Dat ik Ama whiteknight? Heeft meer te maken dat je mods maar beter te vriend kan houden. Vroeger deed ik dat niet en dat heeft me de nodige accounts gekost. Nu ben ik ouder en wijzerquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee ik hou het niet bij maar zag het net, toen verwarde ik je met tardis.
Ca va?quote:
Jezelf niet uit een permbam likkenquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ik Ama whiteknight? Heeft meer te maken dat je mods maar beter te vriend kan houden. Vroeger deed ik dat niet en dat heeft me de nodige accounts gekost. Nu ben ik ouder en wijzer
Ik deed en doe dat nog steeds niet en heb maar 173 notes dus.... word ook nooit gebanned in KLB.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat ik Ama whiteknight? Heeft meer te maken dat je mods maar beter te vriend kan houden. Vroeger deed ik dat niet en dat heeft me de nodige accounts gekost. Nu ben ik ouder en wijzer
Slechts 172?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deed en doe dat nog steeds niet en heb maar 172 notes dus.... word ook nooit gebanned in KLB.
Nog steeds niet gevonden. Het was denk ik een topic over de alcoholverslaving van Tong90 of een topic over iemand die kanker heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kom met bewijs of houd je mond
Wel als ik er benquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zovaak white knight ik toch niet
173, typefoutje. Je moet gewoon goed de grenzen op kunnen zoeken en er net niet over heen gaan.quote:
Dan ben je een beetje zoals Nessi en Bigfootquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deed en doe dat nog steeds niet en heb maar 173 notes dus.... word ook nooit gebanned in KLB.
Doe dat maar bij iedereen als je z'n post wijzigt, inclusief mij.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zou volgende keer erbij zetten.
je zou toch wegblijven uit klb sc?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb moeite het te vinden.
Zoek jij maar: http://forum.fok.nl/user/history/179075/1
Ik lieg er echt niet over.
Ik heb wel echt mythische status hier op FOK!, ja.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje zoals Nessi en Bigfoot
Bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:27 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Doe dat maar bij iedereen als je z'n post wijzigt, inclusief mij.
173 is wel een respectabel aantalquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
173, typefoutje. Je moet gewoon goed de grenzen op kunnen zoeken en er net niet over heen gaan.
Ja serieus weer weg halen?quote:
quote:
Ik durf wel kritiek te hebben op mods, als je niet eens kritiek op ze mag hebben (zonder ze echt uit te schelden enzo) is het net alsof er hier een koning is die je laat vermoorden als je het niet met hem eens bent. Maar dan word je verbannen ipv vermoord.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een dommerikquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
is firwarrior dezelfde als dickie long ofzo?
Ja, vervelende autisten.quote:
een ban verzamelaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
is firwarrior dezelfde als dickie long ofzo?
Ik heb niet gezegd voor hoe lang, maar ik ben wel weggebleven, ja.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zou toch wegblijven uit klb sc?
Houd je eens aan je woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |