Typische hedendaagse hit or miss tennisster net zoals Konta.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:19 schreef Norrage het volgende:
Je wordt ook echt helemaal krankjorum als je tegen Ostapenko moet spelen zeg
Winner, UE, Winner, Winner, UE, UE, UE, Winner, Winner....
Ja, echt triest om te zien eigenlijk. Vind constructieve tennissers, ook al zijn het alleen maar baseliners, toch wel wat interessanter....Dit is gewoon dom rammen, ala Sharapovaquote:Op maandag 10 juli 2017 14:22 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Typische hedendaagse hit or miss tennisster net zoals Konta.
haha MADquote:Op maandag 10 juli 2017 14:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, echt triest om te zien eigenlijk. Vind constructieve tennissers, ook al zijn het alleen maar baseliners, toch wel wat interessanter....Dit is gewoon dom rammen, ala Sharapova
Nog zo'n blinde rammer, al is Coco wel leukquote:
Fijn, chagrijnige Martic doos er ook uitquote:
Het is ook wel schrijnend dat je met dat soort tennis zo ver kan komen, natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, echt triest om te zien eigenlijk. Vind constructieve tennissers, ook al zijn het alleen maar baseliners, toch wel wat interessanter....Dit is gewoon dom rammen, ala Sharapova
Ja hequote:
zelfs niet op C1quote:
Ik ookquote:Op maandag 10 juli 2017 15:05 schreef superniger het volgende:
GSM Muguruza![]()
anonymousz en ik zijn blij.
genotquote:Op maandag 10 juli 2017 15:05 schreef superniger het volgende:
GSM Muguruza![]()
anonymousz en ik zijn blij.
Alsof de huidige nummer 1 niet lachwekkend isquote:Op maandag 10 juli 2017 15:19 schreef superniger het volgende:
Pliskova of Halep de nieuwe nummer 1. Zonder 1 slam te hebben gewonnen.
chanant.
Wozniacki heeft het 67 weken volgehouden zonder slamquote:Op maandag 10 juli 2017 15:19 schreef superniger het volgende:
Pliskova of Halep de nieuwe nummer 1. Zonder 1 slam te hebben gewonnen.
chanant.
Muguquote:Op maandag 10 juli 2017 15:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
lekkerste tennis chick die nu nog in het toernooi zit volgens jullie?
Ik (vrouw) vind haar ook het leukst om te zienquote:
quote:
maar moet wel beter serverenquote:Op maandag 10 juli 2017 15:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cilic dendert ook lekker door ja. Die is echt in vorm!
Grootste darkhorse-favoriet na de top 4.
Wil het nog wel zien met Thiem op gras tegen Berdych en Federer-Dimitrov lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zverev-Raonic kan wel een leuke pot worden. De andere wedstrijden zijn meer verplichte nummertjes voor de favorieten
Muller - Rafa lijkt me ook zeer interessant. Weten we echt waar Rafa nu staat op gras.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zverev-Raonic kan wel een leuke pot worden. De andere wedstrijden zijn meer verplichte nummertjes voor de favorieten
Shit, Thiem en Berdych was ik helemaal vergeten. Zou me niets verbazen als Berdych die gewoon pakt.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Wil het nog wel zien met Thiem op gras tegen Berdych en Federer-Dimitrov lijkt me ook wel wat.
quote:
En hoequote:
Hmm, ik zag die 28 sets statistiek langskomen, klopt inderdaad niet. 30 setsquote:Op maandag 10 juli 2017 17:18 schreef tja77 het volgende:
Hoezo heeft Nadal 28 sets op rij gewonnen op een GS?
Hij verloor de finale van de Aus open, won RG in straight sets, en verloor nu de eerste set van de wedstrijd. Dan moet het toch een veelvoud van 3 zijn?
Nee, want op RG speelde hij niet alle sets. In de kwartfinale gaf Carreno Busta op bij 2-0 in de 2e set.quote:Op maandag 10 juli 2017 17:18 schreef tja77 het volgende:
Hoezo heeft Nadal 28 sets op rij gewonnen op een GS?
Hij verloor de finale van de Aus open, won RG in straight sets, en verloor nu de eerste set van de wedstrijd. Dan moet het toch een veelvoud van 3 zijn?
quote:Op maandag 10 juli 2017 17:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, ik zag die 28 sets statistiek langskomen, klopt inderdaad niet. 30 sets
21 op RG, 9 op Wimbledon.quote:Op maandag 10 juli 2017 17:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, ik zag die 28 sets statistiek langskomen, klopt inderdaad niet. 30 sets
19 dus maar op RG. Die 2e set tegen Carrano Busta tellen ze al niet mee omdat die niet afgemaakt is..quote:Op maandag 10 juli 2017 17:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
21 op RG, 9 op Wimbledon.
Maar bij Ziggo zeiden ze ook 28 sets, maar vond dat zo'n raar aantal gezien zijn straight sets streak.
Ahja, vandaar dusquote:Op maandag 10 juli 2017 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, want op RG speelde hij niet alle sets. In de kwartfinale gaf Carreno Busta op bij 2-0 in de 2e set.
Also...quote:Op maandag 10 juli 2017 17:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
19 dus maar op RG. Die 2e set tegen Carrano Busta tellen ze al niet mee omdat die niet afgemaakt is..
Die is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:24 schreef MaLo het volgende:
Die umpire bij Muray - Paire is ook wel een showmaster of niet.
Het definitieve einde van het tijdperk Nadal.quote:
Martinaquote:Op maandag 10 juli 2017 15:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
lekkerste tennis chick die nu nog in het toernooi zit volgens jullie?
quote:Op maandag 10 juli 2017 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jup, volledig terecht. I stand corrected. Fucking Nadalquote:
Akkoordquote:Op maandag 10 juli 2017 18:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zeg Nadal door in vijf en Federer eruit.
Soowwwww.quote:Op maandag 10 juli 2017 18:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nadal door in 5, Fed in 3 door.quote:Op maandag 10 juli 2017 18:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2017 18:20 schreef tja77 het volgende:
Volgens de commentator van Ziggo is Murray in topvorm.
Cilic staat ze wel lekker te raken.quote:Op maandag 10 juli 2017 18:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die gaat er in 3 sets af wie ie ook tegenkomt in die halve finale.
Muller probeert de rallys kort te houden dus zelfs Nadal drupt niet echt. Hij slaat wel veel aces trouwens!quote:Op maandag 10 juli 2017 18:27 schreef tja77 het volgende:
Een servicegame van Nadal onder de minuut.
Dat is inclusief 4x broek uit de naad trekken, druppels van z'n neus halen, haren achter de oren links en rechts doen.
Zeldzaamheid.
Ja, dit doet Rafa wel echt heel erg sterk. Cilic lijkt me een kansloos verhaal, al kan je bij Nadal natuurlijk nooit op voorhand zeggen kansloos. Maar Marin wint gewoon 6-2 6-2 6-2 van Bautista en Nadal moet het in 5 sets zien te doen. Cilic is in vorm en nog zo fris als maar zijn kan, tja. Maar ik hoop op een mooi duel!quote:Op maandag 10 juli 2017 19:12 schreef BobW het volgende:
Nadal zal vandaag denk ik wel overleven maar Cilic gaat nog lastiger worden.
Normaliter is de service van Cilic nog een graadje beter dan die van Muller, echter is Muller een linkshandige speler, en daar heeft Nadal nogal eens moeite mee. Hij leest de service van Muller nu een stuk beter dan in set 1+2. En de groundstrokes van Nadal beginnen nu ook beter te lopen.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:12 schreef BobW het volgende:
Nadal zal vandaag denk ik wel overleven maar Cilic gaat nog lastiger worden.
twitter:doublefault28 twitterde op maandag 10-07-2017 om 19:37:43Roger Federer !!! (🎥Eurosport) https://t.co/ZB1h1IUOP5 reageer retweet
In set 3 en 4, begon Nadal beter te spelen en Muller minder. Nu lijkt het weer Muller z'n kant op te gaan.quote:
Ja, precies. Muller verzwakt niet en hij weet dat hij kan winnen van Nadal op Wimbledon. Een break hier en hij serveert het uit.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
In set 3 en 4, begon Nadal beter te spelen en Muller minder. Nu lijkt het weer Muller z'n kant op te gaan.
Een scheidsrechter spreekt natuurlijk alle talen!quote:Op maandag 10 juli 2017 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me erg lastig voor die umpires om al die talen te begrijpen, bijvoorbeeld voor eventuele scheldwoorden. Ik ken niemand die Spaans en Luxemburgs spreekt en dat is wel nodig als je de umpire bent bij Nadal-Muller.
Gewoon weer in de kwartfinale. Enorm knap dat hij het elke keer weer doet.quote:
Muller ook hele tijd 15-0 voor op eigen service, Nadal 0-15 achter op zijn service.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. Muller verzwakt niet en hij weet dat hij kan winnen van Nadal op Wimbledon. Een break hier en hij serveert het uit.
Ja. Dit wordt 5-4*. Dan kan Muller redelijk vrijuit spelen op Nadals servicegame en Nadal staat erg onder druk.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Muller ook hele tijd 15-0 voor op eigen service, Nadal 0-15 achter op zijn service.
Klopt, nu weer 0-15 achter. Een kwestie van tijd tot het een keer 0-30 wordt.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Dit wordt 5-4*. Dan kan Muller redelijk vrijuit spelen op Nadals servicegame en Nadal staat erg onder druk.
Hoe zou het komen dat Muller dat vertrouwen terug heeft?quote:Op maandag 10 juli 2017 19:56 schreef Szura het volgende:
In tegenstelling tot set 3 en 4 krijgt Nadal nu geen grip meer op de service van Müller, zo wordt het lastig breken.
Nu weer. 0-15.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Muller ook hele tijd 15-0 voor op eigen service, Nadal 0-15 achter op zijn service.
En inderdaad. 0-30.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, nu weer 0-15 achter. Een kwestie van tijd tot het een keer 0-30 wordt.
quote:
En dan de hold.quote:
Ben/was?quote:Op maandag 10 juli 2017 20:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik ben/was een Nadal fan, maar als hij nu nog verliest ga ik wel lachen. Hij juicht overdreven erg
Ik dacht dat je een Button en Liverpool fan was?quote:Op maandag 10 juli 2017 20:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik ben/was een Nadal fan, maar als hij nu nog verliest ga ik wel lachen. Hij juicht overdreven erg
Sommigen zouden dit overacting noemen.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Bij Djokovic vond ik het zaterdag ook vrij overdreven met al dat gebrul.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sommigen zouden dit overacting noemen.
Al is het bij hem wel oprechte emotie denk.
quote:Op maandag 10 juli 2017 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Button en Liverpool fan was?
Hij doet nog mee in het dubbelspel!quote:Op maandag 10 juli 2017 20:04 schreef franklop het volgende:
De enige Nederlander bij de junioren is overigens in de eerste ronde uitgeschakeld.
Dat jullie het weten
#nextgenquote:Op maandag 10 juli 2017 20:04 schreef franklop het volgende:
De enige Nederlander bij de junioren is overigens in de eerste ronde uitgeschakeld.
Dat jullie het weten
Oké, ik snap het.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij boeit me niet meer echt, maar als ik kijk en hij speelt hoop ik wel dat hij wint
Wel een manier van spelen die enkel op gras echt werktquote:Op maandag 10 juli 2017 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtig van Muller. Je vraagt je af hoe het kan dat hij niet vaker verder komt. Geweldige speler.
Die verdween toen de Muller van sets 1 en 2 terugkwam.quote:
Wat is er met Button aan de hand?quote:Op maandag 10 juli 2017 20:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij boeit me niet meer echt, maar als ik kijk en hij speelt hoop ik wel dat hij wint
Wordt 72-70 dit.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:05 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gelukkig geen US open praktijken hier met die tie-break in de de 5e set
Oh die moet zo nog?quote:
set 1 ok maar se 2?quote:Op maandag 10 juli 2017 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die verdween toen de Muller van sets 1 en 2 terugkwam.
Nope, hij is gestopt.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is er met Button aan de hand?
Racet die nog?
Ja, na deze wedstrijd, op CC is wedstrijd 3 al klaar en hier is wedstrijd 2 nog bezigquote:
Dit is binnen tien minuten klaarquote:Op maandag 10 juli 2017 20:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, na deze wedstrijd, op CC is wedstrijd 3 al klaar en hier is wedstrijd 2 nog bezig
Benieuwd of ze die nog verplaatsen, dit kan nog wel even duren.
Waarom? Ze kunnen tot 23.00 u. lokale tijd door. Da's nog iets van 3,5 uur als dit binnen twintig minute klaar isquote:
Heeft deze baan ook verlichting?quote:Op maandag 10 juli 2017 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ze kunnen tot 23.00 u. lokale tijd door. Da's nog iets van 3,5 uur als dit binnen twintig minute klaar is
Zo is datquote:Op maandag 10 juli 2017 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ze kunnen tot 23.00 u. lokale tijd door. Da's nog iets van 3,5 uur als dit binnen twintig minute klaar is
O, wacht even, nee natuurlijk...quote:Op maandag 10 juli 2017 20:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Heeft deze baan ook verlichting?
Nee, want dit is Court 1, niet Centre Court. Tenzij ze Djokovic verhuizen.quote:
11uur? Nee joh, wordt toch donker?quote:Op maandag 10 juli 2017 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ze Djokovic verplaatsen naar Centre Court niet, want daar is licht.quote:
Jammer.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
Raonic dwingt een vijfde set af tegen Zverev.
Oh ja en dan iedereen hun kaartje aanpassen ... eh nee dat gaat dus niet gebeurenquote:Op maandag 10 juli 2017 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want dit is Court 1, niet Centre Court. Tenzij ze Djokovic verhuizen.
Dan hadden ze dat toch al kunnen doen?quote:Op maandag 10 juli 2017 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ze Djokovic verplaatsen naar Centre Court niet, want daar is licht.
Waarom? Ze verplaatsen wel vaker wedstrijden volgens mij. Hoe ze dat met die kaartjes doen weet ik niet.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja en dan iedereen hun kaartje aanpassen ... eh nee dat gaat dus niet gebeuren
Je koopt je kaartje niet voor een bepaalde wedstrijd natuurlijk. Dus het is mogelijk.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja en dan iedereen hun kaartje aanpassen ... eh nee dat gaat dus niet gebeuren
Ja, maar misschien realiseren ze zich niet pas dat dit nog uren kan duren.quote:
Ach, die hebben met deze wedstrijd al waar voor hun geldquote:Op maandag 10 juli 2017 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar op deze baan krijgen ze de pot van Nole normaal gesproken niet af. Zodra cc vrij is, moeten ze daar naar toe.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar misschien realiseren ze zich niet pas dat dit nog uren kan duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |