Jep komt zeker in buurt. Het is niet best. Maar ik durf er niet veel over te zeggen, ik ben er stil vanquote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 17:53:30De komst van een traumahelicopter voor #Nouri wordt aangekondigd. #Ajax #bidden reageer retweet
Ze moeten eerst proberen hem te stabiliseren. Daarna pas vervoeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:53 schreef BobW het volgende:
Eerste post over Nouri om 17:28, bijna een half uur man godverdomme
ik heb echt geen idee, hoop het beste voor die jongenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Tja, laten we het er het beste maar van hopen.
Als je er direct bij bent met mensen die er verstand (en de middelen) van hebben dan is de kans toch best groot dat het hart weer op gang komt ?
Er lag binnen een paar minuten al wel wat onderquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moeten eerst proberen hem te stabiliseren. Daarna pas vervoeren.
Volgens mij doen ze dat ook wel hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze niet een grondig hartonderzoek bij elke speler? Mocht het, en ik speculeer, een hartaanval zijn dan is het door zijn conditie en leeftijd wss een (opspoorbare) hartaandoening
wordt best grondig getest toch meen ik?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze niet een grondig hartonderzoek bij elke speler? Mocht het, en ik speculeer, een hartaanval zijn dan is het door zijn conditie en leeftijd wss een (opspoorbare) hartaandoening
mee eens maar laten we eerst even afwachten tot we weten wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
dat is al vrij standaard.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
DAM heeft hier jaren terug al een verklaring opgegeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Doen ze wel, Koné werd paar jaar geleden afgekeurd bij Ajax omdat hij hartproblemen had volgens mijquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Bij mijn weten doen ze dat ook. Tenminste "een" controle. Hoe grondig die is weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Nee viel wel mee qua warmtequote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb de wedstrijd half gevolgd want ik was naar feyenoord en ajax aan het kijken
maar was het daar extreem warm of niet?
Doen ze geheid. Koné heeft toen ook een transfer naar Ajax zien afketsen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
DAMquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM heeft hier jaren terug al een verklaring opgegeven.
voordat je in de top kan spelen heb je al een stuk of 5 extreem medische keuringen achter de rugquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet meer kan zienquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:59 schreef franklop het volgende:
Nog ergens beelden? Of dat overzichtsbeeld wat we net hadden
Ziggo is al weggeschakeld. Geen beelden meer daarquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb geen ziggo. Is er al iets bekend verder?
Nouri in elkaar gezakt, reanimatie die lang duurde, traumaheli op komstquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb geen ziggo. Is er al iets bekend verder?
Mja in de hoop dat hij vervoerd gaat worden vooral. Dat zou een stabiele situatie geven..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet meer kan zien
Godver wat gruwelijk, letterlijk
Blessurequote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Was Nouri eerder in de week ook al niet lekker of had ie een blessure ?
Sliep amper door Ziyech's gesnurk. Dit is geen grap .quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Was Nouri eerder in de week ook al niet lekker of had ie een blessure ?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouri in elkaar gezakt, reanimatie die lang duurde, traumaheli op komst
Dat is wat we weten ongeveer
OK Thanks.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouri in elkaar gezakt, reanimatie die lang duurde, traumaheli op komst
Dat is wat we weten ongeveer
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:01:31Inmiddels is er een traumahelikopter op het veld geland. Mensen worden verzocht het stadion te verlaten. reageer retweet
70ishquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Wtf...
Hoeveelste minuut gebeurde dit?
Halfuurtje in de tweede helft gok ikquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Wtf...
Hoeveelste minuut gebeurde dit?
Hij is er pas in de 2e helft ingekomen toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Halfuurtje in de tweede helft gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is er pas in de 2e helft ingekomen toch?
Hele wedstrijd gespeeld?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Halfuurtje in de tweede helft gok ik
Sno is het ook overkomen. Die is er toch redelijk goed weer bovenop gekomen (kan volgens mij alles weer doen, wel met een kastje).quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik snap ook helemaal niet dat mensen dat willen zien
goed dat ziggo dat beeld niet herhaalde
ik vind het een slecht teken dat het zo lang duurde heel die reanimatie....aan de andere kant kan het ook een positief effect hebben want een herstelperiode na zo reanimatie duurt vaak lang. Persoon mag op geen enkele manier nog inspanning doen.
ik denk dat het missschien nog goed gaat komen.
Bullshit voor zover ik weetquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:04 schreef YazooW het volgende:
Ik las ergens dat het bekend is dat hij hartproblemen heeft. Is dat waar of een bullshit verhaal?
Onzinquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:04 schreef YazooW het volgende:
Ik las ergens dat het bekend is dat hij hartproblemen heeft. Is dat waar of een bullshit verhaal?
Hij was bij toen ie de eerste keer ging zitten/liggen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:04 schreef Droopie het volgende:
In het begin was er toch geen reanimatie.
Dat kwam pas later.
Misschien kwam hij soort van bij en kreeg hij opnieuw problemen en begon de (nieuwe?) reanimatie.
Ik vond ook opvallend hoe weinig paniek er was de eerste minuten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:04 schreef Droopie het volgende:
Dat kwam pas later.
Misschien kwam hij soort van bij en kreeg hij opnieuw problemen en begon de (nieuwe?) reanimatie.
Dat lijkt me wel ja. In eerste instantie was er nog geen paniek maar dat kwam later wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:04 schreef Droopie het volgende:
Dat kwam pas later.
Dat laatste hoeft niets te betekenen. Hij zal echt niet 25 minuten een hartstilstand hebben gehad.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:05 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik vond ook opvallend hoe weinig paniek er was de eerste minuten.
Maar het kan nooit goed zijn als ze na 20-25 minuten nog reanimeren...
Zag je misschien ook aan de blikken van de restquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. In eerste instantie was er nog geen paniek maar dat kwam later wel.
Lang reanimeren is nooit goed, in welke situatie dan ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niets te betekenen. Hij zal echt niet 25 minuten een hartstilstand hebben gehad.
Weten we niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maakt nouri t goed of is dat niet bekend?
Niks bekendquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maakt nouri t goed of is dat niet bekend?
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:07:30De spelers krijgen een update over de situatie van Nouri en gaan daarna naar binnen. We zagen even niet wie de update verzorgde. #ajawer reageer retweet
Een ambulance medewerker weet binnen 10 seconden of hij moet reanimeren of niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat ze gewoon niet wisten wat er aan de hand was de eerste paar minuten
Eerst leek hij nog bij te zijn. Maar dat is speculeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een ambulance medewerker weet binnen 10 seconden of hij moet reanimeren of niet.
Dus idd ze wisten niet wat er was, maar zijn hart zal heus geklopt hebben.
Volgens mijn appgroepje begon de reanimatie om 17.43 (toen merkte we het op)
Was hij op zeker. Toen hij ging zitten/liggen althansquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst leek hij nog bij te zijn. Maar dat is speculeren.
Een kloppend hart wordt niet gereanimeerd. Reanimeren = leven terug halenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een ambulance medewerker weet binnen 10 seconden of hij moet reanimeren of niet.
Dus idd ze wisten niet wat er was, maar zijn hart zal heus geklopt hebben.
Volgens mijn appgroepje begon de reanimatie om 17.43 (toen merkte we het op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |