Kwestie van tijd totdat ik hier met de scepter zwaaiquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws een van de meest waardeloze mods die ik hier ooit heb gezien.
waar kan ik stemmen broerquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat ik hier met de scepter zwaai
Kip, Skyrr, zuivel, biefstuk, kalkoen, vis, broccoli en ei voor iedereenquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waar kan ik stemmen broer
dan krijgen we hier tenminste kip
niiiice, anabolic window ja togg??quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kip, Skyrr, zuivel, biefstuk, kalkoen, vis, broccoli en ei voor iedereen
Wel op specifieke tijden though
Hij doet het hier gewoon hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gaan we dit nog fixen of denk je: laat maar zitten, ik ben lui
je klikt maar op de link vuile huichelaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor 'n laffe escape
ik dacht eerst dat het om die supermarkt gingquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:04 schreef Rozevla het volgende:
#prayforappie
#34forevernourie
#klappen34steminuut
#staystrongappie
Heel Nederland kent in een keer appie![]()
![]()
Donder toch op
Ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit een topic heb zien sluiten. Doet ze dat wel, of is ze alleen KLB SC mod?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws een van de meest waardeloze mods die ik hier ooit heb gezien.
Een goede moderator zie of hoor je nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit een topic heb zien sluiten. Doet ze dat wel, of is ze alleen KLB SC mod?
ama zie of hoor je alleen na 13:00 15:00quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een goede moderator zie of hoor je niet
Een goede moderator sluit wel topics.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een goede moderator zie of hoor je niet
Zo goed is zequote:Op donderdag 13 juli 2017 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ama zie of hoor je alleen na 13:00 15:00
Wel die van jou jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Een goede moderator sluit wel topics.
Is goed, tardis.quote:
De meeste van mijn topics worden niet gesloten, alleen een klein percentage. Maar kun je mijn vraag ook beantwoorden, weet je toevallig of Amarantha wel (regelmatig) topics sluit? Dat vroeg ik me af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |