Ja, ik ook, alhoewel ik niet echt hoef te zoeken, ik weet waar die staat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk dat het tijd is om mijn bed op te zoeken
Joop is al aan het spinnen.twitter:Joop_nl twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:27:23@JoannaSusanna @annefleurdd Er zijn 100.000 demonstranten die normaal protesteren en een paar duizend relschoppers… https://t.co/ZIYk4xygVF reageer retweet
Ah, ja! Mijn denkfout was dat ik ervan uitging dat de meeste relschoppers het zelf ook prima hadden. Dat is niet zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat kan jou dat schelen als je zelf in een half kapot kraakpand woont.
Maar die 100.000 vinden het maar wat mooi als er 1 van die duizenden een politieagent met een steen raakt en ermee wegkomt door zich weer tussen de 100.000 te begeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:01 schreef bedachtzaam het volgende:
Joop is al aan het spinnen.twitter:Joop_nl twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:27:23@JoannaSusanna @annefleurdd Er zijn 100.000 demonstranten die normaal protesteren en een paar duizend relschoppers… https://t.co/ZIYk4xygVF reageer retweet
Morgen gaan de bewoners als resistance de straat op met de politie tegen het tuig te vechtenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze blijven al die bewoners lekker wakkerhouden met hun schijnwerpers.
Molotovcocktails vanuit hun raam naar beneden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Morgen gaan de bewoners als resistance de straat op met de politie tegen het tuig te vechten
Amerika ook vooralquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Onder de linkse activisten is dat kapsel anders ook best populair, bleek vandaag.
Ze vinden het gewoon oneerlijk dat andere mensen het beter hebben dan hun dus slopen ze de spullen van een ander maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, ja! Mijn denkfout was dat ik ervan uitging dat de meeste relschoppers het zelf ook prima hadden. Dat is niet zo.
Maar dan nog begrijp ik het niet helemaal..
Die staan daarquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Montagui het volgende:
Blijft apart dat de usual linkse suspects niet in dit topic reageren.
Is daar nog politie in de buurt? Of zijn die alleen nog bij de 'uitwegen' te vinden om te voorkomen dat de demonstranten zich gaan verplaatsen?quote:
Weet je ook meteen dat ze het extreem linkse gedachtegoed aanhangen. Niet mee te discussieren.quote:
Je hebt m door?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Montagui het volgende:
Blijft apart dat de usual linkse suspects niet in dit topic reageren.
Hypocriet gejank. Hoop dat dat langharig tuig rubberkogels mag koppen zeer binnenkort.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar die 100.000 vinden het maar wat mooi als er 1 van die duizenden een politieagent met een steen raakt en ermee wegkomt door zich weer tussen de 100.000 te begeven.
En als die dan gepakt wordt en klappen krijgt schreeuwen ze met 100.000 moord en brand.![]()
Dat is het sowieso niet met die extremisten, of ze nu rechts of links zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Weet je ook meteen dat ze het extreem linkse gedachtegoed aanhangen. Niet mee te discussieren.
Van onze belastingcentenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:01 schreef bedachtzaam het volgende:
Muerte a la policia - MALPquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Dood aan de politie, maar wat malp esko is ...
Dat heb je goed geradenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Polizei nrw zal nordrheinwestfalen zijn gok ik
Geld dit ook voor auto's?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
En volgens mij valt oproer niet onder de verzekering.
Die G20 zelf kost ons meer belastingcenten, dus in dat opzicht zou het niet erg zijn als die top gewoon niet meer gehouden wordt.quote:
Precies wat ik vanmiddag bedoelde ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar die 100.000 vinden het maar wat mooi als er 1 van die duizenden een politieagent met een steen raakt en ermee wegkomt door zich weer tussen de 100.000 te begeven.
En als die dan gepakt wordt en klappen krijgt schreeuwen ze met 100.000 moord en brand.![]()
Dat is dus gewoon de reuters stream.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Bild is ook live:
http://www.bild.de/region(...)g-52468244.bild.html
Aha, Reuters kan mijn computer niet aan. Deze stream wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon de reuters stream.
Staan daar verderop in de straat nu gebouwen in de fik of lijkt dat zo?quote:
Ik hoop dat het zo lijkt ik weet het ook niet zeker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Staan daar verderop in de straat nu gebouwen in de fik of lijkt dat zo?
Ze gingen even rennen. Ze zijn nu gewoon de laatste kluitjes mensen naar huis aan het sturen.quote:
Die arresteren ze toch wel...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Activist gooit vuurwerk in het gezicht van een agent. Blijft misschien blind. Progressieve tolerantie.
Ben daar nog niet zo zeker van. Het progressieve tuig bestaat uit zoontjes en dochters van de elite. Die hebben weinig te vrezen.quote:
Beter nemen ze hem even mee een steegje in.quote:
twitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 01:49:02BREAKING The army has been deployed in the streets of Hamburg amid G20 protest that has left the city like a warzone https://t.co/SjG5MyQOj0 reageer retweet
twitter:PolizeiHamburg twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 13:15:44Unsere Befürchtungen haben sich bestätigt. Mehrere Kollegen wurden bei den gestrigen Krawallen durch Zwillengeschos… https://t.co/pCCKnm9f5S reageer retweet
197quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is de laatste update van het aantal gewonde agenten? Ik voorspelde 800, ik overdreef een beetje, maar waarschijnlijk wordt dat nog gehaald ook.
Morgen is ook pas de echte officiele grote demonstratie he.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Morgen verdubbelt dat op zijn minst. Laatste kans, dan gaan ze er extra hard tegenaan.
De Koerden zouden toch ook protesteren? Hebben ze dat al gedaan? Gedragen die zich wel?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen is ook pas de echte officiele grote demonstratie he.
Niets van meegekregen dat koerden/turken zijn gaan rellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De Koerden zouden toch ook protesteren? Hebben ze dat al gedaan? Gedragen die zich wel?
Overdag heb ik het niet gevolgd. Morgen maar iets vroeger inschakelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Die is ondertussen al wel zeker 20 keer langs gekomen denk ik zo.
Hoeveel extra Co2 wordt er wel niet uitgestoten omdat die wagen vervangen moet worden, omdat er dus een extra wagen geproduceerd moet worden? Het zou me niet verbazen als een gezin daar jaren gas voor moet verstoken. En dat door klimaatactivisten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typische actie van auto-hatende GroenLinks gekkies.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze noemen zichzelf antifascisten terwijl ze met geweld hun zin door willen drijven. Ze noemen zichzelf klimaatactivisten terwijl ze met hun acties het klimaat en milieu schaden. Ze zijn dol op migranten terwijl ze (ook) auto's en winkel van migranten vernielen en hun banen op het spel zetten. Zo dom als stront zijn die gasten.
Dat is politiequote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:52 schreef Infection het volgende:
Leger ingeschakeldtwitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 01:49:02BREAKING The army has been deployed in the streets of Hamburg amid G20 protest that has left the city like a warzone https://t.co/SjG5MyQOj0 reageer retweet
In de loop van Zondagmorgen word het wel rustiger, morgen eerst nog even de grootste dag en dan druppelen de meesten weer naar huis en kunnen de terroristen zich niet meer verschuilen achter de grote meute.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 03:34 schreef skysherrif het volgende:
Rellen gaan trouwens snachts nog gewoon door
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883498067458224128
In Altona, St. Pauli and Altona, burning cars and barricades are reported. Forces to intervene.
#G20HAM17
En Maandag staan zij met een Volkskrant in de tas weer voor de klas in Almerequote:Op zaterdag 8 juli 2017 03:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
In de loop van Zondagmorgen word het wel rustiger, morgen eerst nog even de grootste dag en dan druppelen de meesten weer naar huis en kunnen de terroristen zich niet meer verschuilen achter de grote meute.
Volgens radio 1 (gisteren) vinden de bewoners van Hamburg en de winkeliers het helemaal niet erg want ze zijn daar allemaal erg solidair met de betogers.quote:
Niet zo verongelijkt he. Die "MSM" waar jij het over hebt berichten hier gewoon over.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:29 schreef skcollubs het volgende:
De MSM hanteert een dubbele standaard. Exemplarisch is de berichtgeving van de demonstratie tegen vluchtelingen in Berlijn, halverwege juni. Dan is ze wel heel snel om politiek-ideologische labeltjes te hanteren (zoals rechts-radicalen, nazi's 2.0 en nazi-hipsters).
Er werd verder gesteld dat de drijfveer voor de demonstratie 'levensgevaarlijk' is, omdat er onderscheid gemaakt wordt.
Dit is zeker het geval in Hamburg. Met meer dan 200 gewonde politieagenten zijn krachtige kwalificaties meer dan gerechtvaardigd.en ook typerend dat dit vervolgens niet gebeurt.
En we hoeven helemaal niet op de MSM hoeveel geweld Antifa gebruikt en bezittingen van gewone mensen vernietigd en plundert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat maak ik zelf uit. Dank u.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet zo verongelijkt he. Die "MSM" waar jij het over hebt berichten hier gewoon over.
Dit lijkt me feitelijk onjuist. Ik heb veel van zulke berichten gelezen de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:29 schreef skcollubs het volgende:
En we hoeven helemaal niet op de MSM te wachten hoeveel geweld Antifa gebruikt en bezittingen van gewone mensen vernietigd en plundert.
Nou wat jank je dan? Ik vind het wel okay als nieuwsmedia nieuws feitelijk brengen en het aan de lezer zelf overlaten om daar een mening over te vormen. Het is de taak van de nieuwsmedia om feitelijk nieuws te brengen en niet om lezers te vertellen wat hun mening erover moet zijn. Daar zijn opiniebladen/media als Elsevier en Joop beter in. Verwacht in de de MSM/nieuwsmedia vooral veel feiten en op de opiniepagina's wat meningen. Daar is niets mis mee. Een mening kan ik zelf wel vormen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:35 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf uit. Dank u.
En de strekking van mijn bericht gaat niet over of hierover wordt bericht door MSM.
Weerleg het dan met argumenten/voorbeelden/verifieerbare getuigenverklaringen in plaats van lui te doen met kretologie!quote:
Dat kun je gewoon lezen. We zijn al veel verder dan dit te kwalificeren als demonstraties en rellen. En ik mis de politiek-ideoligische labeltjes die de MSM in andere gevallen heel snel aanvoert.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou wat jank je dan? Ik vind het wel okay als nieuwsmedia nieuws feitelijk brengen en het aan de lezer zelf overlaten om daar een mening over te vormen. Het is de taak van de nieuwsmedia om feitelijk nieuws te brengen en niet om lezers te vertellen wat hun mening erover moet zijn. Daar zijn opiniebladen/media als Elsevier en Joop beter in. Verwacht in de de MSM/nieuwsmedia vooral veel feiten en op de opiniepagina's wat meningen. Daar is niets mis mee. Een mening kan ik zelf wel vormen.
Ik heb eerder in deze reeks al een hele rits aan zogenaamde MSM-artikelen gegeven over Hamburgse zaken waar de MSM naar verluidt niet over zouden berichten. Lees de reeks nog eens na zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:43 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Weerleg het dan met argumenten/voorbeelden/verifieerbare getuigenverklaringen in plaats van lui te doen met kretologie!
Dit is een discussieforum. Het is geen insta.
Lol
Nogmaals de strekking van mijn bericht gaat niet over het wel of niet berichten door MSM.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb eerder in deze reeks al een hele rits aan zogenaamde MSM-artikelen gegeven over Hamburgse zaken waar de MSM naar verluidt niet over zouden berichten. Lees de reeks nig eens na zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |