Jammer van Zwarte Cross zaterdagquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:20 schreef aloa het volgende:
LT ziet er niet verkeerd uit...
Gemiddelde rond de 25 graden.
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb je gewoon gelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:19 schreef thesiren.nl het volgende:
Wacht dat is toch perfect weer om een beetje te crossen bbq bier zuipen en buik te schuiven? Nagenoeg geen kans op regen.
Je kunt beter zo'n blok in de filter gooien. Zo'n emmer met van die blokken is hier nogal prijzig, maar bijvoorbeeld in Italië of Frankrijk koop je die in de supermarkt voor 1/3 van wat ze hier kosten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:03 schreef lily het volgende:
Het enige nadeel van wisselvallig weer is ons zwembad.
Wij hebben zo'n intex opzetbad (7,32 bij 3,66). met een simpele pomp.
We hebben hem al 5 jaar en werken alleen met chloor, maar bij wisselvallig weer wordt het snel groen.
Eigenlijk al die jaren de hele zomer geen last gehad maar vorig jaar werd het bad van blauw naar 1 nacht onweer knalgroen.
En ik merk nu al weer groen erin en het staat nog niet zo heel lang.
Maar ja, ammehoela met het zwembad...wisselvalligheid for the win
Een tablet ter grootte van een ijshockeypuck, waar alle stoffen in zitten om het water schoon te houden en ook de phwaarde op orde brengt. Of zoiets.quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:06 schreef lily het volgende:
Wat voor blok is dat dan?
En er past niks in het filter naast het filter zelf.. Het is echt zo'n eenvoudige pomp.
hmm...ff checken danquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een tablet ter grootte van een ijshockeypuck, waar alle stoffen in zitten om het water schoon te houden en ook de phwaarde op orde brengt. Of zoiets.
Je hebt natuurlijk chloortabletten, maar hier zitten ook andere stoffen in. En doordat het in het filter zit wordt het gedoseerd en stinkt het zwembad ook niet zo naar chloor.quote:
En een paar uur later staat de eerste 30 er al voor volgende week. Loopt wel erg hard op zo die voorspellingen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:09 schreef Greys het volgende:
De voorspellingen voor volgende week worden elke dag warmer. Stonden er eergisteren nog 24/25ers voor Bleiswijk volgende week, nu staat er vanaf dinsdag 24-29-27-26-27.
Kan dat ook met een chloordrijver?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk chloortabletten, maar hier zitten ook andere stoffen in. En doordat het in het filter zit wordt het gedoseerd en stinkt het zwembad ook niet zo naar chloor.
Stuur die 30 of meer maar hier heenquote:
Volgens mij valt het wel mee. Zonnig en 'smiddag wat lichte regen, 22 graden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:45 schreef Djeez het volgende:
Wordt het morgen echt zo kut? Mijn dochter is dan met schoolreisje naar Ponypark Slagharen
Nou mijn ervaring is dat wat wij hier in Ierland krijgen de dag erna in Nederland is (richting is bijna altijd w>o)quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:45 schreef Djeez het volgende:
Wordt het morgen echt zo kut? Mijn dochter is dan met schoolreisje naar Ponypark Slagharen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |