abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:07:03 #1
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342291




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Oh.
pi_172342323
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Littlefinger is een verschrikkelijke master of coin gebleken, waarom zou je hem in die rol stoppen?
Maar was dat niet met opzet en onderdeel van zijn plannetje om chaos te creëren?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb het over wat voor LF het hoogst haalbare kan zijn, en als Hand of the King heb je dan op de koning zelf na de meeste macht van iedereen. Dat zou echt wel handig voor hem zijn hoor.

Kan hij een Small Council samenstellen met zijn eigen mensen. En de Iron Bank komt vast nog wel dit seizoen.
Oh ongetwijfeld, maar daar waar Tyrion zich goed in las en wel wat mee heeft gemaakt aan verschillende systemen op Westeros en Essos, heeft LF daar minder ervaring in. Eigen small council aan mensen samenstellen is wel handig ja.
mag het weten
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:10:54 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172342356
HODOR HODOR :'(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_172342366
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Maar was dat niet met opzet en onderdeel van zijn plannetje om chaos te creëren?

[..]

Oh ongetwijfeld, maar daar waar Tyrion zich goed in las en wel wat mee heeft gemaakt aan verschillende systemen op Westeros en Essos, heeft LF daar minder ervaring in. Eigen small council aan mensen samenstellen is wel handig ja.
Vast, maar het is me een raadsel waarom iemand LF in een positie met zoveel macht zou plaatsen, nadat hij keer op keer heeft laten blijken alleen maar te doen wat het beste voor hemzelf is.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:11:28 #5
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh ongetwijfeld, maar daar waar Tyrion zich goed in las en wel wat mee heeft gemaakt aan verschillende systemen op Westeros en Essos, heeft LF daar minder ervaring in. Eigen small council aan mensen samenstellen is wel handig ja.
Hij heeft alleen wel weinig echte vrienden gemaakt, maar goed gelukkig is hij rijk genoeg.
Oh.
pi_172342391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vast, maar het is me een raadsel waarom iemand LF in een positie met zoveel macht zou plaatsen, nadat hij keer op keer heeft laten blijken alleen maar te doen wat het beste voor hemzelf is.
Hij had gewoon tering veel mazzel met die zus van Cathlyn. Anders was hij daar ook nooit gekomen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:12:40 #7
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342396
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vast, maar het is me een raadsel waarom iemand LF in een positie met zoveel macht zou plaatsen, nadat hij keer op keer heeft laten blijken alleen maar te doen wat het beste voor hemzelf is.
Daarom iemand op de troon laten zitten die hij makkelijk kan manipuleren (en de meeste mensen weten niet wat LF allemaal uitgespookt heeft hè, die dachten dat hij nog wel te vertrouwen was)
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:15:14 #8
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342444
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij had gewoon tering veel mazzel met die zus van Cathlyn. Anders was hij daar ook nooit gekomen.
Wat ik me afvraag hè, als Petyr nou een zoon had gekregen met die Lysa en die Robin dan had gestorven, kon die zoon van hun die Vale dan erven? Of moesten ze dan gewoon oprotten voor een andere familie
Oh.
pi_172342447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vast, maar het is me een raadsel waarom iemand LF in een positie met zoveel macht zou plaatsen, nadat hij keer op keer heeft laten blijken alleen maar te doen wat het beste voor hemzelf is.
Tja, goede vraag :D Waarom zou je iemand als Varys inschakelen? Waarom zou je zulke lui überhaupt binnen King's Landing toelaten? Denk dat Cersei ze wel een kopje kleiner liet maken door Mountainzombie mochten ze nog gezien worden daar. LF deed er goed aan om met Sansa weg te gaan, Varys om met Tyrion richting Essos te gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij heeft alleen wel weinig echte vrienden gemaakt, maar goed gelukkig is hij rijk genoeg.
Every man has a price. :7
mag het weten
pi_172342457
Bezig met een rewatch blackwater is in zicht. Is alweer jaren terug dat ik sommige scènes heb gezien. Kijkt totaal anders dan de eerste keer. Alle foreshadowing is clear as rain.
Ned vond ik dapper en eervol de eerste keer, maar nu vind ik hem een stupid fool. Stannis en Mel vond ik de eerste watch maar een onderdeel van een kwaadaardige sekte, maar nu zie ik ze als twee verdwaalde zielen, die denken dat ze goed werk aan het leveren zijn.
Tyrion en tywin blijven baas en shae en cat blijven ruk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172342458
Ik heb nog steeds de hoop en het vermoeden dat LF dood gaat, en dan het liefst door Sansa's doen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:16:55 #12
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342468
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog steeds de hoop en het vermoeden dat LF dood gaat, en dan het liefst door Sansa's doen.
Die gaat eraan dit seizoen ja, zie niet in hoe hij dat nog kan ontsnappen.
Oh.
pi_172342480
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog steeds de hoop en het vermoeden dat LF dood gaat, en dan het liefst door Sansa's doen.
Ze kreeg al een leuke revanche op Ramsey, die op LF heeft ze al langer verdiend.
mag het weten
pi_172342492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tja, goede vraag :D Waarom zou je iemand als Varys inschakelen? Waarom zou je zulke lui überhaupt binnen King's Landing toelaten? Denk dat Cersei ze wel een kopje kleiner liet maken door Mountainzombie mochten ze nog gezien worden daar. LF deed er goed aan om met Sansa weg te gaan, Varys om met Tyrion richting Essos te gaan.

[..]

Every man has a price. :7
Varys heeft, vanuit een koning gezien, heel veel meerwaarde als master of whispers. Die zou ik graag in mijn regering willen. Maar ik geloof dan ook dat Varys uiteindelijk daadwerkelijk het beste voor het rijk in acht neemt.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:18:10 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342499
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:15 schreef Slayage het volgende:
Bezig met een rewatch blackwater is in zicht. Is alweer jaren terug dat ik sommige scènes heb gezien. Kijkt totaal anders dan de eerste keer. Alle foreshadowing is clear as rain.
Ned vond ik dapper en eervol de eerste keer, maar nu vind ik hem een stupid fool. Stannis en Mel vond ik de eerste watch maar een onderdeel van een kwaadaardige sekte, maar nu zie ik ze als twee verdwaalde zielen, die denken dat ze goed werk aan het leveren zijn.
Tyrion en tywin blijven baas en shae en cat blijven ruk.
Pas je eerste rewatch? Bij mij vallen telkens weer nieuwe zaken op, of ik begrijp de motivaties van personages nog beter, elke keer weer.

En al die foreshadowing is briljant ja.
Oh.
pi_172342501
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog steeds de hoop en het vermoeden dat LF dood gaat, en dan het liefst door Sansa's doen.
Hij is juist zo'n personage dat got overleeft, omdat hij is gemaakt voor the game even als varys.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172342521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag hè, als Petyr nou een zoon had gekregen met die Lysa en die Robin dan had gestorven, kon die zoon van hun die Vale dan erven? Of moesten ze dan gewoon oprotten voor een andere familie
Het lijkt mij dat de bannermannen van Jon Aryn dat niet hadden gepikt.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:20:03 #18
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342530
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij is juist zo'n personage dat got overleeft, omdat hij is gemaakt voor the game even als varys.
Ja maar het politieke spel wordt steeds minder belangrijk met de komst van die White Walkers, dat is ook het leuke. Kan je nog zo goed alles manipuleren en je politiek omhoog werken, als er ijszombies iedereen komen vermoorden ben je ook de lul met je zogenaamde macht.
Oh.
pi_172342536
Wat/wie was die vrouw met die masker ook alweer die jorah aanspreekt in qarth en zegt dat hij moet oppassen voor de veiligheid van dany?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172342537
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hij is juist zo'n personage dat got overleeft, omdat hij is gemaakt voor the game even als varys.
Ik zie Varys en LF echt als twee hele andere spelers. Ze gebruiken soms even geniepige methoden, maar de insteek van die twee is heel anders.
pi_172342551
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog steeds de hoop en het vermoeden dat LF dood gaat, en dan het liefst door Sansa's doen.
Tuurlijk gaat hij dood. Heeft geen enkele rol meer. Arya maakt hem af als ze terugkomt.
pi_172342564
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:20 schreef Slayage het volgende:
Wat/wie was die vrouw met die masker ook alweer die jorah aanspreekt in qarth en zegt dat hij moet oppassen voor de veiligheid van dany?
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Quaithe
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:22:24 #23
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342572
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:20 schreef Slayage het volgende:
Wat/wie was die vrouw met die masker ook alweer die jorah aanspreekt in qarth en zegt dat hij moet oppassen voor de veiligheid van dany?

Kijk deze maar even
Oh.
pi_172342573
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Varys heeft, vanuit een koning gezien, heel veel meerwaarde als master of whispers. Die zou ik graag in mijn regering willen. Maar ik geloof dan ook dat Varys uiteindelijk daadwerkelijk het beste voor het rijk in acht neemt.
Mja, zo doet ie het voorkomen. En toch bij LF weet je gewoon dat je hem niet moet vertrouwen want dubbele agenda. Maar Varys heeft er ook een. Zijn "I'm loyal to the realm" is ook maar een dekmantel. Hij is loyaal naar Dany vanaf het begin en bij uitstek in King's Landing om te spioneren voor haar.
mag het weten
pi_172342574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zie Varys en LF echt als twee hele andere spelers. Ze gebruiken soms even geniepige methoden, maar de insteek van die twee is heel anders.
Baelish is er voor baelish en varys voor the realm, mast ze spelen beide de game briljant en daar gaat het om. Het spelen van de game, niet zo zeer je intentie s.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172342594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja, zo doet ie het voorkomen. En toch bij LF weet je gewoon dat je hem niet moet vertrouwen want dubbele agenda. Maar Varys heeft er ook een. Zijn "I'm loyal to the realm" is ook maar een dekmantel. Hij is loyaal naar Dany vanaf het begin en bij uitstek in King's Landing om te spioneren voor haar.
Mwah dat denk ik niet. Hij wilde haar ook dood in seizoen 1.
pi_172342626
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Baelish is er voor baelish en varys voor the realm, mast ze spelen beide de game briljant en daar gaat het om. Het spelen van de game, niet zo zeer je intentie s.
Daarom vond ik dat een op een fragment tussen ze zo tof in de zaal van de iron throne. Heel andere spelers qua tactiek/intentie maar beide zeer bedreven in het spel als outcasts waar niemand echt naar omkijkt.
mag het weten
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:25:28 #28
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342641
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mwah dat denk ik niet. Hij wilde haar ook dood in seizoen 1.
Dat deed hij alleen maar om zijn positie in de Council te behouden, maar volgens mij gaf hij Jorah ook wel instructie om haar te redden. En hij heeft haar uit de klauwen gehaald van assassins haar hele leven
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:26:32 #29
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342673
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:24 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarom vond ik dat een op een fragment tussen ze zo tof in de zaal van de iron throne. Heel andere spelers qua tactiek/intentie maar beide zeer bedreven in het spel als outcasts waar niemand echt naar omkijkt.
In het boek is het wel duidelijker dat Varys een Targaryen loyalist is, daar is hij ook degene die Kevan en Pycelle ombrengt op het eind om de realm te verzwakken.
Oh.
pi_172342680
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Mwah dat denk ik niet. Hij wilde haar ook dood in seizoen 1.
Nee, Robert wilde haar dood hebben en Varys ging niet direct tegen Robert in, maar heeft er wel voor gezorgd dat de moordpogingen niet succesvol waren, oa door Jorah te waarschuwen voor het plot.

Varys lijkt achter de Targaryen dynastie te staan en in de serie lijkt dat dus Dany ten goede te komen, maar in de boeken is er nog het hele plot rondom (f)Aegon. We weten, in de boeken, nog niet wat Varys' endgame nou is. Alt Shift X heeft een mooie samenvatting over Varys.
pi_172342687
quote:
Thanks, begrijpelijkerwijs weinig uitgewerkt in de serie dus.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172342696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat deed hij alleen maar om zijn positie in de Council te behouden, maar volgens mij gaf hij Jorah ook wel instructie om haar te redden. En hij heeft haar uit de klauwen gehaald van assassins haar hele leven
Dat geloof ik niet echt. Zeker in de boeken niet, omdat hij dan nog eens die Griff suport. Maar uiteindelijk komen we dat nooit te weten :P
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:27:54 #33
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342700
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Thanks, begrijpelijkerwijs weinig uitgewerkt in de serie dus.
Kijk dat filmpje maar wat ik gaf als reactie.
Oh.
pi_172342712
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In het boek is het wel duidelijker dat Varys een Targaryen loyalist is, daar is hij ook degene die Kevan en Pycelle ombrengt op het eind om de realm te verzwakken.
Aan het einde van dance of dragons toch?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:28:55 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342728
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet echt. Zeker in de boeken niet, omdat hij dan nog eens die Griff suport. Maar uiteindelijk komen we dat nooit te weten :P
Muah hij en Illyrio werken samen, en die laatste gaf Dany dus die drakeneieren. Dus kan best dat hun plan is dat (f)Aegon en Dany gaan trouwen uiteindelijk.
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:29:39 #36
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342741
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Aan het einde van dance of dragons toch?
Jup. Aan het einde van het laatste seizoen ging Varys dus toen ook een paar afleveringen van tevoren ineens weg, dus dachten we dat ze het boekplot gingen aanhouden. Maar uiteindelijk ging hij dus naar Dorne en liet Cersei gewoon iedereen afmaken.
Oh.
pi_172342743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, Robert wilde haar dood hebben en Varys ging niet direct tegen Robert in, maar heeft er wel voor gezorgd dat de moordpogingen niet succesvol waren, oa door Jorah te waarschuwen voor het plot.

Varys lijkt achter de Targaryen dynastie te staan en in de serie lijkt dat dus Dany ten goede te komen, maar in de boeken is er nog het hele plot rondom (f)Aegon. We weten, in de boeken, nog niet wat Varys' endgame nou is. Alt Shift X heeft een mooie samenvatting over Varys.
In de boeken is Varys echt genot ja. Jammer dat we er nooit achter komen. Er gaat ook een theorie rond dat Jon eigenlijk de zoon van Robert is. Dat Lyanna al zwanger was toen ze ontvoerd werd. Dat zal ik ook wel een zieke plot twist vinden.
pi_172342749
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat deed hij alleen maar om zijn positie in de Council te behouden, maar volgens mij gaf hij Jorah ook wel instructie om haar te redden. En hij heeft haar uit de klauwen gehaald van assassins haar hele leven
Ja, door die acties was het mij wel duidelijk dat ie Targ loyalist is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In het boek is het wel duidelijker dat Varys een Targaryen loyalist is, daar is hij ook degene die Kevan en Pycelle ombrengt op het eind om de realm te verzwakken.
Ah, das idd dan nog duidelijker dan in de serie (al vond ik het in de serie ook duidelijk genoeg)
mag het weten
pi_172342756
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Aan het einde van dance of dragons toch?
Jeb.
pi_172342761
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat HBO lekker groots uitpakt dit seizoen, en ik op die manier wat antwoorden en een afsluiting van de saga krijg. Ik heb m'n hoop in GRRM opgegeven. Winds of Winter zal wellicht nog uitkomen, maar gezien het feit dat DoD een draak van een boek was (see what I did there), zie ik er bijna tegenop om me er doorheen te worstelen.

De man heeft een prachtige wereld en een nog interessantere verhaallijn uit z'n doom gezogen, maar is simpelweg geen goede schrijver.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:30:55 #41
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342766
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

In de boeken is Varys echt genot ja. Jammer dat we er nooit achter komen. Er gaat ook een theorie rond dat Jon eigenlijk de zoon van Robert is. Dat Lyanna al zwanger was toen ze ontvoerd werd. Dat zal ik ook wel een zieke plot twist vinden.
Maar dat klopt niet met de tijdlijn volgens mij, Lyanna was al een jaar weg dat ze Robert niet zag dus dat kan niet.
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:32:15 #42
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342792
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, door die acties was het mij wel duidelijk dat ie Targ loyalist is.

[..]

Ah, das idd dan nog duidelijker dan in de serie (al vond ik het in de serie ook duidelijk genoeg)
Ook nog een theorie dat Varys afkomstig is van de Blackfyres (ook waarom ze zijn penis nodig hadden om te offeren en er een naam uit kwam, dat doen ze meestal met iemand met kingsblood toch :+ ). Maar de serie zal daar geen aandacht aan schenken denk ik.
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:32:28 #43
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_172342794
Undead army!

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_172342796
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

In de boeken is Varys echt genot ja. Jammer dat we er nooit achter komen. Er gaat ook een theorie rond dat Jon eigenlijk de zoon van Robert is. Dat Lyanna al zwanger was toen ze ontvoerd werd. Dat zal ik ook wel een zieke plot twist vinden.
Superongeloofwaardige theorie is dat. Lyanna was bepaald niet onder de indruk van Robert, en niets in Roberts persoonlijkheid wijst er op dat hij de rouw waar hij zo verliefd op was, zou verkrachten. Om maar één van de vele, vele argumenten tegen die theorie te noemen.
pi_172342807
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dat klopt niet met de tijdlijn volgens mij, Lyanna was al een jaar weg dat ze Robert niet zag dus dat kan niet.
Hij lijkt wel op een Baratheon en vecht ook zeker zo, maar vrees dat het ook niet zo is. Gelukkig hebben we Gendry nog
pi_172342824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ook nog een theorie dat Varys afkomstig is van de Blackfyres (ook waarom ze zijn penis nodig hadden om te offeren en er een naam uit kwam, dat doen ze meestal met iemand met kingsblood toch :+ ). Maar de serie zal daar geen aandacht aan schenken denk ik.
En hij scheert zijn kop daarom :P
pi_172342826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat HBO lekker groots uitpakt dit seizoen, en ik op die manier wat antwoorden en een afsluiting van de saga krijg. Ik heb m'n hoop in GRRM opgegeven. Winds of Winter zal wellicht nog uitkomen, maar gezien het feit dat DoD een draak van een boek was (see what I did there), zie ik er bijna tegenop om me er doorheen te worstelen.

De man heeft een prachtige wereld en een nog interessantere verhaallijn uit z'n doom gezogen, maar is simpelweg geen goede schrijver.
Uhu uhu :D

Maar eens met die laatste zin. Toffe wereld, interessante verhaallijnen. Maar ik kijk eerst de serie uit voordat ik boek 1 erbij pak waar ik ooit gestopt ben. Ben geen fan van zijn schrijfstijl, alles via PoV te zien per hoofdstuk draagt ook niet bij aan dat leesplezier vind ik. Heb de boeken wel op de plank staan maar dat is meer omdat het aanbod spotgoedkoop was.
mag het weten
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:34:04 #48
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat HBO lekker groots uitpakt dit seizoen, en ik op die manier wat antwoorden en een afsluiting van de saga krijg. Ik heb m'n hoop in GRRM opgegeven. Winds of Winter zal wellicht nog uitkomen, maar gezien het feit dat DoD een draak van een boek was (see what I did there), zie ik er bijna tegenop om me er doorheen te worstelen.

De man heeft een prachtige wereld en een nog interessantere verhaallijn uit z'n doom gezogen, maar is simpelweg geen goede schrijver.
Winds of Winter zal ook wel weer meer pay-off zijn waar Feast en Dance weer meer de opbouwboeken waren.

En wat definieert een goede schrijver dan :+ Als je zo'n goed plot kan bedenken met zoveel complexiteit en goed ontwikkelde personages ben je dat echt wel hoor. Het leest soms alleen wat traag :P
Oh.
pi_172342853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Superongeloofwaardige theorie is dat. Lyanna was bepaald niet onder de indruk van Robert, en niets in Roberts persoonlijkheid wijst er op dat hij de rouw waar hij zo verliefd op was, zou verkrachten. Om maar één van de vele, vele argumenten tegen die theorie te noemen.
Lyanna had Robbert gewoon getrouwd anders.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:35:32 #50
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342865
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij lijkt wel op een Baratheon en vecht ook zeker zo, maar vrees dat het ook niet zo is. Gelukkig hebben we Gendry nog
Als ik kijk naar het uiterlijk wat in de boeken beschreven is lijkt hij gewoon vooral op een Stark, grijze ogen lang gezicht donkerbruin haar. En daar is hij ook meer een bovengemiddelde vechten ipv extreem goed zoals in de serie (maar dat is omdat het daar visueel meer aanspreekt)
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:36:29 #51
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342886
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En hij scheert zijn kop daarom :P
En hij komt uit Lys waar wat Blackfyres naar gevlucht zijn na een mislukte revolutie volgens mij.
Oh.
pi_172342897
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar het uiterlijk wat in de boeken beschreven is lijkt hij gewoon vooral op een Stark, grijze ogen lang gezicht donkerbruin haar. En daar is hij ook meer een bovengemiddelde vechten ipv extreem goed zoals in de serie (maar dat is omdat het daar visueel meer aanspreekt)
Klopt ja. Hij is op in de serie. Rob was wel een extreem goede vechter daarentegen. Jammer dat hij ook de hersens van een echte stark heeft
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:37:03 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342898
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Uhu uhu :D

Maar eens met die laatste zin. Toffe wereld, interessante verhaallijnen. Maar ik kijk eerst de serie uit voordat ik boek 1 erbij pak waar ik ooit gestopt ben. Ben geen fan van zijn schrijfstijl, alles via PoV te zien per hoofdstuk draagt ook niet bij aan dat leesplezier vind ik. Heb de boeken wel op de plank staan maar dat is meer omdat het aanbod spotgoedkoop was.
Hoezo vind je dat?
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:37:31 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342908
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Lyanna had Robbert gewoon getrouwd anders.
Ze had geen keuze dan, maar om al seks met hem te hebben voor het huwelijk als ze niet echt op hem zat te wachten meh.
Oh.
pi_172342915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Ook nog een theorie dat Varys afkomstig is van de Blackfyres (ook waarom ze zijn penis nodig hadden om te offeren en er een naam uit kwam, dat doen ze meestal met iemand met kingsblood toch :+ ). Maar de serie zal daar geen aandacht aan schenken denk ik.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En hij scheert zijn kop daarom :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En hij komt uit Lys waar wat Blackfyres naar gevlucht zijn na een mislukte revolutie volgens mij.
Denk niet dat ze nog met twee seizoenen voor de boeg dat nog zullen gaan vermelden of uitwerken. Voor de endgame is het niet echt van belang.
mag het weten
pi_172342916
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En hij komt uit Lys waar wat Blackfyres naar gevlucht zijn na een mislukte revolutie volgens mij.
Klopt. Zijn ook wel 3 opstanden geweest, op zijn minst toch? Zal wel tof zijn voor een serie. De zwarte draak vs de rode draak.
pi_172342920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Winds of Winter zal ook wel weer meer pay-off zijn waar Feast en Dance weer meer de opbouwboeken waren.

En wat definieert een goede schrijver dan :+ Als je zo'n goed plot kan bedenken met zoveel complexiteit en goed ontwikkelde personages ben je dat echt wel hoor. Het leest soms alleen wat traag :P
Ja, er zal meer pay-off zijn, maar ik verwacht ook een half boek aan totaal oninteressante zijlijnen die niet bijdragen aan het verhaal. De serie takelt af, hij schrijft zichzelf in een knoop, en laat zich niet voldoende editten om er nog een schappelijk boek van te maken. Zijn schrijfwijze en taalgebruik valt regelmatig tegen, maar het belangrijkste is dat hij niet durft te schrappen in zijn eigen werk.

Verder is het een koppige oude chagrijn, maar dat is niet heel relevant.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:39:03 #58
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342935
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt ja. Hij is op in de serie. Rob was wel een extreem goede vechter daarentegen. Jammer dat hij ook de hersens van een echte stark heeft
Robb was wel een goede militaire strateeg met al die battles die hij gewonnen heeft, alleen verneukte hij het door eer om te trouwen met iemand anders (dit baseer ik nu meer op de verhaallijn in de boeken dan de serie, want dat ligt wel iets anders :+ )
Oh.
pi_172342940
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Lyanna had Robbert gewoon getrouwd anders.
Ja, en dan had ze aan haar plichten voldaan. Dat is wat anders dan voor het huwelijk al een romance met hem hebben.
pi_172342963
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Denk niet dat ze nog met twee seizoenen voor de boeg dat nog zullen gaan vermelden of uitwerken. Voor de endgame is het niet echt van belang.
Tuurlijk doen ze dat niet. Hele verhaal is eruit geskipped. Net als the kingsmood van de Greyjoys. En de dode lady Stark. Gelukkig maar trouwens wat dat laatste betreft :D
pi_172342971
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo vind je dat?
Vind het fijner om door een verteller aan het woord het hele verhaal te horen en niet door de ogen van een personage waar die dan op dat moment is. Dat is per definitie altijd beperkter qua hoeveel informatie je meekrijgt als lezer. Vond de LotR trilogie ook een draak van een trilogie om mij doorheen te worstelen om die reden. Toen Sam/Frodo vs de rest opgesplitst raakten en je telkens van de hak op de tak ging verpestte dat echt mijn leesplezier. Uiteindelijk wil je weten hoe het verder gaat natuurlijk dus je blijft wel lezen. Maar toch.. niet van harte zeg maar
mag het weten
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:40:59 #62
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172342977
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Denk niet dat ze nog met twee seizoenen voor de boeg dat nog zullen gaan vermelden of uitwerken. Voor de endgame is het niet echt van belang.
Klopt ze kunnen ook niet alles aanstippen, veel kijkers vinden het nu vaak al verwarrend genoeg laat staan al die geschiedenissen er nog bij. De meeste normale kijkers weten niet eens wie Rhaegar is (tot ze hem zien in flashback, waar ik erg op hoop komend seizoen)
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt. Zijn ook wel 3 opstanden geweest, op zijn minst toch? Zal wel tof zijn voor een serie. De zwarte draak vs de rode draak.
Vijf zelfs volgens mij, maar vooral die eerste kan maken voor een goede serie. Waar we het vorige week nog over hadden en jou dat niet echt aansprak :P maar dan heb je Bloodraven als Hand of the Kinggod _O_
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:42:17 #63
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, er zal meer pay-off zijn, maar ik verwacht ook een half boek aan totaal oninteressante zijlijnen die niet bijdragen aan het verhaal. De serie takelt af, hij schrijft zichzelf in een knoop, en laat zich niet voldoende editten om er nog een schappelijk boek van te maken. Zijn schrijfwijze en taalgebruik valt regelmatig tegen, maar het belangrijkste is dat hij niet durft te schrappen in zijn eigen werk.

Verder is het een koppige oude chagrijn, maar dat is niet heel relevant.
Ik vind die catchphrases wel irritant vaak _O-

"Where do whores go"
"Moonboy for all I know"
"grease dripping from the chin"
"Reek Reek it rhymes with freak"
Oh.
pi_172343008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Robb was wel een goede militaire strateeg met al die battles die hij gewonnen heeft, alleen verneukte hij het door eer om te trouwen met iemand anders (dit baseer ik nu meer op de verhaallijn in de boeken dan de serie, want dat ligt wel iets anders :+ )
Domste vond ik wel de Kastarks wegjagen. Wtf bezielde hem. Ook wel benieuwd wat Jon gaat doen nu met diegene die hem belazerd hebben. Kan hij de free folk ook een mooi kasteeltje geven.
pi_172343022
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

. Het leest soms alleen wat traag :P
Die hoofdstukken van Tyrion in die koets door Esso s, AJB man...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:43:12 #66
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343030
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tuurlijk doen ze dat niet. Hele verhaal is eruit geskipped. Net als the kingsmood van de Greyjoys. En de dode lady Stark. Gelukkig maar trouwens wat dat laatste betreft :D
Aeron Greyjoy is niet eens benoemd in de serie dat hij ook nog een broer van Balon en Euron is. En jammer dat Victarion eruit is geschreven, maar opzich snap ik wel want dan zijn het teveel personages.
Oh.
pi_172343037
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt ze kunnen ook niet alles aanstippen, veel kijkers vinden het nu vaak al verwarrend genoeg laat staan al die geschiedenissen er nog bij. De meeste normale kijkers weten niet eens wie Rhaegar is (tot ze hem zien in flashback, waar ik erg op hoop komend seizoen)

[..]

Vijf zelfs volgens mij, maar vooral die eerste kan maken voor een goede serie. Waar we het vorige week nog over hadden en jou dat niet echt aansprak :P maar dan heb je Bloodraven als Hand of the Kinggod _O_
Iets teveel namen dan. Ff goed inlezen :P.
pi_172343060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Aeron Greyjoy is niet eens benoemd in de serie dat hij ook nog een broer van Balon en Euron is. En jammer dat Victarion eruit is geschreven, maar opzich snap ik wel want dan zijn het teveel personages.
Ik vond dat wel jammer, want in de boeken was dat zeer spannend. In de serie viel het tegen. En dan die Euron met zijn pik opmerking man man man
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:44:53 #69
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343063
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vind het fijner om door een verteller aan het woord het hele verhaal te horen en niet door de ogen van een personage waar die dan op dat moment is. Dat is per definitie altijd beperkter qua hoeveel informatie je meekrijgt als lezer. Vond de LotR trilogie ook een draak van een trilogie om mij doorheen te worstelen om die reden. Toen Sam/Frodo vs de rest opgesplitst raakten en je telkens van de hak op de tak ging verpestte dat echt mijn leesplezier. Uiteindelijk wil je weten hoe het verder gaat natuurlijk dus je blijft wel lezen. Maar toch.. niet van harte zeg maar
Oh ik vind het juist fijn omdat je dan in de hoofden van die verschillende personages kan kijken en hoe ze dan van beide kanten tegen iets aankijken. Kan je zelf veel meer interpreteren hoe alles in elkaar steekt en wat de "waarheid" is. Net zoals in het echt leven zeg maar :+

Zoals dat je in het tweede boek al in de Arya hoofdstukken hints zag naar de Red Wedding, maar zij dat nog niet helemaal begreep.
Oh.
pi_172343068
Het hele Reek-verhaal was ronduit martelporno. Dan kunnen mensen de serie ranzig vinden, sommige verhaallijnen leken te zijn geschreven door een puisterige puber.
pi_172343079
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, er zal meer pay-off zijn, maar ik verwacht ook een half boek aan totaal oninteressante zijlijnen die niet bijdragen aan het verhaal. De serie takelt af, hij schrijft zichzelf in een knoop, en laat zich niet voldoende editten om er nog een schappelijk boek van te maken. Zijn schrijfwijze en taalgebruik valt regelmatig tegen, maar het belangrijkste is dat hij niet durft te schrappen in zijn eigen werk.

Verder is het een koppige oude chagrijn, maar dat is niet heel relevant.
En als je zijn blog leest maakt het hem ook niet uit kennelijk. Of hij heeft moeite er een einde aan te breien, zijn kindje genaamd AsoiaF los te laten. Die spin-offs is natuurlijk veel leuker om mee aan de slag te gaan dan de lezers van AsoiaF of kijkers van GoT een einde te geven die de boekenreeks en serie verdienen. In zoverre niet heel relevant behalve dan dat ik hoop dat ie zijn verhaaleinde voor de boekenreeks ergens wel op papier heeft als grote schetst oid. Niks zo zonde om je eigen reeks niet af te kunnen maken ivm vroegtijdig overlijden. Kijk naar Stieg Larsson :X
mag het weten
pi_172343117
Ben wel benieuwd hoe Casterly Rock en Hygarden eruit zien in de serie. Alleen Storms end missen we dan nog.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:47:30 #73
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343121
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Domste vond ik wel de Kastarks wegjagen. Wtf bezielde hem. Ook wel benieuwd wat Jon gaat doen nu met diegene die hem belazerd hebben. Kan hij de free folk ook een mooi kasteeltje geven.
Eergevoel en het goede willen doen hè :{
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die hoofdstukken van Tyrion in die koets door Esso s, AJB man...
Met die kutPenny _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Iets teveel namen dan. Ff goed inlezen :P.
Heb jij die Dunk & Egg boeken al gelezen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:44 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vond dat wel jammer, want in de boeken was dat zeer spannend. In de serie viel het tegen. En dan die Euron met zijn pik opmerking man man man
Ik heb wel goede hoop dat Eurons personage beter wordt komend seizoen, ook omdat die acteur zei dat de Euron van de Kingsmoot anders is dan die op zijn boot is. Gebruikt andere taal en persoonlijkheid richting de doelgroep, en die domme eilandbewoners vinden die pikgrappen natuurlijk best leuk.
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:48:00 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343131
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hele Reek-verhaal was ronduit martelporno. Dan kunnen mensen de serie ranzig vinden, sommige verhaallijnen leken te zijn geschreven door een puisterige puber.
Bij sommige scènes zie ik GRRM wel echt voor me dat hij zich zat af te beren toen hij het schreef _O-
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:49:00 #75
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En als je zijn blog leest maakt het hem ook niet uit kennelijk. Of hij heeft moeite er een einde aan te breien, zijn kindje genaamd AsoiaF los te laten. Die spin-offs is natuurlijk veel leuker om mee aan de slag te gaan dan de lezers van AsoiaF of kijkers van GoT een einde te geven die de boekenreeks en serie verdienen. In zoverre niet heel relevant behalve dan dat ik hoop dat ie zijn verhaaleinde voor de boekenreeks ergens wel op papier heeft als grote schetst oid. Niks zo zonde om je eigen reeks niet af te kunnen maken ivm vroegtijdig overlijden. Kijk naar Stieg Larsson :X
Hij wil niemand anders zijn boekenreeks af laten maken, en gelukkig krijgen we dankzij de serie nog wel een einde. Al zal dat een stuk minder complex zijn natuurlijk.
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:50:02 #76
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343199
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Casterly Rock en Hygarden eruit zien in de serie. Alleen Storms end missen we dan nog.


Ik vond deze interpretatie wel iets hebben.
Oh.
pi_172343229
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hele Reek-verhaal was ronduit martelporno.
Die scènes ga ik ook overslaan straks. Man wat was dat crap...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172343235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt ze kunnen ook niet alles aanstippen, veel kijkers vinden het nu vaak al verwarrend genoeg laat staan al die geschiedenissen er nog bij. De meeste normale kijkers weten niet eens wie Rhaegar is (tot ze hem zien in flashback, waar ik erg op hoop komend seizoen)
De geschiedenissen vind ik wel tof, maar ik was dan ook een sucker die geschiedenis als favo vak op de middelbare had :+ Die lore video's of van alt shift X met achtergrondinfo vind ik misschien wel leuker dan de serie zelf.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh ik vind het juist fijn omdat je dan in de hoofden van die verschillende personages kan kijken en hoe ze dan van beide kanten tegen iets aankijken. Kan je zelf veel meer interpreteren hoe alles in elkaar steekt en wat de "waarheid" is. Net zoals in het echt leven zeg maar :+

Zoals dat je in het tweede boek al in de Arya hoofdstukken hints zag naar de Red Wedding, maar zij dat nog niet helemaal begreep.
Mja, ergens wel maar dat hoef ik niet continu te kunnen :P In het echte leven kan je dat ook niet :+ Die hints en foreshadowing vind ik dan wel weer tof. Kun je kiezen zoals Arya om ze gewoon niet te zien en te negeren :D
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hele Reek-verhaal was ronduit martelporno. Dan kunnen mensen de serie ranzig vinden, sommige verhaallijnen leken te zijn geschreven door een puisterige puber.
Dat vond ik dan ook een saai stuk in de serie, op den duur was het shock effect weg. Duurde gewoon te lang. Bouwde op tot ie ging ontsnappen. Werd ie weer gevonden en terug geleid naar dezelfde plek :') Get over with it already ffs.
mag het weten
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:53:08 #79
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eergevoel en het goede willen doen hè :{

[..]

Met die kutPenny _O-

[..]

Heb jij die Dunk & Egg boeken al gelezen?

[..]

Ik heb wel goede hoop dat Eurons personage beter wordt komend seizoen, ook omdat die acteur zei dat de Euron van de Kingsmoot anders is dan die op zijn boot is. Gebruikt andere taal en persoonlijkheid richting de doelgroep, en die domme eilandbewoners vinden die pikgrappen natuurlijk best leuk.
Ik heb ook vertrouwen in Euron. Nee moet ik nog lezen. Hoop wel dat die sandsnakes niet teveel tijd krijgen
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:56:29 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

De geschiedenissen vind ik wel tof, maar ik was dan ook een sucker die geschiedenis als favo vak op de middelbare had :+ Die lore video's of van alt shift X met achtergrondinfo vind ik misschien wel leuker dan de serie zelf.

[..]

Mja, ergens wel maar dat hoef ik niet continu te kunnen :P In het echte leven kan je dat ook niet :+ Die hints en foreshadowing vind ik dan wel weer tof. Kun je kiezen zoals Arya om ze gewoon niet te zien en te negeren :D

Al A World of Ice and Fire gelezen? Dat is alleen maar historie van alles, en nog uitgebreider dan puur die lore videos.

Maar in het echte leven kan je ook niet alle verhalen van iedereen zien als een soort God, dan bekijk je ook alles vanuit je eigen gezichtsveld en ligt het aan je karakter en verleden hoe je ergens op reageert.
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:59:30 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172343458
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik heb ook vertrouwen in Euron. Nee moet ik nog lezen. Hoop wel dat die sandsnakes niet teveel tijd krijgen
Hopelijk krijgen ze gewoon één scène waarin ze doodgaan.
Oh.
pi_172343555
quote:
Vond het te slecht om hier te plaatsen :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172343582
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgen ze gewoon één scène waarin ze doodgaan.
Dat zou too much honour zijn voor hen...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172343735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgen ze gewoon één scène waarin ze doodgaan.
Euron mag ze hard afmaken ja. Weg ermee. Ik hoop ook niet dat ze Euro ofzo laten doodgaan, maarja waarom zou hij blijven leven tot het einde _O-
pi_172343744
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al A World of Ice and Fire gelezen? Dat is alleen maar historie van alles, en nog uitgebreider dan puur die lore videos.

Maar in het echte leven kan je ook niet alle verhalen van iedereen zien als een soort God, dan bekijk je ook alles vanuit je eigen gezichtsveld en ligt het aan je karakter en verleden hoe je ergens op reageert.
Nee, nog niet. Ga die maar eens bestellen dan ^O^
True, true. Maar zoiets in eigen lijve meemaken of lezen in GRRM zijn schrijfstijl zit verschil tussen hé :P
mag het weten
pi_172343758
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ga die maar eens bestellen dan ^O^
True, true. Maar zoiets in eigen lijve meemaken of lezen in GRRM zijn schrijfstijl zit verschil tussen hé :P
Dat boek is echt genot. Beste boek wat ik ooit heb gelezen. Al die afbeeldingen ook _O_
pi_172343774
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Euron mag ze hard afmaken ja. Weg ermee. Ik hoop ook niet dat ze Euro ofzo laten doodgaan, maarja waarom zou hij blijven leven tot het einde _O-
Hij moet eerst Dany vragen of ze worst lust. Daarna kan ie dood :+
mag het weten
pi_172343927
Naar wie zal de Lannister army luisteren denken jullie? Ik denk jamie. Hij blijft toch de leider van de familie.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:25:36 #91
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172344047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Euron mag ze hard afmaken ja. Weg ermee. Ik hoop ook niet dat ze Euro ofzo laten doodgaan, maarja waarom zou hij blijven leven tot het einde _O-
Als ze van Euron echt een badguy willen maken die Joffrey en Ramsay moet opvolgen moet hij eigenlijk wel blijven leven t/m het laatste seizoen. En daar kan best ruimte voor zijn :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Ga die maar eens bestellen dan ^O^
True, true. Maar zoiets in eigen lijve meemaken of lezen in GRRM zijn schrijfstijl zit verschil tussen hé :P
Dat boek is echt geniaal ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat boek is echt genot. Beste boek wat ik ooit heb gelezen. Al die afbeeldingen ook _O_
Goede tip van mij hè hahaha. Die afbeeldingen zijn echt goddelijk ja, wat een genot. Ik wilde op vakantie naar al die plekken maar toen dacht ik gvd dit is allemaal verzonnen :(
Oh.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:27:02 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172344077
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:20 schreef hafcfan het volgende:
Naar wie zal de Lannister army luisteren denken jullie? Ik denk jamie. Hij blijft toch de leider van de familie.
Is lastig want Cersei zit nu op de troon in de naam van de Lannisters, en zoiets is nog nooit eerder geweest volgens mij.
Oh.
pi_172344118
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als ze van Euron echt een badguy willen maken die Joffrey en Ramsay moet opvolgen moet hij eigenlijk wel blijven leven t/m het laatste seizoen. En daar kan best ruimte voor zijn :P

[..]

Dat boek is echt geniaal ja.

[..]

Goede tip van mij hè hahaha. Die afbeeldingen zijn echt goddelijk ja, wat een genot. Ik wilde op vakantie naar al die plekken maar toen dacht ik gvd dit is allemaal verzonnen :(
Beste tip ooit ;)
Klopt wel ja. Maar seizoen 8 is maar 6 episodes toch? Geen idee hoeveel ze nodig hebben voor die eindstrijd, maar dan zal hij alsnog wel snel dood moeten :P
pi_172344127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is lastig want Cersei zit nu op de troon in de naam van de Lannisters, en zoiets is nog nooit eerder geweest volgens mij.
Kan nog wel een vreemde situatie worden dan.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:31:56 #95
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172344179
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Beste tip ooit ;)
Klopt wel ja. Maar seizoen 8 is maar 6 episodes toch? Geen idee hoeveel ze nodig hebben voor die eindstrijd, maar dan zal hij alsnog wel snel dood moeten :P
Ja maar dan kan hij nog een aflevering of drie meedoen :+ En met minder personages nu is er wel meer tijd om het een en ander uit te diepen opzich.

Ben wel benieuwd hoe die hele eindstrijd met de White Walkers gaat zijn, of we meerdere battles krijgen en tot waar ze precies gaan komen. Als die WW niet tenminste Kings Landing halen zou ik erg teleurgesteld zijn.
Oh.
pi_172344258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar dan kan hij nog een aflevering of drie meedoen :+ En met minder personages nu is er wel meer tijd om het een en ander uit te diepen opzich.

Ben wel benieuwd hoe die hele eindstrijd met de White Walkers gaat zijn, of we meerdere battles krijgen en tot waar ze precies gaan komen. Als die WW niet tenminste Kings Landing halen zou ik erg teleurgesteld zijn.
Lijkt mij dat alle legers zich samen gaan verzamelen ergens. Je zal denken dat, dat het beste in het noorden kan. En dan een goed kasteel zoeken voor dekking. :+ Bij die Reeds bijvoorbeeld. Denk dat die pa ook nog wel een rol gaat spelen dit seizoen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:38:28 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172344295
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Lijkt mij dat alle legers zich samen gaan verzamelen ergens. Je zal denken dat, dat het beste in het noorden kan. En dan een goed kasteel zoeken voor dekking. :+ Bij die Reeds bijvoorbeeld. Denk dat die pa ook nog wel een rol gaat spelen dit seizoen.
Misschien als Meera Bran aflevert in Winterfell dat ze daarna haar pa gaat halen om R+L=J officieel te bevestigen.

Maar goed hoop dat er ook een battle in Kings Landing dan zal zijn :+ Of in Harrenhal kan ook
Oh.
pi_172344766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien als Meera Bran aflevert in Winterfell dat ze daarna haar pa gaat halen om R+L=J officieel te bevestigen.

Maar goed hoop dat er ook een battle in Kings Landing dan zal zijn :+ Of in Harrenhal kan ook
Momenteel zit er niemand meer in Harrenhal toch?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:13:33 #99
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172344958
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Momenteel zit er niemand meer in Harrenhal toch?
Niet dat ik weet, maar Littlefinger is nog steeds de Lord ervan dacht ik.
Oh.
pi_172344975
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, maar Littlefinger is nog steeds de Lord ervan dacht ik.
Ja zo'n zinloos kut bedankje was dat. :')
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:33:19 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172345405
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja zo'n zinloos kut bedankje was dat. :')
Hij is er nog nooit geweest volgens mij.

Maar niks mis mee als je dan Lord of the Trident bent.
Oh.
pi_172345482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij is er nog nooit geweest volgens mij.

Maar niks mis mee als je dan Lord of the Trident bent.
Ag iedereen noemt zichzelf tegenwoordig Lord. Beter Prince toch. Oberyn genot.
pi_172345801
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Oberyn genot.
Squash
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:15:40 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172349945
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Squash
Toen we nog uitkeken naar Dorne. Good old times.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:49:14 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172350123
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Momenteel zit er niemand meer in Harrenhal toch?
Ser Bonnifer Hasty zit er met zijn legertje gelovigen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172350488
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Toen we nog uitkeken naar Dorne. Good old times.
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172351019
"Come with me and take this city"

Baas Stannis.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:40:03 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172351664
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:16 schreef Slayage het volgende:
"Come with me and take this city"

Baas Stannis.
"Hundreds will die" "Thousands"

Lol
Oh.
pi_172351892
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"Hundreds will die" "Thousands"

Lol
En dan die blik in zijn gezicht terwijl die het zei, echt heel droog oO<
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:52:20 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172352026
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

En dan die blik in zijn gezicht terwijl die het zei, echt heel droog oO<
Oh.
pi_172352029
Ik kan me niet meer herinneren voor wie ik zat te rooten toen. Duivelse dilemma moet dat zij geweest. Met Rob Stark VS het lanister leger was het helder, maar pro Tyrion was ook meteen pro joffrey.ik kan me wel voorstellen dat ik voor Stannis was eigenlijk met zijn "true" claim ondanks de bezwaren door zijn "heks".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172352065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha Jaaaaa Stannis the menace :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:56:10 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172352143
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:52 schreef Slayage het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren voor wie ik zat te rooten toen. Duivelse dilemma moet dat zij geweest. Met Rob Stark VS het lanister leger was het helder, maar pro Tyrion was ook meteen pro joffrey.ik kan me wel voorstellen dat ik voor Stannis was eigenlijk met zijn "true" claim ondanks de bezwaren door zijn "heks".
Blijft hierom wel mijn favoriete battle omdat je voor beide partijen zou kunnen juichen _O_ Al was ik wel voor de Lannisters door TyrionGOD
Oh.
pi_172354049
Zojuist het stukje bekeken met de house of the undying. Als ik de visioen bekijk als foreshadowing voor Dany, zou ik het kunnen interpreteren als volgt. Dany komt in een vernietigde throne room wat je kan interpreteren als een vernietigde koninkrijk, die zij komt overnemen, ze loopt naar de throne probeert deze aan te raken, maar doet dit niet, wat je kan interpreteren als dat ze zichzelf niet kroont als koningin van westeros dus niet gaat regeren/rule, ze wordt afgeleid door geschreeuw van kinderen, wat je kan interpreteren als de toekomst dat wordt bedreigd door de WW, hierop trekt ze voorbij the wall loopt de ww tegemoet te komen, maar loopt ze tegen drogo en haar kind die reeds overleden zijn, Dany zegt tegen drogo, "misschien ben ik dood en weet ik het nog niet en ben ik met jou in het nachtrijk". Foreshadowing voor haar dood tijdens het bevechten van de WW dus.

Dit was ook de EP waarin valar morghulis voor het eerst werd geopperd als nail in the coffin. Rip khaleesi, it was nice knowing you.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172354255
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:03 schreef Slayage het volgende:
Zojuist het stukje bekeken met de house of the undying. Als ik de visioen bekijk als foreshadowing voor Dany, zou ik het kunnen interpreteren als volgt. Dany komt in een vernietigde throne room wat je kan interpreteren als een vernietigde koninkrijk, die zij komt overnemen, ze loopt naar de throne probeert deze aan te raken, maar doet dit niet, wat je kan interpreteren als dat ze zichzelf niet kroont als koningin van westeros dus niet gaat regeren/rule, ze wordt afgeleid door geschreeuw van kinderen, wat je kan interpreteren als de toekomst dat wordt bedreigd door de WW, hierop trekt ze voorbij the wall loopt de ww tegemoet te komen, maar loopt ze tegen drogo en haar kind die reeds overleden zijn, Dany zegt tegen drogo, "misschien ben ik dood en weet ik het nog niet en ben ik met jou in het nachtrijk". Foreshadowing voor haar dood tijdens het bevechten van de WW dus.

Dit was ook de EP waarin valar morghulis voor het eerst werd geopperd als nail in the coffin. Rip khaleesi, it was nice knowing you.
Je denkt teveel na ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_172354276
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Barney.gif
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 23:16:12 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172354378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je denkt teveel na ;)
Hij heeft wel een punt hoor.
Oh.
pi_172354674
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je denkt teveel na ;)
No not really. Het lijkt toch echt die kant op te gaan. Enige strijd dat er echt toe doet is de strijd tegen de WW. Dany zal ongetwijfeld richting kings landing gaan komend seizoen, maar uiteindelijk is dat niet de grootst uitdaging voor the realm, die is namelijk beyond the wall. Op het moment dat Dany hoort wat de dreiging is vanuit het noorden gaat ze echt niet ff stoer de koningin uithangen op de iron throne, maar zal ze Jon opzoeken in het noorden. En zal de drie eenheid eindelijk een feit zijn 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172356019
Als Tormund of Ser Davos dood gaat gooi ik mezelf van de trap af en kijk ik nooit meer. Dan mogen er gewoon geen eerlijke en sociale mensen overleven.
pi_172356036
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"Hundreds will die" "Thousands"

Lol
Dat was wel de goddelijke stannis ja. Of die tekst van 'we go forward, only forward'. En als eerste het slachtveld op. Als laatste er af. True king :P
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:01:05 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172362135
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:55 schreef hafcfan het volgende:
Als Tormund of Ser Davos dood gaat gooi ik mezelf van de trap af en kijk ik nooit meer. Dan mogen er gewoon geen eerlijke en sociale mensen overleven.
Dan ga ik rellen bij het Maasgebouw.
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat was wel de goddelijke stannis ja. Of die tekst van 'we go forward, only forward'. En als eerste het slachtveld op. Als laatste er af. True king :P
Dat ze hem weg moesten dragen ja _O- Al was Stannis nooit perse mijn favoriete personage hoor, toen ik GoT voor de eerste keer keek vond ik hem maar saai.
Oh.
pi_172362488
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:55 schreef hafcfan het volgende:
Als Tormund of Ser Davos dood gaat gooi ik mezelf van de trap af en kijk ik nooit meer. Dan mogen er gewoon geen eerlijke en sociale mensen overleven.
Valar morghulis...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  roze woensdag 12 juli 2017 @ 18:11:19 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172369081
Elke keer als er een nieuwe personage wordt geïntroduceerd zie ik voor me de personage zal eindigen. Zojuist Princess Shireen :'(

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  roze woensdag 12 juli 2017 @ 18:20:48 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172369089
Sorry als die filmpjes al waren gepost. Vond het leuk.
Your beauty never ever scared me.
pi_172369096
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Sorry als die filmpjes al waren gepost. Vond het leuk.
Je bent vergeven...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172369164
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:20 schreef Slayage het volgende:
Elke keer als er een nieuwe personage wordt geïntroduceerd zie ik voor me de personage zal eindigen. Zojuist Princess Shireen :'(

Zullen we nu nog vee nieuwe personages krijgen?
pi_172369378
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zullen we nu nog vee nieuwe personages krijgen?
Hebben we het afgelopen seizoen veel nieuwe personages gekregen? Er zijn maar 13 eps te gaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:39:28 #130
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_172369381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:55 schreef hafcfan het volgende:
Als Tormund of Ser Davos dood gaat gooi ik mezelf van de trap af en kijk ik nooit meer. Dan mogen er gewoon geen eerlijke en sociale mensen overleven.
Een massamoordenaar en een piraat. "Eerlijke en sociale mensen" :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:41:38 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:42:01 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:39 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Een massamoordenaar en een piraat. "Eerlijke en sociale mensen" :D
Davos is geen piraat :(
Oh.
pi_172369711
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:39 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Een massamoordenaar en een piraat. "Eerlijke en sociale mensen" :D
Davos is geen piraat. En Tormund doet ook geen onschuldigen wat. Snow is ook een massamoordenaar, je kan hem niet slecht noemen?
pi_172369726
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hebben we het afgelopen seizoen veel nieuwe personages gekregen? Er zijn maar 13 eps te gaan
Zus van Kastark zal wel een van de weinigen zijn dan. En Gendry is zo goed als nieuw :D
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:58:11 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369740
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Davos is geen piraat. En Tormund doet ook geen onschuldigen wat. Snow is ook een massamoordenaar, je kan hem niet slecht noemen?
Tbf Tormund deed wel mee aan de slachtingen in Mole's Town en dat dorp van Olly, maarja fuck Olly.
Oh.
pi_172369747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:39 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Een massamoordenaar en een piraat.
onderbouw je stelling...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172369768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tbf Tormund deed wel mee aan de slachtingen in Mole's Town en dat dorp van Olly, maarja fuck Olly.
Klopt, maar vanuit hun perspectief bekeken vond ik dat niet zo raar eigenlijk. Had meer een hekel aan de Night Watch en hun gare regels.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:00:00 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369773
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zus van Kastark zal wel een van de weinigen zijn dan. En Gendry is zo goed als nieuw :D
Jim Broadbent gaat ook een rol spelen als maester

Misschien dat Sam een herinnering van hem moet proberen te krijgen om achter het grote geheim van de Night King te komen.
Oh.
pi_172369805
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tbf Tormund deed wel mee aan de slachtingen in Mole's Town en dat dorp van Olly, maarja fuck Olly.
all is fair in love and war...

zoals the hound zei

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:01:20 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369808
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt, maar vanuit hun perspectief bekeken vond ik dat niet zo raar eigenlijk. Had meer een hekel aan de Night Watch en hun gare regels.
Dat is ook het leuke aan Game of Thrones, vanuit iedereen zijn perspectief zijn de acties wel te verklaren. Niet zo zwart-wit als dat iemand maar goed of slecht is.
Oh.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:02:05 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369826
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

all is fair in love and war...

zoals the hound zei

Zeker in die wereld is het ook moorden of zelf uitgemoord worden. Anders overleef je toch niet.
Oh.
pi_172369828
quote:
12s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jim Broadbent gaat ook een rol spelen als maester

Misschien dat Sam een herinnering van hem moet proberen te krijgen om achter het grote geheim van de Night King te komen.
Ahh sowieso 2 nieuwe dus :P Hopelijk blijkt the Night King een Stark te zijn en weet hij dat nog _O_
pi_172369853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is ook het leuke aan Game of Thrones, vanuit iedereen zijn perspectief zijn de acties wel te verklaren. Niet zo zwart-wit als dat iemand maar goed of slecht is.
De enige die echt wel slecht zijn, zijn types als de Boltons, Lannisters. Maar voor de meesten valt het inderdaad wel te verklaren :Y
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:04:11 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369873
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ahh sowieso 2 nieuwe dus :P Hopelijk blijkt the Night King een Stark te zijn en weet hij dat nog _O_
De Night King is Bran, duh. Zijn teken op de borst is zelfs een toren in een ravenschedel ;)

Oh.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:06:10 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De enige die echt wel slecht zijn, zijn types als de Boltons, Lannisters. Maar voor de meesten valt het inderdaad wel te verklaren :Y
Zelfs van Ramsay is het te begrijpen hoe hij zo geworden is, zijn verwekking was al fucked up en dan grootgebracht worden door iemand die zegt dat martelen goed is. En Roose zal dat ook wel in de familie hebben.

De Lannisters vind ik sowieso niet echt slecht. Tywin was gewoon op zoek naar macht en deed dingen om zijn macht te helpen, maar had niet het idee dat hij een sadist was. Tyrion en Jaime hebben sowieso wel een goed hart maar zijn soms gedwongen over te gaan tot sommige zaken. Cersei heeft ook echt héél veel issues, maar te makkelijk dat ze het maar doet om slecht te zijn.
Oh.
pi_172369904
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De Night King is Bran, duh. Zijn teken op de borst is zelfs een toren in een ravenschedel ;)

[ afbeelding ]
Dat zal ik een beetje gaar vinden :')

Jammer dat deze god dood is trouwens. Zag je hem al naast Tormund vechten.
pi_172369920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zelfs van Ramsay is het te begrijpen hoe hij zo geworden is, zijn verwekking was al fucked up en dan grootgebracht worden door iemand die zegt dat martelen goed is. En Roose zal dat ook wel in de familie hebben.

De Lannisters vind ik sowieso niet echt slecht. Tywin was gewoon op zoek naar macht en deed dingen om zijn macht te helpen, maar had niet het idee dat hij een sadist was. Tyrion en Jaime hebben sowieso wel een goed hart maar zijn soms gedwongen over te gaan tot sommige zaken. Cersei heeft ook echt héél veel issues, maar te makkelijk dat ze het maar doet om slecht te zijn.
Tywin oke, maar Cersei is natuurlijk puur evil.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:07:58 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:06 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat zal ik een beetje gaar vinden :')

Jammer dat deze god dood is trouwens. Zag je hem al naast Tormund vechten.
[ afbeelding ]
Dat zou ik juist leuk vinden joh als dat achter de Night King blijkt te zitten :+ Maar dat hij een Stark is lijkt me wel sowieso logisch, ook hoe hij keek naar Jon tijdens Hardhome alsof hij een speciaal iemand voor hem was. En de connectie die hij kon maken met Bran tijdens die vision waardoor hij hem kon markeren.
Oh.
  woensdag 12 juli 2017 @ 19:09:43 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172369980
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tywin oke, maar Cersei is natuurlijk puur evil.
Ze is een psycho maar er zijn wel genoeg goede redenen waarom ze zo geworden is, kijk dat filmpje van Alt Shift X maar :P. Vooral dat ze graag een man wilde zijn en vond dat zij de enige echte zoon was van Tywin _O-
Oh.
pi_172371858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zelfs van Ramsay is het te begrijpen hoe hij zo geworden is, zijn verwekking was al fucked up en dan grootgebracht worden door iemand die zegt dat martelen goed is. En Roose zal dat ook wel in de familie hebben.

De Lannisters vind ik sowieso niet echt slecht. Tywin was gewoon op zoek naar macht en deed dingen om zijn macht te helpen, maar had niet het idee dat hij een sadist was. Tyrion en Jaime hebben sowieso wel een goed hart maar zijn soms gedwongen over te gaan tot sommige zaken. Cersei heeft ook echt héél veel issues, maar te makkelijk dat ze het maar doet om slecht te zijn.
zelfs de WW zijn niet puur evil. gewoon een uit de hand gelopen ontwikkeling van een wapen, gecreeerd door de children, die een genocide hebben overleefd en nu uit zijn op payback O+ beetje empathie graag jongens :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172371890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze is een psycho maar er zijn wel genoeg goede redenen waarom ze zo geworden is, kijk dat filmpje van Alt Shift X maar :P. Vooral dat ze graag een man wilde zijn en vond dat zij de enige echte zoon was van Tywin _O-
trans-cersie O+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 12 juli 2017 @ 20:33:15 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172371924
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

zelfs de WW zijn niet puur evil. gewoon een uit de hand gelopen ontwikkeling van een wapen, gecreeerd door de children, die een genocide hebben overleefd en nu uit zijn op payback O+ beetje empathie graag jongens :*
Volgens GRRM zelf zijn de WW gewoon verkeerd begrepen, dus ik zie ze sowieso niet echt als evil nee. Het lijkt zo omdat we zo weinig van ze zien behalve meestal slachtpartijen en we hun motieven niet kennen, maar denk dat er nog wel meer achter zit dan alleen een uit de hand gelopen wapen.
Oh.
pi_172371992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens GRRM zelf zijn de WW gewoon verkeerd begrepen, dus ik zie ze sowieso niet echt als evil nee. Het lijkt zo omdat we zo weinig van ze zien behalve meestal slachtpartijen en we hun motieven niet kennen, maar denk dat er nog wel meer achter zit dan alleen een uit de hand gelopen wapen.
ze staan bekend om hun slachtpartijen en mooie kunst 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 12 juli 2017 @ 20:38:44 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172372076
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze staan bekend om hun slachtpartijen en mooie kunst 8-)
En af en toe laten ze wel mensen gewoon ontsnappen (die ranger in de eerste scène, Sam toen die WW voor Gilly's baby kwam, en bij Hardhome ook de mensen die met de boot gingen). Dus het is ook niet zo dat ze puur en alleen maar gewoon iedereen meteen vermoorden.
Oh.
pi_172372364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En af en toe laten ze wel mensen gewoon ontsnappen (die ranger in de eerste scène, Sam toen die WW voor Gilly's baby kwam, en bij Hardhome ook de mensen die met de boot gingen). Dus het is ook niet zo dat ze puur en alleen maar gewoon iedereen meteen vermoorden.
Moorden is natuurlijk ook relatief, in hun optiek maken ze er ondode warriors van. ;)
BFF met GGMM
pi_172372417
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En af en toe laten ze wel mensen gewoon ontsnappen (die ranger in de eerste scène, Sam toen die WW voor Gilly's baby kwam, en bij Hardhome ook de mensen die met de boot gingen). Dus het is ook niet zo dat ze puur en alleen maar gewoon iedereen meteen vermoorden.
Ik ben benieuwd hoe lang the Wall bestand is tegen de WW. Ik vermoed niet zo lang.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_172372438
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Moorden is natuurlijk ook relatief, in hun optiek maken ze er ondode warriors van. ;)
ze discrimineren ook niet met de werving en selectie. iedereen is welkom!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 12 juli 2017 @ 20:56:27 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172372608
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Moorden is natuurlijk ook relatief, in hun optiek maken ze er ondode warriors van. ;)
Ja om die te gebruiken om te moorden :+ Maar misschien zijn ze wel gewoon op zoek naar iets of iemand speciaal.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe lang the Wall bestand is tegen de WW. Ik vermoed niet zo lang.
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat de Wall gaat vallen als cliffhanger eind dit seizoen, moet haast wel als heel S8 de oorlog tegen hun gaat zijn.
Oh.
pi_172372939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

moet haast wel als heel S8 de oorlog tegen hun gaat zijn.
is dat gezegd dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:09:53 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172373057
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

is dat gezegd dan?
Dat zou wel het meest logische zijn ja
Oh.
pi_172373253
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze discrimineren ook niet met de werving en selectie. iedereen is welkom!
Hoe is het ook alweer met die reus afgelopen?
BFF met GGMM
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:19:09 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172373340
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe is het ook alweer met die reus afgelopen?
Ramsay Bolton schoot een pijl door zijn kop
Oh.
pi_172373350
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ramsay Bolton schoot een pijl door zijn kop
Oh ja ;(
BFF met GGMM
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:27:41 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172373627
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja ;(
Zin in het nieuwe seizoen Don?
Oh.
pi_172373814
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zin in het nieuwe seizoen Don?
Nog niet echt hyped, ik denk zelfs dat ik het dit keer wel red om te wachten en dan het seizoen te binchen.
BFF met GGMM
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:33:46 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172373846
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nog niet echt hyped, ik denk zelfs dat ik het dit keer wel red om te wachten en dan het seizoen te binchen.
Als je niet teveel spoilers tegen komt dan _O-

Ik vind het juist bij GoT wel leuk om gewoon elke week een aflevering te kijken en het goed in je op te nemen, tussendoor theorieën lezen.
Oh.
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:47:18 #167
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_172374323
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Davos is geen piraat. En Tormund doet ook geen onschuldigen wat. Snow is ook een massamoordenaar, je kan hem niet slecht noemen?
We zien duidelijk dat wildlings dorpjes aan mensen afslachten voordat ze zich bij Jon voegen. Ook als ze die muur overklimmen en die paardenfokker dood moet, die is wel degelijk onschuldig.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_172374955
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:47 schreef Quotidien het volgende:

[..]

We zien duidelijk dat wildlings dorpjes aan mensen afslachten voordat ze zich bij Jon voegen. Ook als ze die muur overklimmen en die paardenfokker dood moet, die is wel degelijk onschuldig.
Die had de free volk toch veraden bij castle black. Logisch dat die vent dood moest vanuit hun kant gezien.
pi_172375012
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens GRRM zelf zijn de WW gewoon verkeerd begrepen, dus ik zie ze sowieso niet echt als evil nee. Het lijkt zo omdat we zo weinig van ze zien behalve meestal slachtpartijen en we hun motieven niet kennen, maar denk dat er nog wel meer achter zit dan alleen een uit de hand gelopen wapen.
Misschien krijgen we niet eens een great wor lol. Maar we zullen nu wel wat meer te weten komen als Jon achter de muur gaat. Bran zal ook wel weer wat nieuws vertellen.
pi_172378868
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je niet teveel spoilers tegen komt dan _O-

Ik vind het juist bij GoT wel leuk om gewoon elke week een aflevering te kijken en het goed in je op te nemen, tussendoor theorieën lezen.
En speculeren/discussiëren, voor mij is dat ten minste de helft van de lol.
  donderdag 13 juli 2017 @ 01:31:35 #171
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172379032
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Misschien krijgen we niet eens een great wor lol. Maar we zullen nu wel wat meer te weten komen als Jon achter de muur gaat. Bran zal ook wel weer wat nieuws vertellen.
Natuurlijk komt die oorlog er wel met die WW's, na al dat gewacht erop is dat gewoon de endgame.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 01:10 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

En speculeren/discussiëren, voor mij is dat ten minste de helft van de lol.
Jazeker, en alle internetplaatjes van die week bekijken. En als je alles achter elkaar kijkt heb je maar 1/2 dagen lol ervan en dan weer een jaar wachten. Kan je er beter nog 7 weken lol van hebben :P
Oh.
pi_172379059
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:


Jazeker, en alle internetplaatjes van die week bekijken. En als je alles achter elkaar kijkt heb je maar 1/2 dagen lol ervan en dan weer een jaar wachten. Kan je er beter nog 7 weken lol van hebben :P
En je kan elke aflevering 2 keer kijken :)
  donderdag 13 juli 2017 @ 01:38:33 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172379090
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 01:35 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

En je kan elke aflevering 2 keer kijken :)
Kan ook, al doe ik dat vaak niet hoor. Alleen met Winds of Winter deed ik dat vorig jaar, die aflevering was echt teringgoed.
Oh.
pi_172383368
Ik volg dit topic niet ivm spoilers en allerhande theorieën die ik niet wil weten, dus sorry als het al eens voorbij is gekomen, maar:

Weet iemand ook een leuke video van een paar uur die ik kan kijken als recap van alle seizoenen tot nu toe? Die 3 min. video's zijn me te kort door de bocht.
Losse video's van een halfuur ofzo is ook wel prima.
pi_172383463
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Natuurlijk komt die oorlog er wel met die WW's, na al dat gewacht erop is dat gewoon de endgame.

[..]

Jazeker, en alle internetplaatjes van die week bekijken. En als je alles achter elkaar kijkt heb je maar 1/2 dagen lol ervan en dan weer een jaar wachten. Kan je er beter nog 7 weken lol van hebben :P
Dat zal ik een matig einde vinden.
pi_172383508
Hopelijk zien we de gods eye dit seizoen
pi_172385325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 11:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik volg dit topic niet ivm spoilers en allerhande theorieën die ik niet wil weten, dus sorry als het al eens voorbij is gekomen, maar:

Weet iemand ook een leuke video van een paar uur die ik kan kijken als recap van alle seizoenen tot nu toe? Die 3 min. video's zijn me te kort door de bocht.
Losse video's van een halfuur ofzo is ook wel prima.
Op YouTube zoeken "recap game of thrones season ..." ?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172385899
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Op YouTube zoeken "recap game of thrones season ..." ?
Ja, maar veelal korte filmpjes, net als die recaps op Ziggo. Iets uitgebreider zou fijn zijn. Had de hoop dat jullie iets voorbij hebben zien komen op andere sites.
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:13:13 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172386142
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 11:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat zal ik een matig einde vinden.
Dat ligt geheel aan de uitvoering
Oh.
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:02:46 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172387568
ik heb er nu al geen zin in in dat nieuwe seizoen :(
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:03:41 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172387594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 11:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik volg dit topic niet ivm spoilers en allerhande theorieën die ik niet wil weten, dus sorry als het al eens voorbij is gekomen, maar:

Weet iemand ook een leuke video van een paar uur die ik kan kijken als recap van alle seizoenen tot nu toe? Die 3 min. video's zijn me te kort door de bocht.
Losse video's van een halfuur ofzo is ook wel prima.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_172387620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 11:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik volg dit topic niet ivm spoilers en allerhande theorieën die ik niet wil weten, dus sorry als het al eens voorbij is gekomen, maar:

Weet iemand ook een leuke video van een paar uur die ik kan kijken als recap van alle seizoenen tot nu toe? Die 3 min. video's zijn me te kort door de bocht.
Losse video's van een halfuur ofzo is ook wel prima.
hier kan je per persoon alles terug zien:

https://www.youtube.com/c(...)w=0&flow=grid&sort=p
..///
pi_172387752
Oh jezus ik was alweer vergeten hoe irritant het was om dit topic te lezen terwijl maanvis post, vorig jaar.
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:13:41 #184
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172387788
quote:
13s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jezus ik was alweer vergeten hoe irritant het was om dit topic te lezen terwijl maanvis post, vorig jaar.
Dit. Komt hij weer met zijn onzin wat nergens op slaat.
Oh.
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:20:30 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172387968
quote:
13s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jezus ik was alweer vergeten hoe irritant het was om dit topic te lezen terwijl maanvis post, vorig jaar.
TIP: Als je een abo neemt kun je mijn posts blokkeren :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_172388024
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

TIP: Als je een abo neemt kun je mijn posts blokkeren :)
TIP: post geen irrelevante bullshit, zodat we je niet massaal hoeven terecht te wijzen en rapporteren.

:).
  donderdag 13 juli 2017 @ 14:23:08 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_172388042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

TIP: post geen irrelevante bullshit, zodat we je niet massaal hoeven terecht te wijzen en rapporteren.

:).
Aangezien ik hier nog steeds post is die shit niet zo irrelevant als je denkt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_172388189
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Aangezien ik hier nog steeds post is die shit niet zo irrelevant als je alleen ik denkt!
ftfy
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 13 juli 2017 @ 15:26:26 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172390690
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat ligt geheel aan de uitvoering
Dat sowieso ouwe reus, maar bedoel verwacht toch nog wel een uitleg over hoe en waarom. Die kerel zal toch wel kunnen praten :{
pi_172390706
quote:
13s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh jezus ik was alweer vergeten hoe irritant het was om dit topic te lezen terwijl maanvis post, vorig jaar.
Jouw ui _O_ _O_
  donderdag 13 juli 2017 @ 16:11:38 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172390887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat sowieso ouwe reus, maar bedoel verwacht toch nog wel een uitleg over hoe en waarom. Die kerel zal toch wel kunnen praten :{
Denk dat zijn stembanden bevroren zijn
Oh.
pi_172392520
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 14:02 schreef Maanvis het volgende:
ik heb er nu al geen zin in in dat nieuwe seizoen :(
Kijk je toch niet, lieverd...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172392813
quote:
quote:
I am never going to write again a gigantic seven-book opus that takes 30 years!
Interessante afsluiter. Begon GRRM niet in 1991 met aSoIaF? Krijgen we dan WoW in 2018 en dan A dream of Spring in 2021? Met WoW issie wel vergenoeg mag ik hopen, kan ie daarna nog 3 jaar aan de slag met het laatste deel + tig spin-offs.
mag het weten
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:19:49 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172392854
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

Interessante afsluiter. Begon GRRM niet in 1991 met aSoIaF? Krijgen we dan WoW in 2018 en dan A dream of Spring in 2021? Met WoW is wel vergenoeg mag ik hopen, kan ie daarna nog 3 jaar aan de slag met het laatste deel + tig spin-offs.
Hij postte vannacht een cryptisch bericht:

"Alas, alas, that great city Valyria, that mighty city! for in one hour is thy judgment come.

"
Dus iedereen op internet denken dat Winds aangekondigd zou worden is het gewoon weer een troll _O-
Oh.
pi_172392882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij postte vannacht een cryptisch bericht:

"Alas, alas, that great city Valyria, that mighty city! for in one hour is thy judgment come.
[ afbeelding ]
"
Dus iedereen op internet denken dat Winds aangekondigd zou worden is het gewoon weer een troll _O-
Hij houdt er wel van om te trollen die GRRM :P
mag het weten
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:22:46 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172392928
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hij houdt er wel van om te trollen die GRRM :P
Kan me wel voorstellen hoeveel druk hij nog voelt om het zo goed mogelijk af te krijgen.
Oh.
pi_172392981
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan me wel voorstellen hoeveel druk hij nog voelt om het zo goed mogelijk af te krijgen.
True, beetje wat ik in het klein heb met mijn masterscriptie atm :+
mag het weten
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:25:43 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172393008
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:24 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

True, beetje wat ik in het klein heb met mijn masterscriptie atm :+
Ik vind het heel herkenbaar hoor van hem, ik stel ook werkelijk alles uit. En zeker met iets creatiefs moet je ook wel inspiratie voelen om het af te krijgen. Is niet dat als je jezelf een schop onder je reet geeft je ineens wel een briljant hoofdstuk typt.
Oh.
pi_172393193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het heel herkenbaar hoor van hem, ik stel ook werkelijk alles uit. En zeker met iets creatiefs moet je ook wel inspiratie voelen om het af te krijgen. Is niet dat als je jezelf een schop onder je reet geeft je ineens wel een briljant hoofdstuk typt.
Breek me de bek niet open... Nee, dat gaat vaak bij vlagen. Snap wel dat ie de algemene lijn allang heeft uitgestippeld maar gaandeweg bij het schrijven op iets heel anders uit kan komen. Zoals ie aangeeft in het interview: jarenlang keek niemand er naar om behalve GRRM zelf. De boekverkoop vanaf 1997 was niet je van het. Pas 16 jaar later toen ie met Weiss en co om tafel ging zag je het sneeuwbaleffect. En met die toenemende bekendheid komt de druk vanzelf.
mag het weten
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:37:39 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172393253
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open... Nee, dat gaat vaak bij vlagen. Snap wel dat ie de algemene lijn allang heeft uitgestippeld maar gaandeweg bij het schrijven op iets heel anders uit kan komen. Zoals ie aangeeft in het interview: jarenlang keek niemand er naar om behalve GRRM zelf. De boekverkoop vanaf 1997 was niet je van het. Pas 16 jaar later toen ie met Weiss en co om tafel ging zag je het sneeuwbaleffect. En met die toenemende bekendheid komt de druk vanzelf.
Jup er zijn ook ontzettend veel boekenlezers bij gekomen (waaronder ik) dankzij de show, en denk dat het wel redelijk breaking nieuws wordt als het boek daadwerkelijk uitkomt. Maar ik ben wel benieuwd naar de verschillen die er zullen komen :+ Hoop toch dat hij het nog uitkrijgt in de periode tussen seizoen 7 en 8
Oh.
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:42:41 #202
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172393360
Het is nu mogelijk om Valyrian te leren via Duolingo. :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:46:41 #203
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172393441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Het is nu mogelijk om Valyrian te leren via Duolingo. :P
Hopelijk maken Bassie & Adriaan er een liedje van.
Oh.
pi_172393499
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jup er zijn ook ontzettend veel boekenlezers bij gekomen (waaronder ik) dankzij de show, en denk dat het wel redelijk breaking nieuws wordt als het boek daadwerkelijk uitkomt. Maar ik ben wel benieuwd naar de verschillen die er zullen komen :+ Hoop toch dat hij het nog uitkrijgt in de periode tussen seizoen 7 en 8
Tussen 1997 en 2007 was ik drukker met de boeken van Harry Potter en LotR. Hier net zo goed een boeklezer sinds de show te zien was :P Gezien seizoen 8 nog wel even op zich laat wachten zou het voor GRRM een mooie gelegenheid zijn iig Winds of Winter te releasen. Hebben de fans nog wat te doen in de tussentijd.
mag het weten
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:51:53 #205
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172393530
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tussen 1997 en 2007 was ik drukker met de boeken van Harry Potter en LotR. Hier net zo goed een boeklezer sinds de show te zien was :P Gezien seizoen 8 nog wel even op zich laat wachten zou het voor GRRM een mooie gelegenheid zijn iig Winds of Winter te releasen. Hebben de fans nog wat te doen in de tussentijd.
LotR ooit aan begonnen maar kon daar nooit goed inkomen (ik vind dat ook vele malen minder dan ASOIAF moet ik zeggen, vooral qua personages). Harry Potter was ik wel een zeer groot fan van uiteraard :+ Dus was blij dat GoT het goed kon opvolgen qua waar ik zo hyped om kon zijn
Oh.
pi_172393591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

LotR ooit aan begonnen maar kon daar nooit goed inkomen (ik vind dat ook vele malen minder dan ASOIAF moet ik zeggen, vooral qua personages). Harry Potter was ik wel een zeer groot fan van uiteraard :+ Dus was blij dat GoT het goed kon opvolgen qua waar ik zo hyped om kon zijn
Na LotR/HP ging ik door met Hunger Games en Millenium Trilogie. Daarna pas GoT wat het pas echt goed kon opvolgen. Net zoveel boeken, dan geen losstaande films maar complete seizoenen. Eigenlijk precies hoe ik had gehoopt dat HP verfilmd zou gaan worden. Want je kunt in 7/8/10 afleveringen van pak en beet 1 tot anderhalf uur veel meer op details ingaan dan op 7/8 losse films van 2-3 uur.
mag het weten
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:05:54 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172393836
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:55 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Na LotR/HP ging ik door met Hunger Games en Millenium Trilogie. Daarna pas GoT wat het pas echt goed kon opvolgen. Net zoveel boeken, dan geen losstaande films maar complete seizoenen. Eigenlijk precies hoe ik had gehoopt dat HP verfilmd zou gaan worden. Want je kunt in 7/8/10 afleveringen van pak en beet 1 tot anderhalf uur veel meer op details ingaan dan op 7/8 losse films van 2-3 uur.
Jazeker, al is GoT natuurlijk wel een veel complexer verhaal dan HP met veel meer personages ook. GoT had je nooit een film van kunnen maken, zoals GRRM ook al aangaf. Dat filmmakers zich dan alleen zouden willen richten op Jon of Dany :').

Maar zo'n serie van HP had ook wel vet kunnen worden ja, maar dan moeten er vooral bij de eerste boeken wel veel meer scènes bijgeschreven worden.
Oh.
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:07:32 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172393874
quote:
poor Beric Dondarrion, who was set up as the foreshadowing of all this, every time he’s a little less Beric. His memories are fading, he’s got all these scars, he’s becoming more and more physically hideous, because he’s not a living human being anymore. His heart isn’t beating, his blood isn’t flowing in his veins, he’s a wight, but a wight animated by fire instead of by ice, now we’re getting back to the whole fire and ice thing.
Deze quote van GRRM is wel interessant, dus ook dat Jon eigenlijk niet meer echt Jon is.
Oh.
pi_172393959
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Deze quote van GRRM is wel interessant, dus ook dat Jon eigenlijk niet meer echt Jon is.
Ik heb het flauwe vermoeden dat Jon voordat hij doodgaat in Ghost wargt en dat het daardoor niet hetzelfde zal zijn als bij Beric. In de boeken dan. Dat zou ook de inleiding met Sixskins verklaren.
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:14:35 #210
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172394030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb het flauwe vermoeden dat Jon voordat hij doodgaat in Ghost wargt en dat het daardoor niet hetzelfde zal zijn als bij Beric. In de boeken dan. Dat zou ook de inleiding met Sixskins verklaren.
Muah dat denk ik niet hoor, dan zouden we alleen maar POV hoofdstukken krijgen van Jon vanuit het oogpunt van een wolf? Dat zou wel raar zijn. Of bedoel je dat hij dan in Ghost wargt wanneer hij dood is, en dat hij daarna door magie van Melisandre dat stukje van zichzelf weer in zijn lichaam kan krijgen. Waardoor hij dus nooit echt weg is geweest.
Oh.
pi_172394063
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah dat denk ik niet hoor, dan zouden we alleen maar POV hoofdstukken krijgen van Jon vanuit het oogpunt van een wolf? Dat zou wel raar zijn. Of bedoel je dat hij dan in Ghost wargt wanneer hij dood is, en dat hij daarna door magie van Melisandre dat stukje van zichzelf weer in zijn lichaam kan krijgen. Waardoor hij dus nooit echt weg is geweest.
Dat laatste.
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:16:40 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172394087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat laatste.
Kan wel kloppen, en dat kan er ook op duiden waarom dat in de serie minder goed uitgevoerd kon worden en het daarom wat simpel oogde toen hij terugkwam. Want hoe maak je duidelijk in een visueel medium dat Jon in Ghost zat :P
Oh.
pi_172394149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jazeker, al is GoT natuurlijk wel een veel complexer verhaal dan HP met veel meer personages ook. GoT had je nooit een film van kunnen maken, zoals GRRM ook al aangaf. Dat filmmakers zich dan alleen zouden willen richten op Jon of Dany :').

Maar zo'n serie van HP had ook wel vet kunnen worden ja, maar dan moeten er vooral bij de eerste boeken wel veel meer scènes bijgeschreven worden.
Mja, das kortzichtigheid van de filmmakers, alles maar versimpelen. Een boek is niet plat en simpel als een film. Zo'n serie zie ik er graag komen en verwacht ik ooit wel. Niet zo snel binnen nu en 10 jaar want te dicht op de boeken en films nu. Maar zoals je Sherlock boeken, Sherlock films hebt en nu dus Sherlock de serie.. gaat nog steeds met GoT ook gebeuren toch? Al was de volgorde anders. Eerst de boeken, dan de serie en straks nog een film of twee? Is misschien uitmelken van het bronmateriaal maar kom maar door :Y
mag het weten
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:22:23 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172394219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:19 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja, das kortzichtigheid van de filmmakers, alles maar versimpelen. Een boek is niet plat en simpel als een film. Zo'n serie zie ik er graag komen en verwacht ik ooit wel. Niet zo snel binnen nu en 10 jaar want te dicht op de boeken en films nu. Maar zoals je Sherlock boeken, Sherlock films hebt en nu dus Sherlock de serie.. gaat nog steeds met GoT ook gebeuren toch? Al was de volgorde anders. Eerst de boeken, dan de serie en straks nog een film of twee? Is misschien uitmelken van het bronmateriaal maar kom maar door :Y
We krijgen sowieso nog wel een prequel in de vorm van de serie. Maar eerlijk is eerlijk zou ik een film over de Doom of Aegons Conquest ook wel vet vinden.
Oh.
  Forum Admin vrijdag 14 juli 2017 @ 09:16:13 #215
58651 crew  murp
murp
pi_172406309
en wanneer kan ik nou GOT kijken op ziggo.. a.s Maandag al, of Dinsdag?
  Forum Admin vrijdag 14 juli 2017 @ 09:34:19 #216
35723 crew  GGMM
pi_172406569
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:16 schreef murp het volgende:
en wanneer kan ik nou GOT kijken op ziggo.. a.s Maandag al, of Dinsdag?
Weet ik niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172407329
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:16 schreef murp het volgende:
en wanneer kan ik nou GOT kijken op ziggo.. a.s Maandag al, of Dinsdag?
Gelijktijdig met de VS toch?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172407814
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:16 schreef murp het volgende:
en wanneer kan ik nou GOT kijken op ziggo.. a.s Maandag al, of Dinsdag?
Las iets over dinsdag :{

quote:
Hij staat 24 uur na de uitzending van USA online op Ziggo Go App.
Dus in de nacht van maandag op dinsdag pas -O-




Nog een high res variant op wat ik eerder een topic geleden al gepost had.

[ Bericht 9% gewijzigd door Joosie200 op 14-07-2017 10:59:06 ]
mag het weten
  vrijdag 14 juli 2017 @ 11:14:11 #219
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_172408408
Ze hadden de Twins over de Afsluitdijk moeten plaatsen :P
  vrijdag 14 juli 2017 @ 11:44:42 #220
211083 Angelof9
I must go first
pi_172409071
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:42 schreef Joosie200 het volgende:

Dus in de nacht van maandag op dinsdag pas -O-

Handig dan. Heeft iedereen het al gedownload.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_172409121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:44 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Handig dan. Heeft iedereen het al gedownload.
Jup, hoe krijg je GoT de meest gedownloade serie? Nou zo! :')
mag het weten
pi_172409171
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:44 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Handig dan. Heeft iedereen het al gedownload.
Ze mikken heel bewust op mensen die ondertiteling willen en de minder geobsedeerden. Die vinden het prima om een dagje langer te wachten, zodat ze het zonder gedoe op de tv kunnen kijken.
pi_172409650
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ze mikken heel bewust op mensen die ondertiteling willen en de minder geobsedeerden. Die vinden het prima om een dagje langer te wachten, zodat ze het zonder gedoe op de tv kunnen kijken.
Op Twitter zeggen ze dat ze nog geen definitieve tijd hebben, maar dat het waarschijnlijk wel overdag is. Neem aan dat je hem op maandagavond dus wel gewoon kunt kijken. HBO Go was vorig jaar wel gelijk met Amerika, snap niet zo goed dat dat nu niet kan. En ik vind het diep triest dat ze vier dagen voor de uitzending nog geen definitieve tijd kunnen mededelen.
pi_172409830
Ik wil GoT graag via HBO kijken, dus geen gedoe met downloads. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Tele2 is mijn tv-provider, volgens mij zit HBO daar in geen enkel zenderpakket.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2017 12:21:20 ]
pi_172409882
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil GoT graag via HBO kijken, dus geen gedoe met downloads. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Tele2 is mijn tv-provider, volgens mij zit HBO daar in geen enkel zenderpakket.
Niet. Gaat niet lukken.
pi_172411405
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil GoT graag via HBO kijken, dus geen gedoe met downloads. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Tele2 is mijn tv-provider, volgens mij zit HBO daar in geen enkel zenderpakket.
Tele2 ditchen en Ziggo nemen. Gaat je niet lukken om dat geregeld te krijgen voor maandag :+
mag het weten
  vrijdag 14 juli 2017 @ 13:46:27 #227
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_172412221
Ik ben helaas veroordeeld tot de download.
Woon in niet-Ziggo gebied. :N
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_172412242
Wij hebben ook hiervoor ziggo genomen. Net op tijd
pi_172412358
Ik ga gewoon live via een stream kijken, Ziggo kan 24 uur duren.
(she/her)
pi_172412367
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:16 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tele2 ditchen en Ziggo nemen. Gaat je niet lukken om dat geregeld te krijgen voor maandag :+
Ik ga een beetje 50+ euro per maand betalen voor basic internet en een paar TV-zenders :').

Dan maar downloaden.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 13:53:28 #231
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172412368
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil GoT graag via HBO kijken, dus geen gedoe met downloads. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Tele2 is mijn tv-provider, volgens mij zit HBO daar in geen enkel zenderpakket.
Lekker op tijd ook.
Dit, dus.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 13:53:39 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172412370
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga gewoon live via een stream kijken, Ziggo kan 24 uur duren.
Ik ben geen crimineel. :{w
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172412375
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lekker op tijd ook.
Wie zegt dat ik haast heb?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 13:55:30 #234
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172412411
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik haast heb?
Je wilt niet gewoon maandag de eerste aflevering zien?
Dit, dus.
pi_172412476
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je wilt niet gewoon maandag de eerste aflevering zien?
Jawel. Je zou denken dat je anno 2017 waarin zo'n beetje iedereen Netflix heeft wel met een accountje kan HBO Now-en of met drie muisklikken je zenderpakket kunt uitbreiden. Jammer genoeg leeft HBO nog in de jaren nul en is Tele2 een pauperbedrijf.
pi_172412503
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jawel. Je zou denken dat je anno 2017 waarin zo'n beetje iedereen Netflix heeft wel met een accountje kan HBO Now-en of met drie muisklikken je zenderpakket kunt uitbreiden. Jammer genoeg leeft HBO nog in de jaren nul en is Tele2 een pauperbedrijf.
HBO bestaat gewoon niet meer in Nederland, dat is de reden.
(she/her)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 14:04:18 #237
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172412608
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jawel. Je zou denken dat je anno 2017 waarin zo'n beetje iedereen Netflix heeft wel met een accountje kan HBO Now-en of met drie muisklikken je zenderpakket kunt uitbreiden. Jammer genoeg leeft HBO nog in de jaren nul en is Tele2 een pauperbedrijf.
:') je bent gewoon een lamlul.
Dit, dus.
pi_172412664
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jawel. Je zou denken dat je anno 2017 waarin zo'n beetje iedereen Netflix heeft wel met een accountje kan HBO Now-en of met drie muisklikken je zenderpakket kunt uitbreiden. Jammer genoeg leeft HBO nog in de jaren nul en is Tele2 een pauperbedrijf.
Loop niet te zeuren en download
pi_172412672
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:') je bent gewoon een lamlul.
Vertel me eens iets nieuws.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 14:11:21 #240
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172412768
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:06 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vertel me eens iets nieuws.
HBO bestaat niet meer los in Nederland.

Dat weet iedereen sinds 2015, maar voor jou is het nieuws :)
Dit, dus.
pi_172412806
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

HBO bestaat niet meer los in Nederland.

Dat weet iedereen sinds 2015, maar voor jou is het nieuws :)
2016. Vorig jaar was het nog te krijgen via Tele2.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 14:18:52 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172412930
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

2016. Vorig jaar was het nog te krijgen via Tele2.
Een jaar. Vooruit.
Dit, dus.
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 15:08:42 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172414008
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:') je bent gewoon een lamlul.
Zeg het 'm maat.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172419728
zojuist begonnen aan het beste seizoen, scene met the hound en zijn chickens en arya die haar needle laat glijden in de keel van die gast die haar mattie had vermoord :9~
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:28:53 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172420561
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:59 schreef Slayage het volgende:
zojuist begonnen aan het beste seizoen, scene met the hound en zijn chickens en arya die haar needle laat glijden in de keel van die gast die haar mattie had vermoord :9~
"What the fuck's a Lommy?"
"I'll think I take two chickens"

Ga je wel op tijd klaar zijn voor het nieuwe seizoen?
Oh.
pi_172420647
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"What the fuck's a Lommy?"
"I'll think I take two chickens"

Ga je wel op tijd klaar zijn voor het nieuwe seizoen?
blik van arya wanneer the hound "fuck the king" zegt 8-)

ik loop een beetje achter op schema, maar ik denk dat ik het ga redden :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172420845
blijft genieten O+

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:47:11 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172421029
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

blik van arya wanneer the hound "fuck the king" zegt 8-)

ik loop een beetje achter op schema, maar ik denk dat ik het ga redden :P
Ik ben al een week klaar, mag van mij nu wel beginnen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:39 schreef Slayage het volgende:
blijft genieten O+

[ afbeelding ]
O+
Oh.
pi_172421121
De 16e begint het GoT-feest weer... wow...

Ik weet nog niet helemaal zeker hoe ik het ga aanpakken qua 'bron'... we zitten op zich al bij Ziggo, dus misschien tijdelijk maar dat extra pakket nemen...
Tails tell tales
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:21:13 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172421958
Op maandag het internet uitzetten en savonds gewoon een web dll via de streamer :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_172422148
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:21 schreef Re het volgende:
Op maandag het internet uitzetten en savonds gewoon een web dll via de streamer :)
Ja, dat zou de 'ouderwetse' manier zijn zeg maar en dat kan natuurlijk nog steeds. Maar ik was al een tijdje zo'n beetje van het downloaden af :@
Tails tell tales
pi_172423210
Er gaan geruchten rond dat ze Storms End als locatie hebben voor seizoen 8 _O_
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:27:56 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172423817
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:21 schreef Re het volgende:
Op maandag het internet uitzetten en savonds gewoon een web dll via de streamer :)
Die maandag alle social media etc ontwijken is wel altijd een gedoe _O- maar ik wil het altijd pas in de avond kijken
Oh.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:29:00 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172423852
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:08 schreef hafcfan het volgende:
Er gaan geruchten rond dat ze Storms End als locatie hebben voor seizoen 8 _O_ [ afbeelding ]
White Walkers die tot daar komen? :o
Oh.
pi_172423854
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die maandag alle social media etc ontwijken is wel altijd een gedoe _O- maar ik wil het altijd pas in de avond kijken
Me2. Lekker rustig op de bank met een pilsje
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:29:46 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172423876
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Me2. Lekker rustig op de bank met een pilsje
Ik met een tosti O+

En daarna als vermaak nog alles op internet erover afstruinen _O_
Oh.
pi_172423904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

White Walkers die tot daar komen? :o
Geen idee :D Dit seizoen zien we dus Casterly Rock en Higarden neem ik aan :P Maar Gendry wordt dus nog wel echt belangrijk neem ik aan. Deze uit de trailer ook al gezien?
pi_172423915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik met een tosti O+

En daarna als vermaak nog alles op internet erover afstruinen _O_
Sowieso ja. Daar ben je vaak ook wel een dag mee bezig _O-
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:31:37 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172423935
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Geen idee :D Dit seizoen zien we dus Casterly Rock en Higarden neem ik aan :P Maar Gendry wordt dus nog wel echt belangrijk neem ik aan. Deze uit de trailer ook al gezien? [ afbeelding ]
Ja lol, die acteur van Gendry was ook al bij de première van GoT met alle acteurs en schrijvers etc. dus ze verbergen het ook niet heel erg :+
Oh.
pi_172423976
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja lol, die acteur van Gendry was ook al bij de première van GoT met alle acteurs en schrijvers etc. dus ze verbergen het ook niet heel erg :+
Ben heel benieuwd hoe hij aan die warhammer van Robbert is gekomen. Hij moet even een hertenhelm maken voor zichzelf.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:34:22 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424011
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:32 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ben heel benieuwd hoe hij aan die warhammer van Robbert is gekomen. Hij moet even een hertenhelm maken voor zichzelf.
Sam die leert hoe je Valyrian steel moet smeden, en dan die informatie deelt met Gendry en die maakt dan een warhammer voor zichzelf. Of hij heeft dat gemaakt in de tijd dat hij weg was, nu wist hij wie zijn vader was :P
Oh.
pi_172424065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sam die leert hoe je Valyrian steel moet smeden, en dan die informatie deelt met Gendry en die maakt dan een warhammer voor zichzelf. Of hij heeft dat gemaakt in de tijd dat hij weg was, nu wist hij wie zijn vader was :P
Dat zal ook kunnen, maar denk wel dat hij de echte heeft. _O_ En dan daar mee lopen zwaaien voor Dany :')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:38:07 #263
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424109
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat zal ook kunnen, maar denk wel dat hij de echte heeft. _O_ En dan daar mee lopen zwaaien voor Dany :')
De echte hangt gewoon in de Red Keep toch? Denk niet dat hij daar al aan zou kunnen komen, of Dany verovert Kings Landing al vrij snel en dan mag Gendry die warhammer hebben als hij richting het Noorden gaat. Want geen idee hoe die hele tijdlijn in elkaar zit :P
Oh.
pi_172424145
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De echte hangt gewoon in de Red Keep toch? Denk niet dat hij daar al aan zou kunnen komen, of Dany verovert Kings Landing al vrij snel en dan mag Gendry die warhammer hebben als hij richting het Noorden gaat. Want geen idee hoe die hele tijdlijn in elkaar zit :P
Volgens mij wel. Laatste keer dat we die zagen was op dat toernooi voor Ned toen Robbert zijn outfit aantrok. Zal hij nog even vertellen wat hij al die tijd gedaan heeft? _O-
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:42:01 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Laatste keer dat we die zagen was op dat toernooi voor Ned toen Robbert zijn outfit aantrok. Zal hij nog even vertellen wat hij al die tijd gedaan heeft? _O-
Ik ga echt stuk als we hem uiteindelijk gewoon weer pas zien op Dragonstone _O-
Oh.
pi_172424209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ga echt stuk als we hem uiteindelijk gewoon weer pas zien op Dragonstone _O-
Roeiend aankomen natuurlijk _O_
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:44:33 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424232
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Roeiend aankomen natuurlijk _O_
Jarenlang rondjes geroeid, of daar ergens in een grot zich verstoppen _O-
Oh.
pi_172424282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jarenlang rondjes geroeid, of daar ergens in een grot zich verstoppen _O-
Hij zal die Melissandra ook nog wel eens zien dan aangezien die op Dragenstone was :D Helemaal bang natuurlijk.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:47:41 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424296
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij zal die Melissandra ook nog wel eens zien dan aangezien die op Dragenstone was :D Helemaal bang natuurlijk.
Gewoon nog een keertje neuken, maar nu dat ze geen bloedzuigers op hem gaat leggen als hij net opgewarmd is
Oh.
pi_172424334
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon nog een keertje neuken, maar nu dat ze geen bloedzuigers op hem gaat leggen als hij net opgewarmd is
Of ze veranderd in die oma. Waarom hebben ze dat eigenlijk laten zien :')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:55:58 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424465
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Of ze veranderd in die oma. Waarom hebben ze dat eigenlijk laten zien :')
Dat iedereen weet dat die Melisandre niet gewoon een normale chick is, maar gewoon in leven gehouden door een rare vorm van magie. AsshaiGod
Oh.
pi_172424603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat iedereen weet dat die Melisandre niet gewoon een normale chick is, maar gewoon in leven gehouden door een rare vorm van magie. AsshaiGod
Ben benieuwd wat haar rol verder nog is
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:03:48 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424678
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat haar rol verder nog is
Davos die zijn zwaard in haar steekt wat eruit komt met vuur en Azor Ahai is bekend _O_
Oh.
pi_172424717
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Davos die zijn zwaard in haar steekt wat eruit komt met vuur en Azor Ahai is bekend _O_
Davosgod. Die is nog mad ja
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:08:25 #275
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424791
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Davosgod. Die is nog mad ja
Zou ik wel een goede twist vinden, Melisandre die telkens dacht dat Stannis AA was maar blijkt het Davos te zijn _O_ En krijgt hij zijn revanche voor Shireen en is de echte held niet Jon of Dany wat heel voorspelbaar is.
Oh.
pi_172424876
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou ik wel een goede twist vinden, Melisandre die telkens dacht dat Stannis AA was maar blijkt het Davos te zijn _O_ En krijgt hij zijn revanche voor Shireen en is de echte held niet Jon of Dany wat heel voorspelbaar is.
Te mooi om waard te zijn :+
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:15:18 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172424964
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:11 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Te mooi om waard te zijn :+
Hij zal wel doodgaan ja
Oh.
pi_172425024
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij zal wel doodgaan ja
Zal je zien dat iedereen behalve Jon doodgaat bij die WW :')
  Forum Admin vrijdag 14 juli 2017 @ 22:41:57 #279
58651 crew  murp
murp
pi_172425745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou ik wel een goede twist vinden, Melisandre die telkens dacht dat Stannis AA was maar blijkt het Davos te zijn _O_ En krijgt hij zijn revanche voor Shireen en is de echte held niet Jon of Dany wat heel voorspelbaar is.
Dat klinkt wel erg MintBerryCrunch _O-
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:50:24 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172425892
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:43 schreef Poes. het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg MintBerryCrunch _O-
Gezondheid.
Oh.
pi_172432945
Zeg. Ik heb Ziggo met zo'n extra XL pakket en nu kan in GoT on demand kijken, allemaal hip. Maar. Wanneer kan ik de nieuwe episode kijken? Ik ben vast blind want ik kan nergens iets vinden, alleen ergens in een onbetrouwbaar Google zoekresultaat dat het 24 uur duurt na uitzending in Amerika voordat het on demand beschikbaar is. :{
Your opinion of me is none of my business.
  Forum Admin zaterdag 15 juli 2017 @ 11:51:26 #283
58651 crew  murp
murp
pi_172433781
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:53 schreef Sarasi het volgende:
Zeg. Ik heb Ziggo met zo'n extra XL pakket en nu kan in GoT on demand kijken, allemaal hip. Maar. Wanneer kan ik de nieuwe episode kijken? Ik ben vast blind want ik kan nergens iets vinden, alleen ergens in een onbetrouwbaar Google zoekresultaat dat het 24 uur duurt na uitzending in Amerika voordat het on demand beschikbaar is. :{
pi_172433884
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 11:51 schreef murp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Held. O+ Misschien toch maar eens Twitter aanmaken. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_172433959
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 11:51 schreef murp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer dat HBO/Ziggo niet in staat is om de klant zoet te houden om zo piraterij beter tegen te gaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin zaterdag 15 juli 2017 @ 12:23:04 #286
58651 crew  murp
murp
pi_172434276
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 11:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Held. O+ Misschien toch maar eens Twitter aanmaken. :')
Ik heb ook alleen twitter voor zulke zaken :')
pi_172434332
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:23 schreef murp het volgende:

[..]

Ik heb ook alleen twitter voor zulke zaken :')
Ik snap die hele website gewoon niet eigenlijk. En ik snap ook niet waarom ik soms wel tweets kan lezen zonder account, en soms niet. :')

Ik voel me oud. ;(
Your opinion of me is none of my business.
  Forum Admin zaterdag 15 juli 2017 @ 12:27:40 #288
58651 crew  murp
murp
pi_172434348
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:26 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik snap die hele website gewoon niet eigenlijk. En ik snap ook niet waarom ik soms wel tweets kan lezen zonder account, en soms niet. :')

Ik voel me oud. ;(
Ik snap niets van instagram en Snapchat :7
pi_172434362
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:27 schreef murp het volgende:

[..]

Ik snap niets van instagram en Snapchat :7
Ik ook niet! :@ Maar ik snap wel Facebook en LinkedIn. :7
Your opinion of me is none of my business.
  Forum Admin zaterdag 15 juli 2017 @ 12:30:03 #290
58651 crew  murp
murp
pi_172434374
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ook niet! :@ Maar ik snap wel Facebook en LinkedIn. :7
Linkedin snap ik ook niet. Dat is toch online CV dinges :')
pi_172434404
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:30 schreef murp het volgende:

[..]

Linkedin snap ik ook niet. Dat is toch online CV dinges :')
Ja. Maar ik ben 24 en studeer psychologie, dus LinkedIn is meer noodzaak voor mij. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_172434442
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 12:23 schreef murp het volgende:

[..]

Ik heb ook alleen twitter voor zulke zaken :')
Zo ben ik ook met Twitter begonnen. Handige online klaag-en-vraagtool bij bedrijven :P
mag het weten
pi_172434605
Bezig met mijn eerste got binge Ben ik binnen enkele dagen gegaan van jorah die kennis maakt met Danny in pentos naar Danny die jorah verbant uit mereen. Van Tyrion die op de muur staat te pissen Naar zijn trial voor de moord op Joffrey.

Het is simpelweg onmogelijk om deze serie te waarderen voor wat het is als je met zo'n tempo achterelkaar zoveel memorabele scènes consumeert.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172435284
quote:
Dit is eigenlijk gewoon een trailer. Van het verhaal krijg je er weinig mee, en de volgorde is verkeerd. Zou ook nooit kunnen in 5 minuten. Wel gaaf verder
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:47:17 #295
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_172437064
Er is een 1 uur durende video beschikbaar "game.of.thrones.the.story.so.far.2017".

Er zitten ook interviews bij enzo, ik moet het zelf nog bekijken!

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  roze zaterdag 15 juli 2017 @ 18:56:50 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_172442802
quote:
Tijdens het kijken van de afleveringen word ik teveel opgezogen in het verhaal om er aandacht aan te geven hoe het qua cgi/special effects is geregeld. Zulke youtube vids zijn gaaf om te zien hoe ze alles laag voor laag in een landschap neerzetten, een decor opbouwen tot iets groots. ^O^
mag het weten
  zaterdag 15 juli 2017 @ 19:53:38 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')