gun Je mijn spotlightquote:Op vrijdag 14 juli 2017 01:23 schreef Neverknown het volgende:
vieze jatter, ben ik zo lang afwezig gun je me alsnog niet de spotlights.
ik je het licht in je ogen sws bbquote:
Ik weet niet, vind zijn blik gewoon geil. en goede botstructuur.quote:
Ben je homoseksueel? (No offense)quote:Op vrijdag 14 juli 2017 01:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind zijn blik gewoon geil. en goede botstructuur.
Maar hij heeft wel een excentrieke stem als ie praat tenminste, rappen is wel leuk en praats iets te blacka.
jossy zou ik wel neuken indeedquote:Op vrijdag 14 juli 2017 01:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ben je homoseksueel? (No offense)
Maar hij maakt dus wel misbruik van sommige meiden.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 02:09 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
en luister et mooie van jossy is hij zou buiten seks, geen misbruik maken van een meid, want jossy is een echte g en maakt zijn eigen geluk zoals een ECHTE man dat doet.
Die willen ook geneukt worden door hem zijn ze zelf bij. Fame trekt nu eenmaal vrouwen. net zoals boef nou een meiske heeft die voor em kookt en alles. Zou ze niet doen als hij fulltime werkte voor 8 euro wss en geen status had. Ze krijge natte poes van!quote:Op vrijdag 14 juli 2017 02:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar hij maakt dus wel misbruik van sommige meiden.
Dan worden ze niet misbruikt. Het zijn gewoon vuile golddiggers man.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 02:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die willen ook geneukt worden door hem zijn ze zelf bij. Fame trekt nu eenmaal vrouwen. net zoals boef nou een meiske heeft die voor em kookt en alles. Zou ze niet doen als hij fulltime werkte voor 8 euro wss en geen status had. Ze krijge natte poes van!
Ik zou ook wel een eitje bakken voor jossy![]()
(in mn baarmoeder hihi)
naja in feiten, gebruikt hij ze voor de seks hij lokt ze met fame, zij liken hem voor zijn status en vallen ervoor. Maar vrouwen worden wel verliefd op zon kill dus eindigen wel enkel met een misbruikte pussy. ipv happy familly idee in hun domme koppie.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 02:18 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dan worden ze niet misbruikt. Het zijn gewoon vuile golddiggers man.
Moet ik nu ook een topic aanmaken om te klagen over vrouwelijke golddiggers? Kan ik morgen wel doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 02:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
naja in feiten, gebruikt hij ze voor de seks hij lokt ze met fame, zij liken hem voor zijn status en vallen ervoor. Maar vrouwen worden wel verliefd op zon kill dus eindigen wel enkel met een misbruikte pussy. ipv happy familly idee in hun domme koppie.
golddiggers?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 02:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een topic aanmaken om te klagen over vrouwelijke golddiggers? Kan ik morgen wel doen.
Ik kan beter zo gaan slapen.
Dan is een vrouw die met zo'n rapper gaat neuken om geld te krijgen wel dom, want ze krijgt 't toch niet. Dan kan ze net zo goed een relatie zoeken met een gewone man.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 02:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
golddiggers?
denk jij hij geeft zon neukertje meteen een LV tas?, gaat gwn om de status die die mannen hebben, en zeker, als je hem de jouwe kan maken dan ook deels om geld uiteindelijk.
maar als je zon man/rapper dit geval, neukt moet je niet verwachten dat ie je dik gaat trakteren.
en ja het stukje status van een man is vaak ook geld, maar in geval van rappers vaak ook naamsbekendheid waardoor ze hem in eerste instantie neuken door zijn reputatie, ik zou niet bij een rapper gaan golddiggen want hij wil misschien met een beetje pech nog geen eens seks van je, en met een beetje geluk wil ie je wel keertje neuken maar je moet niet verwachten dat je hem kan leegtrekken. highclasszemmels.
Dan moet je een een rijke man vinden, die geen naamsbekendheid heeft, zijn uiterlijk wat minder goed heeft zitten, daar kun je misschien wel golddiggen als vrouw.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 02:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
golddiggers?
denk jij hij geeft zon neukertje meteen een LV tas?, gaat gwn om de status die die mannen hebben, en zeker, als je hem de jouwe kan maken dan ook deels om geld uiteindelijk.
maar als je zon man/rapper dit geval, neukt moet je niet verwachten dat ie je dik gaat trakteren.
en ja het stukje status van een man is vaak ook geld, maar in geval van rappers vaak ook naamsbekendheid waardoor ze hem in eerste instantie neuken door zijn reputatie, ik zou niet bij een rapper gaan golddiggen want hij wil misschien met een beetje pech nog geen eens seks van je, en met een beetje geluk wil ie je wel keertje neuken maar je moet niet verwachten dat je hem kan leegtrekken. highclasszemmels.
Dan moet je een een rijke man vinden, die geen naamsbekendheid heeft, zijn uiterlijk wat minder goed heeft zitten, daar kun je misschien wel golddiggen als vrouw.
Hoi kanjerquote:
Wiequote:Op vrijdag 14 juli 2017 04:36 schreef Myrr het volgende:
Ze heeft gelijk tho. Gwn hoeren die geen besef hebben en denken dat geneukt zijn door een rapper stoer is ofzo.
Je kan het wel slimmer aanpakken zo te zienquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
527 notes zie ik nu
Wel één positief dus dat telt niet.
Helaas ga ik de 1000 niet halen want bij de 100K posts gaat dit account op slot.
Of ik moet wel heel erg m'n best gaan doen.
Allebei komen ze wat wereldvreemd over. Maar dat is hier eigenlijk gemeengoed.quote:
Meloewa is back? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:45 schreef 2NutZ het volgende:
Jeetje meloewa is wel echt ver heen zegwas al compleet van het padje maar nu badtripbob niveau
zonde.
Waarom care je zo?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:45 schreef 2NutZ het volgende:
Jeetje meloewa is wel echt ver heen zegwas al compleet van het padje maar nu badtripbob niveau
zonde.
Inderdaad, beetje Opsonisatie niveau is het.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:45 schreef 2NutZ het volgende:
zonde.
Het is meloewa...? spoor jij wel?quote:
Weet niet, staat in de tt en ze post begin van het topic.quote:
Praat dan ook niet zo dom, kind.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen wie Meloewa is, pls
Ik ben helaas nooit beschuldigd van het zijn van een slimme jongenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan het wel slimmer aanpakken zo te zien
[..]
Allebei komen ze wat wereldvreemd over. Maar dat is hier eigenlijk gemeengoed.
Mensen die op een doordeweekse dag na 08:00 nog willen slapenquote:
Awwwwquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben helaas nooit beschuldigd van het zijn van een slimme jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |