VBL. Besmettelijk kutwoord gewoon.quote:Op donderdag 13 juli 2017 02:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar komt jouw obsessie met negersex vandaan?
maximale snelheid heeft niet alleen met veiligheid te maken he. Ook met geluidsoverlast voor de buurt. Daarnaast kun je met 160 echt niet makkelijk reageren als er iets gebeurd op de weg. Hoe hoger de snelheid hoe lastiger het word.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt prima te hard rijden zonder dat dit een groot gevaar is voor het overige verkeer. En helemaal terecht als ze onveilig rijgedrag beboeten, maar ik neem aan dat Braad gewoon geflitst is door een bermflitser en dan vind ik dat niet zo aannemelijk.
Dat laatste zinnetje doet je op Braddie lijkenquote:Op donderdag 13 juli 2017 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou maar daar man. Beetje irri aant worden.
kwa verhouding vind ik het wel meevallen. Door rood rijden is 240 ongeveer. Meerdere verkeersovertredingen zijn prijzig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 01:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat begrijp je nu niet? Die boete is gewoon exorbitant hoog in verhouding tot de overtreding.
Alleen iemand een schoolfoto onthouden is duurder.
geluisoverlast? Eeen auto maakt niet opeens heel veel meer lawaai bij 160 ipv 130quote:Op donderdag 13 juli 2017 02:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maximale snelheid heeft niet alleen met veiligheid te maken he. Ook met geluidsoverlast voor de buurt. Daarnaast kun je met 160 echt niet makkelijk reageren als er iets gebeurd op de weg. Hoe hoger de snelheid hoe lastiger het word.
ik verzin het niet hoor van dat geluidsoverlast. Daar wordt ook rekening mee gehouden .quote:Op donderdag 13 juli 2017 02:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
geluisoverlast? Eeen auto maakt niet opeens heel veel meer lawaai bij 160 ipv 130
En als wel, denk niet dat op de plek waar je 130 mag, snelweg dat verachil nog kan horen als je er naast woont
Onzin over reactie op hoge esnelheid dat verschilt per persoon en de staat van je auto
Zelden zo'n domme reactie gelezen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 02:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
geluisoverlast? Eeen auto maakt niet opeens heel veel meer lawaai bij 160 ipv 130
En als wel, denk niet dat op de plek waar je 130 mag, snelweg dat verachil nog kan horen als je er naast woont
Onzin over reactie op hoge esnelheid dat verschilt per persoon en de staat van je auto
je leest je eigen posts dus nooit...quote:Op donderdag 13 juli 2017 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelden zo'n domme reactie gelezen.
het is geen vraag, dus over domme reacties gesproken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 03:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Jij zet jezelf echt met stip op de eerste plaats als het aan komt op meest irritante user in dit topic.quote:Op donderdag 13 juli 2017 03:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is geen vraag, dus over domme reacties gesproken.
Paar kilometer interval rennen/lopen; lekker zo met dit weer.quote:Op donderdag 13 juli 2017 06:09 schreef leolinedance het volgende:
En Braad vandaag weer op tijd eruit in het kader van ritme opbouwen?
Hoe moest volgens eigen zeggen toch weg omdat die andere knakker werd aangenomen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar niet aangenomen worden omdat je te dik bent vind ik toch genanter dan zelf besluiten dat je het kut vindt en weg gaan.
ooh was er een wedstrijd dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij zet jezelf echt met stip op de eerste plaats als het aan komt op meest irritante user in dit topic.
Hij had wel een ban, maar voor ja hoelang weet ik niet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:48 schreef MCH het volgende:
Waar is Long Dick eigenlijk, of heeft die ook een ban?
Lijkt me niet slim met 50 kilo overgewicht. Niet echt prettig voor de knieën.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Paar kilometer interval rennen/lopen; lekker zo met dit weer.
klinkt plausibel!quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:59 schreef koemleit het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Bradge daar geweest is, zonder een enkel "bewijs" te posten. Normaal filmt ie alles wat ie doet, en nu niet eens een "goeiemorgen we gaan werken, dit is de garage waar het gaat gebeuren vlog". Ik denk zelfs dat het nooit gespeeld heeft, en dat hij het alleen gezegd heeft om "ons" tevreden te stellen. En goed opgebouwd, eerst bijna zeker dat het doorgaat dan een tweede kandidaat, en totaal onverwacht werd die tweede kandidaat het ook.
En dan nog het hele verhaal over de tijden die totaal niet klopt en de manier waarop hij het niet is geworden denk ik dat het hele verhaal berust op een fijn staaltje bullshit.
blijft wel bradge natuurlijk. alles kan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 08:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En aan de andere kant wat vergezocht.
het kan allemaal inderdaad, als het enige "bewijs" hearsay is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:59 schreef koemleit het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat Bradge daar geweest is, zonder een enkel "bewijs" te posten. Normaal filmt ie alles wat ie doet, en nu niet eens een "goeiemorgen we gaan werken, dit is de garage waar het gaat gebeuren vlog". Ik denk zelfs dat het nooit gespeeld heeft, en dat hij het alleen gezegd heeft om "ons" tevreden te stellen. En goed opgebouwd, eerst bijna zeker dat het doorgaat dan een tweede kandidaat, en totaal onverwacht werd die tweede kandidaat het ook.
En dan nog het hele verhaal over de tijden die totaal niet klopt en de manier waarop hij het niet is geworden denk ik dat het hele verhaal berust op een fijn staaltje bullshit.
Wellicht maar een bedrijf dat 2 kandidaten laat proefdraaien en dan 1 kiest is niet ongebruikelijk, maar niet voor een simpel gesubsidieerd Wajong baantje. Dan laten ze er gewoon 1 komen en als het niks is hup de volgende of geen meer.Het is nogal veel "moeite" wat het bedrijf steekt in een auto zuiger zeg maar. (Ik kan er helemaal naast zitten maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt)quote:Op donderdag 13 juli 2017 08:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En aan de andere kant wat vergezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |