Klopt, hardrijder pur sang.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is er nou echt eentje die LTJ zou moeten oppikken als ondersteuning van Dylan.
Mja, kan wel, ik vind het niet zo indrukwekkend allemaalquote:Op zondag 9 juli 2017 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Dan kan je nog wel talentvol zijn. Zeker omdat hij het overgrote deel van zijn carrière nog op de baan heeft gereden.
omgedraaide vlinder was hetquote:
Omgedraaide mot. Tomquote:
of een mot en dat omdraaien wordt Tomquote:
Rednilv, de Tsjechische tijdrijder, klinkt als een grapje van Karsten Kroon in zijn amateurtijd met zijn anekdotes over die omgedraaide namen.quote:
Zelfs het ontbreken van de punt aan het eind is hetzelfdequote:
Je miste 'Du'.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:54 schreef heywoodu het volgende:
Maar dan nog mist 'Welt'
Het is toch niet Tom Weltdumoulin ofzo?
Herbert Dijkstra is het met je eensquote:Op zondag 9 juli 2017 21:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ronde van Drenthe, dat zijn wel de rondes hoor
heywooweltquote:
Uran verliest wel een uur in de tijdritten tegenwoordigquote:Op zondag 9 juli 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uran lijkt mij de enige die Froome bergop kan bedreigen.
quote:
Toch is Van Schip geen normale jongen. Ik denk dat die op de weg nog hele grote koersen kan gaan winnen. Beetje a la Terpstra.quote:
quote:
quote:
jij hielp me aan fran knockquote:
Ik zie nu pas dat dat je ondertitel isquote:
Massa, allesquote:Op zondag 9 juli 2017 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je bent getrained? Kracht, massa alles
viesdikquote:
Die wordt al voor de 17de keer herhaald, geloof ikquote:Op zondag 9 juli 2017 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk die herhaling wel van at sportDat was best een prima show
Is van vorig jaarquote:Op zondag 9 juli 2017 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wordt al voor de 17de keer herhaald, geloof ik
Alleen de stukjes met Jan Willem Van Schip.quote:
"Gaaf, terrasvorming!"quote:Op zondag 9 juli 2017 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij studeert BodemWaterAtmosfeerwat een koning
Was een topshow jaquote:Op maandag 10 juli 2017 07:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Gaaf, terrasvorming!"
- "Als je later koersen aan het winnen bent boeit het niemand meer, dan houdt opeens iedereen van terrasvorming"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |