abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 11:01:57 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172359866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat doet dit in het Feyenoord topic?
Vorige week kwamen gekke verslaggevers met het gerucht dat Feyenoord geīnteresseerd in hem was daarom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172359880
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Hij doelt denk ik ook vooral op de spelers zoals Vejinovic enzo, doorselecteren, die hele buts spelers die Feyenoord 1-onwaardig zijn weg en degelijke versterkingen halen.

En hij doelt op Nelom, dat is overduidelijk.
Tjsa, en toch moet je daar voorzichtig mee zijn, een Botteghin, Jan-Arie, en een Toornstra werden door sommigen ook als miskopen gezien tot ze gingen draaien. Natuurlijk moet je doorselecteren wanneer je de mogelijkheden hebt, lekkere open deur van Pi-Air.
Uiteindelijk zouden Bilal/ Gustafson/ Tapia dit seizoen toch nog stappen kunnen maken en het uiteindelijk redden. Gustafson kun je misschien ook wel als afgeschreven en volledig mislukt beschouwen, maar een Bilal zou je denk ik wel zonder verlies door kunnen verkopen hoor. Heeft op zich nog wel aardige statistieken. Ben daarvan wel benieuwd of ie wat meer rust kan gaan bewaren, en daadwerkelijk kan gaan kijken waar hij de bal naartoe slingert.

En ja, dan zit je voorlopig nog met Vejinovic in de maag, wie weet kunnen we die slijten. En als je 3 LB onder contract hebt staan, waarvan je er geen een basismateriaal vind, mag daar inderdaad ook wel iemand van vertrekken. Maar het is nou niet dat we zo een sloot aan overbodige spelers hebben.

Maar het is niet alsof Feyenoord helemaal niet doorselecteert. Sleegers en een Achahbar zijn bijvoorbeeld ook gewoon gelaten voor wat het was
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 11:04:22 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172359917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tjsa, en toch moet je daar voorzichtig mee zijn, een Botteghin, Jan-Arie, en een Toornstra werden door sommigen ook als miskopen gezien tot ze gingen draaien. Natuurlijk moet je doorselecteren wanneer je de mogelijkheden hebt, lekkere open deur van Pi-Air.
Uiteindelijk zouden Bilal/ Gustafson/ Tapia dit seizoen toch nog stappen kunnen maken en het uiteindelijk redden. Gustafson kun je misschien ook wel als afgeschreven en volledig mislukt beschouwen, maar een Bilal zou je denk ik wel zonder verlies door kunnen verkopen hoor. Heeft op zich nog wel aardige statistieken. Ben daarvan wel benieuwd of ie wat meer rust kan gaan bewaren, en daadwerkelijk kan gaan kijken waar hij de bal naartoe slingert.

En ja, dan zit je voorlopig nog met Vejinovic in de maag, wie weet kunnen we die slijten. En als je 3 LB onder contract hebt staan, waarvan je er geen een basismateriaal vind, mag daar inderdaad ook wel iemand van vertrekken. Maar het is nou niet dat we zo een sloot aan overbodige spelers hebben.

Maar het is niet alsof Feyenoord helemaal niet doorselecteert. Sleegers en een Achahbar zijn bijvoorbeeld ook gewoon gelaten voor wat het was
Wat betreft Tapia snap ik niet dat die Ambrabat gehaald is.

Tapia speelde echt goed in die wedstrijd waar Botteghin rood kreeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172359987
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Vorige week kwamen gekke verslaggevers met het gerucht dat Feyenoord geīnteresseerd in hem was daarom.
Had ie zelf al ontkent.
pi_172360029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tjsa, en toch moet je daar voorzichtig mee zijn, een Botteghin, Jan-Arie, en een Toornstra werden door sommigen ook als miskopen gezien tot ze gingen draaien. Natuurlijk moet je doorselecteren wanneer je de mogelijkheden hebt, lekkere open deur van Pi-Air.
Uiteindelijk zouden Bilal/ Gustafson/ Tapia dit seizoen toch nog stappen kunnen maken en het uiteindelijk redden. Gustafson kun je misschien ook wel als afgeschreven en volledig mislukt beschouwen, maar een Bilal zou je denk ik wel zonder verlies door kunnen verkopen hoor. Heeft op zich nog wel aardige statistieken. Ben daarvan wel benieuwd of ie wat meer rust kan gaan bewaren, en daadwerkelijk kan gaan kijken waar hij de bal naartoe slingert.

En ja, dan zit je voorlopig nog met Vejinovic in de maag, wie weet kunnen we die slijten. En als je 3 LB onder contract hebt staan, waarvan je er geen een basismateriaal vind, mag daar inderdaad ook wel iemand van vertrekken. Maar het is nou niet dat we zo een sloot aan overbodige spelers hebben.

Maar het is niet alsof Feyenoord helemaal niet doorselecteert. Sleegers en een Achahbar zijn bijvoorbeeld ook gewoon gelaten voor wat het was
Gustafson en Vejinovic zou ik sowieso weg doen, verlies pakken en door. Bilal zou ik niet weg doen, net zoals Tapia. Punt is alleen dat er voor Tapia eigenlijk gewoon geen plek is. Ook omdat idd Amrabat erbij is gekomen.

Er word wel doorgeselecteerd ja, zoals nu een Wessel Dammers is vertrokken.

Naast een Berghuis zou ik het helemaal niet erg vinden als er nog een andere vleugelspeler bij komt trouwens.
Nait Soezn Moar Broezn
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 11:14:10 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172360103
Naast Berghuis moet er inderdaad nog een bij want Bilal en Boetius zijn leuke bankzitters en met alleen Berghuis zit je sowieso met een Bilal of Boetius in de basis.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172360126
Dat doorselecteren is natuurlijk lekker makkelijk lullen hč.

Natuurlijk zijn Vejinovic, Nelom, Tapia, Bilal, Kramer geen basismateriaal op dit moment. Maar je kunt niet doorselecteren zonder er adequate vervangers voor te hebben. Dan moet je dus naast 3, 4 of 5 nieuwe basisspelers ook nog eens een handje vol nieuwe reserves aantrekken die beter zijn dan wat je nu hebt lopen en wel effe lekker op de bank willen zitten.

Dat is niet iets wat zomaar effe kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 11:15:34 ]
pi_172360181
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Typisch het volgende:
Dat doorselecteren is natuurlijk lekker makkelijk lullen hč.

Natuurlijk zijn Vejinovic, Nelom, Tapia, Bilal, Kramer geen basismateriaal op dit moment. Maar je kunt niet doorselecteren zonder er adequate vervangers voor te hebben. Dan moet je dus naast 3, 4 of 5 nieuwe basisspelers ook nog eens een handje vol nieuwe reserves aantrekken die beter zijn dan wat je nu hebt lopen en wel effe lekker op de bank willen zitten.

Dat is niet iets wat zomaar effe kan.
Ja duhh.
Daar heeft Geeltje nog wel even de tijd voor.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172360218
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Gustafson en Vejinovic zou ik sowieso weg doen, verlies pakken en door. Bilal zou ik niet weg doen, net zoals Tapia. Punt is alleen dat er voor Tapia eigenlijk gewoon geen plek is. Ook omdat idd Amrabat erbij is gekomen.
Is dat niet gewoon El Ahmadi (Amrabat) - Vilhena (Tapia)
quote:
Er word wel doorgeselecteerd ja, zoals nu een Wessel Dammers is vertrokken.

Naast een Berghuis zou ik het helemaal niet erg vinden als er nog een andere vleugelspeler bij komt trouwens.
Ja een beetje afhankelijk van hoe de jeugd het doet. Als er verwacht wordt dat een El Hankouri/ Hansson/ Toure dit seizoen echt al minuten kunnen maken hoeft het van mij niet per se. Dan heb je Boetius/Bilal/Berghuis en dan 3 jeugdspelers erachter...

Maar als ze die nog niet ver genoeg vinden, moet er eigenlijk wel een 4e vleugelspeler bij ja.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 11:21:49 #160
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172360256
Die Toure schijnt echt goed te zijn maar nog maar zestien ik geloof niet dat Gio die veel kansen gaat geven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172360377
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon El Ahmadi (Amrabat) - Vilhena (Tapia)
Oja :D
quote:
[..]

Ja een beetje afhankelijk van hoe de jeugd het doet. Als er verwacht wordt dat een El Hankouri/ Hansson/ Toure dit seizoen echt al minuten kunnen maken hoeft het van mij niet per se. Dan heb je Boetius/Bilal/Berghuis en dan 3 jeugdspelers erachter...

Maar als ze die nog niet ver genoeg vinden, moet er eigenlijk wel een 4e vleugelspeler bij ja.
Dat bedoelde ik :P
Eigenlijk zou El Hankouri nu wel die stap moeten maken, is al 20 toch? Heb Bij Hansson nog niet het idee dat die veel aan spelen toe gaat komen en heb totaal geen idee van Toure. Daarom wel leuk om ze in de oefenpotjes aan het werk te zien.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172360430
Trainingslijn staff lijkt ietswat op die van 'hunnie', niet? :P

pi_172360455
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Typisch het volgende:
Dat doorselecteren is natuurlijk lekker makkelijk lullen hč.

Natuurlijk zijn Vejinovic, Nelom, Tapia, Bilal, Kramer geen basismateriaal op dit moment. Maar je kunt niet doorselecteren zonder er adequate vervangers voor te hebben. Dan moet je dus naast 3, 4 of 5 nieuwe basisspelers ook nog eens een handje vol nieuwe reserves aantrekken die beter zijn dan wat je nu hebt lopen en wel effe lekker op de bank willen zitten.

Dat is niet iets wat zomaar effe kan.
Bovendien gebeurt het al; Amrabat, potentieel basisklant, maar kan nu gewoon aansluiten achter El Ahmadi / Vilhena. Dus dan heb je je bank al beter gemaakt (als het goed is). En dan zie ik hem toch het meest als alternatief van Vejinovic.
pi_172360631
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Oja :D

[..]

Dat bedoelde ik :P
Eigenlijk zou El Hankouri nu wel die stap moeten maken, is al 20 toch? Heb Bij Hansson nog niet het idee dat die veel aan spelen toe gaat komen en heb totaal geen idee van Toure. Daarom wel leuk om ze in de oefenpotjes aan het werk te zien.
maar op het eind kreeg Hansson toch minuten op de flank terwijl dat niet zijn eigenlijke positie is. Toen kreeg ie toch de voorkeur boven El Hankouri.

Misschien denken ze dat Mo die stap toch niet kan maken oid
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172360706
Dat er nog een discussie gevoerd moet worden over de kwaliteiten van Nelom. In wat voor wereld leven wij? Nelom _O- Zag 'm in de wedstrijd van afgelopen weekend ook weer lekker nonchalant een bal door het midden uitverdedigen 8)7 .
pi_172360733
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:42 schreef Maastoren het volgende:
Dat er nog een discussie gevoerd moet worden over de kwaliteiten van Nelom. In wat voor wereld leven wij? Nelom _O- Zag 'm in de wedstrijd van afgelopen weekend ook weer lekker nonchalant een bal door het midden uitverdedigen 8)7 .
Je kan van die eerste helf een mooi compilatie filmpje maken met alleen maar Nelom-momentjes.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:09:44 #167
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172361294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Casual-T het volgende:
Trainingslijn staff lijkt ietswat op die van 'hunnie', niet? :P

[ afbeelding ]
'lijkt'? :D
pi_172361389
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Typisch het volgende:
Dat doorselecteren is natuurlijk lekker makkelijk lullen hč.

Natuurlijk zijn Vejinovic, Nelom, Tapia, Bilal, Kramer geen basismateriaal op dit moment. Maar je kunt niet doorselecteren zonder er adequate vervangers voor te hebben. Dan moet je dus naast 3, 4 of 5 nieuwe basisspelers ook nog eens een handje vol nieuwe reserves aantrekken die beter zijn dan wat je nu hebt lopen en wel effe lekker op de bank willen zitten.

Dat is niet iets wat zomaar effe kan.
Als pinchhitter heb je aan Kramer een prima speler, Jorgensen moet alleen niet geblesseerd raken.
pi_172361611
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Als pinchhitter heb je aan Kramer een prima speler, Jorgensen moet alleen niet geblesseerd raken.
Die rol gaat hij niet nog een jaar accepteren denk ik.
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:44:00 #170
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_172361842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Casual-T het volgende:
Trainingslijn staff lijkt ietswat op die van 'hunnie', niet? :P

[ afbeelding ]
Van de trainers staat niet in de Feyenoord fanshop.
pi_172362097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Casual-T het volgende:
Trainingslijn staff lijkt ietswat op die van 'hunnie', niet? :P

[ afbeelding ]
Lekker belangrijk ook
pi_172362403
Bilal is zo'n speler die afhankelijk van de situatie prima van pas kan komen. Als je met de rug tegen de muur voetbalt, en eigenlijk alleen maar aanvallen aan het afslaan bent, kun je via zo iemand als Bilal een counter opzetten. Gewoon de bal over de achterste linies slingeren en Bilal haalt hem wel op.

Vejinovic weet ik niet. Die vond ik bij Vitesse altijd goed spelen, maar daar kreeg hij waarschijnlijk ook meer de ruimte (of leek hij goed omdat hij samen met Pröpper op het middenveld stond?). Moet dan wel nu een keer wat laten zien.

Zoals hierboven al gezegd had Tapia wel een aantal leuke dingen laten zien in invalbeurten. Zou hem wel eens wat wedstrijden in de basis willen zien starten. Kijken wat dat extra vertrouwen met hem doet.

Gustafson begon sterk, maar heeft daarna niets meer laten zien. Die pot tegen Heerenveen dacht ik dat we een wonderspeler hadden gehaald. Nu weet ik het niet meer met hem.
pi_172362435
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Bilal is zo'n speler die afhankelijk van de situatie prima van pas kan komen. Als je met de rug tegen de muur voetbalt, en eigenlijk alleen maar aanvallen aan het afslaan bent, kun je via zo iemand als Bilal een counter opzetten. Gewoon de bal over de achterste linies slingeren en Bilal haalt hem wel op.

Vejinovic weet ik niet. Die vond ik bij Vitesse altijd goed spelen, maar daar kreeg hij waarschijnlijk ook meer de ruimte (of leek hij goed omdat hij samen met Pröpper op het middenveld stond?). Moet dan wel nu een keer wat laten zien.

Zoals hierboven al gezegd had Tapia wel een aantal leuke dingen laten zien in invalbeurten. Zou hem wel eens wat wedstrijden in de basis willen zien starten. Kijken wat dat extra vertrouwen met hem doet.

Gustafson begon sterk, maar heeft daarna niets meer laten zien. Die pot tegen Heerenveen dacht ik dat we een wonderspeler hadden gehaald. Nu weet ik het niet meer met hem.
Vejinovic speelde bij Vitesse volgens mij dichter bij het doel van de tegenstander.
pi_172362507
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Vejinovic speelde bij Vitesse volgens mij dichter bij het doel van de tegenstander.
Zou wel dit verval verklaren:
2014/15: 31 eredivisiewedstrijden, 10 goals.
2015/16 + 2016/17: 25 eredivisiewedstrijden, 0 goals.
pi_172362636
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Zou wel dit verval verklaren:
2014/15: 31 eredivisiewedstrijden, 10 goals.
2015/16 + 2016/17: 25 eredivisiewedstrijden, 0 goals.
Hij scoorde daar bijna alleen maar vrije trappen en penalties he ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')