Staan daar verderop in de straat nu gebouwen in de fik of lijkt dat zo?quote:
Ik hoop dat het zo lijkt ik weet het ook niet zeker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Staan daar verderop in de straat nu gebouwen in de fik of lijkt dat zo?
Ze gingen even rennen. Ze zijn nu gewoon de laatste kluitjes mensen naar huis aan het sturen.quote:
Die arresteren ze toch wel...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Activist gooit vuurwerk in het gezicht van een agent. Blijft misschien blind. Progressieve tolerantie.
Ben daar nog niet zo zeker van. Het progressieve tuig bestaat uit zoontjes en dochters van de elite. Die hebben weinig te vrezen.quote:
Beter nemen ze hem even mee een steegje in.quote:
twitter:BreakingNLive twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 01:49:02BREAKING The army has been deployed in the streets of Hamburg amid G20 protest that has left the city like a warzone https://t.co/SjG5MyQOj0 reageer retweet
twitter:PolizeiHamburg twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 13:15:44Unsere Befürchtungen haben sich bestätigt. Mehrere Kollegen wurden bei den gestrigen Krawallen durch Zwillengeschos… https://t.co/pCCKnm9f5S reageer retweet
197quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is de laatste update van het aantal gewonde agenten? Ik voorspelde 800, ik overdreef een beetje, maar waarschijnlijk wordt dat nog gehaald ook.
Morgen is ook pas de echte officiele grote demonstratie he.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Morgen verdubbelt dat op zijn minst. Laatste kans, dan gaan ze er extra hard tegenaan.
De Koerden zouden toch ook protesteren? Hebben ze dat al gedaan? Gedragen die zich wel?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen is ook pas de echte officiele grote demonstratie he.
Niets van meegekregen dat koerden/turken zijn gaan rellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De Koerden zouden toch ook protesteren? Hebben ze dat al gedaan? Gedragen die zich wel?
Overdag heb ik het niet gevolgd. Morgen maar iets vroeger inschakelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Die is ondertussen al wel zeker 20 keer langs gekomen denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |