Dat!quote:Op maandag 10 juli 2017 19:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hij had nog wel wat harder mogen slaan
Daar gaat je versierde fixie, lol.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
MMM genot. Die met die Audi was ook wel mooi.
Met zijn laat naar de benen slaan of zo.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:06 schreef Tocadisco het volgende:
Wat had de agent in kwestie dan moeten doen TS, het vriendelijk vragen?
Nee hoor. De reacties hier op FOK! zijn me wel bekend bij dergelijke zaken. Zeker de laatste tijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
Moeten ze meer doen, niet meer die discussie aangaan maar gewoon hard er op in. Dat werkt blijkbaar wel.
Maar TS, lijkt er op dat je niet helemaal dit topic zo voor ogen had of wel? je had liever dat men van schande sprak enzo zeker?gezien je domme vragen over andere soortgelijke situaties in dit topic. Of ben je gewoon een beetje dom?
Van weldenkende mensen? ja correct. Probeer je ook eens echt te verdiepen en je te scharen bij de wijze mensen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor. De reacties hier op FOK! zijn me wel bekend bij dergelijke zaken. Zeker de laatste tijd.
Is goed Henk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van weldenkende mensen? ja correct. Probeer je ook eens echt te verdiepen en je te scharen bij de wijze mensen.
Zonde als mensen niet willen leren. Maar goed, jouw keus.quote:
Punt 1: Je mag nooit het (welk verkeer dan ook) verkeer hinderen, dat is strafbaar..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met zijn laat naar de benen slaan of zo.
Ik heb geen les nodig van een of andere blubberkop op FOK!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zonde als mensen niet willen leren. Maar goed, jouw keus.
Zodat hij op exact dezelfde plek onderuit valt en ze er alsnog niet langs kunnen (wat nou net het hele doel was)?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met zijn laat naar de benen slaan of zo.
Dat is jouw beperking, alles wat niet in je straatje past zien als 'blubberkop', je doet mij denken aan een puberquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig van een of andere blubberkop op FOK!
optische signalen of niet?quote:
meer papierwerkquote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Maar de bestuurder van dat politiebusje had toch gewoon net iets te laat kunnen remmen? Demonstrant afvoeren naar het ziekenhuis, ff sorry zeggen en klaar.
Heb je het filmpje niet gezien? Optische en geluidssignalen.quote:
Maakt geen verschil.. je mag het verkeer niet hinderen.. Ook als jij er langs wou mochten ze er niet staan.. (mits jij groen licht had natuurlijk)quote:
Misschien toch wel eens overwegen. Want je reacties zijn dermate slecht dat een blubberkop op FOK! je wellicht iets kan bijbrengen .....quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig van een of andere blubberkop op FOK!
Er is een reden dat we als volk hebben afgesproken dat je aan de kant gaat voor voorrangsvoertuigen en gehoor geeft aan opdrachten van de politie.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:37 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind het mooi om te lezen hoe mensen de grootste bende steunen en hopen dat ze zich nog meer misdragen.
Het zijn net mensen...quote:Op deze manier zie je dat mensen zelf hetgeen kunnen zijn dat ze beweren af te keuren.
Er zijn talloze mensen in dit topic die meer geweld willen zien, tot overrijden en doodslag aan toe. Dat kun je niet goedpraten door naar regels te verwijzen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er is een reden dat we als volk hebben afgesproken dat je aan de kant gaat voor voorrangsvoertuigen en gehoor geeft aan opdrachten van de politie.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |