527 notes zie ik nuquote:
Nee, waarom denk je dat?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
is firwarrior dezelfde als dickie long ofzo?
Agreedquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Jongens laten we het leuk houden ofzo.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:30 schreef Rozevla het volgende:
# FOKCENSUUR!!!
# SORRYIKDACHTDATIKINEENVRIJLANDLEEFDE!!!!
# MONDDOOD
!!!!!!!
quote:
Je moet geen haat maken broer, krijg je alleen maar narigheid van. Alleen liefde, en kip.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ik Ama whiteknight? Heeft meer te maken dat je mods maar beter te vriend kan houden. Vroeger deed ik dat niet en dat heeft me de nodige accounts gekost. Nu ben ik ouder en wijzer
je zei het nog geen uur geleden, lamme strandbalquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd voor hoe lang, maar ik ben wel weggebleven, ja.
Ik zag KLB SC bovenaan mijn actieve topics staan, dus besloot ik een kijkje te nemen.
Triggeredquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je moet geen haat maken broer, krijg je alleen maar narigheid van. Alleen liefde, en kip.
Maakt niet uit. Als ik hier wil komen, mag ik dat doen. Ik heb geen contract getekend waarin staat dat ik hier nooit meer mag komen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zei het nog geen uur geleden, lamme strandbal
gelukkig heeft fok ook geen contract met jou en kunnen ze je de mond snoeren om elke redenquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:31 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als ik hier wil komen, mag ik dat doen. Ik heb geen contract getekend waarin staat dat ik hier nooit meer mag komen.
Oh, kunnen ze dat? Gaan ze objecten in mijn mond duwen om te voorkomen dat ik praat?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig heeft ook geen contracht met jou en kunnen ze je de mond snoeren om elke reden
ja dat gaan ze doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:33 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh, kunnen ze dat? Gaan ze objecten in mijn mond duwen om te voorkomen dat ik praat?
Goeie zin btw.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal eens iets in jouw mond stoppen.
Zo kan ie wel weer equote:Op donderdag 13 juli 2017 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat ga je in zijn mond stoppen? Een dropje?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jouw lulquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:39 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat ga je in zijn mond stoppen? Een dropje?
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:39 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat ga je in zijn mond stoppen? Een dropje?
Visualiseer je alquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:40 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Gaat ze mijn lul in Pezu's mond stoppen?
Joint zou wel nice zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:41 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb wel vieze vermoedens, of het is andersom en jij wil dat hij iets in jouw mond stopt
Zou de hele dag met je aan zwembad liggen en jointjes in je mond proppen en daarna watermeloen eten en domino spelen en in het gras liggenquote:
Oh nice.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou de hele dag met je aan zwembad liggen en jointjes in je mond proppen en daarna watermeloen eten en domino spelen en in het gras liggen
Ja dat heb ik al 23324354 mensen horen zeggen. Tot nog toe zijn alleen m'n moemoe en zusje een keer gekomenquote:
Wat ik me laatst afvroeg : Die tekst onder je nick, laat je die daar over drie jaar nog staan?quote:
Als ik wat meer geld had op dit moment zou ik het nog echt doen ook. Heb toch niks te doen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al 23324354 mensen horen zeggen. Tot nog toe zijn alleen m'n moemoe en zusje een keer gekomen
Ah ja en een maat ook een keer.
Feyenoord kennende zal die er nog wel een paar jaar staan. Achttien jaar waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ik me laatst afvroeg : Die tekst onder je nick, laat je die daar over drie jaar nog staan?
Ongeveer even groot.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:50 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik dacht dat je liever zijn lul in je mond had gehad
Ik zoek nog een kamermeisje tegen kost en inwoning en een beetje zakwietquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik wat meer geld had op dit moment zou ik het nog echt doen ook. Heb toch niks te doen.
Stoere jongen. Bier is natuurlijk zo gezond dat het verstandig is om het te drinken, en als je dat niet doet ben je uiteraard dom. Je bent dan een mietje, omdat je niet om je gezondheid durft te geven.quote:
Gewoon weer voor kampioen spelen dees seizoen tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord kennende zal die er nog wel een paar jaar staan. Achttien jaar waarschijnlijk.
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zoek nog een kamermeisje tegen kost en inwoning en een beetje zakwiet
Bier is niet ongezond hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Stoere jongen. Bier is natuurlijk zo gezond dat het verstandig is om het te drinken, en als je dat niet doet ben je uiteraard dom. Je bent dan een mietje, omdat je niet om je gezondheid durft te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |