Kloptquote:Op zondag 9 juli 2017 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas.
LB had het dus nooit gelezen zonder je quote.
Goedemorgen.quote:
Eensch.quote:
quote:
Nou nooit, ik was toen bezig met Mycroft te bekijkenquote:Op zondag 9 juli 2017 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas.
LB had het dus nooit gelezen zonder je quote.
Prins GeoGodquote:
Voor mij is het GeoSchatjequote:
Heb jij nog seks, na de geboorte van je kind?quote:
Daar ben ik 9 maanden nadat je dit postte geweestquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zou durven, met de fiets naar beneden rijden..
http://www.skoften.net/it(...)k_om_te_drift_triken
Hoax. Lynx bij de transformatiematrix van het evenementencomplex.quote:
ben je aan t stalken?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ben ik 9 maanden nadat je dit postte geweestGleed gewoon op mijn schoenzolen naar beneden.
Ik zocht even de namen van spellen die ik als kind heb gespeeld (voor in dit topic: GAM / Jullie eerste game) En dat deed ik via google en toen kwam ik dat topic tegen, las ik toevallig die post die me toen niet interesseerde maar nu wel omdat ik er geweest ben.quote:
sowieso photobucket, vreselijke sitequote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
Kutphotobucket trouwens. De helft van de afbeeldingen op het FOK!forum deaud.
Heb het tot 2014 gebruikt ongeveer, daarna overgestapt op imgur.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sowieso photobucket, vreselijke site
Die zit helemaal vol zooiquote:
Die hergebruiken oude URL'squote:
Broodjes shoarma met knoflooksaus, veel knoflooksaus. En een split-ijsje.quote:
lekker manquote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Broodjes shoarma met knoflooksaus, veel knoflooksaus. En een split-ijsje.
OMGquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hergebruiken oude URL's
Kijk maar eens naar deze FOK!Stok (NSFW!!!): GC / FOK!Stok door Nederland #101: ACHTER THESINGE (maok)
Drie jaar terug al aangekaard, maar yvonne pleurde gewoon een slotje op dat topic en liet die foto lekker staan. Naja, moet FOK! zelf weten. FB / Afbeeldingen in oude topics :') ___! (foto's van een stok!)
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat is jarig trouwens![]()
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat is jarig trouwens![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:45 schreef racerdkb het volgende:
ik heb nu kattenpudding voor mijn poes gekocht. vindt ze echt mega-lekker. het ziet er uit als een soort kots met gelatine maar het is op binnen no-time.
Ik heb al 14 jaar een kater.quote:
hij ziet er ook best scruffy uit, duidelijk op leeftijd. mijn poes gaat in september 13 jaar worden.quote:
Die ziet er niet zo oud uitquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:58 schreef racerdkb het volgende:
[..]
hij ziet er ook best scruffy uit, duidelijk op leeftijd. mijn poes gaat in september 13 jaar worden.
Ik vind het nog een strakke poes anders. (quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:58 schreef racerdkb het volgende:
[..]
hij ziet er ook best scruffy uit, duidelijk op leeftijd. mijn poes gaat in september 13 jaar worden.
Ik heb lang haar en een baard.quote:De makers van de film zoeken nog vikingachtige types in Brabant die willen figureren in de film.
Hoiquote:
BL dogquote:
Ok, ok. Ik bemoei niet.quote:BL
Bl means Boys Love, it is often is used as another word for yaoi, which involves manga or anime. The book would most likely have the abriviation BL on it. Otherwise Warning this contains Gay things.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ben ik 9 maanden nadat je dit postte geweestGleed gewoon op mijn schoenzolen naar beneden.
quote:
Coolquote:Op woensdag 12 juli 2017 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier, wat zelfgeschoten bonusfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben in oktober naar Murica geweest, vorige maand Gdansk, net terug van Werchter en heb nog wat (kleinere) festivals ingepland. Verder moet ik eerst werk hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Cool
Ga je dit jaar nog ergens naartoe?
Oktober is bijna jaar geleden johquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben in oktober naar Murica geweest, vorige maand Gdansk, net terug van Werchter en heb nog wat (kleinere) festivals ingepland. Verder moet ik eerst werk hebben.
Nee joh, die terroristische vrachtwagen in Nice is bijna een jaar geleden, oktober niet.quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oktober is bijna jaar geleden joh
inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
Goede investering. Je huis is anders meteen niets meer waard
Hebben ze een oude kazerne gesloten als AZC, gaan ze alsnog weer lui opvangen maar dan in woonhuizen/grote gebouwen midden in de stadquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
Goede investering. Je huis is anders meteen niets meer waard
debielquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze een oude kazerne gesloten als AZC, gaan ze alsnog weer lui opvangen maar dan in woonhuizen/grote gebouwen midden in de stad
Halloquote:
Hallo een uur later.quote:
quote:
Hoe gaat het?quote:
beft, lekkerquote:
Niks bijzonders, beetje werken, beetje chillenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog leuke plannen dit weekend LB?
Nog niks bijzonders gepland.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niks bijzonders, beetje werken, beetje chillenjij?
Kan ook chill zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niks bijzonders gepland.
echt hequote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic is zoals die tinder match die elkaar veel later antwoorden
heyquote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic is zoals die tinder match die elkaar veel later antwoorden
Okéquote:
2,5 jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie al samen?
nou nouquote:
seks is vies ;s doe normaalquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is de seks nog goed of golf je al?
Ja maar valt toch mee hoe langquote:
is toch 30 maanden. Dus geo heeft al minstens 30x ongesteldheid overleefdquote:
Merkt ie niks van zegt iequote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is toch 30 maanden. Dus geo heeft al minstens 30x ongesteldheid overleefd
Fotoboek van Userquote:
leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
WTF, nu doen sommige afbeeldingen het weer.
Ik ga mooi mijn foto-emmer account verwijderen. Eerst even alles op imgur uploaden.quote:
primaquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga mooi mijn foto-emmer account verwijderen. Eerst even alles op imgur uploaden.
Gedaan, weer in volle glorie hersteld!quote:
zie hetquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gedaan, weer in volle glorie hersteld!
Bij een post van iemand staat onder de datum ook een rechtstreekse link naar zijn of haar FoBo, mocht die er zijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zo heeft LB er staan dat Jong! haar favo forum is. Toch sneu dat ie dicht is dan.
Ik heb echt een lot uit de loterij.. soms kom ik er pas na een aantal dagen achter dat ze ongesteld is. Ze heeft (voor mij merkbaar) echt weinig klachten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is toch 30 maanden. Dus geo heeft al minstens 30x ongesteldheid overleefd
En jij maar doorpompenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb echt een lot uit de loterij.. soms kom ik er pas na een aantal dagen achter dat ze ongesteld is. Ze heeft (voor mij merkbaar) echt weinig klachten.
Ik maar denken dat mijn piemel zo groot is dat ik haar letterlijk kapot geneukt heb.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik maar denken dat mijn piemel zo groot is dat ik haar letterlijk kapot geneukt heb.
Ja ripquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zo heeft LB er staan dat Jong! haar favo forum is. Toch sneu dat ie dicht is dan.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik maar denken dat mijn piemel zo groot is dat ik haar letterlijk kapot geneukt heb.
man man manquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Bij ons zou je eerder denken dat ik regelmatig ongesteld ben
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel leuk dat jullie weer wat meer online zijn
Charly says! Always tell your mummy before you go off somewhere!quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Girls, rub on your titties
Yeah, I said it, rub on your titties
hoiquote:
quote:
hier!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ewa, valt hier nog wat te neuken?![]()
![]()
![]()
Ok groetjes.
Hey, jij ook hier.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
Ewa, valt hier nog wat te neuken?![]()
![]()
![]()
Ok groetjes.
lolquote:Op zondag 16 juli 2017 18:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mwah, pak dan drie verschillende trucks.quote:Op zondag 16 juli 2017 18:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
welkequote:Op zondag 16 juli 2017 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Soms wil je gewoon persee dat ene nummer horen..
quote:Op zondag 16 juli 2017 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, pak dan drie verschillende trucks.
Deze man.quote:Op zondag 16 juli 2017 19:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
nicequote:Op zondag 16 juli 2017 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
Gojira was weer machtig gisterWat een live-band
![]()
hoiquote:
Dat was het welquote:
Hoi Mortiquote:
Met je mooie kuiltjesquote:
Ik ben doodquote:Op maandag 17 juli 2017 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat was het weltotdat iedereen een leven kreeg
ripquote:
Misschien, jij?quote:
Weer beetje opgeknapt, ga morgen weer beginnen met fysiotherapie na 1.5 week ziektequote:
Dat is wel fucked up man. Kan je inmiddels wel jezelf verplaatsen?quote:Op maandag 17 juli 2017 00:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weer beetje opgeknapt, ga morgen weer beginnen met fysiotherapie na 1.5 week ziekte
Denk dat ik ook een hersenschudding heb opgelopen want ik kan anders die hoofdpijn en misselijkheid ool niet verklaren. Als het goed is hoor ik morgen de uitslag van de MRI.
Daarom kan ik nu alleen korte termijn plannengeen enkele garantie dat ik niet weer ziek word
Ja ben nu weer voor het eerst een nachtje thuis. Motorrijden, autorijden, fietsen, alles kanquote:Op maandag 17 juli 2017 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel fucked up man. Kan je inmiddels wel jezelf verplaatsen?
Murderaquote:
Dat is wel beterquote:Op maandag 17 juli 2017 00:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ben nu weer voor het eerst een nachtje thuis. Motorrijden, autorijden, fietsen, alles kan
Waar kan dat? Ik wil welquote:
40 km is ook wel gelijk langquote:Op maandag 17 juli 2017 01:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel alles met mate hoorna 40km motorrijden flikker ik echt van ellende al uit het zadel
Wanneer jij een keer pics stuurt van jezelf en als het mag van Geoquote:
ik heb toch foto in die link hier onderquote:Op maandag 17 juli 2017 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
40 km is ook wel gelijk lang
[..]
Wanneer jij een keer pics stuurt van jezelf en als het mag van Geo
Gevaarlijke blik welquote:Op maandag 17 juli 2017 01:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb toch foto in die link hier onderalleen dan net ander haar. Je wil me sowieso wel kroelen jwz. Geo ook trouwens
monoquote:Op maandag 17 juli 2017 01:06 schreef Monopoly het volgende:
http://www.daystillgameofthrones.com/
Nog 3 uur en 7 minuten
Zonder baardje en sikje, misschien welquote:
Gayquote:Op maandag 17 juli 2017 01:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
monoals je denkt dat de avond niet veel beter kan worden. Bam. Mono
Niet gay zijn voor Monoquote:
quote:Op maandag 17 juli 2017 01:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zonder baardje en sikje, misschien wel
Als ik niks ander plan dan maybe welquote:Op maandag 17 juli 2017 01:09 schreef Amoeba het volgende:
Maar lb ik laat dinsdag wel even weten of ik naar Utrecht ga, als ik ga dan wel sowieso per auto. Wil je vast nog wel carpoolen denk ik?
Welke?quote:Op maandag 17 juli 2017 01:10 schreef Murdera het volgende:
[..]hey wij hebben elkaar toch ooit op een meet gezien of niet?
was dat die starwars voorloper film?quote:Op maandag 17 juli 2017 01:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Welke?
Ik ben bij sjoelmeet geweest en filmmeet in utrecht
Wat is dit voor als misschien hard to get shitquote:Op maandag 17 juli 2017 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik niks ander plan dan maybe wel
graag of niet zijn de opties.quote:Op maandag 17 juli 2017 01:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is dit voor als misschien hard to get shit
Ja ik weet gewoon nog niet zeker of ik wilquote:Op maandag 17 juli 2017 01:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is dit voor als misschien hard to get shit
bij twijfel doenquote:Op maandag 17 juli 2017 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik weet gewoon nog niet zeker of ik wil
Beslis dan ook dinsdagquote:Op maandag 17 juli 2017 01:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik weet gewoon nog niet zeker of ik wil
nee was 3 days to killquote:
Is goedquote:
Zou goed kunnenquote:
bij mono feestje bij monoooquote:Op maandag 17 juli 2017 01:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar kunnen we GoT nou live bekijken?
Zou kunnen dat Arcee dat heeftquote:Op maandag 17 juli 2017 01:34 schreef Amoeba het volgende:
Is er een tijd vs userbase plot over de afgelopen 12 maanden ofzo?
bij mijquote:Op maandag 17 juli 2017 01:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar kunnen we GoT nou live bekijken?
Betaal jij de taxiquote:
Ik woon niet meer in Delft hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |