abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172404523
Hallo
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_172404531
vieze jatter, ben ik zo lang afwezig gun je me alsnog niet de spotlights.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_172404533
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 01:23 schreef Neverknown het volgende:
vieze jatter, ben ik zo lang afwezig gun je me alsnog niet de spotlights.
gun Je mijn spotlight
Jij bent het zonnetje!!!
pi_172404534
What u wanna do for <3 ?

Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_172404539
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 01:24 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

gun Je mijn spotlight
ik je het licht in je ogen sws bb
pi_172404544
ik vind jossy leuk motaxx
pi_172404551
pi_172404559
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 01:25 schreef Neverknown het volgende:
ik vind jossy leuk motaxx
waarom val je op die rifratten
Jij bent het zonnetje!!!
pi_172404562
pi_172404570
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 01:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

waarom val je op die rifratten
Ik weet niet, vind zijn blik gewoon geil. en goede botstructuur.

Maar hij heeft wel een excentrieke stem als ie praat tenminste, rappen is wel leuk en praats iets te blacka.
pi_172404670
she will only fuck with me <3
pi_172404691
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 01:28 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ik weet niet, vind zijn blik gewoon geil. en goede botstructuur.

Maar hij heeft wel een excentrieke stem als ie praat tenminste, rappen is wel leuk en praats iets te blacka.
Ben je homoseksueel? (No offense)
pi_172404699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 01:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ben je homoseksueel? (No offense)
jossy zou ik wel neuken indeed
pi_172404701
ik wil chillen met jossy
pi_172404728
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 01:56 schreef Neverknown het volgende:
ik wil chillen met jossy
Ik ken hem niet maar ja.
pi_172404735

en luister et mooie van jossy is hij zou buiten seks, geen misbruik maken van een meid, want jossy is een echte g en maakt zijn eigen geluk zoals een ECHTE man dat doet. :7
pi_172404742
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:09 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]

en luister et mooie van jossy is hij zou buiten seks, geen misbruik maken van een meid, want jossy is een echte g en maakt zijn eigen geluk zoals een ECHTE man dat doet. :7
Maar hij maakt dus wel misbruik van sommige meiden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2017 02:11:28 ]
pi_172404749
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:11 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Maar hij maakt dus wel misbruik van sommige meiden.
Die willen ook geneukt worden door hem zijn ze zelf bij. Fame trekt nu eenmaal vrouwen. net zoals boef nou een meiske heeft die voor em kookt en alles. Zou ze niet doen als hij fulltime werkte voor 8 euro wss en geen status had. Ze krijge natte poes van!

Ik zou ook wel een eitje bakken voor jossy :@ :@ (in mn baarmoeder hihi)
pi_172404759
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:14 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Die willen ook geneukt worden door hem zijn ze zelf bij. Fame trekt nu eenmaal vrouwen. net zoals boef nou een meiske heeft die voor em kookt en alles. Zou ze niet doen als hij fulltime werkte voor 8 euro wss en geen status had. Ze krijge natte poes van!

Ik zou ook wel een eitje bakken voor jossy :@ :@ (in mn baarmoeder hihi)
Dan worden ze niet misbruikt. Het zijn gewoon vuile golddiggers man.
pi_172404773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dan worden ze niet misbruikt. Het zijn gewoon vuile golddiggers man.
naja in feiten, gebruikt hij ze voor de seks hij lokt ze met fame, zij liken hem voor zijn status en vallen ervoor. Maar vrouwen worden wel verliefd op zon kill dus eindigen wel enkel met een misbruikte pussy. ipv happy familly idee in hun domme koppie.
pi_172404794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:21 schreef Neverknown het volgende:

[..]

naja in feiten, gebruikt hij ze voor de seks hij lokt ze met fame, zij liken hem voor zijn status en vallen ervoor. Maar vrouwen worden wel verliefd op zon kill dus eindigen wel enkel met een misbruikte pussy. ipv happy familly idee in hun domme koppie.
Moet ik nu ook een topic aanmaken om te klagen over vrouwelijke golddiggers? Kan ik morgen wel doen.

Ik kan beter zo gaan slapen.
pi_172404806
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:27 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Moet ik nu ook een topic aanmaken om te klagen over vrouwelijke golddiggers? Kan ik morgen wel doen.

Ik kan beter zo gaan slapen.
golddiggers?

denk jij hij geeft zon neukertje meteen een LV tas?, gaat gwn om de status die die mannen hebben, en zeker, als je hem de jouwe kan maken dan ook deels om geld uiteindelijk.

maar als je zon man/rapper dit geval, neukt moet je niet verwachten dat ie je dik gaat trakteren.

en ja het stukje status van een man is vaak ook geld, maar in geval van rappers vaak ook naamsbekendheid waardoor ze hem in eerste instantie neuken door zijn reputatie, ik zou niet bij een rapper gaan golddiggen want hij wil misschien met een beetje pech nog geen eens seks van je, en met een beetje geluk wil ie je wel keertje neuken maar je moet niet verwachten dat je hem kan leegtrekken. highclasszemmels.

Dan moet je een een rijke man vinden, die geen naamsbekendheid heeft, zijn uiterlijk wat minder goed heeft zitten, daar kun je misschien wel golddiggen als vrouw.
pi_172404825
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:32 schreef Neverknown het volgende:

[..]

golddiggers?

denk jij hij geeft zon neukertje meteen een LV tas?, gaat gwn om de status die die mannen hebben, en zeker, als je hem de jouwe kan maken dan ook deels om geld uiteindelijk.

maar als je zon man/rapper dit geval, neukt moet je niet verwachten dat ie je dik gaat trakteren.

en ja het stukje status van een man is vaak ook geld, maar in geval van rappers vaak ook naamsbekendheid waardoor ze hem in eerste instantie neuken door zijn reputatie, ik zou niet bij een rapper gaan golddiggen want hij wil misschien met een beetje pech nog geen eens seks van je, en met een beetje geluk wil ie je wel keertje neuken maar je moet niet verwachten dat je hem kan leegtrekken. highclasszemmels.

Dan moet je een een rijke man vinden, die geen naamsbekendheid heeft, zijn uiterlijk wat minder goed heeft zitten, daar kun je misschien wel golddiggen als vrouw.
Dan is een vrouw die met zo'n rapper gaat neuken om geld te krijgen wel dom, want ze krijgt 't toch niet. Dan kan ze net zo goed een relatie zoeken met een gewone man.

Maar of ik dat topic open hangt niet af van het feit dat vrouwen niet makkelijk kunnen golddiggen bij een rijke rapper.
pi_172404902
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 02:32 schreef Neverknown het volgende:

[..]

golddiggers?

:')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_172404909
Ze heeft gelijk tho. Gwn hoeren die geen besef hebben en denken dat geneukt zijn door een rapper stoer is ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')