Ja, ik ook, alhoewel ik niet echt hoef te zoeken, ik weet waar die staat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk dat het tijd is om mijn bed op te zoeken
Joop is al aan het spinnen.twitter:Joop_nl twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:27:23@JoannaSusanna @annefleurdd Er zijn 100.000 demonstranten die normaal protesteren en een paar duizend relschoppers… https://t.co/ZIYk4xygVF reageer retweet
Ah, ja! Mijn denkfout was dat ik ervan uitging dat de meeste relschoppers het zelf ook prima hadden. Dat is niet zo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat kan jou dat schelen als je zelf in een half kapot kraakpand woont.
Maar die 100.000 vinden het maar wat mooi als er 1 van die duizenden een politieagent met een steen raakt en ermee wegkomt door zich weer tussen de 100.000 te begeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:01 schreef bedachtzaam het volgende:
Joop is al aan het spinnen.twitter:Joop_nl twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:27:23@JoannaSusanna @annefleurdd Er zijn 100.000 demonstranten die normaal protesteren en een paar duizend relschoppers… https://t.co/ZIYk4xygVF reageer retweet
Morgen gaan de bewoners als resistance de straat op met de politie tegen het tuig te vechtenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze blijven al die bewoners lekker wakkerhouden met hun schijnwerpers.
Molotovcocktails vanuit hun raam naar beneden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Morgen gaan de bewoners als resistance de straat op met de politie tegen het tuig te vechten
Amerika ook vooralquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Onder de linkse activisten is dat kapsel anders ook best populair, bleek vandaag.
Ze vinden het gewoon oneerlijk dat andere mensen het beter hebben dan hun dus slopen ze de spullen van een ander maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, ja! Mijn denkfout was dat ik ervan uitging dat de meeste relschoppers het zelf ook prima hadden. Dat is niet zo.
Maar dan nog begrijp ik het niet helemaal..
Die staan daarquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Montagui het volgende:
Blijft apart dat de usual linkse suspects niet in dit topic reageren.
Is daar nog politie in de buurt? Of zijn die alleen nog bij de 'uitwegen' te vinden om te voorkomen dat de demonstranten zich gaan verplaatsen?quote:
Weet je ook meteen dat ze het extreem linkse gedachtegoed aanhangen. Niet mee te discussieren.quote:
Je hebt m door?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Montagui het volgende:
Blijft apart dat de usual linkse suspects niet in dit topic reageren.
Hypocriet gejank. Hoop dat dat langharig tuig rubberkogels mag koppen zeer binnenkort.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar die 100.000 vinden het maar wat mooi als er 1 van die duizenden een politieagent met een steen raakt en ermee wegkomt door zich weer tussen de 100.000 te begeven.
En als die dan gepakt wordt en klappen krijgt schreeuwen ze met 100.000 moord en brand.![]()
Dat is het sowieso niet met die extremisten, of ze nu rechts of links zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Weet je ook meteen dat ze het extreem linkse gedachtegoed aanhangen. Niet mee te discussieren.
Van onze belastingcentenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:01 schreef bedachtzaam het volgende:
Muerte a la policia - MALPquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Dood aan de politie, maar wat malp esko is ...
Dat heb je goed geradenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Polizei nrw zal nordrheinwestfalen zijn gok ik
Geld dit ook voor auto's?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
En volgens mij valt oproer niet onder de verzekering.
Die G20 zelf kost ons meer belastingcenten, dus in dat opzicht zou het niet erg zijn als die top gewoon niet meer gehouden wordt.quote:
Precies wat ik vanmiddag bedoelde ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar die 100.000 vinden het maar wat mooi als er 1 van die duizenden een politieagent met een steen raakt en ermee wegkomt door zich weer tussen de 100.000 te begeven.
En als die dan gepakt wordt en klappen krijgt schreeuwen ze met 100.000 moord en brand.![]()
Dat is dus gewoon de reuters stream.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Bild is ook live:
http://www.bild.de/region(...)g-52468244.bild.html
Aha, Reuters kan mijn computer niet aan. Deze stream wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon de reuters stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |