Staan daar verderop in de straat nu gebouwen in de fik of lijkt dat zo?quote:
Ik hoop dat het zo lijkt ik weet het ook niet zeker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Staan daar verderop in de straat nu gebouwen in de fik of lijkt dat zo?
Ze gingen even rennen. Ze zijn nu gewoon de laatste kluitjes mensen naar huis aan het sturen.quote:
Die arresteren ze toch wel...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Activist gooit vuurwerk in het gezicht van een agent. Blijft misschien blind. Progressieve tolerantie.
Ben daar nog niet zo zeker van. Het progressieve tuig bestaat uit zoontjes en dochters van de elite. Die hebben weinig te vrezen.quote:
Beter nemen ze hem even mee een steegje in.quote:
twitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 01:49:02BREAKING The army has been deployed in the streets of Hamburg amid G20 protest that has left the city like a warzone https://t.co/SjG5MyQOj0 reageer retweet
twitter:PolizeiHamburg twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 13:15:44Unsere Befürchtungen haben sich bestätigt. Mehrere Kollegen wurden bei den gestrigen Krawallen durch Zwillengeschos… https://t.co/pCCKnm9f5S reageer retweet
197quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is de laatste update van het aantal gewonde agenten? Ik voorspelde 800, ik overdreef een beetje, maar waarschijnlijk wordt dat nog gehaald ook.
Morgen is ook pas de echte officiele grote demonstratie he.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Morgen verdubbelt dat op zijn minst. Laatste kans, dan gaan ze er extra hard tegenaan.
De Koerden zouden toch ook protesteren? Hebben ze dat al gedaan? Gedragen die zich wel?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen is ook pas de echte officiele grote demonstratie he.
Niets van meegekregen dat koerden/turken zijn gaan rellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De Koerden zouden toch ook protesteren? Hebben ze dat al gedaan? Gedragen die zich wel?
Overdag heb ik het niet gevolgd. Morgen maar iets vroeger inschakelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Die is ondertussen al wel zeker 20 keer langs gekomen denk ik zo.
Hoeveel extra Co2 wordt er wel niet uitgestoten omdat die wagen vervangen moet worden, omdat er dus een extra wagen geproduceerd moet worden? Het zou me niet verbazen als een gezin daar jaren gas voor moet verstoken. En dat door klimaatactivisten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typische actie van auto-hatende GroenLinks gekkies.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze noemen zichzelf antifascisten terwijl ze met geweld hun zin door willen drijven. Ze noemen zichzelf klimaatactivisten terwijl ze met hun acties het klimaat en milieu schaden. Ze zijn dol op migranten terwijl ze (ook) auto's en winkel van migranten vernielen en hun banen op het spel zetten. Zo dom als stront zijn die gasten.
Dat is politiequote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:52 schreef Infection het volgende:
Leger ingeschakeldtwitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 01:49:02BREAKING The army has been deployed in the streets of Hamburg amid G20 protest that has left the city like a warzone https://t.co/SjG5MyQOj0 reageer retweet
In de loop van Zondagmorgen word het wel rustiger, morgen eerst nog even de grootste dag en dan druppelen de meesten weer naar huis en kunnen de terroristen zich niet meer verschuilen achter de grote meute.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 03:34 schreef skysherrif het volgende:
Rellen gaan trouwens snachts nog gewoon door
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883498067458224128
In Altona, St. Pauli and Altona, burning cars and barricades are reported. Forces to intervene.
#G20HAM17
En Maandag staan zij met een Volkskrant in de tas weer voor de klas in Almerequote:Op zaterdag 8 juli 2017 03:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
In de loop van Zondagmorgen word het wel rustiger, morgen eerst nog even de grootste dag en dan druppelen de meesten weer naar huis en kunnen de terroristen zich niet meer verschuilen achter de grote meute.
Volgens radio 1 (gisteren) vinden de bewoners van Hamburg en de winkeliers het helemaal niet erg want ze zijn daar allemaal erg solidair met de betogers.quote:
Niet zo verongelijkt he. Die "MSM" waar jij het over hebt berichten hier gewoon over.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:29 schreef skcollubs het volgende:
De MSM hanteert een dubbele standaard. Exemplarisch is de berichtgeving van de demonstratie tegen vluchtelingen in Berlijn, halverwege juni. Dan is ze wel heel snel om politiek-ideologische labeltjes te hanteren (zoals rechts-radicalen, nazi's 2.0 en nazi-hipsters).
Er werd verder gesteld dat de drijfveer voor de demonstratie 'levensgevaarlijk' is, omdat er onderscheid gemaakt wordt.
Dit is zeker het geval in Hamburg. Met meer dan 200 gewonde politieagenten zijn krachtige kwalificaties meer dan gerechtvaardigd.en ook typerend dat dit vervolgens niet gebeurt.
En we hoeven helemaal niet op de MSM hoeveel geweld Antifa gebruikt en bezittingen van gewone mensen vernietigd en plundert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat maak ik zelf uit. Dank u.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet zo verongelijkt he. Die "MSM" waar jij het over hebt berichten hier gewoon over.
Dit lijkt me feitelijk onjuist. Ik heb veel van zulke berichten gelezen de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:29 schreef skcollubs het volgende:
En we hoeven helemaal niet op de MSM te wachten hoeveel geweld Antifa gebruikt en bezittingen van gewone mensen vernietigd en plundert.
Nou wat jank je dan? Ik vind het wel okay als nieuwsmedia nieuws feitelijk brengen en het aan de lezer zelf overlaten om daar een mening over te vormen. Het is de taak van de nieuwsmedia om feitelijk nieuws te brengen en niet om lezers te vertellen wat hun mening erover moet zijn. Daar zijn opiniebladen/media als Elsevier en Joop beter in. Verwacht in de de MSM/nieuwsmedia vooral veel feiten en op de opiniepagina's wat meningen. Daar is niets mis mee. Een mening kan ik zelf wel vormen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:35 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf uit. Dank u.
En de strekking van mijn bericht gaat niet over of hierover wordt bericht door MSM.
Weerleg het dan met argumenten/voorbeelden/verifieerbare getuigenverklaringen in plaats van lui te doen met kretologie!quote:
Dat kun je gewoon lezen. We zijn al veel verder dan dit te kwalificeren als demonstraties en rellen. En ik mis de politiek-ideoligische labeltjes die de MSM in andere gevallen heel snel aanvoert.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou wat jank je dan? Ik vind het wel okay als nieuwsmedia nieuws feitelijk brengen en het aan de lezer zelf overlaten om daar een mening over te vormen. Het is de taak van de nieuwsmedia om feitelijk nieuws te brengen en niet om lezers te vertellen wat hun mening erover moet zijn. Daar zijn opiniebladen/media als Elsevier en Joop beter in. Verwacht in de de MSM/nieuwsmedia vooral veel feiten en op de opiniepagina's wat meningen. Daar is niets mis mee. Een mening kan ik zelf wel vormen.
Ik heb eerder in deze reeks al een hele rits aan zogenaamde MSM-artikelen gegeven over Hamburgse zaken waar de MSM naar verluidt niet over zouden berichten. Lees de reeks nog eens na zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:43 schreef skcollubs het volgende:
[..]
Weerleg het dan met argumenten/voorbeelden/verifieerbare getuigenverklaringen in plaats van lui te doen met kretologie!
Dit is een discussieforum. Het is geen insta.
Lol
Nogmaals de strekking van mijn bericht gaat niet over het wel of niet berichten door MSM.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 07:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb eerder in deze reeks al een hele rits aan zogenaamde MSM-artikelen gegeven over Hamburgse zaken waar de MSM naar verluidt niet over zouden berichten. Lees de reeks nig eens na zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |