voordat je in de top kan spelen heb je al een stuk of 5 extreem medische keuringen achter de rugquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze niet een grondig hartonderzoek bij elke speler? Mocht het, en ik speculeer, een hartaanval zijn dan is het door zijn conditie en leeftijd wss een (opspoorbare) hartaandoening
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet meer kan zienquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:59 schreef franklop het volgende:
Nog ergens beelden? Of dat overzichtsbeeld wat we net hadden
Ziggo is al weggeschakeld. Geen beelden meer daarquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb geen ziggo. Is er al iets bekend verder?
Nouri in elkaar gezakt, reanimatie die lang duurde, traumaheli op komstquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb geen ziggo. Is er al iets bekend verder?
Mja in de hoop dat hij vervoerd gaat worden vooral. Dat zou een stabiele situatie geven..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet meer kan zien
Godver wat gruwelijk, letterlijk
Blessurequote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Was Nouri eerder in de week ook al niet lekker of had ie een blessure ?
Sliep amper door Ziyech's gesnurk. Dit is geen grap .quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Was Nouri eerder in de week ook al niet lekker of had ie een blessure ?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouri in elkaar gezakt, reanimatie die lang duurde, traumaheli op komst
Dat is wat we weten ongeveer
OK Thanks.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouri in elkaar gezakt, reanimatie die lang duurde, traumaheli op komst
Dat is wat we weten ongeveer
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:01:31Inmiddels is er een traumahelikopter op het veld geland. Mensen worden verzocht het stadion te verlaten. reageer retweet
70ishquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Wtf...
Hoeveelste minuut gebeurde dit?
Halfuurtje in de tweede helft gok ikquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Wtf...
Hoeveelste minuut gebeurde dit?
Hij is er pas in de 2e helft ingekomen toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Halfuurtje in de tweede helft gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is er pas in de 2e helft ingekomen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |