De NIeuwe Verlosser overdrijft natuurlijk. Dat hoort bij zijn narcismequote:Op woensdag 12 juli 2017 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou ik nou helemaal niet erg vinden
Veel drank kan lang, veel verbergen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:45 schreef agter het volgende:
Ik weet niet of Baudet dit energie-level continu vol kan houden.
Het lijken mij tropen-jaren.
Bij zijn laatste grote interview in elk geval een paar flessen wijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:51 schreef agter het volgende:
[..]
Of cocaïne.
Maar goed, we weten niet wat en hoeveel hij gebruikt.
Wow, beslist alcoholist /s. Gaan we nu ook al speculeren over middelengebruikquote:Op woensdag 12 juli 2017 00:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij zijn laatste grote interview in elk geval een paar flessen wijn.
Bedankt voor de steun!quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De NIeuwe Verlosser overdrijft natuurlijk. Dat hoort bij zijn narcisme
Maar in potentie kan FvD heel wat zeteltjes inpikken van rechtse partijen.. Zeker wel.
Yeahhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Verdeel en heers.
Vooral doorgaan
Dream on......!!quote:Op woensdag 12 juli 2017 02:15 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
80 zetels te verdelen op rechts, 2 situaties:
1) VVD:35 CDA:25 PVV:10 FVD:10
2) VVD:15 CDA:20 PVV:10 FVD 35
Het verschil:
In situatie 1 gaan CDA en VVD over tot "verbindings"coalities, oftewel compromisgeneuzel waarbij ze het beloofde programma niet kunnen uitvoeren, met GL en D66.
In situatie 2 hebben deze partijen deze optie niet; dan hebben ze dus geen andere keuze, dan wel over rechts te regeren. Geen kartelgeneuzel meer wat je EU baantjes oplevert, maar gewoon een keurig rechts programma draaien. Het FvD zal het vlaggenschip wel zijn.
#partijkarteltwitter:sypwynia twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 11:53:25Recente politieke benoemingen bevestigen het: VVD, CDA en PvdA hebben 40% van de stemmen en 90% van de baantjes. https://t.co/H2hx302UAY reageer retweet
Wat heeft hij geteld? Blijkt niet uit de tweet en de column staat achter een betaalmuur.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
#partijkarteltwitter:sypwynia twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 11:53:25Recente politieke benoemingen bevestigen het: VVD, CDA en PvdA hebben 40% van de stemmen en 90% van de baantjes. https://t.co/H2hx302UAY reageer retweet
Walgelijkquote:Op woensdag 12 juli 2017 08:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Oh maar het hoeven er geen 35 te zijn hoorquote:Op woensdag 12 juli 2017 03:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dream on......!!
Doe als Icarus.... vlieg hoog, vlieg hoger , nog hoger.....
In het land der blinden, waar eenoog koning is.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:19 schreef Mr.Major het volgende:
Gelijkgestemden, ik heb jullie hulp nodig. In een discussie met iemand over Baudet zei iemand dat we immigranten nodig hadden om de economie draaiende te houden. Baudet had ooit gezegd dat hij het een goed idee vond om dan mensen een paar jaar hier te laten werken met een visum, om ze daarna weer terug te sturen. Goed voor Nederland, én voor het land van de gastarbeiders.
Weet iemand waar ik dat terug kan vinden?
Gozer, echt waar... houdt toch eens op met dat getrollquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In het land der blinden, waar eenoog koning is.
Ik denk dat je hier wel een aantal aanknopingspunten moet kunnen vinden. Of is een niet-letterlijk citaat niet afdoende?quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:32 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Gozer, echt waar... houdt toch eens op met dat getroll
Ze willen migranten inderdaad als tweederangs burgers behandelen. Ze zijn alleen niet helemaal helder over na hoeveel generaties ze wel echt Nederlander kunnen worden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:19 schreef Mr.Major het volgende:
Gelijkgestemden, ik heb jullie hulp nodig. In een discussie met iemand over Baudet zei iemand dat we immigranten nodig hadden om de economie draaiende te houden. Baudet had ooit gezegd dat hij het een goed idee vond om dan mensen een paar jaar hier te laten werken met een visum, om ze daarna weer terug te sturen. Goed voor Nederland, én voor het land van de gastarbeiders.
Weet iemand waar ik dat terug kan vinden?
Wie wil dat dan?quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:07 schreef fathank het volgende:
Ja beter kunnen we iedere ongeletterde immigrant levenslang aan het infuus van Vadertje Staat laten liggen omdat de landen van herkomst ze niet eens meer terug willen hebben
Nou ik zocht eigenlijk het precieze citaat maar inderdaad valt hier wel wat uit af te leiden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een aantal aanknopingspunten moet kunnen vinden. Of is een niet-letterlijk citaat niet afdoende?
Want voor 'over rechts' reageren heb je geen 'compromisgeneuzel' nodig en kan je lekker een 'keurig rechts programma draaien'. Heerlijk als het leven zo simplistisch voor je is. We zien hoe goed zo'n aanpak uitpakt in de beide huizen aan de overkant van de plas.quote:Op woensdag 12 juli 2017 02:15 schreef Mr.Major het volgende:
Het verschil:
In situatie 1 gaan CDA en VVD over tot "verbindings"coalities, oftewel compromisgeneuzel waarbij ze het beloofde programma niet kunnen uitvoeren, met GL en D66.
In situatie 2 hebben deze partijen deze optie niet; dan hebben ze dus geen andere keuze, dan wel over rechts te regeren. Geen kartelgeneuzel meer wat je EU baantjes oplevert, maar gewoon een keurig rechts programma draaien. Het FvD zal het vlaggenschip wel zijn.
Daarnaast zullen redelijk beschaafde partijen als VVD en CDA niet zomaar met Baudet of Wilders willen regeren. En als ze dat doen, dan zal het ongeveer even stabiel zijn als Balkenende of Rutte 1.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Want voor 'over rechts' reageren heb je geen 'compromisgeneuzel' nodig en kan je lekker een 'keurig rechts programma draaien'. Heerlijk als het leven zo simplistisch voor je is. We zien hoe goed zo'n aanpak uitpakt in de beide huizen aan de overkant van de plas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |