Moet je beter kijken vriend.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit een topic heb zien sluiten. Doet ze dat wel, of is ze alleen KLB SC mod?
kom met bewijs of houd je mondquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:17 schreef Firewarrior het volgende:
Huge_cool zou geen mod moeten zijn, hij maakte laatst een wrede grap over kanker. Ik weet niet meer precies wat het was, maar het was niet bepaald normaal.
Als ik zoiets zou zeggen, zou ik wel ff banned zijn.
quote:
Ik let er niet zo op, ik ga niet alle topics met een slotje doorzoeken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
De meeste van mijn topics worden niet gesloten, alleen een klein percentage. Maar kun je mijn vraag ook beantwoorden, weet je toevallig of Amarantha wel (regelmatig) topics sluit? Dat vroeg ik me af.
Ik zie Frank_Drebin ook geen topics sluiten. Doet hij dat regelmatig, of is hij nog weinig aanwezig op FOK?
Maar ik let er niet genoeg op om zeker te weten of ze dat doen.
Oh sorry verwarring vanwege white knighting. My bad.quote:
Zovaak white knight ik toch nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sorry verwarring vanwege white knighting. My bad.
Een of andere Marokkaan die voor Ajax speelt, krijgt een hart stilstand op het veld en heeft nu hersenschade.quote:
En ik ben alleen mod in KLB ja.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:18 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
[..]
Ik let er niet zo op, ik ga niet alle topics met een slotje doorzoeken.
Geen idee ik hou het niet bij maar zag het net, toen verwarde ik je met tardis.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zovaak white knight ik toch niet
Nourie heet ie toch? tja lig er ook niet wakker van. Lullig, meer niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een of andere Marokkaan die voor Ajax speelt, krijgt een hart stilstand op het veld en heeft nu hersenschade.
Normaal geven we niks om Mocro's maar nu is iedereen zo begaan.
Ze edit alleen mijn posts, en zegt dan niet waarom.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit een topic heb zien sluiten. Doet ze dat wel, of is ze alleen KLB SC mod?
quote:
Kan de beste gebeurenquote:
Oh zou volgende keer erbij zetten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ze edit alleen mijn posts, en zegt dan niet waarom.
Ik heb moeite het te vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kom met bewijs of houd je mond
Of helemaal geen edit doen!quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zou volgende keer erbij zetten.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een of andere Marokkaan die voor Ajax speelt, krijgt een hart stilstand op het veld en heeft nu hersenschade.
Normaal geven we niks om Mocro's maar nu is iedereen zo begaan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |