527 notes zie ik nuquote:
Nee, waarom denk je dat?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
is firwarrior dezelfde als dickie long ofzo?
Agreedquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Jongens laten we het leuk houden ofzo.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:30 schreef Rozevla het volgende:
# FOKCENSUUR!!!
# SORRYIKDACHTDATIKINEENVRIJLANDLEEFDE!!!!
# MONDDOOD
!!!!!!!
quote:
Je moet geen haat maken broer, krijg je alleen maar narigheid van. Alleen liefde, en kip.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ik Ama whiteknight? Heeft meer te maken dat je mods maar beter te vriend kan houden. Vroeger deed ik dat niet en dat heeft me de nodige accounts gekost. Nu ben ik ouder en wijzer
je zei het nog geen uur geleden, lamme strandbalquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd voor hoe lang, maar ik ben wel weggebleven, ja.
Ik zag KLB SC bovenaan mijn actieve topics staan, dus besloot ik een kijkje te nemen.
Triggeredquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je moet geen haat maken broer, krijg je alleen maar narigheid van. Alleen liefde, en kip.
Maakt niet uit. Als ik hier wil komen, mag ik dat doen. Ik heb geen contract getekend waarin staat dat ik hier nooit meer mag komen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zei het nog geen uur geleden, lamme strandbal
gelukkig heeft fok ook geen contract met jou en kunnen ze je de mond snoeren om elke redenquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:31 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als ik hier wil komen, mag ik dat doen. Ik heb geen contract getekend waarin staat dat ik hier nooit meer mag komen.
Oh, kunnen ze dat? Gaan ze objecten in mijn mond duwen om te voorkomen dat ik praat?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig heeft ook geen contracht met jou en kunnen ze je de mond snoeren om elke reden
ja dat gaan ze doenquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:33 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh, kunnen ze dat? Gaan ze objecten in mijn mond duwen om te voorkomen dat ik praat?
Goeie zin btw.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal eens iets in jouw mond stoppen.
Zo kan ie wel weer equote:Op donderdag 13 juli 2017 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat ga je in zijn mond stoppen? Een dropje?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jouw lulquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:39 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wat ga je in zijn mond stoppen? Een dropje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |