Hoi kanjerquote:
Wiequote:Op vrijdag 14 juli 2017 04:36 schreef Myrr het volgende:
Ze heeft gelijk tho. Gwn hoeren die geen besef hebben en denken dat geneukt zijn door een rapper stoer is ofzo.
Je kan het wel slimmer aanpakken zo te zienquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
527 notes zie ik nu
Wel één positief dus dat telt niet.
Helaas ga ik de 1000 niet halen want bij de 100K posts gaat dit account op slot.
Of ik moet wel heel erg m'n best gaan doen.
Allebei komen ze wat wereldvreemd over. Maar dat is hier eigenlijk gemeengoed.quote:
Meloewa is back? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:45 schreef 2NutZ het volgende:
Jeetje meloewa is wel echt ver heen zegwas al compleet van het padje maar nu badtripbob niveau
zonde.
Waarom care je zo?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:45 schreef 2NutZ het volgende:
Jeetje meloewa is wel echt ver heen zegwas al compleet van het padje maar nu badtripbob niveau
zonde.
Inderdaad, beetje Opsonisatie niveau is het.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:45 schreef 2NutZ het volgende:
zonde.
Het is meloewa...? spoor jij wel?quote:
Weet niet, staat in de tt en ze post begin van het topic.quote:
Praat dan ook niet zo dom, kind.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen wie Meloewa is, pls
Ik ben helaas nooit beschuldigd van het zijn van een slimme jongenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan het wel slimmer aanpakken zo te zien
[..]
Allebei komen ze wat wereldvreemd over. Maar dat is hier eigenlijk gemeengoed.
Mensen die op een doordeweekse dag na 08:00 nog willen slapenquote:
Awwwwquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben helaas nooit beschuldigd van het zijn van een slimme jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |