Fatoeman:quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kan op twee manieren:
Gay version:
[ afbeelding ]
Real man version:
[ afbeelding ]
David Bowie, geboren 1947.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:59 schreef SpecialK het volgende:
Welke generatie was deze man ookweer het grote stijlvoorbeeld voor?
[ afbeelding ]
Ik wil je wel dmen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:10 schreef Pharkus het volgende:
Geen DM gehad, maar ik rook het werkzweet van een afstand.
In zijn dromen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:56 schreef Werkman het volgende:
[..]
Fatoeman is een neger hoor!
[ afbeelding ]
En met één modaal salaris een ruime woning gekocht hebben die nu in waarde is verdubbeldquote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:54 schreef MichaelScott het volgende:
Babyboomers die 40 jaar lang hetzelfde hersenloze werk uitvoeren om vervolgens afgescheept te worden met een gouden Rolex.
Ik denk dat haar man der wel mooi vindt.quote:
Jij zou haar niet doen?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik denk dat haar man der wel mooi vindt.
Als je dagelijks doucht voel je je inderdaad niet als een millenialquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:16 schreef Cultuur058 het volgende:
Wat ik vooral kut vind aan milenials is dat ik er in veel gevallen omwille geboortejaar ('83) bij hoor.
Ik kan me echter totaal niet identificeren met de punten zoals genoemd in de OP.
De puntjes er tussenin kan ik me ook niet in vinden hoorquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:22 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Als je dagelijks doucht voel je je inderdaad niet als een millenial
op IS GEWOON JALOERS DAT HIJ NIET DE KANSEN KREEG ALS KIND ZOALS DE HUIDIGE GENERATIE EN NU OP DIT MANIER HUILIE HUILIE DOETquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:16 schreef Cultuur058 het volgende:
Wat ik vooral kut vind aan milenials is dat ik er in veel gevallen omwille geboortejaar ('83) bij hoor.
Ik kan me echter totaal niet identificeren met de punten zoals genoemd in de OP.
kansen zoals je Caps Lock uit zetten?quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:28 schreef corehype het volgende:
[..]
op IS GEWOON JALOERS DAT HIJ NIET DE KANSEN KREEG ALS KIND ZOALS DE HUIDIGE GENERATIE EN NU OP DIT MANIER HUILIE HUILIE DOET
Zelfde als iwaniusquote:Op woensdag 19 juli 2017 15:28 schreef corehype het volgende:
[..]
op IS GEWOON JALOERS DAT HIJ NIET DE KANSEN KREEG ALS KIND ZOALS DE HUIDIGE GENERATIE EN NU OP DIT MANIER HUILIE HUILIE DOET
KLB / Broertje krijgt als starter meer dan mij moneyquote:Op woensdag 19 juli 2017 15:28 schreef corehype het volgende:
[..]
Nee, Van voor 1985 vinden sommige sociologen dat je nog net onder generatie X valt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:16 schreef Cultuur058 het volgende:
Hebben ze hard voor gewerkt hoor!!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En met één modaal salaris een ruime woning gekocht hebben die nu in waarde is verdubbeld
Elke generatie wel.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
Overigens wel met TS eens dat er relatief veel wereldvreemde figuren zitten tussen de jongeren van nu
80.000 gulden -> 220.000 euro jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En met één modaal salaris een ruime woning gekocht hebben die nu in waarde is verdubbeld
En zo dacht Socrates al over zijn generatiegenoten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Elke generatie wel.
Plato liep al te janken over de jeugd is zijn tijd.
Mwoa ik hoor zelf bij die generatie en ik denk dat het internet wel een hoop onzin uit alle uithoeken van de wereld bij elkaar heeft kunnen brengen (met name de VS e.d.).quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Elke generatie wel.
Plato liep al te janken over de jeugd is zijn tijd.
Jep, nu heb je wel een completer beeld van alle smaken debiliteit die wij als mensheid te bieden hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa ik hoor zelf bij die generatie en ik denk dat het internet wel een hoop onzin uit alle uithoeken van de wereld bij elkaar heeft kunnen brengen (met name de VS e.d.).
Corehype die anderen sneu noemt. Gekkigheid.quote:Op woensdag 19 juli 2017 07:30 schreef corehype het volgende:
Werkman is toch die sneue monteur met betonblokhoogfd vrienden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |