SPOILER: KaraokemeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet TT Top, ook niet ZZ Top.quote:
Ik heb nog wel een shirt met BARBIE IS A SLUT.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een shirt met BARBIE IS A SLUT.
Nee serieus. Die heb ik.
die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee serieus. Die heb ik.
Rival vond dat ik een hoed en een pet moest nemen.quote:
Ik heb 'm ook al heel langquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat happens on snapchat stays on snapchat toch
Geen fap/sopmapje hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat happens on snapchat stays on snapchat toch
whahahquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al heel lang
Droeg 'm in de grot al, als ik schuilde voor een T-Rex.
Goede gedachte van Rivalquote:Op donderdag 13 juli 2017 09:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Rival vond dat ik een hoed en een pet moest nemen.Dus ik heb nu de hoed met gouden sparkles erin, en een roze petje met "Oh honey" op de zijkant.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ok. Ik zal geen commentaar geven op je borsten dan
quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee serieus. Die heb ik.
Er was zo'n tijd dat "shirts met leuke teksten" in warenquote:
Ik heb nog steeds shirts met tekstquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er was zo'n tijd dat "shirts met leuke teksten" in waren
Ik heb ook nog een t-shirt met een springende poedel in de PUMA vorm, en dan PUDEL.
Ik las het alsof hij dat te kleine gouden pailleten jurkje aan hadquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:03 schreef Fripsel het volgende:
Ik "kende" vroeger iemand hier. Die wilde ik eigenlijk niet kennen. En een keer was hij in de supermarkt waar ik werkte en toen kweekte hij kij hard "HEEEE BARBIEEEE!" naar me. Hij noemde me altijd Barbie.en ik kwam hem een keer tegen in een te klein gouden pailleten jurkje bij de paskamers van de H&M.
quote:
Die had HIJ ook aan. Waarom zou ik dat aandoen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las het alsof hij dat te kleine gouden pailleten jurkje aan had
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:03 schreef Fripsel het volgende:
Ik "kende" vroeger iemand hier. Die wilde ik eigenlijk niet kennen. En een keer was hij in de supermarkt waar ik werkte en toen kweekte hij kij hard "HEEEE BARBIEEEE!" naar me. Hij noemde me altijd Barbie.en ik kwam hem een keer tegen in een te klein gouden pailleten jurkje bij de paskamers van de H&M.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Voor je daily WTF: Dwayne "The Rock" Johnson schijnt zich geregistreerd te hebben voor de presidentsverkiezingen 2020
Die denkt, met die blonde gap is alles mogelijk bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Voor je daily WTF: Dwayne "The Rock" Johnson schijnt zich geregistreerd te hebben voor de presidentsverkiezingen 2020
Hallo, het was de jaren 0 of zo!quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Beetje jammer, kerel. Beetje jammer.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die had HIJ ook aan. Waarom zou ik dat aandoen?
De jaren 0.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, het was de jaren 0 of zo!
T is nu een poetslap.
En Amerika kennende zou t me niets verbazen als ie ver komt. Of t wordt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken zijn politieke standpunten nietquote:
#dwaynetheswampquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken zijn politieke standpunten niet
Ik bedoel, Arnie bv lijkt nu ineens liever maar was ook een asshole in t begin in de politiek.
Dat is zeker sexyquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo ver is dat truitje niet open, maar ik vermoed van wel.
Een open ruggetje?quote:
quote:
Alles is beter dan Oranje Mussolini.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Amerika kennende zou t me niets verbazen als ie ver komt. Of t wordt.
Volgend jaar ben je als eerste aan de beurt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde de klantenservice bellen om te kijken of ze een track&trace code voor me hebben, blijken ze niet bereikbaar ivm een cursus
quote:
ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Zal er vast wel weer 1 komen die het te mager vindt.
Dan heb ik mijn pakketje alquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgend jaar ben je als eerste aan de beurt.
Jezus wat een mager ruggetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus wat een mager ruggetje!zoek es een leuke mannenrug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.quote:
Godsamme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
L'Amour menaçant:
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de ruggen. Ik lig meestal op de mijne.
Ja dan plaats ik gewoon de mijnequote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurig![]()
Of trouwens, niet te gespierd en met wat haar graag
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]nee, minder hard graag. En lelijk slipje ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
compact en kleverig.
Ja, zoek zelf danquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, minder hard graag. En lelijk slipje dit
Eerst zeggen dat je niet zo kieskeurig bent en vervolgens met een eisenpakket komen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een leuke borst dan, ben niet zo kieskeurig![]()
Of trouwens, niet te gespierd en met wat haar graag
*shake shake*quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is goedVolgens mij heb jij wel n mooie borst
Ohaiquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:33 schreef Fripsel het volgende:
Doe mij maar een rug zonder haar waar je wel wat lijnen van spieren ziet lopen. Leuk om te masseren.
ja, ik bedacht me ineens dat ik dat wel benquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je niet zo kieskeurig bent en vervolgens met een eisenpakket komen.
ja. Dat zijn mooie spieren.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij gaat het wel naar je zin hebben in de klimhal.
Ja hallo, ik heb de mijne net in M S&G gezet voor je!quote:
Complimenten voor je zelfinzicht dan maar.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik bedacht me ineens dat ik dat wel ben
Waarom verbaast het me dan ook weer niets dat Lot ook in dat topic hangtquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb de mijne net in M S&G gezet voor je!
O. ik heb verder eigenlijk niet gekeken daarquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me dan ook weer niets dat Lot ook in dat topic hangt
Btw, sexy hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. ik heb verder eigenlijk niet gekeken daar
Vroegah. Maar was altijd dezelfde lillike gast in steeds een andere boxer. NIET sexy.
Ruse hangt er ook. En nu?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh. Kippenborstjequote:
Oh je moest gewoon even sneren omdat het kanquote:
Wat is daar sneren aan? Bedoel er helemaal niets mee. Stel je de fuck aan, kind.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je moest gewoon even sneren omdat het kan.
Je bent wel erg geobsedeerd door lotquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezien je geschiedenis met Lot niet zo gek dat ik het zo lees hequote:Op donderdag 13 juli 2017 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is daar sneren aan? Bedoel er helemaal niets mee. Stel je de fuck aan, kind.
Tortelduifjes, gedraag je eensquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is daar sneren aan? Bedoel er helemaal niets mee. Stel je de fuck aan, kind.
Jij niet alleen..quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien je geschiedenis met Lot niet zo gek dat ik het zo lees he.
Waarom post je het dan wel precies?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja kom op, we weten allemaal hoe dat ging tot voor kort. Niet zo raar dat ik het als snerende opmerking las toch. Heeft niks met het feit dat we exen zijn te maken.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maak eens een keer een foto met los haar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar!L'Amour menaçant:
Stuur m dan lekker een DM ofzo, ipv hier weer als een stel kleuters gaan lopen vechtenquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom op, we weten allemaal hoe dat ging tot voor kort. Niet zo raar dat ik het als snerende opmerking las toch. Heeft niks met het feit dat we exen zijn te maken.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]Haha, die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar!.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]Heehee wij zijn haar buddies. Donkerdere uitgroei, lichte punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar!![]()
![]()
Okay, DjRex89. Ik zal voortaan iedereen waarvan ik een post lees een DM sturen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Stuur m dan lekker een DM ofzo, ipv hier weer als een stel kleuters gaan lopen vechten![]()
Elke keer hetzelfde gehannes om niks
Witte plukken zelfsquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heehee wij zijn haar buddies. Donkerdere uitgroei, lichte punten.![]()
Dankjequote:Op donderdag 13 juli 2017 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Okay, DjRex89. Ik zal voortaan iedereen waarvan ik een post lees een DM sturen.
[..]Omg die ondersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar!![]()
Als iedereen gaat DMen.. Wat moet ik dan gaan doen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Stuur m dan lekker een DM ofzo, ipv hier weer als een stel kleuters gaan lopen vechten![]()
Elke keer hetzelfde gehannes om niks
Ook DMen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Als iedereen gaat DMen.. Wat moet ik dan gaan doen?
Zeg, waarom stuur je nu geen DM?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Okay, DjRex89. Ik zal voortaan iedereen waarvan ik een post lees een DM sturen.
[..]Je kon zo uit een fucking jaren 70 muziekvideo weggelopen zijn in die laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar!
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
T is dat er een baard op zit hequote:
Zilver shampoo werkt veel beter dan ik dacht! Had het de afgelopen weken wat fanatieker gebruikt en je ziet het echt!quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Witte plukken zelfs
Of ja, nu paars want de zilvershampoo ging te hard
Shot through the heart, and you're to blame honey!quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kon zo uit een fucking jaren 70 muziekvideo weggelopen zijn in die laatst
Is goed Jonquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shot through the heart, and you're to blame honey!
O nee, da's 90, geen 70
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
En het topic dan? dood laten gaan? Wat heeft dit topic je misdaan?
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zilver shampoo werkt veel beter dan ik dacht! Had het de afgelopen weken wat fanatieker gebruikt en je ziet het echt!
As is heul kei hip en inquote:Ik maak nu eerst mijn haar nat, doe de shampoo erin. Wikkel een handdoek om mijn haar en ga dan mijn benen scheren. Het mag nog wel wat assiger hier.
The Final Countdown zou ook nog kunnenquote:
Ja, baas. Laten we maar weer smileys gaan posten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat oeverloze gezever over hoe iedereen met elkaar omgaat of om moet gaan, doe dat lekker via DM als je het niet eens bent met elkaar
Gewoon lekker slap ouwehoeren doe je hier, oude koeien uit de sloot halen maar ergens anders
Je hebt toch een hartslag? Daar doet die baard niets aan af.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, baas. Laten we maar weer smileys gaan posten.
Oke meneer de mod.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat oeverloze gezever over hoe iedereen met elkaar omgaat of om moet gaan, doe dat lekker via DM als je het niet eens bent met elkaar
Gewoon lekker slap ouwehoeren doe je hier, oude koeien uit de sloot halen maar ergens anders
Doe dit gedram dan ook lekker in DM.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja doe je werk eens, luiwammesquote:
quote:
quote:
Vin Diesel pakt alles met een hartslag?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt toch een hartslag? Daar doet die baard niets aan af.
Volgens mij zoeken ze nog Mods op Fok!quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee. In mijn koninkrijk. Wie ben jij?quote:
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken ze nog Mods op Fok!
Hoi Fogelquote:
Tijd voor een bak warmequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Zo heb ook ff mijn zegje gedaan.
Ik heb het koud
Mag ik dan niet even slachtofferrollen? Dat is tegenwoordig hot hier toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag ik dan niet even slachtofferrollen? Dat is tegenwoordig hot hier toch?
Warmt ook lekker opquote:
Rex heeft even een tamponnetje scheef. Zal straks wel weerquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking gejank om een simpele post
Nou sorry hoor. Ik las het als sneer en legde uit waarom. Blijf lekker janken anders.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking gejank om een simpele post
12 graden en regen. Valt voor hier onder "ja"quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Fogel. Inmiddels al zomer in het koude noorden?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
12 graden en regen. Valt voor hier onder "ja"
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, heb ik eventjes een meeting en het loopt hier weer allemaal gigantisch uit de klauwen. Gedraag jullie of zonder eten naar bed, stelletje kutkledders.
Nee, daarvoor ga je maar naar NWS. Godverdomme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rex heeft even een tamponnetje scheef. Zal straks wel weeren
zijn.
[..]
Heb gehoord dat het super vervelend is, laten we hopenquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rex heeft even een tamponnetje scheef. Zal straks wel weeren
zijn.
[..]
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik las het als sneer en legde uit waarom. Blijf lekker janken anders.
Gaat helemaal mis hierquote:
Ja, maar jij zat iets zuidelijker, hebben hier last van zo'n poolfront dat niet weg wil.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik had echt vet mooi weer toen we in Noorwegen waren. Kon tijdens het wildkamperen zo vanuit de tent een meer in rollen.
Ik kom misschien met kerst even langs daar.quote:
Dus hoef ook helemaal geen 'u' tegen je te zeggenquote:
Hehe, de eerste nacht in Noorwegen hadden wij een blokhut met zo'n apart douchegebouw met muntjes. Maar we hadden nog geen muntgeld, en uit die kraan kwam ook smeltwater.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar jij zat iets zuidelijker, hebben hier last van zo'n poolfront dat niet weg wil.
Vorige week heb ik ook wildgekampeerd, 2 nachten. Was tof. Toen 12-15 graden en droog, dat scheelde. Een meer met smeltwater ben ik ook in geweest, daarna was 12 graden opeens heel warm
Jawel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus hoef ook helemaal geen 'u' tegen je te zeggen
Ga dan ook niet weg! Zonder jou wordt het hier drama, dat weet je toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, heb ik eventjes een meeting en het loopt hier weer allemaal gigantisch uit de klauwen. Gedraag jullie of zonder eten naar bed, stelletje kutkledders.
Wordt nog spannendquote:Vandaag, donderdag 13 juli tussen 14:00 uur en 18:00 uur, bezorg ik bij jou een pakket
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga dan ook niet weg! Zonder jou wordt het hier drama, dat weet je toch?
Gezellig!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom misschien met kerst even langs daar.
Haten op Scorsese, banwaardigquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Matige film, geweldig karakter
Nee, ass. Voor een Scorsese film matig.quote:
Whehehequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hehe, de eerste nacht in Noorwegen hadden wij een blokhut met zo'n apart douchegebouw met muntjes. Maar we hadden nog geen muntgeld, en uit die kraan kwam ook smeltwater.
Ik wist niet dat water zo de lucht uit je longen kan slaan.En dat "kerels" zo kunnen jodelen onder een douche.
Klinkt als een toffe vriendin.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehehe
Mijn vriendin sprong eerst het water in alsof het gewoon warm was (ze komt uit Noord-Noorwegen, is gewend om eerst een wak te moeten zagen zeg maar)... ik er achteraan en ik was niet erg blij
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, ass. Voor een Scorsese film matig.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehehe
Mijn vriendin sprong eerst het water in alsof het gewoon warm was (ze komt uit Noord-Noorwegen, is gewend om eerst een wak te moeten zagen zeg maar)... ik er achteraan en ik was niet erg blij
Ik heb echt zeer weinig met zijn films.quote:
Dat is wel een serieuze bazen actiequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehehe
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehehe
Neu. Zit wel lekker. De jouwe?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb gehoord dat het super vervelend is, laten we hopen![]()
Hoe zit het bij jou dan? Duurt al zo lang dat het misschien tijd wordt om die chirurgisch te laten verwijderen?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt zeer weinig met zijn films.
Jaquote:
Jij gewoon lekker zo?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Hosti is er zeker zo eentje die een vodka-tampon in z'n aars stopt. Terwijl hij "aan het werk" is.
Dat weet niemandquote:
Mooie fotoquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:20 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Irish coffee hielp om weer warm te worden
Bijna middernacht daar, je ziet de maan.
Mooie spot om neer te strijkenquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:20 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Irish coffee hielp om weer warm te worden
Bijna middernacht daar, je ziet de maan.
Mee eensquote:
Wat heb je al lopen bingen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
Nog een leuke serie die ik kan bingen dit weekend? (Op netflix)
Nahquote:
Hier ook, want lang weekendquote:
Oi pretletter.quote:
Van zulk hoog IQ zijn zijn filsm niet hoorquote:
Glow.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
Orphan Blackquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van zulk hoog IQ zijn zijn filsm niet hoor
Het is veelal macho gebrabbel met een speudo-intellectueel sausje en wat geweld.
En Leo.
Yes. I went there.
Ik zei dan ook alleen dat IK er weinig mee heb.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet niks af aan het feit dat het goede films zijn
Nee.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook weer aan een nieuwe serie op Netflix beginnen. Is de Walking Dead iets?
Ja,quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook weer aan een nieuwe serie op Netflix beginnen. Is de Walking Dead iets?
Da's duidelijk.quote:
O ja, Fargo leek me ook leuk. BB heb ik al gezien.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:45 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja,
Of breaking bad
Of Ray donovan
Of fargo
Fargo is episch en losstaande verhalen per seizoen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Fargo leek me ook leuk. BB heb ik al gezien.
Ik vond Fargo maar heeeeeeel langdradigquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Fargo leek me ook leuk. BB heb ik al gezien.
Ik zit niet bij Ziggo en om speciaal voor die 3-3,5 maanden GoT Ziggo af te nemen kan helaas nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht even tot ie op HBO NL komt.
Maar dat beweerde ik toch ook helemaal niet?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei dan ook alleen dat IK er weinig mee heb.
En dat heeft met IQ heel weinig te maken
Ze zijn geen rocket science, die films van hem
Noch zijn het enorm artistiek verantwoorde films.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vond Fargo maar heeeeeeel langdradig
Jawel, want je gif had t over dalend IQquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat beweerde ik toch ook helemaal niet?Het zijn gewoon allemaal kwalitatief goed gemaakte films. C'est tout.
The OA.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Omgquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, want je gif had t over dalend IQ
Ik kan meeliften op een accountquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zit niet bij Ziggo en om speciaal voor die 3-3,5 maanden GoT Ziggo af te nemen kan helaas niet
Normaal ben ik fan van alles wat Brit Marling (en Zal Batmanglij) aanraken, maar vond het toch matigquote:
Twin Peaks, Taboo, Riverdale. Of je moet die al op je 'moet nog samen kijken' lijstje hebben staanquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja veel dingen die ik nog samen moet kijken.
Heb Tele2quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziggo-pakket met Horizon plus extra zenderpakket.
dingen die me niet echt interesseren. Vooral twin peaks niequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Twin Peaks, Taboo, Riverdale. Of je moet die al op je 'moet nog samen kijken' lijstje hebben staan
Luchtig, weinig drama/horror/zombie *noteert*. Oké, lunch ze!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dingen die me niet echt interesseren. Vooral twin peaks nie
Gewoon beetje luchtig. Weinig drama horror of zombies gerelateerd
Ik ga wel ff zoeken straks. Nu lunch
Gast er staan nog 5 users voor je in de rij wachtend tot Faxie een date krijgt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Luchtig, weinig drama/horror/zombie *noteert*. Oké, lunch ze!
Nou, dan kun je net zo goed het klooster ingaan danquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Gast er staan nog 5 users voor je in de rij wachtend tot Faxie een date krijgt.
Of nog even genieten van geen gezeur, poepen met de deur open, je zooi overal laten rondslingeren etc etcquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dan kun je net zo goed het klooster ingaan dan
Dan mag Faxie wel opschietenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Gast er staan nog 5 users voor je in de rij wachtend tot Faxie een date krijgt.
Dat kan niet in een klooster? Wel toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Of nog even genieten van geen gezeur, poepen met de deur open, je zooi overal laten rondslingeren etc etc
Ik hou wel van een propje..quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar maar maar... dan zwellen ze voor in den eeuwigheid op
quote:
You're such a ladyquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik brei een bruine trui, ik zet Nelson Mandela op de trein en ik druk een punt uit
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het eerste anderhalf jaar met mijn vriend kon ik niet "de grote boodschap" doen, omdat ik dat ongemakkelijk en gênant vond. Toen ik daar eindelijk overheen was, kwam hij vet blij op me af gehuppeld met de boodschap "echte vrouwen kunnen wel poepen dus"
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het eerste anderhalf jaar met mijn vriend kon ik niet "de grote boodschap" doen, omdat ik dat ongemakkelijk en gênant vond. Toen ik daar eindelijk overheen was, kwam hij vet blij op me af gehuppeld met de boodschap "echte vrouwen kunnen wel poepen dus"
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:22 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb tijdens de eerste kennismaking met mijn vorige schoonouders gewoon in de wasbak staan pissen..
Ik moest doen alsof ik thuis was..
Ik kan meestal nog steeds alleen als hij voor een langere tijd van huis is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ken ik. Maar als we meerdere dagen achter elkaar samen zijn, is het prettig om naar het toilet te kunnenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan meestal nog steeds alleen als hij voor een langere tijd van huis is.
Vertel mij wat, ik kom soms met buikpijn thuis.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ken ik. Maar als we meerdere dagen achter elkaar samen zijn, is het prettig om naar het toilet te kunnen
Zou stemmen, lijkt me best een redelijke kerel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Ja! Ik vind hem tofquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zou stemmen, lijkt me best een redelijke kerel.
In augustus gaan we een weekje weg. Dat gaat leuk worden voor mijn darmen. En een vreemd toilet en samen met mijn vriendquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik kom soms met buikpijn thuis.
Ik kan ook niet kakken op reisquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In augustus gaan we een weekje weg. Dat gaat leuk worden voor mijn darmen. En een vreemd toilet en samen met mijn vriend
Hoelang (is een Chinees) hebben jullie al verkering met elkaar?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In augustus gaan we een weekje weg. Dat gaat leuk worden voor mijn darmen. En een vreemd toilet en samen met mijn vriend
Verkeringquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoelang (is een Chinees) hebben jullie al verkering met elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |