Iddquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze, en in de aflevering erna dat gesprek tussen Oberyn en Tyrion in die cel. Dat was ook briljant acteerwerk van Dinklage.
Zijn ook scènes die ik het vaakst heb teruggekeken op YouTube
Hopelijk kan Dany nu wat meer ontwikkeling krijgen nu ze eindelijk in Westeros is en misschien de echte threat herkentquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IddDat is trouwens ook een reden dat het nu altijd wat minder wordt in GOT. Veel goede personages sterven nou eenmaal
En Dany blijft leven
Ze moeten haar in ieder geval minder laten praten, of korter laten praten i.p.v. dat ze weer een speech geeftquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kan Dany nu wat meer ontwikkeling krijgen nu ze eindelijk in Westeros is en misschien de echte threat herkent
Laat Tyrion maar voor haar speechenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten haar in ieder geval minder laten praten, of korter laten praten i.p.v. dat ze weer een speech geeft
Komen we iig de zomer door. Daarna een rewatch 1-7 doen tijdens herfst/winter.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewoon zeven weken. Eind augustus de laatste episode en dan meer dan een jaar wachten waarschijnlijk
Zeker. Hij moet weer zijn ouwe vorm herpakken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Tyrion maar voor haar speechen
Is beter op zijn plek in Westeros wel. Hopelijk ziet hij zijn broer en zus weer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker. Hij moet weer zijn ouwe vorm herpakken.
Dat doe ik pas vlak voor seizoen 8 begint (wat dus pas in 2019 kan zijn)quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komen we iig de zomer door. Daarna een rewatch 1-7 doen tijdens herfst/winter.
Jamie/Bronn/Tyrion reünie zal wel een kippenvel momentje zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is beter op zijn plek in Westeros wel. Hopelijk ziet hij zijn broer en zus weer.
[..]
Dat doe ik pas vlak voor seizoen 8 begint (wat dus pas in 2019 kan zijn)
Jaime wil Tyrion toch nog afmaken omdat hij Tywin had vermoordquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jamie/Bronn/Tyrion reünie zal wel een kippenvel momentje zijn
Ja, maar als je nu ziet wat Cersie heeft gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaime wil Tyrion toch nog afmaken omdat hij Tywin had vermoord
Ja dat zal ook wel zo zijn, maar toch zal hij het ook wel als een soort verraad hebben gevoeld omdat hij hem hielp ontsnappen. Ze zullen het ook wel weer goed kunnen maken maar daarom benieuwd wat Jaime denkt als hij Tyrion ineens bij Dany ziet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu ziet wat Cersie heeft gedaanEn dat zei hij denk ik meer om kijk mij eens niks meer geven om Tyrion. Hij houdt echt nog wel van hem
Tywin was natuurlijk ook een lul.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel zo zijn, maar toch zal hij het ook wel als een soort verraad hebben gevoeld omdat hij hem hielp ontsnappen. Ze zullen het ook wel weer goed kunnen maken maar daarom benieuwd wat Jaime denkt als hij Tyrion ineens bij Dany ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]Shit dat wilde ik helemaal niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Godverquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shit dat wilde ik helemaal niet lezen
Is toch niet leuk om elk detail al te wetenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GodverVolgende x spoiler ik wel waar het ongeveer over gaat voor je klikt.
Anders kom ik dat jaar niet door. Maar ik zit meer op die boeken te wachten qua details.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet leuk om elk detail al te weten
Ja ik weet ook al meer dan nodig isquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anders kom ik dat jaar niet door. Maar ik zit meer op die boeken te wachten qua details.
Ag in de dialogen zit nog wel genoeg spanning.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook al meer dan nodig ismaar toch probeer ik mezelf soms te beheersen anders weet ik echt al hoe alles gaat lopen. Moet nog wel wat spanning zijn als je kijkt
Laatste seizoen wel iets minder.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag in de dialogen zit nog wel genoeg spanning.Vond dat toch altijd het beste aan GOT.
Klopt. Daarom zijn 5 en 6 mijn minste seizoenen. Komt ook doordat er teveel personages dood zijn. Eigenlijk zijn alleen Tyrion/ Tormund en Davos nog over qua toffe teksten. Ohja en mevrouw Mormundquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste seizoen wel iets minder.
Alhoewel ik gisteren bij mijn rewatch toch heb kunnen genieten van The Hound. "You're shit at dying" "You're getting old Clegane" "He is not"
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zijn 5 en 6 mijn minste seizoenen. Komt ook doordat er teveel personages dood zijn. Eigenlijk zijn alleen Tyrion/ Tormund en Davos nog over qua toffe teksten. Ohja en mevrouw Mormund![]()
Dan waren de White Walkers in de eerste vijf minuten al afgemaaktquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als zij draken had was GOT na 1 seizoen al over.
Cersei go fuck your brother.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan waren de White Walkers in de eerste vijf minuten al afgemaakt
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tywin was natuurlijk ook een lul. baas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Tywin had zelf ook nog kunnen hertrouwen voor bepaalde machtsposities, hypocrietgenotquote:
En zelf hoeren neuken. Hypocrietx2genotquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tywin had zelf ook nog kunnen hertrouwen voor bepaalde machtsposities, hypocrietgenot
En zijn kinderen niet goed voorbereiden om de legacy na hem voort te zettenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En zelf hoeren neuken. Hypocrietx2genot
Dat was juist slim van Tywin. Broers met twee verschillende moeders komen vaak in conflict, met als resultaat moordpartijen en successieoorlogen. Ten tweede er waren geen waardige bruiden voor Tywin. Dan had je ook nog de ruzie tussen Tywin en de Mad King. Probeer dan maar je dochter weg te geven aan Tywin.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tywin had zelf ook nog kunnen hertrouwen voor bepaalde machtsposities, hypocrietgenot
Jaime was niet meer zijn heir omdat hij in de Kingsguard actief was en Tyrion wilde hij Casterly Rock niet laten erven. Dan moet je toch een oplossing vinden en dat is nog een zoon erbij maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:40 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat was juist slim van Tywin. Broers met twee verschillende moeders komen vaak in conflict, met als resultaat moordpartijen en successieoorlogen. Ten tweede er waren geen waardige bruiden voor Tywin. Dan had je ook nog de ruzie tussen Tywin en de Mad King. Probeer dan maar je dochter weg te geven aan Tywin.
Dat was er erna pas. Tywin doet er alles aan om zijn dynastie te verbeteren. Het hoeft niet perse zijn eigen bloed te zijn die het overneemt, als het maar een Lannister is. Het stikte er van de Lannister, natuurlijk in de serie hebben ze het wat simpeler gemaakt. Daar heb je alleen Cersei, Jamie, Tyrion, Kevan en Lancel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaime was niet meer zijn heir omdat hij in de Kingsguard actief was en Tyrion wilde hij Casterly Rock niet laten erven. Dan moet je toch een oplossing vinden en dat is nog een zoon erbij maken.
Ja dat weet ik, maar no way dat Tywin een of andere neef het laat overnemen. Hij wil echt wel dat iemand uit zijn bloedlijn de Lannister naam voortzet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat was er erna pas. Tywin doet er alles aan om zijn dynastie te verbeteren. Het hoeft niet perse zijn eigen bloed te zijn die het overneemt, als het maar een Lannister is. Het stikte er van de Lannister, natuurlijk in de serie hebben ze het wat simpeler gemaakt. Daar heb je alleen Cersei, Jamie, Tyrion, Kevan en Lancel.
Zijn vader heeft een enorme potje van gemaakt, dat heeft een diepe indruk achter gelaten in Tywin. De laatste keer dat de Lannister een minderwaardige huwelijk hadden was het niet goed afgelopen. Zijn vader had zijn oudste dochter Genna weggeven aan de tweede zoon van Waldor Frey. Tijdens de aankondiging moest Ellyn Reyne keihard lachen en haar broer ging uit pure walging weg. De rest was stil. Tywin was de enigste die protesteerde tegen het huwelijk.
Maar ja Tywin is hier in een hypocriet. Iedereen moet trouwen en opofferen voor de familie. Dit geldt niet voor Tywin die uit liefde trouwde.
En Tyrion was de enige die dat kon, maar omdat hij niet zo knap was kon dat niet. Zijn grootste fout ooit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar no way dat Tywin een of andere neef het laat overnemen. Hij wil echt wel dat iemand uit zijn bloedlijn de Lannister naam voortzet.
Natuurlijk heeft dat de voorkeur. Maar Tywin is oud als hij weer een vrouw zou nemen is er een grote kans dat een toekomstige zoon minderjarig zal regeren. Met Cersei hebben we kunnen zien dat een regent een enorme potje er van kan maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar no way dat Tywin een of andere neef het laat overnemen. Hij wil echt wel dat iemand uit zijn bloedlijn de Lannister naam voortzet.
Ook die idioterie van Tywin en Cersei dat ze Tyrion verantwoordelijk houden voor de dood van Joanna Lannisterquote:Op zondag 9 juli 2017 00:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Tyrion was de enige die dat kon, maar omdat hij niet zo knap was kon dat niet. Zijn grootste fout ooit.
Jaime kan eigenlijk ook niets behalve vechten lol. Maarja dat kunnen er zoveel.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel ironisch dat Tywin in Jaime zijn ideale erfgenaam zag, terwijl die het kind is die het minst op hem lijkt.
In de boeken had die zus van Tywin wel gelijk. Die zei: 'Jamie er is maar een iemand die op je vader lijkt en dat is Tyrion, helaas ziet hij dat niet'.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die idioterie van Tywin en Cersei dat ze Tyrion verantwoordelijk houden voor de dood van Joanna Lannister![]()
En Tywin zag wel dat Tyrion kwaliteiten had (hij liet hem niet voor niks Hand spelen) maar ging hem dan affikken omdat hij een hoerenloper was.
Hij deed die siege wel goed, en hij kan wel in een rol als leider groeien. Maar gewoon een totaal ander type dan Tywin is of Tyrion, hij is ook nog eervoller dan hun.quote:Op zondag 9 juli 2017 02:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jaime kan eigenlijk ook niets behalve vechten lol. Maarja dat kunnen er zoveel.
Ik had die ene oom van Tyrion en Jaime wel willen zien, die Gerion die naar Valyria ging om hun verloren familiezwaard te zoeken. Was iemand die ook altijd tegen Tywin in ging en wat meer humor had.quote:Op zondag 9 juli 2017 03:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de boeken had die zus van Tywin wel gelijk. Die zei: 'Jamie er is maar een iemand die op je vader lijkt en dat is Tywin, helaas ziet hij dat niet'.
Klopt idd. Jamie is eigenlijk heel eervol alleen wordt altijd achtervolgd door zijn beste daad ooit. Snap eigenlijk niet waarom. Een debiele koning moet ook gewoon dood. Net als Cersei nu.quote:Op zondag 9 juli 2017 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij deed die siege wel goed, en hij kan wel in een rol als leider groeien. Maar gewoon een totaal ander type dan Tywin is of Tyrion, hij is ook nog eervoller dan hun.
Want vechten kan hij niet meer zo goedDie gast is ook dyslectisch hè
Jeb. Zullen we ooit winds of winter boek nog mee maken JR?quote:Op zondag 9 juli 2017 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had die ene oom van Tyrion en Jaime wel willen zien, die Gerion die naar Valyria ging om hun verloren familiezwaard te zoeken. Was iemand die ook altijd tegen Tywin in ging en wat meer humor had.
Door Ned met zijn kuteer die hem meteen veroordeelde en dacht dat hij niet te vertrouwen was. Wel leuk om die conversaties in S1 te zien tussen Ned en Jaime en je eerst echt dacht dat Jaime de ultieme badguy was en Ned goed. Maar eigenlijk maakt Jaime continu goede punten en is Ned juist de klootzak.quote:Op zondag 9 juli 2017 03:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt idd. Jamie is eigenlijk heel eervol alleen wordt altijd achtervolgd door zijn beste daad ooit. Snap eigenlijk niet waarom. Een debiele koning moet ook gewoon dood. Net als Cersei nu.
Ik las net alweer een blogpost van GRRM dat hij films en series heeft gekeken, dus denk het niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 03:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Zullen we ooit winds of winter boek nog mee maken JR?
Omdat mensen in het GoT universum extreem kortzichtig zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 03:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt idd. Jamie is eigenlijk heel eervol alleen wordt altijd achtervolgd door zijn beste daad ooit. Snap eigenlijk niet waarom. Een debiele koning moet ook gewoon dood. Net als Cersei nu.
ik ben nog altijd bezig met een complete rewatch, nu ook precies bij S06E01quote:Op zondag 9 juli 2017 08:06 schreef Odaiba het volgende:
Begonnen aan de rewatch van seizoen 6. Nog een paar dagen te gaan.
Omdat de titel koning daar meer waarde heeft dan in ons hoofd. En als je dan bent aangesteld om die koning te beschermen...quote:Op zondag 9 juli 2017 03:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meer dat laatste. Beetje dubieus om als je de bodyguard van de koning bent hem om te leggen. Iig voor de doorsnee bevolking klopt dat niet. Hoe logisch het is om een grotere ramp mee af te wenden. Dat laatste geloven ze nooit. Dat is Jaime zijn probleem.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat de titel koning daar meer waarde heeft dan in ons hoofd. En als je dan bent aangesteld om die koning te beschermen...
Ned de klootzak noemen gaat wel ver. Hij doet eigenlijk alleen maar goede dingen. Oo het onthoofden van die Nightwatch kerel na dan.quote:Op zondag 9 juli 2017 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door Ned met zijn kuteer die hem meteen veroordeelde en dacht dat hij niet te vertrouwen was. Wel leuk om die conversaties in S1 te zien tussen Ned en Jaime en je eerst echt dacht dat Jaime de ultieme badguy was en Ned goed. Maar eigenlijk maakt Jaime continu goede punten en is Ned juist de klootzak.
[..]
Ik las net alweer een blogpost van GRRM dat hij films en series heeft gekeken, dus denk het niet.
Ook het onthoofden is goed te noemen, cuz law is law!quote:Op zondag 9 juli 2017 11:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ned de klootzak noemen gaat wel ver. Hij doet eigenlijk alleen maar goede dingen. Oo het onthoofden van die Nightwatch kerel na dan.
Vanuit Jaimes perspectief wel dat Ned hem meteen veroordeelde. En hoe hij daarna tegen hem deed.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ned de klootzak noemen gaat wel ver. Hij doet eigenlijk alleen maar goede dingen. Oo het onthoofden van die Nightwatch kerel na dan.
Zou wat wezen als op desertie geen straf staat.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:27 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ook het onthoofden is goed te noemen, cuz law is law!
Vraag me nog steeds af waarom die gast niet gewoon naar Castle Black terugging om over zijn avontuur te vertellen. Nu ging hij dus via een geheime uitgang weg maar vergat hij om andere kleren aan te doen? De rest van de NW kan dan toch nooit weten dat hij gevlucht is, misschien denken ze dan wel dat hij nog op zijn missie isquote:Op zondag 9 juli 2017 13:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou wat wezen als op desertie geen straf staat.
Ja, lijkt mij ook een kortere route eigenlijk. En hij had gewoon een Benjen moeten uithalen. Gewoon nooit terugkomen en denken dat ie op missie is idd.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom die gast niet gewoon naar Castle Black terugging om over zijn avontuur te vertellen. Nu ging hij dus via een geheime uitgang weg maar vergat hij om andere kleren aan te doen? De rest van de NW kan dan toch nooit weten dat hij gevlucht is, misschien denken ze dan wel dat hij nog op zijn missie is
Hij is alleen gepakt puur voor het plot om meteen Ned te introducerenquote:Op zondag 9 juli 2017 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook een kortere route eigenlijk. En hij had gewoon een Benjen moeten uithalen. Gewoon nooit terugkomen en denken dat ie op missie is idd.
Snap die regels niet zoquote:Op zondag 9 juli 2017 13:27 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ook het onthoofden is goed te noemen, cuz law is law!
Al is Ned wel een lul, omdat hij Jon naar de nightwatch laat gaan. Dat gun je niemandquote:Op zondag 9 juli 2017 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanuit Jaimes perspectief wel dat Ned hem meteen veroordeelde. En hoe hij daarna tegen hem deed.
Ik had het niet over de rest lol. Tyrion is vaak ook een klootzak tegen iedereen, maar daar zijn we ook voor.
Vooral omdat als hij hem weer had gezien hij had kunnen vertellen dat Jon de zoon van Rhaegar is. Maar daar kan hij dan niks mee dankzij die oaths.quote:Op zondag 9 juli 2017 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al is Ned wel een lul, omdat hij Jon naar de nightwatch laat gaan. Dat gun je niemand
Ik denk dat Ned hem dan wel peerde richting het noordenquote:Op zondag 9 juli 2017 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral omdat als hij hem weer had gezien hij had kunnen vertellen dat Jon de zoon van Rhaegar is. Maar daar kan hij dan niks mee dankzij die oaths.
Zijn hier nog meer parts van te vinden?quote:
Een nieuwe expo in Spanjequote:Op maandag 10 juli 2017 17:29 schreef hafcfan het volgende:
https://www.facebook.com/HBOEspana/videos/487535378246617/
Nope die makers hebben wel meer ideeën maar naar HBO gestuurd om het uit te werken tot echte prequelquote:Op maandag 10 juli 2017 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn hier nog meer parts van te vinden?
Ah, dat fragment vond ik wel tof. Zie er graag meer van.quote:Op maandag 10 juli 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope die makers hebben wel meer ideeën maar naar HBO gestuurd om het uit te werken tot echte prequel
Fanmovie van The Wild Wolf al gezien?quote:Op maandag 10 juli 2017 17:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, dat fragment vond ik wel tof. Zie er graag meer van.
Nope, wel de moeite waard dus?quote:Op maandag 10 juli 2017 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fanmovie van The Wild Wolf al gezien?
Thnx, ga ik vanavond kijkenquote:Op maandag 10 juli 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup ik vind het nog best goed gemaakt voor een amateurproductie
Is inderdaad mooi gemaakt voor een amateurproductie. Weten we ook ongeveer hoe het Baelish vergaan is in het gevecht om Catquote:Op maandag 10 juli 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zijn achtergrond wel interessant ja, hoe hij zo geworden is.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is inderdaad mooi gemaakt voor een amateurproductie. Weten we ook ongeveer hoe het Baelish vergaan is in het gevecht om Cat
Als LF daar ook nog achter zit is het wel een mastermind eerste klasse.Bij uitstek een uitvloeisel van: wie niet sterk is, moet slim zijn. Slim en sluw om zo van alles te ontketenen. Sluwe vos die Petyr!quote:Op maandag 10 juli 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zijn achtergrond wel interessant ja, hoe hij zo geworden is.
Er zijn ook nog steeds theorieën dat hij daarna Roberts Rebellion ook heeft gestart doordat hij Lyanna en Rhaegar zag vertrekken en het aan Brandon vertelde.
Meer dat hij er per toeval op kwam en het vooral zei om zijn revanche te nemen op Brandon Stark, en dat hij zich daardoor realiseerde hoeveel hij acties kon beïnvloeden met manipulatie.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als LF daar ook nog achter zit is het wel een mastermind eerste klasse.Bij uitstek een uitvloeisel van: wie niet sterk is, moet slim zijn. Slim en sluw om zo van alles te ontketenen. Sluwe vos die Petyr!
Nouja hij is wel slim, maar ik snap allemaal niet wat hij nu wil. Hij denkt echt dat hij koning kan worden zonder steun(Vale uitgezonderd). Die man overschat zichzelf nogal wat dat betreft.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als LF daar ook nog achter zit is het wel een mastermind eerste klasse.Bij uitstek een uitvloeisel van: wie niet sterk is, moet slim zijn. Slim en sluw om zo van alles te ontketenen. Sluwe vos die Petyr!
Ja dat kan helemaal nietquote:Op maandag 10 juli 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja hij is wel slim, maar ik snap allemaal niet wat hij nu wil. Hij denkt echt dat hij koning kan worden zonder steun(Vale uitgezonderd). Die man overschat zichzelf nogal wat dat betreft.
Dat dus. De meesten die meer willen hebben die mogelijkheden ook we, maar hij had toch al een prima baantje. Snap echt niet waar die koning drang vandaan komt. Varys heeft dat ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan helemaal niethij kon zich beter focussen om Hand of the King te worden van een koning die geen interesse heeft in regeren zodat hij zelf alles kan regelen.
Gewoon downloadenquote:Op maandag 10 juli 2017 22:17 schreef radeloosje1987 het volgende:
Goed om te weten, de uitzending zal pas van maandag op dinsdagnacht op Ziggo verschijnen.
Dus pas dinsdag met NL subs te zien.
Varys implied (kom even niet op het Nederlandse woord) dat wel met het gesprek met Oberyn, maar hij wil volgens mij ook gewoon een Targaryen aan de macht wie hij dan kan adviseren ja.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat dus. De meesten die meer willen hebben die mogelijkheden ook we, maar hij had toch al een prima baantje. Snap echt niet waar die koning drang vandaan komt. Varys heeft dat ook niet.
NL subsquote:Op maandag 10 juli 2017 22:17 schreef radeloosje1987 het volgende:
Goed om te weten, de uitzending zal pas van maandag op dinsdagnacht op Ziggo verschijnen.
Dus pas dinsdag met NL subs te zien. Bron: Ziggo klantenservice.
Zonder subs en het niet kunnen volgen ookquote:Op maandag 10 juli 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NL subsdat is echt mokerirritant met GoT
Daarom zijn er Engelse subs, kan je het ook gewoon volgen maar lees je gewoon de Engelse namen ipv die vertaalde aids.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zonder subs en het niet kunnen volgen ook
Niet iedereen verstaat het danquote:Op maandag 10 juli 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zijn er Engelse subs, kan je het ook gewoon volgen maar lees je gewoon de Engelse namen ipv die vertaalde aids.
En dan weet je de betekenis niet en ben je fuckedquote:Op maandag 10 juli 2017 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daarom gebruik je ook subs, omdat je sommige woorden niet helemaal goed verstaat.
Dat snap je vaak wel binnen de context, en hoe vaker je het op die manier kijkt hoe beter je wordt in het Engels. Ik heb meer Engels geleerd van series en films kijken dan wat ik op school heb gehad.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan weet je de betekenis niet en ben je fucked
Idem. Maar verstaan en spreken zijn 2 verschillende dingenquote:Op maandag 10 juli 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snap je vaak wel binnen de context, en hoe vaker je het op die manier kijkt hoe beter je wordt in het Engels. Ik heb meer Engels geleerd van series en films kijken dan wat ik op school heb gehad.
Prima gedaan hoorquote:Op maandag 10 juli 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het smaakte naar meer, toen ie doorkreeg wat ie kon bereiken met manipulatiequote:Op maandag 10 juli 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer dat hij er per toeval op kwam en het vooral zei om zijn revanche te nemen op Brandon Stark, en dat hij zich daardoor realiseerde hoeveel hij acties kon beïnvloeden met manipulatie.
Dat blijft een beetje in het ongewisse. Geloof dat Sansa hem weleens die vraag stelde. Hij is geloof ik niet geïnteresseerd in koning worden, net zo min als Jon dat wil. LF omdat ie liever master of puppets is, Jon omdat ie het gevaar van de WW wil beëindigen en niet zoals Robb om het leger aan te voeren. Laat Sansa maar Queen of the North worden, die wil niks liever van kinds af aan, maar dan meer met een vriendje aan haar zijde.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja hij is wel slim, maar ik snap allemaal niet wat hij nu wil. Hij denkt echt dat hij koning kan worden zonder steun(Vale uitgezonderd). Die man overschat zichzelf nogal wat dat betreft.
LF als hand of the king mwah, liever master of coin. Zo kan ie nog steeds master of puppets zijn en blijven. Vraag me sowieso af wanneer de Iron Bank nu eens in actie komt en niet allang Dany en haar alliantie geld verstrekt om Cersei te wippen.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan helemaal niethij kon zich beter focussen om Hand of the King te worden van een koning die geen interesse heeft in regeren zodat hij zelf alles kan regelen.
Dat deed ie wel expresquote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Littlefinger is een verschrikkelijke master of coin gebleken, waarom zou je hem in die rol stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |