Bek dicht.quote:
Die doen leuke dingen. Kan misschien van de week nog heen.quote:Ik ben gisteren trouwens met mijn vader naar het Shakespearetheater in Diever geweest, hij mocht kiezen wat hij voor z'n verjaardag wilde, naar "De Getemde Feeks" van Shakespeare of samen uit eten bij Merlot in Amersfoort of de Oranjerie in Barneveld, en hij koos voor het Shakespearetheater.
Geweldige avond gehad, fantastische uitvoering en heel veel gelachen.
In de pauze ook warme worst van de Scoutingquote:Op zondag 9 juli 2017 20:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die doen leuke dingen. Kan misschien van de week nog heen.
Ben daar sowieso wel regelmatig in de buurt geweest. Achter het theater staat een leuke blokhut voor kamp.
"Warme worst van de Scouting" klinkt wel heel dubieus.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de pauze ook warme worst van de Scouting
Was erg lekker zo laat op de avond
Als je kunt gaan absoluut doen
Staat Du_ke daar met z'n broek op de enkels.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
"Warme worst van de Scouting" klinkt wel heel dubieus.
Yo:quote:Op zondag 9 juli 2017 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
"Warme worst van de Scouting" klinkt wel heel dubieus.
Tante Xiong-Xiang is vast voorbereidingen voor het avondeten aan het treffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tante Xiong-Xiang is vast voorbereidingen voor het avondeten aan het treffen.Man, wat een narigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tante Xiong-Xiang is vast voorbereidingen voor het avondeten aan het treffen.Lekkel lekkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Ik ga dan ook niet onder die spoiler kijken.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:41 schreef Tem het volgende:
Ik kan daar ook niet zo goed tegen om eerlijk te zijn. Maar ik ben dan ook een softie.
Toen ik snel keek dacht ik even dat hij in een plas bloed lag.quote:
Beter van niet als je een kattenliefhebber bent, inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet onder die spoiler kijken.
Ongestelde poesquote:Op zondag 9 juli 2017 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen ik snel keek dacht ik even dat hij in een plas bloed lag.
Mijn maag draait nu al om, ongezien.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Beter van niet als je een kattenliefhebber bent, inderdaad.
Ze ziet er wel knuffelbaar uit.quote:
Ga het zeker even een poging wagen.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de pauze ook warme worst van de Scouting
Was erg lekker zo laat op de avond
Als je kunt gaan absoluut doen
Je bent op de buis. SBS9.quote:
Naar dat soort zenders kijkt Reya natuurlijk niet. Die zit met een Barolo in de hand naar Lange Frans op NPO3 te kijken.quote:
Die mevrouw houdt vast heel erg van kat.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdomme, ik kan niet tegen dierenhaat
*gaat douchen*
Even de poes water geven.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdomme, ik kan niet tegen dierenhaat
*gaat douchen*
quote:Op zondag 9 juli 2017 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Lief! Jullie nieuwe poezel? Hoe heet ze?
Klinkt als een onwaarschijnlijke combinatie.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Naar dat soort zenders kijkt Reya natuurlijk niet. Die zit met een Barolo in de hand naar Lange Frans op NPO3 te kijken.
Mooi beestje. Die naam kan beter.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze heet Lily, althans, dat is de naam die ze bij het asiel heeft gekregen. We denken nog even verder...
Het is niet alsof een kat uberhaupt luistert dus Catweazle werkt ook primaquote:Op zondag 9 juli 2017 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze heet Lily, althans, dat is de naam die ze bij het asiel heeft gekregen. We denken nog even verder...
Nog niet. 1,5 week nogquote:
Katten doen dat wel hoor. Poes en Zorro werkt primaquote:Op zondag 9 juli 2017 21:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is niet alsof een kat uberhaupt luistert dus Catweazle werkt ook prima
QEDquote:Op zondag 9 juli 2017 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Katten doen dat wel hoor. Poes en Zorro werkt prima![]()
Als hij zin heeft om te luisteren
Eigenlijk luistert hij verrassend vaakquote:
Dat is wat de kat wil dat jij gelooft, die zijn daar heel gehaaid inquote:Op zondag 9 juli 2017 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigenlijk luistert hij verrassend vaak
Kom het live aanschouwen danquote:Op zondag 9 juli 2017 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wat de kat wil dat jij gelooft, die zijn daar heel gehaaid in
Dat kijken heb ik ooit een keer een hele 5 minuten volgehouden. Wat een tyfusprogramma.quote:
Er staat Cilt he, geen Clit ofzo..quote:
Goh.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat Cilt he, geen Clit ofzo..
Heh, ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op zondag 9 juli 2017 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kijken heb ik ooit een keer een hele 5 minuten volgehouden. Wat een tyfusprogramma.
Soort van quizprogramma met Paul de Leeuw en wat bezopen semibekende Nederlanders geloof ik.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ik weet niet eens waar het over gaat
Gelukkig hebben ze straks allemaal geweldige healthcare.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, wat een heerlijk land is het toch, de VS.
https://www.theguardian.c(...)ed-when-walmart-left
Ja, any day nowquote:Op zondag 9 juli 2017 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze straks allemaal geweldige healthcare.
Ah, we hebben een kenner in ons midden.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Soort van quizprogramma met Paul de Leeuw en wat bezopen semibekende Nederlanders geloof ik.
Vind de gasten maar zozo, muv patty en Richard.quote:
Ja, voor de rest niet veel soeps. Wat onbekende valse musical nichten en Mark van der Linden -100 kilo. Maar ik moest wel lachen om een paar foute grappen.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind de gasten maar zozo, muv patty en Richard.
Ik ben een vaste kijker, zoals je wel had verwacht natuurlijk.quote:
Er is maar één SC en dat is deze.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in de verkeerde SC zit?
Freestyle optreden van Lange Thierry en Baas T.quote:
IRL Preacher.quote:
A North Carolina priest faces assault charges after he pulled out a gun in a road rage incident, officials say.
They say the priest, William Rian Adams, was driving near Palm City in Florida when a pick-up truck that had been following his Chevrolet Corvette closely tried to overtake him.
Mr Adams, 35, then "pointed a semi-automatic hand gun" at the two people in the other vehicle, police say.
The priest was arrested on Friday after the victims reported the incident.
He is charged with aggravated assault with a deadly weapon without intent to kill.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40547137
Lijkt erop alsof Hiddema "Du bist alles" inzet.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Freestyle optreden van Lange Thierry en Baas T.
Moet kunnen.quote:
Nu je je zegt lijkt het ook alsof Thierry een Duuuuuuu inzet.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof Hiddema "Du bist alles" inzet.
Kosten zijn bij lange na niet proportioneel. Als je advocaat wordt na een opleiding op een kwalitatief goede law school verdien je dat dubbel en dwars terug.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kost ook minder om dat beroep te bereiken in Nederland.
Gelulquote:Op zondag 9 juli 2017 22:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kosten zijn bij lange na niet proportioneel. Als je advocaat wordt na een opleiding op een kwalitatief goede law school verdien je dat dubbel en dwars terug.
Bekend met de werktijden en competitiegeest bij de Amerikaanse topkantoren? Dat is wel andere koek dan de Zuidas.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kosten zijn bij lange na niet proportioneel. Als je advocaat wordt na een opleiding op een kwalitatief goede law school verdien je dat dubbel en dwars terug.
En het overschot aan advocaten van goede law schools in de VS.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bekend met de werktijden en competitiegeest bij de Amerikaanse topkantoren? Dat is wel andere koek dan de Zuidas.
Ik heb nooit begrepen hoe dat überhaupt vol te houden is.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bekend met de werktijden en competitiegeest bij de Amerikaanse topkantoren? Dat is wel andere koek dan de Zuidas.
Ja, maar ik heb het toch niet over werkdrukquote:Op zondag 9 juli 2017 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een berg voorgeschreven en niet voorgeschreven medicatie?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen hoe dat überhaupt vol te houden is.
Bron?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En het overschot aan advocaten van goede law schools in de VS.
Je houdt het vol tot je partner bent en dan huur je een nieuwe versie van jezelf in om zich 20 jaar dood te werken. En als wat je inhuurt het niet trekt dan dump je diegene en ga je naar de volgende. Er zijn er zat die staan te springenquote:Op zondag 9 juli 2017 22:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Leven om te werken. The American dream.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier, alvast eentje, de rest kan je zelf Googlenquote:
Niet echt een vrolijk verhaal.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je houdt het vol tot je partner bent en dan huur je een nieuwe versie van jezelf in om zich 20 jaar dood te werken. En als wat je inhuurt het niet trekt dan dump je diegene en ga je naar de volgende. Er zijn er zat die staan te springen
Waar zijn de goede law schools in dit artikel?quote:Op zondag 9 juli 2017 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hier, alvast eentje, de rest kan je zelf Googlen
https://www.nytimes.com/2(...)legal-jobs.html?_r=0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |