nou nouquote:
seks is vies ;s doe normaalquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is de seks nog goed of golf je al?
Ja maar valt toch mee hoe langquote:
is toch 30 maanden. Dus geo heeft al minstens 30x ongesteldheid overleefdquote:
Merkt ie niks van zegt iequote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is toch 30 maanden. Dus geo heeft al minstens 30x ongesteldheid overleefd
Fotoboek van Userquote:
leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
WTF, nu doen sommige afbeeldingen het weer.
Ik ga mooi mijn foto-emmer account verwijderen. Eerst even alles op imgur uploaden.quote:
primaquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga mooi mijn foto-emmer account verwijderen. Eerst even alles op imgur uploaden.
Gedaan, weer in volle glorie hersteld!quote:
zie hetquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gedaan, weer in volle glorie hersteld!
Bij een post van iemand staat onder de datum ook een rechtstreekse link naar zijn of haar FoBo, mocht die er zijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zo heeft LB er staan dat Jong! haar favo forum is. Toch sneu dat ie dicht is dan.
Ik heb echt een lot uit de loterij.. soms kom ik er pas na een aantal dagen achter dat ze ongesteld is. Ze heeft (voor mij merkbaar) echt weinig klachten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is toch 30 maanden. Dus geo heeft al minstens 30x ongesteldheid overleefd
En jij maar doorpompenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb echt een lot uit de loterij.. soms kom ik er pas na een aantal dagen achter dat ze ongesteld is. Ze heeft (voor mij merkbaar) echt weinig klachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |