebben niks te vertellen bij de vrouwtjes,
- Jullie stinken,
- Als het geen toetsenbord heeft heeft het bij jullie geen bestaansrecht,
- Jullie stinken,
- Als jullie ergens beginnen willen jullie gelijk boven aan de ladder beginnen voor een topsalaris zonder ooit een bedrijf binnen te zijn geweest.
- Jullie stinken.
- Jullie volgen negen van de tien keer kansloze hobbyopleidingen die ons, generatie X en babyboomers geld kosten om later je uitkering te betalen.
- Jullie stinken.
- Jullie hebben de grootste bek maar bij de eerste de beste klap op je facie rennen jullie als een Cheeta naar de popo's.
En jullie stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |