Bij mijn weten doen ze dat ook. Tenminste "een" controle. Hoe grondig die is weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze niet een grondig hartonderzoek bij elke speler? Mocht het, en ik speculeer, een hartaanval zijn dan is het door zijn conditie en leeftijd wss een (opspoorbare) hartaandoening
Nee viel wel mee qua warmtequote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb de wedstrijd half gevolgd want ik was naar feyenoord en ajax aan het kijken
maar was het daar extreem warm of niet?
Doen ze geheid. Koné heeft toen ook een transfer naar Ajax zien afketsen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze niet een grondig hartonderzoek bij elke speler? Mocht het, en ik speculeer, een hartaanval zijn dan is het door zijn conditie en leeftijd wss een (opspoorbare) hartaandoening
DAMquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM heeft hier jaren terug al een verklaring opgegeven.
voordat je in de top kan spelen heb je al een stuk of 5 extreem medische keuringen achter de rugquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet meer kan zienquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:59 schreef franklop het volgende:
Nog ergens beelden? Of dat overzichtsbeeld wat we net hadden
Ziggo is al weggeschakeld. Geen beelden meer daarquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb geen ziggo. Is er al iets bekend verder?
Nouri in elkaar gezakt, reanimatie die lang duurde, traumaheli op komstquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb geen ziggo. Is er al iets bekend verder?
Mja in de hoop dat hij vervoerd gaat worden vooral. Dat zou een stabiele situatie geven..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het niet meer kan zien
Godver wat gruwelijk, letterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |