Bek dicht.quote:
Die doen leuke dingen. Kan misschien van de week nog heen.quote:Ik ben gisteren trouwens met mijn vader naar het Shakespearetheater in Diever geweest, hij mocht kiezen wat hij voor z'n verjaardag wilde, naar "De Getemde Feeks" van Shakespeare of samen uit eten bij Merlot in Amersfoort of de Oranjerie in Barneveld, en hij koos voor het Shakespearetheater.
Geweldige avond gehad, fantastische uitvoering en heel veel gelachen.
In de pauze ook warme worst van de Scoutingquote:Op zondag 9 juli 2017 20:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die doen leuke dingen. Kan misschien van de week nog heen.
Ben daar sowieso wel regelmatig in de buurt geweest. Achter het theater staat een leuke blokhut voor kamp.
"Warme worst van de Scouting" klinkt wel heel dubieus.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de pauze ook warme worst van de Scouting
Was erg lekker zo laat op de avond
Als je kunt gaan absoluut doen
Staat Du_ke daar met z'n broek op de enkels.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
"Warme worst van de Scouting" klinkt wel heel dubieus.
Yo:quote:Op zondag 9 juli 2017 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
"Warme worst van de Scouting" klinkt wel heel dubieus.
Tante Xiong-Xiang is vast voorbereidingen voor het avondeten aan het treffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tante Xiong-Xiang is vast voorbereidingen voor het avondeten aan het treffen.Man, wat een narigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tante Xiong-Xiang is vast voorbereidingen voor het avondeten aan het treffen.Lekkel lekkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Ik ga dan ook niet onder die spoiler kijken.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:41 schreef Tem het volgende:
Ik kan daar ook niet zo goed tegen om eerlijk te zijn. Maar ik ben dan ook een softie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |