SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Transferperiode is nog lang niet voorbij.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik hou nog hoop op een tropische of Scandinavische verrassing.
En dan in de laatste week van Augustus Larsson, Dijks en St. Juste halen. Feyenoordgenot.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ook. Transferperiode is nog lang niet voorbij.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En dan in de laatste week van Augustus Larsson, Dijks en St. Juste halen. Feyenoordgenot.
Op basis van afgelopen 2 seizoenen met Gio kunnen we dat wel vergeten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk kunnen er paar van die jonge jongens wat speeltijd krijgen gedurende het seizoen.
Zolang de enige flank opties Bilal en Boetius zijn zie ik daar wel kansen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Op basis van afgelopen 2 seizoenen met Gio kunnen we dat wel vergeten.
Het is niet echt aannemelijk dat er geen buitenspeler meer bijkomt toch pikkie?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang de enige flank opties Bilal en Boetius zijn zie ik daar wel kansen.
Berghuis komt er nog wel bij. Het legioen spamt op dit moment de instagram van watford vol. Komt goedquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang de enige flank opties Bilal en Boetius zijn zie ik daar wel kansen.
Is Beukers nog steeds hoofd scout? Dat zou een hoop verklarenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Netwerk van van Geel is niet zo best volgens mij
Geen idee of die Beukers er nog zit.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is Beukers nog steeds hoofd scout? Dat zou een hoop verklaren![]()
Volgens mij deed Boskamp nog wat scouting werkzaamheden namens Feyenoord . Waarom vragen ze hem niet of er nog leuke talenten rondlopen daar in België
quote:dinsdag 14 januari 2014
Jan Boskamp doet geen scoutingswerk meer voor Feyenoord. De oud-voetballer van de Rotterdammers is woonachtig in België en pakt zijn wedstrijdjes ieder weekend mee. Daar speurt hij naar talentvolle spelers, maar dat doet hij tegenwoordig alleen nog maar voor zijn eigen plezier.
'Ik heb tegen Feyenoord gezegd dat ik voor hen wil scouten in België. De opdracht was: geen spelers die onder contract liggen, want die kosten geld. Alléén maar scouten naar spelers die op het einde van het jaar vrij zouden zijn. Nou ja, dan kan je niet veel scouten', legt Boskamp zijn beslissing uit in het blad Menzo.
De populaire tafelgast van Voetbal International bleek bovendien niet de enige persoon te zijn die voor Feyenoord naar jong spelersmateriaal in België zocht. 'Dan ga je een keer voor de lol naar Geel kijken en dan zie je daar ineens drie scouts van Feyenoord zitten. Toen heb ik gezegd: dat doe ik niet meer.'
Ja dus : http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum18/166-16.phpquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee of die Beukers er nog zit.
Boskamp is daar alweer heel lang mee gestopt dacht ik
[..]
Volgens mij heerst er hier meer paniek, het is 11 juli.......quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:17 schreef Maastoren het volgende:
Ik denk dat er totale paniek heerst in het Maasgebouw.
hahahahaha!!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
Vind het raar dat Pascal Bosschaart nog niet genoemd als opvolger van Kongolo
Het gebrek aan nieuws/geruchten maakt men een beetje nerveus. Dat is ook niet zo gek als 2 backs voor 30 mln worden verkocht en je JPB en Amrabat koopt en Diks huurt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens mij heerst er hier meer paniek, het is 11 juli.......
Vermoeiende uitspraak is datquote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:35 schreef Ali_boo het volgende:
Middelmaat moet je juist voor lange tijd vastleggen . Het is een beslissing die binnen Feyenoord breed gedragen word
1 September.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:19 schreef MPC60 het volgende:
Tot wanneer loopt die transferperiode eigenlijk?
Hoe lang volg je al voetbal?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:19 schreef MPC60 het volgende:
Tot wanneer loopt die transferperiode eigenlijk?
3 dagen.quote:
Frfc heeft het getwitterd1!1quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:12 schreef Merkie het volgende:
Is er reden om aan te nemen dat er een reële kans is dat Van Persie terugkeert, anders dan dat zijn zoontje ingeschreven stond bij de Feyenoord Academy?
Die twitterden ook dat Rabobank de nieuwe hoofdsponsor zou worden ..quote:
Ik zat te denken wie Augustus Larsson nou weer was...quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En dan in de laatste week van Augustus Larsson, Dijks en St. Juste halen. Feyenoordgenot.
Triple deal van maken. Douglas en Ruiz kopen, krijg je Zeegelgenot er gratis bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zowel Douglas als Brian Ruiz mogen weg bij Sporting een van de twee iets voor ons?
Al weet ik niet of die Ruiz nog wel zo goed is bakte er bij PSV ook niks van.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Triple deal van maken. Douglas en Ruiz kopen, krijg je Zeegelgenot er gratis bij.
Oja, das waar ook. Compleet vergeten dat die gast bij psv heeft gespeeldquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al weet ik niet of die Ruiz nog wel zo goed is bakte er bij PSV ook niks van.
En dat is niet voor niksquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oja, das waar ook. Compleet vergeten dat die gast bij psv heeft gespeeld
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat te denken wie Augustus Larsson nou weer was...
Quadruple deal, krijg je Castaignos er ook nog bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Triple deal van maken. Douglas en Ruiz kopen, krijg je Zeegelgenot er gratis bij.
Helaas is de Eredivisie wel tot dat niveau afgezakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:44 schreef Oldground het volgende:
Van alle namen die ik hier voorbij zie komen is Van Persie de enige waar ik blij van zou worden. Wat moeten we nu met restspelers van Sporting Portugal?
Lijkt me echt een goed plan ja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:02 schreef Befbekje het volgende:
Als je kijkt naar de vorm van Armenteros bij Heracles het afgelopen seizoen, zou je een tweede poging kunnen wagen die jongen in Rotterdam voor een verrassing te laten zorgen.. Of is 'ie alweer weg uit Almelo, en getekend bij een andere club?
Misschien wel handig om een linksback te hebben...quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:44 schreef Oldground het volgende:
Van alle namen die ik hier voorbij zie komen is Van Persie de enige waar ik blij van zou worden. Wat moeten we nu met restspelers van Sporting Portugal?
Vraag me serieus af wat mensen nu verwachten. Even 10 miljoen van Kongolo herinvesteren in een linksback ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien wel handig om een linksback te hebben...![]()
Zo veel indruk heeft hij daar gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Oja, das waar ook. Compleet vergeten dat die gast bij psv heeft gespeeld
Ja en het liefste twee linksbacks. Dat die Nelom er nu godverdomme nog steeds tussenloopt door domme samenloop van omstandigheden tijdens transferwindows is gewoon beschamend.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien wel handig om een linksback te hebben...![]()
Van Persie zit ik niet per sé op te wachten. Als de hele selectie rond is en je hebt nog genoeg salarisbudget over, en je kunt hem voor een jaartje halen zonder meer dan 1 miljoen kost (alles bij elkaar), dan kun je het proberen. Maar dat is gewoon gokken. Eerst maar eens een centrale verdediger, een rechtsbuiten en een linksback halen.
Is Woudenberg al definitief weg?quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja en het liefste twee linksbacks. Dat die Nelom er nu godverdomme nog steeds tussenloopt door domme samenloop van omstandigheden tijdens transferwindows is gewoon beschamend.
Bruno Martins Indi. Bruno Martins Indi. Ja lala la ja lala laquote:Bruno Martins Indi maakt spoedig de definitieve overstap van FC Porto naar Stoke City. Dit schrijft Sky Sports. De oud-speler van Feyenoord speelde vorig seizoen al op huurbasis bij de Engelse club. Deze huurperiode zou dusdanig bevallen zijn dat Stoke vijftien miljoen euro overheeft voor de verdediger.
De inmiddels 25-jarige Martins Indi ondergaat woensdag de medische keuring. Als de verkoop doorgaat ontvangt Feyenoord 10% van het bedrag boven de 7,7 miljoen euro. In dit geval zou dat 730.000 euro zijn. Daar bovenop komt nog de opleidingsvergoeding, een percentage per jaar dat de verdediger actief was in de jeugdopleiding van Feyenoord. Dat bedrag zou ongeveer zes ton moeten zijn, waardoor Feyenoord ongeveer 1,3 miljoen euro zou kunnen bijschrijven.
Nelom is ok als backup.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen ideen, alles beter dan Nelom.
Dat vraag ik toch niet? Je kan geen twee linksbacks gaan halen als je er nog twee onder contract hebt.quote:
15 miljoen transfersom?quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Bruno Martins Indi. Bruno Martins Indi. Ja lala la ja lala la
Daarom moet je een deel van die transfersom lekker in een cv en linksback stoppen. Als je daar 8-10 miljoen voor uitgeeft heb je Kongolo opgesplitst en houd je nog wat geld over.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nelom is ok als backup.
Het was juist zo fijn dat je Kongolo op twee posities kon gebruiken.
Nee die is niet weg. Ik vind sowieso niet dat je er eentje extra moet halen tenzij Nelom ook weg gaat idd.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet? Je kan geen twee linksbacks gaan halen als je er nog twee onder contract hebt.
Er moeten sowieso een goede linksback en een goede centrale verdediger komen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom moet je een deel van die transfersom lekker in een cv en linksback stoppen. Als je daar 8-10 miljoen voor uitgeeft heb je Kongolo opgesplitst en houd je nog wat geld over.
Zo. Hopelijk leest Van Geel dit.
Dat Espanyol mag wel even doorpakken ja. Misschien kunnen we iets opzetten via instagram?quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee die is niet weg. Ik vind sowieso niet dat je er eentje extra moet halen tenzij Nelom ook weg gaat idd.
Je bent knettergek. Nelom een goede backup vinden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nelom is ok als backup.
Het was juist zo fijn dat je Kongolo op twee posities kon gebruiken.
Hoe bedoel je niet eentje extra? Dus gewoon één linksback als vervanger voor Kongolo? Dat vind ik ook. Nog wel een centrale verdediger erbij, maar dat moest eigenlijk in de winterstop al (vervanger voor Van Beek). Je had alleen Kongolo, vd Heijden en Botteghin voor het centrum en dat was al te weinig, en nu is Kongolo ook nog weg. Dus heb je in principe maar 2 centrale verdedigers waar je er eigenlijk 4 moet hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee die is niet weg. Ik vind sowieso niet dat je er eentje extra moet halen tenzij Nelom ook weg gaat idd.
Ik heb niet gezegd dat hij een goede backup is, maar in de huidige situatie goed genoeg in de zin van dat je elke euro maar 1x uit kan geven. Als je een goede linksback haalt en je hebt Nelom op de bank, moet je je geld ergens anders aan uit gaan geven.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent knettergek. Nelom een goede backup vinden.Als je toch voor dat niveau gaat dan zet je daar gewoon een jeugdspeler met potentiele transferwaarde ipv dit extreem overbetaalde figuur.
Tapia en Kongolo waren multifunctioneel en je had begin seizoen natuurlijk van Beek. Vandaar dat je er nu twee hebt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet eentje extra? Dus gewoon één linksback als vervanger voor Kongolo? Dat vind ik ook. Nog wel een centrale verdediger erbij, maar dat moest eigenlijk in de winterstop al (vervanger voor Van Beek). Je had alleen Kongolo, vd Heijden en Botteghin voor het centrum en dat was al te weinig, en nu is Kongolo ook nog weg. Dus heb je in principe maar 2 centrale verdedigers waar je er eigenlijk 4 moet hebben.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:29 schreef Divje het volgende:
Hoe is het überhaupt mogelijk dat Nelom bijna 150 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld
Echt puur en alleen dat hij telkens door omstandigheden er tussen door glipt op transferwindows. En oh ja, die krankzinnige contractverlengingen spelen ook wel mee.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:29 schreef Divje het volgende:
Hoe is het überhaupt mogelijk dat Nelom bijna 150 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld
Kan Tapia ook centraal achterin? Vind hem wel erg gemakzuchtig overkomen namelijk, niet mijn type speler en zeker niet in de verdediging.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tapia en Kongolo waren multifunctioneel en je had begin seizoen natuurlijk van Beek. Vandaar dat je er nu twee hebt.
Wat heeft Nelom jou misdaan joh?quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt puur en alleen dat hij telkens door omstandigheden er tussen door glipt op transferwindows. En oh ja, die krankzinnige contractverlengingen spelen ook wel mee.
Bizar tochquote:
Wat dacht je van lachwekkend slecht zijn? Seizoen op seizoen. Moet iemand bovenop stelselmatig aantonen niet goed genoeg te zijn ook nog iets misdaan hebben om weg te moeten bij Feyenoord?quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft Nelom jou misdaan joh?
Als we een eerste back op links halen hoeft er echt niet per se nog eentje bij om zonodig Nelom te vervangen.
Dan zijn er andere prioriteiten.
Heeft hij reden tot zeuren dan?quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Bizar toch
Moet wel zeggen dat Nelom een ideale backup is omdat hij nooit zeurt.
Daarom staat ie bij 3 trainers regelmatig in de basis, ook met andere opties (vanuit de jeugd bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dacht je van lachwekkend slecht zijn? Seizoen op seizoen. Moet iemand bovenop stelselmatig aantonen niet goed genoeg te zijn ook nog iets misdaan hebben om weg te moeten bij Feyenoord?
In de categorie Denneboom, Hofs, Bruggink, Slory, Veltman, Tiendalli.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Bizar toch
Dat zou helemaal wat zijn.quote:
Tiendalliquote:Op woensdag 12 juli 2017 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In de categorie Denneboom, Hofs, Bruggink, Slory, Veltman, Tiendalli.
Bij Stoke zijn ze er harstikke blij mee. 15 miljoen is natuurlijk ook niets voor een Premier League club. Blijkbaar houdt ie zich uitstekend staande.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
15 miljoen transfersom?Da's nog best veel.
Dat zeker.quote:Op woensdag 12 juli 2017 02:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Stoke zijn ze er harstikke blij mee. 15 miljoen is natuurlijk ook niets voor een Premier League club. Blijkbaar houdt ie zich uitstekend staande.
Het is 'm gegund
Dat is onzin, het is gewoon nooit een prioriteit gemaakt. Nelom verdient ook goed dus die kost ook geld.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom staat ie bij 3 trainers regelmatig in de basis, ook met andere opties (vanuit de jeugd bijvoorbeeld).
Feyenoord heeft geen geld om twee goede linksbacks in de selectie te moeten kopen.
Ja, heeft daar regelmatig gespeeld. Bij het nationale team ook geloof ik.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kan Tapia ook centraal achterin? Vind hem wel erg gemakzuchtig overkomen namelijk, niet mijn type speler en zeker niet in de verdediging.
Bruggink is in dit rijtje wel een beetje misplaatst.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In de categorie Denneboom, Hofs, Bruggink, Slory, Veltman, Tiendalli.
Varkenoordgenotquote:Op woensdag 12 juli 2017 07:00 schreef Caland het volgende:
De inmiddels 25-jarige Martins Indi ondergaat woensdag de medische keuring. Als de verkoop doorgaat ontvangt Feyenoord 10% van het bedrag boven de 7,7 miljoen euro. In dit geval zou dat 730.000 euro zijn. Daar bovenop komt nog de opleidingsvergoeding, een percentage per jaar dat de verdediger actief was in de jeugdopleiding van Feyenoord. Dat bedrag zou ongeveer zes ton moeten zijn, waardoor Feyenoord ongeveer 1,3 miljoen euro zou kunnen bijschrijven.
Geelgod
Dit heb ik mij serieus ook weleens afgevraagd. Van de vele jeugdspelers zijn er maar een paar die genoeg talent hebben om aan te haken bij het eerste. Het is mij altijd een raadsel geweest hoe het kan dat Nelom in dat selecte groepje zit. Ik hou het maar op dom geluk omdat Feyenoord totaal geen geld had toen Nelom vanuit de jeugd doorstroomde.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:29 schreef Divje het volgende:
Wat denk je van niet kunnen voetballen? De Neel is echt Feyenoord onwaardig. Kan geen voorzet geven. Is aanvallend een drama. Aan de bal vind ik 'm ontzettend zwak, kiest bijna altijd voor een tikkie breed of naar achteren. Verder krijg ik nooit het gevoel dat er een idee achter zijn handelen zit en zijn passing is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft Nelom jou misdaan joh?
Als we een eerste back op links halen hoeft er echt niet per se nog eentje bij om zonodig Nelom te vervangen.
Dan zijn er andere prioriteiten.
Die gozer zeurt niet omdat hij totaal geen pit in zijn donder heeft en het allemaal wel best vindt. Hij is zwart maar heb toch zelden een grijzere muis gezien dan Nelom. Ik heb ook nooit het idee bij hem dat hij voetballen leuk vindtquote:Op woensdag 12 juli 2017 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit. Dat warmlopen van hemquote:Op woensdag 12 juli 2017 07:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gozer zeurt niet omdat hij totaal geen pit in zijn donder heeft en het allemaal wel best vindt. Hij is zwart maar heb toch zelden een grijzere muis gezien dan Nelom. Ik heb ook nooit het idee bij hem dat hij voetballen leuk vindt
Als ik daar voor tonnen op de bank zou zitten, zou ik ook niet zeuren. Ben ik dan ook de ideale backup?quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Bizar toch
Speel jij al structureel onder elke trainer ongeveer de helft van de Eredivisie potjes?quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik daar voor tonnen op de bank zou zitten, zou ik ook niet zeuren. Ben ik dan ook de ideale backup?
Wat is dat nou weer voor een drogreden joh.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:13 schreef Typisch het volgende:
Er is geen club in Nederland die twee goede linksbacks heeft. Maar Feyenoord moet dat deze transferperiode maar effe gaan regelen ofzo.
Jullie zouden eens moeten leren dat je niet op elke plek een voetballer naar je hart kunt hebben.
De focus moet er zeker liggen, op 1 linksback. Niet twee.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een drogreden joh.
Nelom is Feyenoord onwaardig. Nelom valt niet op als hij mee zou spelen bij ASWH of iets van die strekking. Helaas lukt het de witte Keniaan ook niet om de Neel uit de basis te spelen dus juist de focus moet liggen op de LB positie omdat het echt de achilleshiel van je team is.
Zit er eigenlijk een goede LB aan te komen in de jeugd O19 O17?
Misschien is Nelom dan toch niet zo slecht al jij doet voorkomenquote:Op woensdag 12 juli 2017 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een drogreden joh.
Nelom is Feyenoord onwaardig. Nelom valt niet op als hij mee zou spelen bij ASWH of iets van die strekking. Helaas lukt het de witte Keniaan ook niet om de Neel uit de basis te spelen dus juist de focus moet liggen op de LB positie omdat het echt de achilleshiel van je team is.
Probeer onlogisch maar eens de logica van transfers en backups uit te leggen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is Nelom dan toch niet zo slecht al jij doet voorkomen
Met Malacia is er ook totaal geen noodzaak om en Nelom en Woudenberg te vervangen.
Kom op Caland. Je gaat me toch niet vertellen dat je Nelom een waardige Feyenoord speler vindt? Wat vind je precies zo goed aan de Neel?quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien is Nelom dan toch niet zo slecht al jij doet voorkomen
Met Malacia is er ook totaal geen noodzaak om en Nelom en Woudenberg te vervangen.
Ik vind het een prima speler voor op de bank.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom op Caland. Je gaat me toch niet vertellen dat je Nelom een waardige Feyenoord speler vindt? Wat vind je precies zo goed aan de Neel?
Nee, maar we hebben wel de overeenkomst allebei niet goed genoeg te voetballen om structureel de helft van de Eredivisiepotjes in een Feyenoordshirt te staan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speel jij al structureel onder elke trainer ongeveer de helft van de Eredivisie potjes?
Kan altijd meedoen, is nooit geblesseerd en kreeg dit kampioensjaar zelfs afentoe de voorkeur boven Kongolo (ook toen hij fit was) in thuiswedstrijden waar druk naar voren gezet diende te worden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom op Caland. Je gaat me toch niet vertellen dat je Nelom een waardige Feyenoord speler vindt? Wat vind je precies zo goed aan de Neel?
'Kan altijd mee doen en is nooit geblesseerd'quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan altijd meedoen, is nooit geblesseerd en kreeg dit kampioensjaar zelfs afentoe de voorkeur boven Kongolo (ook toen hij fit was) in thuiswedstrijden waar druk naar voren gezet diende te worden.
Stop dit gezeik om een tweede linksback aub. Met Nelom, Woudenberg en Malacia op komst hebben we 3 backups onder contract staan. Er hoeft dus alleen een basisspeler bij.
Nelom. Moet. Weg.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan altijd meedoen, is nooit geblesseerd en kreeg dit kampioensjaar zelfs afentoe de voorkeur boven Kongolo (ook toen hij fit was) in thuiswedstrijden waar druk naar voren gezet diende te worden.
Stop dit gezeik om een tweede linksback aub. Met Nelom, Woudenberg en Malacia op komst hebben we 3 backups onder contract staan. Er hoeft dus alleen een basisspeler bij.
Is goed onlo. Lees anders de posts over Jones en Hansson nog eens terug. Herken je misschien een patroon.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Kan altijd mee doen en is nooit geblesseerd'
Wat een argumenten. Dan kunnen we jou ook opstellen.
Ok meneer die vindt wanneer je niet geblesseerd bent en je altijd mee kan doen goed genoeg bent voor Feyenoord 1quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed onlo. Lees anders de posts over Jones en Hansson nog eens terug. Herken je misschien een patroon.
Verdraai mijn woorden eens niet. Dat vind ik van Nelom niet alleen, zowel Koeman, Fredsj en Gio vonden dat.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok meneer die vindt wanneer je niet geblesseerd bent en je altijd mee kan doen goed genoeg bent voor Feyenoord 1
17 volgens mij.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:33 schreef timmmmm het volgende:
Hoe oud is die Malacia? Laat hem Neloms plek lekker innemen. Slechter kan niet en die gaat zeker nog stappen maken, vroeg beginnen als wissel dus
Fijn. Dus jullie vinden captain nelom ook een echte aanvoerder? Dat vindt Gio immers ook dus dan moet het wel kloppenquote:Op woensdag 12 juli 2017 08:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verdraai mijn woorden eens niet. Dat vind ik van Nelom niet alleen, zowel Koeman, Fredsj en Gio vonden dat.
Daar staan Caland en ik graag tussen.
Hij maakte relatief veel minuten omdat Kongolo 40-45 keer per jaar geblesseerd isquote:Op woensdag 12 juli 2017 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben wel de overeenkomst allebei niet goed genoeg te voetballen om structureel de helft van de Eredivisiepotjes in een Feyenoordshirt te staan.
Zelfs als back-up komt Nelom gewoon te kort. Je kan niet aan de ene kant als argument gebruiken dat hij de helft van de potjes speelt en aan de andere kant zeggen dat we geen eisen mogen stellen aan de reserveback.
Wat je niet kan eisen is dat je twee goede backs hebt, dat wordt hier terecht opgemerkt. Wat je wel mag verwachten is dat je 1 goede back hebt en een back die zichzelf niet doorlopend blameert maar als reserve niet een hele grote achteruitgang is.
Dat je reserveback niet goed genoeg is voor vast in het eerste begrijpt iedereen, maar hij maakt toch relatief veel minuten. Als iemand da stelselmatig niet voldoet, kan je het in ieder geval met een ander gaan proberen dan maar doorgaan met iemand die gewoon te slecht is voor een Feyenoordshirt. Misschien is het geen verbetering maar een verslechtering kan haast niet dus dat risico kan je best lopen.
Opdonderen met Captain Nelom. We hebben het hier over een speler die bij een degradant nog niet goed genoeg is voor de basis. Nelom kan gewoon heel slecht voetballen
Hij is ook helemaal geen aanvoerder.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn. Dus jullie vinden captain nelom ook een echte aanvoerder? Dat vindt Gio immers ook dus dan moet het wel kloppen
Als je nu de linksback van Cambuur of Volendam haalt, geloof ik dat die het even goed zou doen als Nelom. Nelom is gewoon een ontzettend slechte voetballer.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:34 schreef Typisch het volgende:
'Slechter kan niet' is ook zo'n kulargument.
Waar wordt dit gezegdquote:Op woensdag 12 juli 2017 08:37 schreef Typisch het volgende:
Je budget stuk willen smijten op twee waardige linksbacks.
Volgens mij zei ik net dat je beter die Malacia tijd kan geven dan Nelom. Niemand stelt voor om twee linksbacks te halen die goed genoeg zijn voor de basis, dat maakt jouw bovemkamer ervan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:37 schreef Typisch het volgende:
Het is wel te merken dat jullie totaal geen Football Manager ervaring hebben.Je budget stuk willen smijten op twee waardige linksbacks.
Dat zei ik hierboven ook al ergens ja, fijn dat we het eens zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij maakte relatief veel minuten omdat Kongolo 40-45 keer per jaar geblesseerd is
Ook dit zegt helemaal niemand. Et begint een beetje vermoeiend te worden op deze manierquote:Op woensdag 12 juli 2017 08:44 schreef Typisch het volgende:
Ah dus er moet zomaar een speler tevoorschijn worden getoverd die als backup kan fungeren. Zonder budget op te nemen.
Lekker man.
Hier ben ik het wel mee eens. Een basisspeler erbij en dan 1 speler doorselecteren. Ik zou er geen traan om laten als dat Nelom zou zijn, maar als hij van de trainers steeds de voorkeur krijgt boven bijvoorbeeld Woudenberg, kun je Woudenberg misschien ook beter van de hand doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Nelom, Woudenberg en Malacia op komst hebben we 3 backups onder contract staan. Er hoeft dus alleen een basisspeler bij.
Hij is wel het stereotype luie Surinamer ja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 07:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gozer zeurt niet omdat hij totaal geen pit in zijn donder heeft en het allemaal wel best vindt. Hij is zwart maar heb toch zelden een grijzere muis gezien dan Nelom. Ik heb ook nooit het idee bij hem dat hij voetballen leuk vindt
quote:'Feyenoord een van drie geïnteresseerde clubs in Monaco-speler van 5 miljoen'
Woensdag 12 juli 2017 om 09:33
AS Monaco verwacht snel verdediger Abdou Diallo te verkopen. Door L'Equipe wordt Feyenoord als een van de drie kandidaten genoemd om het 21-jarige talent over te nemen.
Ook het Italiaanse Fiorentina en het Duitse Mainz zijn in de race voor de verdediger, meldt de Franse krant woensdag. Mainz zou de beste papieren hebben op de komst van de Monaco-speler. De club wil met een bod van vijf miljoen euro de strijd om Diallo in zijn voordeel beslissen.
De 21-jarige Fransman is een centrale verdediger die op beide posities in het centrum uit de voeten kan. Hij is ook geschikt om in te zetten als defensieve middenvelder. Vorig seizoen kwam Diallo tot vijf optredens in het kampioensjaar van Monaco in de Ligue 1. Het seizoen daarvoor was hij een gewaardeerde basisspeler bij Zulte Waregem, dat hem een jaar huurde van de Monegasken.
De bankrekening zaait de twijfel, vermoedelijk. Graag of nietquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:51 schreef Caland het volgende:
Marvin Zeegelaar has doubt about returning to the Netherlands and a deal is not expected very soon. #Feyenoord #SportingCP
Daar kan dus een streep doorheen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:51 schreef Caland het volgende:
Marvin Zeegelaar has doubt about returning to the Netherlands and a deal is not expected very soon. #Feyenoord #SportingCP
Lekkere weer zal ook wel meespelen he.quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bankrekening zaait de twijfel, vermoedelijk. Graag of niet
Pietersquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:55 schreef Caland het volgende:
Op naar de volgende linksback met een eredivisieverleden. Van Geel zal wel balen dat Emanuelson naar Utrech gaat.
Eigenlijk wel ja.quote:
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Dijks is ook nog niet weg bij Ajax toch?
quote:De transferperiode is pas een kleine twee weken officieel geopend, maar Feyenoord kent al een roerige zomer. De landskampioen zag sterkhouders Eljero Elia, Terence Kongolo en Rick Karsdorp vertrekken, waar Steven Berghuis terugkeerde naar Watford en Dirk Kuyt een punt achter zijn loopbaan zette.
''Bij Feyenoord is het nu meer de vraag wanneer ze met versterkingen komen. Toen ik een halfjaar geleden op deze plek schreef dat ze moesten doorselecteren, doelde ik niet op het vertrek van Kuijt, Elia, Karsdorp en Kongolo", schrijft oud-Feyenoorder Pierre van Hooijdonk in zijn column in Voetbal International. "Terwijl er nog steeds spelers rondlopen die de afgelopen twee jaar helemaal niets hebben laten zien.''
''Feyenoord moet niet vergeten dat ze het hele seizoen bovenaan hebben gestaan, omdat de selectie vóór de start van de competitie op orde was", vervolgt Pi-Air. "Bij concurrent Ajax was dat niet het geval en daardoor verspeelden zij juist in de eerste weken kostbare punten.''
''De kracht van Feyenoord vorig seizoen was dat de kernspelers allemaal een tien scoorden. De kans dat dit opnieuw gebeurt, is – zeker met de huidige selectie – ongeveer nul. Daarom is het tijd dat Feyenoord de geïncasseerde miljoenen gaat aanwenden om nu écht te gaan doorselecteren.''
Heeft inmiddels voor Mainz gekozen.quote:
Tja, voorlopig blijft je asquote:
Oja, ik zie het ja, nja, was een kort gerucht dan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft inmiddels voor Mainz gekozen.
Hij doelt denk ik ook vooral op de spelers zoals Vejinovic enzo, doorselecteren, die hele buts spelers die Feyenoord 1-onwaardig zijn weg en degelijke versterkingen halen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tja, voorlopig blijft je as
"Jones - Botteghin/V/d/Heijden - El Ahmadi/Vilhena - Toornstra - Jorgenson"
gewoon nog intact.
Het grootste risico ga je lopen wanneer je echt versterkingen haalt voor de CV posities. Die wil je er wel al vroeg in de voorbereiding bij hebben. Ik denk dat het later aantrekken van een flankspeler (en in minder mate een vleugelverdediger) minder erg is.
Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat er wel meer versterkingen bij moeten komen, maar als je de hele as behoudt is het toch makkelijker spelers in te passen. En als je Berghuis aantrekt, dan kent ie de hele speelstijl natuurlijk ook gewoon al
Eens wat betreft je as, alleen je achterste 2 as spelers waren wel erg afhankelijk van de snelheid van je backs. Nieuwkoop zie ik probleemloos Karsdorp vervangen, maar linksback... Daar moet echt een goeie komen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tja, voorlopig blijft je as
"Jones - Botteghin/V/d/Heijden - El Ahmadi/Vilhena - Toornstra - Jorgenson"
gewoon nog intact.
Het grootste risico ga je lopen wanneer je echt versterkingen haalt voor de CV posities. Die wil je er wel al vroeg in de voorbereiding bij hebben. Ik denk dat het later aantrekken van een flankspeler (en in minder mate een vleugelverdediger) minder erg is.
Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat er wel meer versterkingen bij moeten komen, maar als je de hele as behoudt is het toch makkelijker spelers in te passen. En als je Berghuis aantrekt, dan kent ie de hele speelstijl natuurlijk ook gewoon al
[..]
Oja, ik zie het ja, nja, was een kort gerucht dan.
Dan was het "er is haast geboden" niet gelogen
Wat doet dit in het Feyenoord topic?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
'De Boer haalt Riedewald naar Crystal Palace'
Vorige week kwamen gekke verslaggevers met het gerucht dat Feyenoord geïnteresseerd in hem was daarom.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat doet dit in het Feyenoord topic?
Tjsa, en toch moet je daar voorzichtig mee zijn, een Botteghin, Jan-Arie, en een Toornstra werden door sommigen ook als miskopen gezien tot ze gingen draaien. Natuurlijk moet je doorselecteren wanneer je de mogelijkheden hebt, lekkere open deur van Pi-Air.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik ook vooral op de spelers zoals Vejinovic enzo, doorselecteren, die hele buts spelers die Feyenoord 1-onwaardig zijn weg en degelijke versterkingen halen.
En hij doelt op Nelom, dat is overduidelijk.
Wat betreft Tapia snap ik niet dat die Ambrabat gehaald is.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tjsa, en toch moet je daar voorzichtig mee zijn, een Botteghin, Jan-Arie, en een Toornstra werden door sommigen ook als miskopen gezien tot ze gingen draaien. Natuurlijk moet je doorselecteren wanneer je de mogelijkheden hebt, lekkere open deur van Pi-Air.
Uiteindelijk zouden Bilal/ Gustafson/ Tapia dit seizoen toch nog stappen kunnen maken en het uiteindelijk redden. Gustafson kun je misschien ook wel als afgeschreven en volledig mislukt beschouwen, maar een Bilal zou je denk ik wel zonder verlies door kunnen verkopen hoor. Heeft op zich nog wel aardige statistieken. Ben daarvan wel benieuwd of ie wat meer rust kan gaan bewaren, en daadwerkelijk kan gaan kijken waar hij de bal naartoe slingert.
En ja, dan zit je voorlopig nog met Vejinovic in de maag, wie weet kunnen we die slijten. En als je 3 LB onder contract hebt staan, waarvan je er geen een basismateriaal vind, mag daar inderdaad ook wel iemand van vertrekken. Maar het is nou niet dat we zo een sloot aan overbodige spelers hebben.
Maar het is niet alsof Feyenoord helemaal niet doorselecteert. Sleegers en een Achahbar zijn bijvoorbeeld ook gewoon gelaten voor wat het was
Had ie zelf al ontkent.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige week kwamen gekke verslaggevers met het gerucht dat Feyenoord geïnteresseerd in hem was daarom.
Gustafson en Vejinovic zou ik sowieso weg doen, verlies pakken en door. Bilal zou ik niet weg doen, net zoals Tapia. Punt is alleen dat er voor Tapia eigenlijk gewoon geen plek is. Ook omdat idd Amrabat erbij is gekomen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tjsa, en toch moet je daar voorzichtig mee zijn, een Botteghin, Jan-Arie, en een Toornstra werden door sommigen ook als miskopen gezien tot ze gingen draaien. Natuurlijk moet je doorselecteren wanneer je de mogelijkheden hebt, lekkere open deur van Pi-Air.
Uiteindelijk zouden Bilal/ Gustafson/ Tapia dit seizoen toch nog stappen kunnen maken en het uiteindelijk redden. Gustafson kun je misschien ook wel als afgeschreven en volledig mislukt beschouwen, maar een Bilal zou je denk ik wel zonder verlies door kunnen verkopen hoor. Heeft op zich nog wel aardige statistieken. Ben daarvan wel benieuwd of ie wat meer rust kan gaan bewaren, en daadwerkelijk kan gaan kijken waar hij de bal naartoe slingert.
En ja, dan zit je voorlopig nog met Vejinovic in de maag, wie weet kunnen we die slijten. En als je 3 LB onder contract hebt staan, waarvan je er geen een basismateriaal vind, mag daar inderdaad ook wel iemand van vertrekken. Maar het is nou niet dat we zo een sloot aan overbodige spelers hebben.
Maar het is niet alsof Feyenoord helemaal niet doorselecteert. Sleegers en een Achahbar zijn bijvoorbeeld ook gewoon gelaten voor wat het was
Ja duhh.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Typisch het volgende:
Dat doorselecteren is natuurlijk lekker makkelijk lullen hè.
Natuurlijk zijn Vejinovic, Nelom, Tapia, Bilal, Kramer geen basismateriaal op dit moment. Maar je kunt niet doorselecteren zonder er adequate vervangers voor te hebben. Dan moet je dus naast 3, 4 of 5 nieuwe basisspelers ook nog eens een handje vol nieuwe reserves aantrekken die beter zijn dan wat je nu hebt lopen en wel effe lekker op de bank willen zitten.
Dat is niet iets wat zomaar effe kan.
Is dat niet gewoon El Ahmadi (Amrabat) - Vilhena (Tapia)quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Gustafson en Vejinovic zou ik sowieso weg doen, verlies pakken en door. Bilal zou ik niet weg doen, net zoals Tapia. Punt is alleen dat er voor Tapia eigenlijk gewoon geen plek is. Ook omdat idd Amrabat erbij is gekomen.
Ja een beetje afhankelijk van hoe de jeugd het doet. Als er verwacht wordt dat een El Hankouri/ Hansson/ Toure dit seizoen echt al minuten kunnen maken hoeft het van mij niet per se. Dan heb je Boetius/Bilal/Berghuis en dan 3 jeugdspelers erachter...quote:Er word wel doorgeselecteerd ja, zoals nu een Wessel Dammers is vertrokken.
Naast een Berghuis zou ik het helemaal niet erg vinden als er nog een andere vleugelspeler bij komt trouwens.
Ojaquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon El Ahmadi (Amrabat) - Vilhena (Tapia)
Dat bedoelde ikquote:[..]
Ja een beetje afhankelijk van hoe de jeugd het doet. Als er verwacht wordt dat een El Hankouri/ Hansson/ Toure dit seizoen echt al minuten kunnen maken hoeft het van mij niet per se. Dan heb je Boetius/Bilal/Berghuis en dan 3 jeugdspelers erachter...
Maar als ze die nog niet ver genoeg vinden, moet er eigenlijk wel een 4e vleugelspeler bij ja.
Bovendien gebeurt het al; Amrabat, potentieel basisklant, maar kan nu gewoon aansluiten achter El Ahmadi / Vilhena. Dus dan heb je je bank al beter gemaakt (als het goed is). En dan zie ik hem toch het meest als alternatief van Vejinovic.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Typisch het volgende:
Natuurlijk zijn Vejinovic, Nelom, Tapia, Bilal, Kramer geen basismateriaal op dit moment. Maar je kunt niet doorselecteren zonder er adequate vervangers voor te hebben. Dan moet je dus naast 3, 4 of 5 nieuwe basisspelers ook nog eens een handje vol nieuwe reserves aantrekken die beter zijn dan wat je nu hebt lopen en wel effe lekker op de bank willen zitten.
maar op het eind kreeg Hansson toch minuten op de flank terwijl dat niet zijn eigenlijke positie is. Toen kreeg ie toch de voorkeur boven El Hankouri.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja
[..]
Dat bedoelde ik
Eigenlijk zou El Hankouri nu wel die stap moeten maken, is al 20 toch? Heb Bij Hansson nog niet het idee dat die veel aan spelen toe gaat komen en heb totaal geen idee van Toure. Daarom wel leuk om ze in de oefenpotjes aan het werk te zien.
Je kan van die eerste helf een mooi compilatie filmpje maken met alleen maar Nelom-momentjes.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:42 schreef Maastoren het volgende:
Dat er nog een discussie gevoerd moet worden over de kwaliteiten van Nelom. In wat voor wereld leven wij? NelomZag 'm in de wedstrijd van afgelopen weekend ook weer lekker nonchalant een bal door het midden uitverdedigen
.
'lijkt'?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Casual-T het volgende:
Trainingslijn staff lijkt ietswat op die van 'hunnie', niet?![]()
[ afbeelding ]
Als pinchhitter heb je aan Kramer een prima speler, Jorgensen moet alleen niet geblesseerd raken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Typisch het volgende:
Die rol gaat hij niet nog een jaar accepteren denk ik.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Als pinchhitter heb je aan Kramer een prima speler, Jorgensen moet alleen niet geblesseerd raken.
Van de trainers staat niet in de Feyenoord fanshop.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Casual-T het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker belangrijk ookquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Casual-T het volgende:
[ afbeelding ]
Vejinovic speelde bij Vitesse volgens mij dichter bij het doel van de tegenstander.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Bilal is zo'n speler die afhankelijk van de situatie prima van pas kan komen. Als je met de rug tegen de muur voetbalt, en eigenlijk alleen maar aanvallen aan het afslaan bent, kun je via zo iemand als Bilal een counter opzetten. Gewoon de bal over de achterste linies slingeren en Bilal haalt hem wel op.
Vejinovic weet ik niet. Die vond ik bij Vitesse altijd goed spelen, maar daar kreeg hij waarschijnlijk ook meer de ruimte (of leek hij goed omdat hij samen met Pröpper op het middenveld stond?). Moet dan wel nu een keer wat laten zien.
Zoals hierboven al gezegd had Tapia wel een aantal leuke dingen laten zien in invalbeurten. Zou hem wel eens wat wedstrijden in de basis willen zien starten. Kijken wat dat extra vertrouwen met hem doet.
Gustafson begon sterk, maar heeft daarna niets meer laten zien. Die pot tegen Heerenveen dacht ik dat we een wonderspeler hadden gehaald. Nu weet ik het niet meer met hem.
Zou wel dit verval verklaren:quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vejinovic speelde bij Vitesse volgens mij dichter bij het doel van de tegenstander.
Hij scoorde daar bijna alleen maar vrije trappen en penalties hequote:Op woensdag 12 juli 2017 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel dit verval verklaren:
2014/15: 31 eredivisiewedstrijden, 10 goals.
2015/16 + 2016/17: 25 eredivisiewedstrijden, 0 goals.
JIJ OOKquote:
Vanaf zondag is die hele lijn te koop.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van de trainers staat niet in de Feyenoord fanshop.
Hij heeft sowieso wel veel posities gehad in zijn carrierequote:Op woensdag 12 juli 2017 13:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vejinovic speelde bij Vitesse volgens mij dichter bij het doel van de tegenstander.
Hij heeft onder Peter Bosz gespeeld hé, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso wel veel posities gehad in zijn carriere![]()
[ afbeelding ]
Dat waren alleen maar vrije trappen en pingels, volgens mij zat er precies 1 veldgoal tussen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel dit verval verklaren:
2014/15: 31 eredivisiewedstrijden, 10 goals.
2015/16 + 2016/17: 25 eredivisiewedstrijden, 0 goals.
Nou, dan heeft ie nog even om een veldgoal te maken bij Feyenoord en zijn Vitesseproductie te evenarenquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat waren alleen maar vrije trappen en pingels, volgens mij zat er precies 1 veldgoal tussen.
Jij bent echt niet meer serieus te nemen. Ook een backup moet een bepaalde ondergrens halen. Waar Vejinovic na 6-7 kutwedstrijden weggehoond wordt mag Nelom seizoenen lang opzichtig falen. We hebben het wel over Feyenoord he, niet Fortuna Sittard ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je Woudenberg dan inmiddels ook niet afschrijven? Die staat er namelijk al 5 jaar achter in de pikorde.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:46 schreef Maastoren het volgende:
Jongens, waar hebben we het over? Iedereen kan toch zien dat Nelom er werkelijk geen kut van kan? Het is een regelrechte schande dat die gozert nog steeds onder contract staat bij Feyenoord.
Nelom wegdoen. Woudenberg en Malacia als backup voor de nieuwe linksback.
Vind het eindelijk weer eens een aardig (niet meer dan dat) uitshirt. De afgelopen jaren waren juist slecht.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens gaan jullie het uitshirt halen? Vind persoonlijk dat groene trainingsshirt veel mooier, heb die ook gehaald al met het thuistshirt maar twijfel nog over het uitshirt, ziet er echt niet uit, maar t blijft je cluppie
Heb hem al. maar die blauwe uithsirt van vorig jaar vond ik wel mooier ( heb ik ook) maar twijfel welquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Vind het eindelijk weer eens een aardig (niet meer dan dat) uitshirt. De afgelopen jaren waren juist slecht.
Maar haal gerust het trainingsshirt hoor, ziet er ook wel tof uit.
Oke, een kwestie van smaak denk ik dan maar.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb hem al. maar die blauwe uithsirt van vorig jaar vond ik wel mooier ( heb ik ook) maar twijfel wel
Hoeveel shirtjes heb jij joh?quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb hem al. maar die blauwe uithsirt van vorig jaar vond ik wel mooier ( heb ik ook) maar twijfel wel
Dat was een Grandelletje jaquote:
Woudenberg verdient een eerlijke kans.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Kun je Woudenberg dan inmiddels ook niet afschrijven? Die staat er namelijk al 5 jaar achter in de pikorde.
Persoonlijk houd ik niet meer echt rekening met hem, zal bij enige interesse wel (binnenlands) verkocht worden.
Die heeft hij niet gepakt toen hij de voorkeur kreeg op die plek.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woudenberg verdient een eerlijke kans.
Dat groene trainingsshirt ga ik ook halen, dat had van mij best het uitshirt mogen zijnquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens gaan jullie het uitshirt halen? Vind persoonlijk dat groene trainingsshirt veel mooier, heb die ook gehaald al met het thuistshirt maar twijfel nog over het uitshirt, ziet er echt niet uit, maar t blijft je cluppie
Mwah. Lekkere centrale maar echt geen De Vrij oid.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopellijk is Sven van Beek snel weer wedstrijdfit.
Hij is in potentie een speler die Feyenoord tussen de 10-20 miljoen kan opleveren als hij weer zijn nivo kan halen.
Lekker eigen doelpunten maken zal je bedoelen. Wat een kutspeler.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopellijk is Sven van Beek snel weer wedstrijdfit.
Hij is in potentie een speler die Feyenoord tussen de 10-20 miljoen kan opleveren als hij weer zijn nivo kan halen.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker eigen doelpunten maken zal je bedoelen. Wat een kutspeler.
Dat eerste seizoen samen met Kongolo centraal achterin was echt veelbelovend.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Heeft ook goede dingen gedaan.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit. Het is jammer maar wanneer je niet in staat bent de Neel uit de basis te spelen dan kan je beter gaan dammen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft hij niet gepakt toen hij de voorkeur kreeg op die plek.
Mwoah, een contractje bij Fortuna Sittard zit er dan nog wel in.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit. Het is jammer maar wanneer je niet in staat bent de Neel uit de basis te spelen dan kan je beter gaan dammen.
Niet alleen je CV's...quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens wat betreft je as, alleen je achterste 2 as spelers waren wel erg afhankelijk van de snelheid van je backs. Nieuwkoop zie ik probleemloos Karsdorp vervangen, maar linksback... Daar moet echt een goeie komen.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah. Lekkere centrale maar echt geen De Vrij oid.
Er zijn vast wel post van jullie 2 waarin jullie ook beweren dat karsdorp, kongolo, vilhenna en de Vrij kutspelers zijn.......quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
De power door het hele team heen was volgens mij de grootste reden dat Feyenoord de meeste wedstrijden kon winnen en dat het middenveld niet echt uit creatieve spelers hoefde te bestaan. De backs speelden in dat powerspel een hele belangrijke rol, tegenstanders konden het vaak in de eerste helft nog wel bijbenen maar in de tweede helft zag je dat er zon kantelmoment kwam.quote:
Ah zo. Nouja, denk niet dat de backs zó'n grote rol speelden maar je hebt wel gelijk dat ze erg belangrijk waren, niet alleen voor de CV's. Mijn inziens was het vooral de reden dat je zover vooruit kon verdedigen, ondanks je trage centrale duo, en misschien klopt het dan wel wat je zegt, want doordat je zover vooruit kon spelen kun je eerder pressen, etc.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De power door het hele team heen was volgens mij de grootste reden dat Feyenoord de meeste wedstrijden kon winnen en dat het middenveld niet echt uit creatieve spelers hoefde te bestaan. De backs speelden in dat powerspel een hele belangrijke rol, tegenstanders konden het vaak in de eerste helft nog wel bijbenen maar in de tweede helft zag je dat er zon kantelmoment kwam.
powerspel met genoeg creatieve spelers.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De power door het hele team heen was volgens mij de grootste reden dat Feyenoord de meeste wedstrijden kon winnen en dat het middenveld niet echt uit creatieve spelers hoefde te bestaan. De backs speelden in dat powerspel een hele belangrijke rol, tegenstanders konden het vaak in de eerste helft nog wel bijbenen maar in de tweede helft zag je dat er zon kantelmoment kwam.
1 wedstrijd...quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft hij niet gepakt toen hij de voorkeur kreeg op die plek.
Hun wereld? Je bedoelt de wereld van zeer middelmatige spelers die zich nog moeten bewijzen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:33 schreef Roland010 het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Toch best bizar hoe snel het grote geld gaat wennen: als ik dat bericht over die 1,5 miljoen die we waarschijnlijk gaan ontvangen voor BMI lees denk ik: "ah, leuk meevallertje". Nog geen 4 jaar geleden was ik met datzelfde bedrag best blij geweest: "weer een stap uit de rode cijfers/wat geld om een speler te halen". Komt natuurlijk niet alleen door onze eigen financiele situatie en de tientallen CL- en transfer-miljoenen die je nu om de oren vliegen, maar ook door de volledig op hol geslagen markt. Waarin 20 miljoen voor een transfer al geen echte schock meer is.. wat is 1,5 miljoen als je concurrent zonder blikken of blozen stelt dat er over Sanchez niet eens te praten valt onder de 40 miljoen?
Maar goed, veel geld went dus idd heel erg snel blijkbaar wil ik zeggen(zelfs al is het niet van jezelf
) dan snap ik die voetballers die nooit tevreden lijken te zijn met hun salaris ook wel iets beter. Wij noemen een speler die een contract van 2,5 miljoen euro per jaar bij ons afwijst al snel een geldwolf, maar in hun wereld is dat gewoon niets..
Hun wereld is dat je bij een pakweg Crystal Palace al 4 miljoen aan salaris per jaar ontvangt (en ik mag verwachten dat je dat als speler van Feyenoord, Ajax of PSV niet als je top ziet, tenzij je Nelom heet ofzo) Dat zet die 'goede aanbieding' van 2.5 miljoen al in een heel ander perspectiefquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hun wereld? Je bedoelt de wereld van zeer middelmatige spelers die zich nog moeten bewijzen?20 Mil is toch alleen voor de talenten die zich al bewezen hebben bij een semi topclub.
Die 'schuld' hebben we nog steeds. Dat geld moet Feyenoord nog steeds terugkopen van de 'vrienden' van Feyenoord. Ik ben er een groot voorstander van dat daar nu een groot deel van die miljoenen inkomsten aan wenden. Zo snel mogelijk weer baas in eigen huis en niet afhankelijk van wat geldschieters.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hun wereld is dat je bij een pakweg Crystal Palace al 4 miljoen aan salaris per jaar ontvangt (en ik mag verwachten dat je dat als speler van Feyenoord, Ajax of PSV niet als je top ziet, tenzij je Nelom heet ofzo) Dat zet die 'goede aanbieding' van 2.5 miljoen al in een heel ander perspectief
Wat ik vooral wou zeggen is hoe verbazend snel, in elk geval voor mij, je bedragen in een ander perspectief kan gaan zien. 40 miljoen schuld leek 6 jaar terug een bijna onmogelijk bedrag waar je nauwelijks nog uit kon gaan komen; nu verdienen we in 1 zomer 30 miljoen aan transfers (en dan ben ik nog conservatief) + 20 miljoen aan CL-gelden. M'n reactie op de 1,5 miljoen van BMI deed me even wakker schudden
Waar denk jij aan, qua snelheid? Ik ben voor een hele geleidelijke afbouw van die 'schuld', misschien wat meer als het nieuwe stadion straks af is.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die 'schuld' hebben we nog steeds. Dat geld moet Feyenoord nog steeds terugkopen van de 'vrienden' van Feyenoord. Ik ben er een groot voorstander van dat daar nu een groot deel van die miljoenen inkomsten aan wenden. Zo snel mogelijk weer baas in eigen huis en niet afhankelijk van wat geldschieters.
De precieze details omtrent die 'vrienden' ken ik niet. Ik weet wel dat er verschillende groepen zijn die er geen goed woord voor over hebben. Dat zijn dan wel de standaard azijnzeikers zoals de boys van FRFC etc. Maar hadden ze niet een skyboxje hier en daar ingepikt, wat mensen in de RvC zitten?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:25 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Waar denk jij aan, qua snelheid? Ik ben voor een hele geleidelijke afbouw van die 'schuld', misschien wat meer als het nieuwe stadion straks af is.
1. Die geldschieters zijn net zulke Feyenoord-liefhebbers als jij en ik, en geen mensen die winst willen maken. Natuurlijk willen ze hun geld niet kwijt, maar ze hebben het in Feyenoord gestoken omdat ze de club succes willen zien hebben. Ik zie die afhankelijkheid ook niet perse als slechts, maar als een extra controle tegen onverstandig beleid. Die had je onder v.d. Herik en tijdens de rampjaren direct daarna niet. Zolang ze niet TE voetbal-inhoudelijk hun stempel gaan drukken is het niet per definitie een slecht iets. Maar dat is mijn visie![]()
2.Er zit geen rente op en de 'schuld' is niet opeisbaar, dus je kan er nooit door in acute geldproblemen komen. Er is dus geen echte noodzaak.
3.De jeugdopleiding hapert een klein beetje en we zullen, om op sportief niveau te blijven, naast onze talenten ook moeten kopen. Als je nu te snel het geld in de aandelen terugkopen steekt dan kom je straks weer bij middelmatige spelers uit.
Dividend. Is overigens niet zoveel hoor, klein percentage van de jaarlijkse winst geloof ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:34 schreef Scrummie het volgende:
De vrienden krijgen toch ook jaarlijks 3 miljoen ofzo? Had een naampje.
4% las ik net. Maar er staat niet bij 4% van wat. Ik heb daar totaal geen verstand vanquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dividend. Is overigens niet zoveel hoor, klein percentage van de jaarlijkse winst geloof ik
Van de winst.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4% las ik net. Maar er staat niet bij 4% van wat. Ik heb daar totaal geen verstand van
Zonder hen hadden we waarschijnlijk niet meer bestaan nee. We moeten Pim en zn maatjes dankbaar zijn. Maar we moeten ze ook snel uitkopen daar dat volgens mij gewoon een voorwaarde was voor die hele lening. Het hoeft niet dat al het geld daar nu naar toe gaat of zo. Maar hopelijk maakt Feyenoord daar wel een begin mee.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:39 schreef Merkie het volgende:
Het argument wat ik vaak tegen de VvF hoor is dat de kapitaalinjectie geen "schenking" was, maar meer een zakelijke overeenkomst (een soort lening met rente). Mijns inziens een kul argument. De overeenkomst met de VvF heeft ervoor gezorgd dat we sportief konden opkrabbelen en nu de landskampioen van Nederland zijn. Wat een grote boze meneren, dat ze dit hebben durven mogelijk te maken. Schande!
Kennelijk ben je geen echte Feyenoordfan als je liever kampioen bent met de VvF, dan kansloos 12e zonder de VvF.
Eens. De hele fysiek en motoriek van die gozer klopt niet.. van zijn platte inteelthoofd, tot zijn bochel..zijn magere stelten en enorme platvoeten. Hij heeft een aardige lange pass maar verder is het niet veel soepsquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Achteraf gezien niet. Van tevoren was de kans om je geld terug te zien groter geweest als je het in de Maas had gegooid dan in de club had gestoken.quote:
Ja he, die is een stuk mooier en kost maarde helftquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat groene trainingsshirt ga ik ook halen, dat had van mij best het uitshirt mogen zijn
Op eigen benen, ik vraag me af of Feyenoord dat momenteel kan. Als in de zin van: is de structuur van de club sterk genoeg om het, zonder echte controle, te doen. Gudde straks weg; zit er straks weer niet een opvolger die er een zooi van kan maken, als hij de vrijheid krijgt? Is er continuïteit , ook zonder de huidige poppetjes?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De precieze details omtrent die 'vrienden' ken ik niet. Ik weet wel dat er verschillende groepen zijn die er geen goed woord voor over hebben. Dat zijn dan wel de standaard azijnzeikers zoals de boys van FRFC etc. Maar hadden ze niet een skyboxje hier en daar ingepikt, wat mensen in de RvC zitten? [/qoute]Je hebt altijd kritiek, maar vooralsnog spreken alle feiten tegen die critici. Kampioen geworden, het geld lijkt binnen te stromen en er worden geen gekke dingen gedaan. Er is nu een verantwoordelijkheidsgevoel, omdat het over geld van mensen gaat en niet geld van een club (lees: bedrijf). Of heb je weer graag zo'n situatie als onder Bosz, die niets te verliezen had, behalve z'n eigen eer? Die zou toch heel veel verstandiger beleid hebben gevoerd als het om z'n eigen miljoenen ging.
[QUOTE]
Waarheid of niet, ik vind gewoon dat je als club snel weer op je eigen benen moet staan.Het was notabene een voorwaarde voor die lening destijds. Zodra Feyenoord zwarte cijfers schreef zou er een begin gemaakt worden aan de terugkoop van aandelen. Nou dan moet dat maar gebeuren ook.
Voor 30 juni ja. Dat is het eind van het boekjaar. Zonder die transfer zou Feyenoord over 2016/2017 rode cijfers schrijvenquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Was het daarom niet dat de Karsdorp transfer voor een bepaalde datum afgerond moest worden? Anders kwam dat ook weer bij dit jaar op, net als de CL gelden, en zou de winst nog hoger zijn geweest en dus meer uitkering aan de VVF?
Dit dus. Die mensen hebben hun geld in destijds iets behoorlijks riskants gestoken. En: er is zelden zulk goed beleid gevoerd bij de club als tijdens deze periode. Alle feiten spreken voor de VVF als je het zo bekijkt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:39 schreef Merkie het volgende:
Het argument wat ik vaak tegen de VvF hoor is dat de kapitaalinjectie geen "schenking" was, maar meer een zakelijke overeenkomst (een soort lening met rente). Mijns inziens een kul argument. De overeenkomst met de VvF heeft ervoor gezorgd dat we sportief konden opkrabbelen en nu de landskampioen van Nederland zijn. Wat een grote boze meneren, dat ze dit hebben durven mogelijk te maken. Schande!
Kennelijk ben je geen echte Feyenoordfan als je liever kampioen bent met de VvF, dan kansloos 12e zonder de VvF.
Maar dat is nou eenmaal het geval bij investeringen met een hoog risico: daar mag ook wat voor tegenover staan voor als het wél goed uitpakt.quote:
Ik ben wel benieuwd of dat meer een informele afspraak was (waarvan de investeerders nu kunnen zeggen: de club zit zo op de goede weg en we maken zelfs winst, dat terugkopen nu heeft minder noodzaak) of dat er in harde afspraken zwart-op-wit staan dat wanneer ze zwarte cijfers schreven er van elke euro winst die er gemaakt wordt, er 25 cent (ik noem maar wat) terug moet naar een aandeel. In dat laatste geval zouden ze dus al zelfs enige tijd terug aan het betalen zijn..quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder hen hadden we waarschijnlijk niet meer bestaan nee. We moeten Pim en zn maatjes dankbaar zijn. Maar we moeten ze ook snel uitkopen daar dat volgens mij gewoon een voorwaarde was voor die hele lening. Het hoeft niet dat al het geld daar nu naar toe gaat of zo. Maar hopelijk maakt Feyenoord daar wel een begin mee.
Dat valt reuze mee.. Feyenoord had schulden uitstaan bij de meeste vrienden en die schulden zijn omgezet in aandelen. Die aandelen vertegenwoordigen een bepaalde waarde dus met dat risico valt het wel mee.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:53 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit dus. Die mensen hebben hun geld in destijds iets behoorlijks riskants gestoken.
Dat is heel vaag gezegd natuurlijk. Er is nogal een verschil tussen een miljoen in de rode cijfers schrijven (wat niet zo'n ramp is) en dat die transfer 10 miljoen moet dekken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor 30 juni ja. Dat is het eind van het boekjaar. Zonder die transfer zou Feyenoord over 2016/2017 rode cijfers schrijven
Ik ga niet over de boekhouding dus geen idee wat de overwegingen zijn van Feyenoord, maar ze willen geen rode cijfers in het jaarverslag. Snap ik ergens wel..je staat als directie net iets meer te glimmen als je positieve cijfers kan presenterenquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:06 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat is heel vaag gezegd natuurlijk. Er is nogal een verschil tussen een miljoen in de rode cijfers schrijven (wat niet zo'n ramp is) en dat die transfer 10 miljoen moet dekken.
Je bedoelt dus dat er vooral schulden waren bij de bedrijven waar de VVF-leden eigenaar van waren (of d'r een heel groot belang in hadden) waarschijnlijk en dat er privé-kapitaal in aandelen is ingestoken om alsnog dát geld te redden, gezien een failissement van Feyenoord sowieso zou betekenen dat ze al veel geld kwijt waren. Blijft nog steeds een risico: als Feyenoord na 1 of 2 jaar alsnog om zou vallen dan ben je dus beide kwijt..quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.. Feyenoord had schulden uitstaan bij de meeste vrienden en die schulden zijn omgezet in aandelen. Die aandelen vertegenwoordigen een bepaalde waarde dus met dat risico valt het wel mee.
Klopt ja..een faillissement was eigenlijk het enige risicoquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:19 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Blijft nog steeds een risico: als Feyenoord na 1 of 2 jaar alsnog om zou vallen dan ben je dus beide kwijt..
Yep. Zelfs een kleine min van 1 a 2 miljoen had je nog kunnen verkopen, met de titel en de CL-miljoenen in het vooruitzicht. Dat was een investering die er voor zorgt dat je het veelvoudige binnen gaat halen (CL dus, spelers van een kampioen die meer waard zijn). Maar ook nog zwarte cijfers kunnen tonen dan is dat helemaal perfect.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga niet over de boekhouding dus geen idee wat de overwegingen zijn van Feyenoord, maar ze willen geen rode cijfers in het jaarverslag. Snap ik ergens wel..je staat als directie net iets meer te glimmen als je positieve cijfers kan presenteren
En vooral ook: de hele bedrijfsstructuur en de mensen (van Gudde tot aan de scouts tot aan de marketeers) die er mede verantwoordelijk voor waren dat het op elk vlak dramatisch ging. Je kon de club wel uit de directe schulden halen maar grotendeels met die zelfde mensen, want je kan niet zomaar even iedereen en alles vervangen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja..een faillissement was eigenlijk het enige risico
Gudde is toch pas gekomen nadat het zo slecht ging? Hij heeft er niet mede aan bijgedragen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En vooral ook: de hele bedrijfsstructuur en de mensen (van Gudde tot aan de scouts tot aan de marketeers) die er mede verantwoordelijk voor waren dat het op elk vlak dramatisch ging. Je kon de club wel uit de directe schulden halen maar grotendeels met die zelfde mensen, want je kan niet zomaar even iedereen en alles vervangen.
Volgens mij toch 4% dividend van de winst naar rato van de aandelen? Dus (ongeveer) 10mln winst * 4% dividend * 49% aandelen = 196K te verdelen onder de vvf.quote:
Hij kwam nog tijdens Bosz (en wilde zelfs z'n contract verlengenquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gudde is toch pas gekomen nadat het zo slecht ging? Hij heeft er niet mede aan bijgedragen.
En dit is inderdaad hetgene waar hopelijk wel duidelijke afspraken over zijn: geen directe invloed mogen uitoefenen op onderhandelingen bij de verkoop van een speler. Maar zou dat zo zijn? Zou wel erg korte termijn-denken zijn. Die winst van Karsdorp zien ze anders wel in het komende boekjaar terug, misschien zelfs nog iets hoger dan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:52 schreef ace_eleven het volgende:
maar het moet de onderhandelingen natuurlijk niet gaan leiden, dat je wat meer water bij de wijn gaat doen om maar een plusje te scoren en de vvf van dividend te kunnen voorzien..
Volgens mij voert Feyenoord gewoon gezond beleid en zou er zonder verrekening van de transfergelden (ingaand en uitgaand) gewoon kleine winst of quitte worden gedraaid. Maar zonder grote verkoop, een aantal kleine inkomende transfers en kampioenspremies zou het waarschijnlijk maximaal een paar miljoen verlies zijn geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:06 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat is heel vaag gezegd natuurlijk. Er is nogal een verschil tussen een miljoen in de rode cijfers schrijven (wat niet zo'n ramp is) en dat die transfer 10 miljoen moet dekken.
En dan is 'verlies' puur bekeken op 1 boekhoudkundig jaar. Liever 2 miljoen in het rood door kampioenspremies dan 2 miljoen in de plus en géén kampioenspremies, want.. tsja dat hoef ik niet eens uit te leggen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij voert Feyenoord gewoon gezond beleid en zou er zonder verrekening van de transfergelden (ingaand en uitgaand) gewoon kleine winst of quitte worden gedraaid. Maar zonder grote verkoop, een aantal kleine inkomende transfers en kampioenspremies zou het waarschijnlijk maximaal een paar miljoen verlies zijn geweest.
Nee, ze krijgen 4% over het bedrag dat ze hebben ingelegd, dus ongeveer ¤ 1,3 miljoen. Dat krijgen ze echter alleen als er over een jaar voldoende winst is gehaald om dat bedrag te kunnen uitkeren. Als over jaar 1 dus ¤ 2 miljoen winst gehaald wordt en over jaar 2 ook, dan krijgen ze twee keer die ¤ 1,3 miljoen. Als er over jaar 1 nul gedraaid wordt en over jaar 2 ¤ 4 miljoen, dan krijgen ze ¤ 1,3 miljoen. In een jaar dat Feyenoord kampioen wordt krijgen de Vrienden bovenop die 4% nog een prestatiedividend van 2% extra.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij toch 4% dividend van de winst naar rato van de aandelen?
Goede post.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen 4% over het bedrag dat ze hebben ingelegd, dus ongeveer ¤ 1,3 miljoen. Dat krijgen ze echter alleen als er over een jaar voldoende winst is gehaald om dat bedrag te kunnen uitkeren. Als over jaar 1 dus ¤ 2 miljoen winst gehaald wordt en over jaar 2 ook, dan krijgen ze twee keer die ¤ 1,3 miljoen. Als er over jaar 1 nul gedraaid wordt en over jaar 2 ¤ 4 miljoen, dan krijgen ze ¤ 1,3 miljoen. In een jaar dat Feyenoord kampioen wordt krijgen de Vrienden bovenop die 4% nog een prestatiedividend van 2% extra.
Waar in een normale situatie de winst voor zo'n groep zou zitten is bij terugkoop van de aandelen door Feyenoord. Toen de Vrienden die aandelen voor ¤ 30 miljoen kochten werd de club in totaal dus op zo'n ¤ 60 miljoen gewaardeerd. Nu de club financieel gezonder is, betere resultaten haalt en Champions League speelt, zal die waarde ook (veel) hoger liggen en zou die hogere waarde bij terugkoop betaald moeten worden aan de Vrienden. Daarvan heeft Blokland toentertijd in ieder geval aangegeven dat ze daar van af hebben gezien en bij terugkoop maximaal het originele bedrag betaald hoeft te worden. Maar of dat echt in alle situaties zo is, is maar de vraag. De Vrienden mogen hun aandelen namelijk ook doorverkopen aan een derde. Dat mag Feyenoord blokkeren, maar dan moeten ze dezelfde prijs als die derde betalen.
Kijk, dat is nou eens een informatieve post.quote:Op donderdag 13 juli 2017 07:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen 4% over het bedrag dat ze hebben ingelegd, dus ongeveer ¤ 1,3 miljoen. Dat krijgen ze echter alleen als er over een jaar voldoende winst is gehaald om dat bedrag te kunnen uitkeren. Als over jaar 1 dus ¤ 2 miljoen winst gehaald wordt en over jaar 2 ook, dan krijgen ze twee keer die ¤ 1,3 miljoen. Als er over jaar 1 nul gedraaid wordt en over jaar 2 ¤ 4 miljoen, dan krijgen ze ¤ 1,3 miljoen. In een jaar dat Feyenoord kampioen wordt krijgen de Vrienden bovenop die 4% nog een prestatiedividend van 2% extra.
Waar in een normale situatie de winst voor zo'n groep zou zitten is bij terugkoop van de aandelen door Feyenoord. Toen de Vrienden die aandelen voor ¤ 30 miljoen kochten werd de club in totaal dus op zo'n ¤ 60 miljoen gewaardeerd. Nu de club financieel gezonder is, betere resultaten haalt en Champions League speelt, zal die waarde ook (veel) hoger liggen en zou die hogere waarde bij terugkoop betaald moeten worden aan de Vrienden. Daarvan heeft Blokland toentertijd in ieder geval aangegeven dat ze daar van af hebben gezien en bij terugkoop maximaal het originele bedrag betaald hoeft te worden. Maar of dat echt in alle situaties zo is, is maar de vraag. De Vrienden mogen hun aandelen namelijk ook doorverkopen aan een derde. Dat mag Feyenoord blokkeren, maar dan moeten ze dezelfde prijs als die derde betalen.
quote:
Feyenoord is nog steeds naarstig op zoek naar een nieuwe aanvaller. De Stadionclub zag de spoeling voorin dunner worden na het vertrek van Eljero Elia en Steven Berghuis, terwijl Dirk Kuijt ook nog eens besloot zijn carrière te beëindigen. Met een seizoen waarin de club opnieuw kampioen wil worden en zich wil laten zien in de Champions League, wordt het inmiddels steeds belangrijker om een slag te slaan. Volgens Soccernews zou Feyenoord wel eens in Heerenveen kunnen uitkomen.
Sc Heerenveen biedt wellicht een alternatief voor Feyenoord als de gesprekken tussen de kampioen en Watford - de club van Berghuis - niet gauw wat opleveren. Heerenveenspeler Sam Larsson aast op een transfer, is om die reden ook niet mee op trainingskamp met de Friezen én staat al langere tijd in de belangstelling van Feyenoord. Omdat buitenlandse clubs zijn afgehaakt, is de eredivisie ook weer een optie voor de Zweed.
Maar goedkoop zal de linksbuiten / aanvallende middenvelder niet mogen transferen. Waar Berghuis zo'n vijf miljoen moet kosten, vraagt Heerenveen acht miljoen voor Larsson. Peperduur, zeker gezien het feit dat de speler nog naar een eenjarig contract heeft. Celta de Vigo meldde zich bij Heerenveen, maar lijkt zich nu mede door de hoge vraagprijs terug te trekken.
Het lijkt me niet, ze zitten daar niet voor de handel in. Blokland heeft in ieder geval altijd de intentie uitgesproken om de aandelen gewoon terug te verkopen aan de club voor het bedrag waar ze ook voor ingestapt zijn en ik zie geen reden om te twijfelen aan die uitgesproken intenties. Maar zulke clausules zullen er ongetwijfeld wel in staan om bepaalde scenario's af te dekken (stel er komt - God verhoede - een partij die 300 miljoen voor alles biedt). Blijft een beetje schimmig hoe die precies luiden en onder welke voorwaarden, maar bottom line zou het initiatief altijd bij Feyenoord zelf moeten liggen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 08:34 schreef Roland010 het volgende:
Kijk, dat is nou eens een informatieve post.Dat laatste, is dat heel realistisch?
Mwah, ik lees daar tussen de regels toch al enig voorbehoud hoor: "We hebben een stuk of 20 dossiers en dit is er eentje van" klinkt ook weer niet dól enthousiast. Maar los van dat artikeltje: toen Gudde binnenkwam waren al die dertigers al aangetrokken voor miljoenensalarissen en was de financiële rampkoers natuurlijk al ingezet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij kwam nog tijdens Bosz (en wilde zelfs z'n contract verlengen)
http://www.soccernews.nl/(...)n_tevreden_over_Bosz
8 miljoen.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef Keyos het volgende:
Denk dat een bedrag richting de 8 miljoen best wel reasonable is. Hij is misschien wel de beste buitenspeler van de Eredivisie en er zijn spelers die minder waren voor meer verkocht. Buiten dat verwacht ik dat hij minstens zijn waarde zal behouden.
Denk zelf dat Larsson meer talent heeft dan Berghuis en hij is ook nog eens 1,5 jaar jonger. Doen.
8 miljoenquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:41 schreef Keyos het volgende:
Denk dat een bedrag richting de 8 miljoen best wel reasonable is. Hij is misschien wel de beste buitenspeler van de Eredivisie en er zijn spelers die minder waren voor meer verkocht. Buiten dat verwacht ik dat hij minstens zijn waarde zal behouden.
Denk zelf dat Larsson meer talent heeft dan Berghuis en hij is ook nog eens 1,5 jaar jonger. Doen.
Ik denk niet dat het handig is dat jij nog buitenspelers beoordeeld.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
8 miljoenHou even op zeg. Wat heeft ie dan laten zien allemaal?
Heeft echt een waardeloos seizoen achter de rug, nog maar een jaar contract. Ik zou er zelfs geen 5 miljoen voor betalen. Berghuis is 3 klassen beter.
Dat denk ik welquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het handig is dat jij nog buitenspelers beoordeeld.
beoordelaar?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik ben de beste beoordeler van fok.
Oké, wat als Berghuis te lang duurt: Larsson of Mahi?quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik ben de beste beoordeler van fok.
Elia is ook een verwaand mannetje, dat is op zich geen argument.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]Het is bekend waarom het nog even duurt voordat Berghuis vrijgegeven wordt door Watford.
Larsson schijnt een heel vervelend en verwaand mannetje te zijn. En nou zeggen cijfers niet álles, maar voor "de beste buitenspeler van de eredivisie" vind ik 9 goals dan wat mager. En 8 miljoen wat veel.
Dat kost voor Feyenoord 16 mln wat over meerdere jaren afgeschreven wordt. Daar kan natuurlijk wel al van deze vloot aan geld wel wat extra voor gereserveerd worden, maar ze draaien volgens mij gewon zwarte cijfers zonder de kampioenspremie (en dus met incalculering van een aanbetaling aan het trainingscomplex).quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:37 schreef Oldground het volgende:
Vergeet ook niet dat Feyenoord bezig is met zowel een trainingscomplex voor de selectie (eerste paal al de grond in) als voor de jeugdopleiding. Even over de vermeende rode cijfers gesproken.
Dat is echt niet enkel door een kampioenspremie.
Bedankt! Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 13 juli 2017 07:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit. Minder risico ook, Berghuis heeft zich al bewezen, Larsson moet nog maar laten zien of hij een niveau hoger aan kan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
8 miljoenHou even op zeg. Wat heeft ie dan laten zien allemaal?
Heeft echt een waardeloos seizoen achter de rug, nog maar een jaar contract. Ik zou er zelfs geen 5 miljoen voor betalen. Berghuis is 3 klassen beter.
Mwoah, daar twijfel ik opzich niet aan. Heb Larsson liever niet omdat het zo'n vervelend mannetje blijkt te zijn. Stoorzenderkwaliteit.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit. Minder risico ook, Berghuis heeft zich al bewezen, Larsson moet nog maar laten zien of hij een niveau hoger aan kan.
Vervelendmannetje argument.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah, daar twijfel ik opzich niet aan. Heb Larsson liever niet omdat het zo'n vervelend mannetje blijkt te zijn. Stoorzenderkwaliteit.
Voetballen kan ie wel.
Al zou je imo niet hoger moeten gaan dan 5 miljoen.
Dan is het dus voor jou helemaal geen punt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Als Feyenoord 3 miljoen minder betaalt vergeef ik 'm dat
Geen van beide.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, wat als Berghuis te lang duurt: Larsson of Mahi?
Goh.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het dus voor jou helemaal geen punt.
quote:Miquel Nelom (Rotterdam, 22 september 1990) ook bekend als Mr. Dr. Miquel Nelom is een Nederlands betaald voetballer, professioneel wetenschapper, meester op het gebied van recht, atletisch wonder, voorzitter van de FIFA en God die bij voorkeur als linksback speelt. Hij verruilde in 2011 SBV Excelsior voor Feyenoord, waar hij in november 2014 zijn contract verlengde tot medio 2018.[1] Nelom wordt gezien als een genie op het gebied van sport en het leven. Hij is veelal geprezen vanwege zijn nuchtere blik op het leven en zijn vele inzichten qua toevoegingen op de quantumfysica.
Luckassen heeft ook 6 miljoen gekocht, hij had ook een contract voor 1 jaar. Bovendien is hij geen international en slechts een simpele verdediger.quote:
HMFquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:09 schreef Grifte het volgende:
Dat klinkt eerder als de wikipediapagina van HMF, al missen er dan nog wel wat palmares.
Zijn dat de enige 3 buitenspelers in de wereldquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, wat als Berghuis te lang duurt: Larsson of Mahi?
Nee, je hebt ook nog Alireza Jahanbakhshquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn dat de enige 3 buitenspelers in de wereld
O sorry, volgende keer zal ik ze alle 49233708 noemen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn dat de enige 3 buitenspelers in de wereld
Die gaat echt niet voor minder dan Larsson.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook nog Alireza Jahanbakhsh
Vind je dat niet vervelend dan? Dat het af en toe zo kortzichtig lijkt bij Feyenoord? We weten natuurlijk niet met wie ze allemaal bezig zijn, maar soms kan het lonen verder te kijken dan je neus lang is. Zie Jorgensenquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O sorry, volgende keer zal ik ze alle 49233708 noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |