Niet professioneel maar als je al dagenlang getreiterd en met stenen en flessen bekogeld wordt dan kan ik me voorstellen dat er een keer iets knapt. Menselijke reactie vind ik.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zie hier:
http://www.dumpert.nl/med(...)itie_is_het_beu.html
Agenten rijden in busje en willen rechts afbuigen. Helaas staat er daar iemand die dat wil vertragen of misschien zelfs voorkomen. Agent stapt uit en hoekt de persoon op zijn gezicht, of althans dat tracht hij te doen. Lijkt er namelijk op dat ie niet vol raak was.
Maar goed, dit soort geweld is natuurlijk not done voor een agent, maar aan de andere kant zijn agenten ook gewoon mensen met emoties die wellicht nogal geagiteerd zijn geraakt door het gedrag van diverse demonstranten.
Persoonlijk vind ik het weinig professioneel van deze agent, maar omdat het uiteindelijke resultaat van de klap wel mee lijkt te vallen en hij niet doorging met rammen, vind ik dat de agent er met een berisping vanaf dient te komen.
Wat u?
Dat vind ik ook, maar het moet natuurlijk geen excuus worden om er op los te beuken.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet professioneel maar als je al dagenlang getreiterd en met stenen en flessen bekogeld wordt dan kan ik me voorstellen dat er een keer iets knapt. Menselijke reactie vind ik.
Dat hard ingrijpen hadden ze - met toestemming van hun meerderen - al eerder moeten doen.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar het moet natuurlijk geen excuus worden om er op los te beuken.
Hoezo ?? Die lui zijn al paar dagen bezig daar gewoon oprotten.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met scherp schieten op een burger die een politievoertuig verhinderd in 1x door te kunnen rijden is wel wat rigoureus.
Nee voorrangs voertuigquote:Op maandag 10 juli 2017 19:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
Het licht gaat op groen dus het mocht.
Hoeveel mensen tel jij die vinden dat dit fout is?quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tijd terug werd hier nog instemmend gereageerd toen een 'hooligan' door de politie van de sokken werd gereden.
Nu is het een 'demonstrant' en zou het fout zijn?.
Jij leest andere reacties dan ik.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tijd terug werd hier nog instemmend gereageerd toen een 'hooligan' door de politie van de sokken werd gereden.
Deel twee is er nog niet hè.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel mensen tel jij die vinden dat dit fout is?
Dat vond ik een laffe actie met flink letsel tot gevolg. Die Feyenoordsupporter werd moedwillig in zijn rug aangereden terwijl de politie niet eens hoefde uit te wijken om hem te raken. Ze weken juist moedwillig uit óm hem te raken.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hij gaf gewoon een verkeersteken.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zie hier:
Agenten rijden in busje en willen rechts afbuigen. Helaas staat er daar iemand die dat wil vertragen of misschien zelfs voorkomen. Agent stapt uit en hoekt de persoon op zijn gezicht, of althans dat tracht hij te doen. Lijkt er namelijk op dat ie niet vol raak was.
Maar goed, dit soort geweld is natuurlijk not done voor een agent, maar aan de andere kant zijn agenten ook gewoon mensen met emoties die wellicht nogal geagiteerd zijn geraakt door het gedrag van diverse demonstranten.
Persoonlijk vind ik het weinig professioneel van deze agent, maar omdat het uiteindelijke resultaat van de klap wel mee lijkt te vallen en hij niet doorging met rammen, vind ik dat de agent er met een berisping vanaf dient te komen.
Wat u?
Inderdaad heel menselijk, maar agenten krijgen als het goed is genoeg training en betaald om zich professioneel te gedragen. Anders hoor je niet thuis bij de politie.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet professioneel maar als je al dagenlang getreiterd en met stenen en flessen bekogeld wordt dan kan ik me voorstellen dat er een keer iets knapt. Menselijke reactie vind ik.
De ''hooligan'' werd van achteren aangereden op de stoep terwijl hij wegliep. Das nogal een verschil met midden op de weg de hulpdiensten met zwaailicht en sirene aan blokkeren.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2017 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Linkse terroristen stompen. Niets mis mee.
Is proportioneel geweld bij verzet...quote:Op maandag 10 juli 2017 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmm.. hier nu een Nederlandse agent die iemand, die hij met zijn collega wil boeien, op zijn gezicht slaat. Die gast werkt tegen, maar ligt op al op de grond.
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_de_politie.html
Vraag me af of hij hier een grens overgaat. Op het randje van wat toegestaan is sowieso, maar kan me voorstellen dat je handen op een gegeven moment gaan jeuken
Zolang het proportioneel is wel ja en volgens mij zit hij hier net op of net onder de grens.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Is proportioneel geweld bij verzet...
Er word tig keer gezegd wat ie moet doen, en hij blijft tegenwerken...
De agent mag nog ruiger zijn in dit geval.. maar hij geeft enkel een tikkie..
Ik zou de regeltjes nog eens doornemen als je denkt dat dit op het randje is..
Hij mag namelijk ook gewoon er vol op met een wapenstok als je je zo verzet dat boeien niet mogelijk is zonder zelf iets op te lopen...
Jij mag ook iemand vasthouden en hetzelfde doen.. je mag zoveel geweld gebruiken als nodig is om iemand op zn plek te houden tot de politie er is als je over gaat tot een burgerarrest...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Burgerarrest
Waarom zou ie op de grens zitten dan? Omdat ie op de grond ligt?quote:Op maandag 10 juli 2017 21:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zolang het proportioneel is wel ja en volgens mij zit hij hier net op of net onder de grens.
Verheerlijking van geweld is men niet vies van.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:14 schreef Red_85 het volgende:
Heerlijk. Had alleen harder gemoeten.
Beetje irritant uitdagen, dan vraag je er om.
Gepast geweld is niks mis meequote:Op maandag 10 juli 2017 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verheerlijking van geweld is men niet vies van.
quote:Op maandag 10 juli 2017 23:38 schreef madam-april het volgende:
Dit geweld 'not done' voor een agent?? Onprofessioneel??
Laat me niet lachen..
Die agenten hadden hem gewoon omver moeten rijden..
quote:
Dat zou me niets verbazen..quote:Op maandag 10 juli 2017 23:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Zal je zien, wordt juist hier een rel van gemaakt in de MSM.
..Kumbaya..quote:Op maandag 10 juli 2017 23:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Elke verheerlijking van geweld is een oproep tot meer geweld.
Zou je denken joh?quote:Op maandag 10 juli 2017 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat was, gezien de omstandigheden, gewoon gepast geweld geweest..
Zover ik weet mag een agent iemand een klap/stomp geven wanneer die persoon zich verzet bij de arrestatie. Ik weet alleen niet of dat voor het gezicht anders geldt, daar zou ik me wel iets hij voor kunnen stellen.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmm.. hier nu een Nederlandse agent die iemand, die hij met zijn collega wil boeien, op zijn gezicht slaat. Die gast werkt tegen, maar ligt op al op de grond.
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_de_politie.html
Vraag me af of hij hier een grens overgaat. Op het randje van wat toegestaan is sowieso, maar kan me voorstellen dat je handen op een gegeven moment gaan jeuken
De agent zit in een positie (heeft de gebalde vuisten van verdachte vast) dat hij zelf in het gezicht geslagen kan worden als ie loslaat om verdachte te kunnen boeien.. ook kan verdachte naar het wapen van de agent grijpen..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zover ik weet mag een agent iemand een klap/stomp geven wanneer die persoon zich verzet bij de arrestatie. Ik weet alleen niet of dat voor het gezicht anders geldt, daar zou ik me wel iets hij voor kunnen stellen.
Een doorgedraaide Rus of Albanees kom ik ook niet graag tegen. Onvoorspelbare gevaarlijke lui.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De agent zit in een positie (heeft de gebalde vuisten van verdachte vast) dat hij zelf in het gezicht geslagen kan worden als ie loslaat om verdachte te kunnen boeien.. ook kan verdachte naar het wapen van de agent grijpen..
Dat risico uitsluiten is altijd geoorloofd..
Meestal kiezen agenten voor de zachte aanpak.. wat je hier ook ziet.. met name om de boel niet te laten escaleren en hij, ondanks de spagaat waar ie samen met de verdachte inzit, weet dat er heel snel assistentie bij komt.. Maar in principe mag hij nog wel verder gaan om verdachte te demobiliseren..
Agenten zijn ook niet echt goede vechters over het algemeen.. Een rus met wat krav maga kennis legt er zo 3 op een rij neer..
Ik heb wel eens een gast uit het vreemdelingenlegioen, tegen een stuk of zes man die rondom hem heen stonden, bezig gezien.. Die kon in 2 seconden de positie en het gevaar zien, om ze vervolgens stuk voor stuk zonder veel schade of enig letsel uit te schakelen.. voor ze pap konden zeggen..
Hij was op dat moment uitsmijter.. en dat kon ie als een malle.. (dat was nog voor dat er papieren nodig waren.. ergens rond de eeuwwisseling)
Nee hoor.. juist heel voorspelbaar.. Krenk hun ego (helemaal met anderen erbij.. in het speciaal vrouwen) en je gaat gestrekt.. Win hun respect en zeg wat ze fout doen.. en je krijgt een hand en een "sorry je hebt gelijk"quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:53 schreef Cherna het volgende:
[..]
Een doorgedraaide Rus of Albanees kom ik ook niet graag tegen. Onvoorspelbare gevaarlijke lui.
Ook zo mooi geknipt.. je hoorde de politie ook weer de vordering uitspreken om de weg vrij te maken he (terwijl ook al lang en breed bekend was dat er een verordening was op die dagen)quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
MMM genot. Die met die Audi was ook wel mooi.
Zit dat Antifawijf nu te klagen dat iemand haar eigendom vernield heeft?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ook zo mooi geknipt.. je hoorde de politie ook weer de vordering uitspreken om de weg vrij te maken he (terwijl ook al lang en breed bekend was dat er een verordening was op die dagen)
Goede chauffeur wel, dat ie waarschijnlijk, omdat de situatie penibel werd, een kans zag om zonder letsel toe te brengen of vast te lopen.. ertussenuit te naaien.. Dat zijn de chauffeurs die je wilt hebben..
schade aan busje.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Maar de bestuurder van dat politiebusje had toch gewoon net iets te laat kunnen remmen? Demonstrant afvoeren naar het ziekenhuis, ff sorry zeggen en klaar.
Ja.. en dat is natuurlijk ook wel zo.. ze was alleen even vergeten dat het geen normale situatie was..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zit dat Antifawijf nu te klagen dat iemand haar eigendom vernield heeft?
quote:Op maandag 10 juli 2017 19:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hij had nog wel wat harder mogen slaan
quote:Op maandag 10 juli 2017 19:50 schreef Geerd het volgende:
Dan moet je niet in de weg lopen extra gewoon met scherp schieten op dat werkschuw kut volk
Tja.... hadden ze ook maar links af moeten afbuigen. Was er niks aan de hand geweest en was de "held" maar al te graag aan de kant gegaan. Fout van de politie dus.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Agenten rijden in busje en willen rechts afbuigen.
Dit is uitlokking. Klaar.quote:Op maandag 10 juli 2017 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Verheerlijking van geweld is men niet vies van.
Dat!quote:Op maandag 10 juli 2017 19:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hij had nog wel wat harder mogen slaan
Daar gaat je versierde fixie, lol.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Met zijn laat naar de benen slaan of zo.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:06 schreef Tocadisco het volgende:
Wat had de agent in kwestie dan moeten doen TS, het vriendelijk vragen?
Nee hoor. De reacties hier op FOK! zijn me wel bekend bij dergelijke zaken. Zeker de laatste tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Moeten ze meer doen, niet meer die discussie aangaan maar gewoon hard er op in. Dat werkt blijkbaar wel.
Maar TS, lijkt er op dat je niet helemaal dit topic zo voor ogen had of wel? je had liever dat men van schande sprak enzo zeker?gezien je domme vragen over andere soortgelijke situaties in dit topic. Of ben je gewoon een beetje dom?
Van weldenkende mensen? ja correct. Probeer je ook eens echt te verdiepen en je te scharen bij de wijze mensen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor. De reacties hier op FOK! zijn me wel bekend bij dergelijke zaken. Zeker de laatste tijd.
Is goed Henk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van weldenkende mensen? ja correct. Probeer je ook eens echt te verdiepen en je te scharen bij de wijze mensen.
Zonde als mensen niet willen leren. Maar goed, jouw keus.quote:
Punt 1: Je mag nooit het (welk verkeer dan ook) verkeer hinderen, dat is strafbaar..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met zijn laat naar de benen slaan of zo.
Ik heb geen les nodig van een of andere blubberkop op FOK!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde als mensen niet willen leren. Maar goed, jouw keus.
Zodat hij op exact dezelfde plek onderuit valt en ze er alsnog niet langs kunnen (wat nou net het hele doel was)?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met zijn laat naar de benen slaan of zo.
Dat is jouw beperking, alles wat niet in je straatje past zien als 'blubberkop', je doet mij denken aan een puberquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig van een of andere blubberkop op FOK!
optische signalen of niet?quote:
meer papierwerkquote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Maar de bestuurder van dat politiebusje had toch gewoon net iets te laat kunnen remmen? Demonstrant afvoeren naar het ziekenhuis, ff sorry zeggen en klaar.
Heb je het filmpje niet gezien? Optische en geluidssignalen.quote:
Maakt geen verschil.. je mag het verkeer niet hinderen.. Ook als jij er langs wou mochten ze er niet staan.. (mits jij groen licht had natuurlijk)quote:
Misschien toch wel eens overwegen. Want je reacties zijn dermate slecht dat een blubberkop op FOK! je wellicht iets kan bijbrengen .....quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig van een of andere blubberkop op FOK!
Er is een reden dat we als volk hebben afgesproken dat je aan de kant gaat voor voorrangsvoertuigen en gehoor geeft aan opdrachten van de politie.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:37 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind het mooi om te lezen hoe mensen de grootste bende steunen en hopen dat ze zich nog meer misdragen.
Het zijn net mensen...quote:Op deze manier zie je dat mensen zelf hetgeen kunnen zijn dat ze beweren af te keuren.
Er zijn talloze mensen in dit topic die meer geweld willen zien, tot overrijden en doodslag aan toe. Dat kun je niet goedpraten door naar regels te verwijzen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er is een reden dat we als volk hebben afgesproken dat je aan de kant gaat voor voorrangsvoertuigen en gehoor geeft aan opdrachten van de politie.
[..]
Gewoon opzij duwen was voldoende geweest ja maar ook ik kan me de frustratie wel voorstellen na de afgelopen dagen.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zie hier:
Wat u?
Heerlijk dat motorgeluid, gast was het wel zat denk ik, en dan dat linkse jank stemmetje.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat kan ik prima... Je neemt een risico als je als demonstrant je lichaam inzet voor je protest. De chauffeur van de Audi had natuurlijk niet vol gas weg moeten scheuren, maar ik kan me de frustratie wel voorstellen en het is een risico wat de jongelui op straat nemen door op die wijze de confrontatie te zoeken.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn talloze mensen in dit topic die meer geweld willen zien, tot overrijden en doodslag aan toe. Dat kun je niet goedpraten door naar regels te verwijzen.
Politie zijn ook mensen. Je weet niet waar ze met spoed (zwaailichten, sirene) naar op weg waren en het zou kunnen zijn dat de politieagent daar meer waarde aan hechtte dan aan de fysieke staat van de in de weg lopende jongeman.quote:Hoe kun je anderen straffen voor een gebrek aan beheersing als je dit zelf niet toont?
Ik snap het wel, de politie zijn helden die dat ranzige tuig aan moeten pakken. Het is alleen zo lachwekkend hypocriet en selectief.
Ik zal dat volk nooit begrijpen.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Prima toch!? Schijtvolk.
Heb nog steeds die shit van hun in mijn hoofd> Anti anti anti capatalisme!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |