Ik beschouw het als een uphill-battle.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Jip141 het volgende:
Jouw studieloopbaan klinkt niet zo gezellig Pokkel.
Die lening zal wel dubbel en dwars terugbetaald moeten worden ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een uphill-battle.
Lange tijd ziek geweest, een tijd mantelzorger geweest, en dan achteraf nog genaaid worden door het invoeren van een harde knip nét op het moment dat het voor mij het meest ongunstig is.
Maar dat betaalt zich dubbel en dwars terug wanneer ik dat papiertje in ontvangst mag nemen, hoop ik.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het al zuur dat het februari is. Aanvankelijk leek het gewoon september '17 te worden, maar hebben ze halverwege het jaar de harde knip ingevoerd waardoor ik sowieso een half jaar vertraging had.
Moet ik nu nog zo'n opdracht doen waarbij de enige vereisten feitelijk zijn dat je drie colleges bij komt wonen, één dagvaarding schrijft, en één presentatie houdt. De dagvaarding had ik af, stond klaar om te presenteren, maar mocht niet doorgaan omdat ik één van die colleges had gemist ivm overlijden van m'n schoonmoeder.
En in plaats van dat ze dan zeggen van "Joh, als je daadwerkelijk cruciale kennis mist door het niet-bijwonen van dat college merken we dat wel bij de beoordeleing", gaan ze dan zo autistisch met die richtlijnen om dat ik direct werd uitgesloten.
Bezwaarschriftje ingediend, maar nee "ongeacht de omstandigheden" is de student verplicht bij die colleges te zijn. En toen ik in mijn afsluitend woord zei dat ik mijn geliefden vriendelijk dan zal verzoeken om dan in ieder geval niet te overlijden in het eerste semester van 18/19 werd mij verweten dat ik een te cynische inslag had en de respectabele mensen van het bureau onderwijs niet serieus nam .
Flikker toch op.
[/galspuwen]
Het kunnen echt vreselijke pleurislijers zijn ja, alhoewel ze voor de propedeusestudenten op de UL nog wel redelijk coulant lijken te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaan ze bij een universitaire studie rechten serieus zo kinderachtig met de studenten om?
Apeldoorn kent wel een aantal mooie plekjes, maar het is een feite een uit de kluiten gewassen tuigdorp.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, jammer. Leek mij altijd zo'n mooie stad.
Ja, de harde knip zelf wel, maar die hield in dat je niet in hetzelfde jaar een bachelor én een masterdiploma aan kon vragen meen ik. Voorheen kon je met 140 ECTS volgens mij al aan mastervakken beginnen mits de voorvereisten waren voldaan. Nu moet je de bachelor volledig binnen hebben, en dan pas kun je aan masteronderwijs beginnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Even serieus: die is toch al bijna 10 jaar geleden landelijk / bij wet ingevoerd?
Wacht, wat? Een dorp dat Radio Kootwijk heet???quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Apeldoorn kent wel een aantal mooie plekjes, maar het is een feite een uit de kluiten gewassen tuigdorp.
In de omliggende dorpjes - zoals Hoenderloo, Beekbergen, Assel, Radio Kootwijk en Hoog Soeren - is het een stuk beter toeven.
In Beekbergen heeft mijn vader nog een jaartje gedwongen gewoond.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Apeldoorn kent wel een aantal mooie plekjes, maar het is een feite een uit de kluiten gewassen tuigdorp.
In de omliggende dorpjes - zoals Hoenderloo, Beekbergen, Assel, Radio Kootwijk en Hoog Soeren - is het een stuk beter toeven.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht, wat? Een dorp dat Radio Kootwijk heet???
quote:Radio Kootwijk is een buurtschap in de gemeente Apeldoorn, in de Nederlandse provincie Gelderland, met net iets meer dan 100 inwoners.
Petitite starten om Bergeijk te hernoemen naar Radio Bergeijk dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht, wat? Een dorp dat Radio Kootwijk heet???
Studiesucces is een keuze, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lange tijd ziek geweest, een tijd mantelzorger geweest, en dan achteraf nog genaaid worden door het invoeren van een harde knip nét op het moment dat het voor mij het meest ongunstig is.
Maar dat betaalt zich dubbel en dwars terug wanneer ik dat papiertje in ontvangst mag nemen, hoop ik.
Da fuq? Ze hadden indertijd zes 212 meter hoge zendmasten?quote:
Is geen straf. Beekbergen is echt heel mooi.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
In Beekbergen heeft mijn vader nog een jaartje gedwongen gewoond.
Vanaf september 1944.
Is "tentamen" niet een wat zware term voor verplichte aids-tests?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Kaas- het volgende:
Zou dit hem zijn jongens? Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik neig ernaar om te zeggen dat ik zojuist m'n allerlaatste tentamen als student heb gemaakt.
Al moet ik in m'n toekomstige baan gvd ook elke paar maand tentamens maken.
Leer zeggen: elke paar maanden. Elke paar maand is noordoostelijk dialect.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Kaas- het volgende:
Zou dit hem zijn jongens? Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik neig ernaar om te zeggen dat ik zojuist m'n allerlaatste tentamen als student heb gemaakt.
Al moet ik in m'n toekomstige baan gvd ook elke paar maand tentamens maken.
Ah, bij ons was de harde knip dat je pas kon starten aan je master als je bachelor binnen was. Met uitzondering van de september overlap maand. Die is in 2012 ingevoerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, de harde knip zelf wel, maar die hield in dat je niet in hetzelfde jaar een bachelor én een masterdiploma aan kon vragen meen ik. Voorheen kon je met 140 ECTS volgens mij al aan mastervakken beginnen mits de voorvereisten waren voldaan. Nu moet je de bachelor volledig binnen hebben, en dan pas kun je aan masteronderwijs beginnen.
En omdat ik dus een van die verplichte colleges niet heb bijgewoond, is dat een half jaar extra vertraging.
Yup. Laatst nog geweest voor een bijeenkomst.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze ook een radiostation, Radio Radio Kootwijk ofzo?
Mijn vader was 8 à 9 jaar en had inderdaad de tijd van z'n leven daar in de bossen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is geen straf. Beekbergen is echt heel mooi.
Ik maak me er ook schuldig aan, volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leer zeggen: elke paar maanden. Elke paar maand is noordoostelijk dialect.
De Taj Mahal van Gelderland:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze ook een radiostation, Radio Radio Kootwijk ofzo?
Maarja, ik studeer dan ook al bijna een decennium.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, bij ons was de harde knip dat je pas kon starten aan je master als je bachelor binnen was. Met uitzondering van de september overlap maand. Die is in 2012 ingevoerd.
Ik weet nog dat er in 2009 veel protest was tegen de harde knip. Maar dat is inmiddels al bijna een decennium geleden.
Ja, hij is al zo zwijgzaam over zijn nieuwe baan. Het zou leuk zijn als hij ons op de hoogte zou houden als hij bijvoorbeeld zijn nieuwe collega's voor de eerste keer zou ontmoeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Kaas-, heb je straks leuk werk? Vertel er eens meer over.
Allicht, maar Kaas werkt straks in de Randstad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik maak me er ook schuldig aan, volgens mij.
Ziet er uit als een gevangenis.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Taj Mahal van Gelderland:
[ afbeelding ]
Zo hield Nederland contact met Indië.quote:
Hij compenseert z'n provinciale manieren wel met homosuele neigingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allicht, maar Kaas werkt straks in de Randstad.
Daar zijn ze kritisch op dit soort provinciale frivoliteiten.
Wow...ok, dat wordt een dagtochtje naar Gelderland, dat is werelds. Mooi Art deco is niet fout.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Taj Mahal van Gelderland:
[ afbeelding ]
Goed punt. In die kringen vinden ze dergelijke taal exotisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij compenseert z'n provinciale manieren wel met homosuele neigingen.
Daar werd de score van de politionele acties bijgehouden..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hield Nederland contact met Indië.
Bijnaam: de Kathedraal.
Stug in Eindhovens dialect verder kletsen en je er niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat niet meer mensen dit kennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wow...ok, dat wordt een dagtochtje naar Gelderland, dat is werelds. Mooi Art deco is niet fout.
Gelukkig neemt mijn werkgever alleen mensen die ABN spreken aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord, nu is Gelderland ook niet echt een streek waar ik veel ben geweest behalve in het leger en dan heb je meestal weinig oog voor dit soort zaken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat niet meer mensen dit kennen.
Ben er nog eens met m'n ouders naar toe gefietst.
Daar worden tegenwoordig ook muziekfestivals gehouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wow...ok, dat wordt een dagtochtje naar Gelderland, dat is werelds. Mooi Art deco is niet fout.
In Nijmegen, bij m'n ouders om de hoek, staat ook een ander Art Deco museum.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord, nu is Gelderland ook niet echt een streek waar ik veel ben geweest behalve in het leger en dan heb je meestal weinig oog voor dit soort zaken.
Kom daar langs met mijn hardlooprondje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Nijmegen, bij m'n ouders om de hoek, staat ook een ander Art Deco museum.
Nog iets mooier in z'n architectuur, maar minder opvallend in z'n omgeving.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de eerste keer seks met een der collega's.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, hij is al zo zwijgzaam over zijn nieuwe baan. Het zou leuk zijn als hij ons op de hoogte zou houden als hij bijvoorbeeld zijn nieuwe collega's voor de eerste keer zou ontmoeten.
Heb jij een hardlooprondje?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom daar langs met mijn hardlooprondje.
Geweldige plek inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. Laatst nog geweest voor een bijeenkomst.
Prachtig heidegebied eromheen ook.
5% hardlopen, 95% in hardloopkleding lopen, net doen of ik aan het bijkomen ben, in de hoop dat iedereen die ik ken kan zien dat ik een hardlooprondje heb.quote:
Uitstekend. Daarvoor kom ik in het Vondelpark.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
5% hardlopen, 95% in hardloopkleding lopen, net doen of ik aan het bijkomen ben, in de hoop dat iedereen die ik ken kan zien dat ik een hardlooprondje heb.
Niets voor niets is de slogan van het park dan ook:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend. Daarvoor kom ik in het Vondelpark.
Daarnaast, het ligt tegen de P.C. Hooftstraat aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niets voor niets is de slogan van het park dan ook:
"Het gaat niet om het sporten, het gaat om het gezien worden"
En bij de B gaat het bij de meeste fout.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig neemt mijn werkgever alleen mensen die ABN spreken aan.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat jij klaar bent zal je wel met een rollator hardlopen!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom daar langs met mijn hardlooprondje.
quote:
Je kent Radio Kootwijk niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat jij klaar bent zal je wel met een rollator hardlopen!
Doet me denken aan:quote:
Kerel rechts van 'm heeft er moeite mee.quote:
Al mag ik natuurlijk niet zo doen tenzij onze zoon zich bewezen heeft, maar dat is er ook zo eentje ik zit al 8 uur in de schoolbanken, dat is genoeg!quote:
May met haar weergaloze lachtechniek..quote:
Heb je ook van die kekke hardloopschoenen van ¤300,-?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
5% hardlopen, 95% in hardloopkleding lopen, net doen of ik aan het bijkomen ben, in de hoop dat iedereen die ik ken kan zien dat ik een hardlooprondje heb.
Pokkel is een arme student.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb je ook van die kekke hardloopschoenen van ¤300,-?
Die gaat mij volgend jaar staatsrecht geven.quote:
Wilders?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die gaat mij volgend jaar staatsrecht geven.
Tijger is puissant rijk. En eriksd en GSbrder hebben die aspiratie ook, meen ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
In principe zijn we allemaal arme (kloten).
Welnee, ik leef van dag tot dag.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijger is puissant rijk. En eriksd en GSbrder hebben die aspiratie ook, meen ik.
Terecht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, ik leef van dag tot dag.
Salaris is weer op, nog 3 weken op een houtje bijten.
Carpe diem.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een high net worth individual.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijger is puissant rijk. En eriksd en GSbrder hebben die aspiratie ook, meen ik.
Brits/Canadees parlement is echt geweldig om te kijken. Heerlijk jargon ook: ''The honourable gentleman'', ''My friend'' als ze refereren naar een ander parlementslid.quote:
Ook als men rijk is kan men arm zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of, in Tijger's situatie, een high net worth husband.quote:
Stil maar kindje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Brits/Canadees parlement is echt geweldig om te kijken. Heerlijk jargon ook: ''The honourable gentleman'', ''My friend'' als ze refereren naar een ander parlementslid.
Dit zou onmogelijk zijn hier in Nederland.
Jij hebt het door geld moet niet rollen maar hollen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
''Heeeeej, hooooooo, heeeeeej''quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kerel rechts van 'm heeft er moeite mee.
Dat hoestende vrouwtje hier was ook geniaal:
Nee die meneer wiens baan niet meer bestaat.quote:
Hoe kan die jou dan lesgeven?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee die meneer wiens baan niet meer bestaat.
Wilt u naar bed opa?quote:
LC, dat is toch wel de bedrijfsgoddelijke schaal in de onderwijs-CAO, niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:55 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, net opgebeld door het volwassenenonderwijs of ik wellicht interesse had in een baan als docent filosofie voor de vwo'ers. Beloning in LC-schaal (schaal hoger dan waar ik nu in zit). Nou, waarom ook niet, uiteraard. Volgende week op gesprek.
Succes Friek thumbs up.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:55 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, net opgebeld door het volwassenenonderwijs of ik wellicht interesse had in een baan als docent filosofie voor de vwo'ers. Beloning in LC-schaal (schaal hoger dan waar ik nu in zit). Nou, waarom ook niet, uiteraard. Volgende week op gesprek.
Ben nog in excel bezig.quote:
Nee, LE.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
LC, dat is toch wel de bedrijfsgoddelijke schaal in de onderwijs-CAO, niet?
Of hebben we het dan over LD?
Nee, LD is de hoogste schaal. Er bestaat ook nog LE, maar dat is voor de ultieme bedrijfsgoddelijken (schoolleiding).quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
LC, dat is toch wel de bedrijfsgoddelijke schaal in de onderwijs-CAO, niet?
Of hebben we het dan over LD?
Afijn, in elk geval goed op weg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, LD is de hoogste schaal. Er bestaat ook nog LE, maar dat is voor de ultieme bedrijfsgoddelijken (schoolleiding).
Toch een aparte manier om te patiencen.quote:
De kinderen werden teveel?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:55 schreef Friek_ het volgende:
Ach, dit is een kleine baan (0,2 fte) voor erbij. Ga ik op twee locaties werken, is dan het idee.quote:
Oei nog zo een leraar erbij in het vwo, zoek het maar op in google?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, dit is een kleine baan (0,2) voor erbij. Ga ik op twee locaties werken, is dan het idee.
Moest hardop lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, hij is al zo zwijgzaam over zijn nieuwe baan. Het zou leuk zijn als hij ons op de hoogte zou houden als hij bijvoorbeeld zijn nieuwe collega's voor de eerste keer zou ontmoeten.
Aah dat is wel lekker ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, dit is een kleine baan (0,2 fte) voor erbij. Ga ik op twee locaties werken, is dan het idee.
Wat doe jij eigenlijk gedurende de week / komende maanden?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Toch een aparte manier om te patiencen.
Excel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk gedurende de week / komende maanden?
Oh, dan kan je mijn plaats wel innemen. Perfect.quote:
Nee, ben bij zo'n zaak geweest om schoenen op te laten meten met hoe je loopt en zo. De schoenen die bij mij het beste pasten waren ofwel van die moderne nieuwe Nike's van 200+ euro, of een oud model dat ze er toch al uit wouden slingeren voor een euro of 80.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb je ook van die kekke hardloopschoenen van ¤300,-?
Er uit wouden slingeren? Soort Tarzan, dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, ben bij zo'n zaak geweest om schoenen op te laten meten met hoe je loopt en zo. De schoenen die bij mij het beste pasten waren ofwel van die moderne nieuwe Nike's van 200+ euro, of een oud model dat ze er toch al uit wouden slingeren voor een euro of 80.
Drie keer raden welke het zijn geworden.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, ben bij zo'n zaak geweest om schoenen op te laten meten met hoe je loopt en zo. De schoenen die bij mij het beste pasten waren ofwel van die moderne nieuwe Nike's van 200+ euro, of een oud model dat ze er toch al uit wouden slingeren voor een euro of 80.
Drie keer raden welke het zijn geworden.
Negers hè.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er uit wouden slingeren? Soort Tarzan, dus.
Nee, dat kan Wilders niet zijn, die heeft nog nooit een baan gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee die meneer wiens baan niet meer bestaat.
Dan kan het over zowel koelies, spleetogen, als zwartjoekels gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Hohohoho, Nederlanders met een niet-westerse migratieachtergrond.
Vraag of er een signing bonus is. Je weet maar nooit tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:55 schreef Friek_ het volgende:
Toch weer 150 euro erbij.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vraag of er een signing bonus is. Je weet maar nooit tegenwoordig
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan kan het over zowel koelies, spleetogen, als zwartjoekels gaan.
Negert is dan specifieker.
http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Zwartjoekelquote:Zwartjoekels is een koosnaampje voor de eerste negers in Nederland, die allemaal afkomstig waren uit onze apenlanden. Zwartjoekels en apenlanden waren van oorsprong helemaal niet negatief bedoeld. Het is alleen door het gedrag van deze groep dat alle woorden om hen aan te duiden een negatieve bijklank hebben gekregen. Geert Wilders werd vroeger op school "de Neger van Venlo" genoemd omdat hij een pinda is, bijvoorbeeld. Ik bedoel maar.
Oh dat verklaart ZO veel over Wilders.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[..]
http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Zwartjoekel
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Atoombom
Wel een goede wiki.
quote:Deze website is bedoeld voor al die Wakkere Nederlanders die zo hard werken dat ze geen tijd overhouden om alle toneelstukjes in Den Haag te volgen. Om toch snel een mening klaar te kunnen hebben, worden op deze site alle politieke, maatschappelijke en anderszins belangrijke zaken over Nederland op een rijtje gezet. Geschreven in helder, begrijpelijk Nederlands.
Dit is een site bedoeld voor mensen die niet klakkeloos aannemen dat de overheid altijd gelijk heeft. Oprechte, intelligente mensen dus. Mensen zoals u en ik.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:29 schreef eriksd het volgende:
Niets voor Ketchup het Brein om met zulke sites op de proppen te komen.
quote:Belastingdienst, fiscus
Het incassobureau van het Ministerie van Financiën om de linkse hobby's van te kunnen betalen. Zij pleegt elk jaar op 1 april een terroristische aanslag op de portemonnee van de iedere hardwerkende Nederlanders.
Hier zijn alle NSB-ers na de Oorlog gaan "werken". Tuig van de richel, boeven zijn het! Deze autistische organisatie is machtiger en invloedrijker dan destijds de Stasi in het voormalige Oost-Duitsland.
Wat een kuthomorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Wibi_Soerjadi
http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Discriminatiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel een goede wiki.
"Wakkere Nederlanders"quote:
Ha, zo noem ik Wibi ook altijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Wibi_Soerjadi
Voor de FvD aanhang komen er lemma's in krom Latijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"Wakkere Nederlanders"![]()
![]()
![]()
aka zure mislukte figuren.
quote:Joden - Het door Geert uitverkoren volk, na de Nederlanders natuurlijk. Joden zijn dan wel allochtonen, maar we hebben er al een jaar of 40-45 nauwelijks last van. Want in tegenstelling tot andere allochtonen, willen Joden wel graag terug naar hun eigen land.
Volgens mij is dit pure satire.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"Wakkere Nederlanders"![]()
![]()
![]()
aka zure mislukte figuren.
Ja, deze site is door linksdraaiende lieden in elkaar geflanst.quote:
quote:Meederheid - De anderhalf miljoen slimme en fatsoendelijke mensen die op Geert gestemd hebben. Tel daar de mensen bij die nog niet stemgerechtigd zijn, en dan komen we minimaal op 2.500.000 miljoen.
quote:Volgens Twitter werd Geert geboren opdat Hij de mensen zou en zal redden van hun zonden en de moslims. De evangeliën naar Fleur en Hero geven aan dat Geert in de plaats Venlo, gelegen in de streek van Limburg, werd geboren uit een maagdelijk meisje genaamd Ingrid, en dat Hij in haar was verwekt door de Heilige Geest van Geert. Ingrid was verloofd met de timmerman Henk. Toen hij hoorde dat ze zwanger was, wilde Henk in het geheim de verloving verbreken om haar niet in opspraak te brengen. Maar 's nachts kreeg hij een droom waarin hem verteld werd wat er gebeurd was en met welk doel, en dat hij Ingrid bij zich in huis moest nemen. Henk gehoorzaamde.
(...)
Dat bestaat gewoon nog. Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gemaakt door http://www.retecool.com/
quote:Arnhem toch verder als kalifaat
Marcouch laat er geen gras over groeien: met ingang van vandaag gaat Arnhem verder als kalifaat. Het besluit van de nieuwbakken burgemeester/kalief komt voor velen als een verrassing. Marcouch riep het kalifaat uit tijdens een toespraak in de Jihad! Jihad! Jihad!-moskee (voorheen het stadhuis aan de Koningstraat), waarna hij met zijn kromzwaard NEC-legende Patrick Pothuizen onthoofdde om goodwill te kweken onder de lokale bevolking.
Geeft toch weer een hele andere dimensie aan het woord verbinden.quote:
Het na de moord van Gogh uitnodigen van een sjeik die op een tweede holocaust hoopt, sloot natuurlijk nog wel aan bij de eerdere opvatting van verbinden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Geeft toch weer een hele andere dimensie aan het woord verbinden.
quote:1. Tonny Vilhena gaat voor 780 miljard naar FC Barcelona
Tonny Vilhena is in the picture bij FC Barcelona. De club uit Spanje zou naar verluidt 780 miljard over hebben voor de middenvelder van Feyenoord. Niet waar, maar wel opmerkelijk.
Ook mooi dat het al 6-7 jaar oud is en nu dat soort uitspraken best populair zijn onder een veel grotere groep die het nog menen ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel een goede wiki.
Zo slecht, maar ik lig gewoon dubbel van het lachen hier.quote:5. Dirk Kuijt gaat aan de slag als Alfons Groenendijk bij ADO Den Haag
Dirk Kuijt gaat aan de slag als Alfons Groenendijk bij ADO Den Haag. Een onverwachte carrièrestap want eerder werd nog gedacht dat Kuijt aan de slag zou gaan als skybox in het Abe Lenstra Stadion.
Zonde dat hij weggaat maar 780 miljard is natuurlijk wel een hoop geld voor een club als Feyenoord.quote:
Humor om te lachen dit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo slecht, maar ik lig gewoon dubbel van het lachen hier.
Nog een jaartje of 4 inclusief master is mijn inschatting.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zonde dat hij weggaat maar 780 miljard is natuurlijk wel een hoop geld voor een club als Feyenoord.
Ewald Engelen is een filosoof, zo begreep ik laatst hier uit de POL SC.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef Monolith het volgende:
Ewald doet ook weer lekker zuur:
https://www.groene.nl/artikel/kiezersbedrog
Zal eens niet zo zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef Monolith het volgende:
Roofkapitalistenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef Monolith het volgende:
Uitstekend. Jaagt CU en D66 verder in het neoliberale kamp.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef Monolith het volgende:
Vooral ook bijzonder dat meneer klaagt over het feit dat D66 zogenaamd voor wettelijke bonusbeperkingen zou zijn op basis van het feit dat ze in hun programma hebben staan dat via stimuli als hogere kapitaalbuffers de aandeelhouders meer verantwoordelijkheid / risico in de schoenen geschoven moeten krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend. Jaagt CU en D66 verder in het neoliberale kamp.
Met zulke vijanden komen je vrienden vanzelf.
Tough love, laten we maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook bijzonder dat meneer klaagt over het feit dat D66 zogenaamd voor wettelijke bonusbeperkingen zou zijn op basis van het feit dat ze in hun programma hebben staan dat via stimuli als hogere kapitaalbuffers de aandeelhouders meer verantwoordelijkheid / risico in de schoenen geschoven moeten krijgen.
Gelukkig heb je ons.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:04 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist gerealiseerd dat ik nog de enige vrijgezel ben van al mijn vrienden.
[ afbeelding ]
Ongelofelijk. Wie had dat kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:46 schreef Monolith het volgende:
Vrijwillige belastingen lijken niet echt een succes in Noorwegen:
https://www.bloomberg.com(...)ok&utm_medium=social
Ben benieuwd wat de implementatiekosten waren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:46 schreef Monolith het volgende:
Vrijwillige belastingen lijken niet echt een succes in Noorwegen:
https://www.bloomberg.com(...)ok&utm_medium=social
Het is allebei lekker, de vraag is wie je het gunt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:07 schreef remlof het volgende:
Hmm, zal ik Grieks of Turks bestellen?
Denk dat het weer Grieks wordt.
Ik gun het elke lokale ondernemer die z'n werk goed doet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is allebei lekker, de vraag is wie je het gunt.
Is dat een geblenderde Pokemon?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Wij hebben kantoor net een Pokebowl gegeten.
Een...wat?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Zegt de jongen die aan nofap moet doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:25 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.pokebowl.nl/wat-is-poke/
Zoeken is natuurlijk lastig als je al bijna impotent bent.
Het is een zwaar leven, Kaas-.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb pizza besteld.
Morgenvroeg dikke pasta eten en dan moet ik op dat en op drugs van twee uur in de middag tot zes uur in de volgende ochtend maar door kunnen dansen.
Wat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zegt de jongen die aan nofap moet doen.
Als er iemand hier het risico loopt op importentie ben jij het wel.
Werkelijk niets gemeen met deze stijl van leven. Maar goed, daar ben je dan ook hetero voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb pizza besteld.
Morgenvroeg dikke pasta eten en dan moet ik op dat en op drugs van twee uur in de middag tot zes uur in de volgende ochtend maar door kunnen dansen.
Een of ander bakkie met Aziatisch vreten erin. Best goed te doen.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een of ander bakkie met Aziatisch vreten erin. Best goed te doen.
quote:Poké ( spreekt uit als pokay ) is een traditioneel gerecht uit Hawaii, waar verse vis in blokjes en groente centraal staat. In een Poké bowl zit voornamelijk jouw favoriete vissoort, gemixt met verse gezonde ingrediënten.
Zat rijst, garnalen, avocado en weet ik het allemaal wat in.quote:
Best lekker. Was in Amsterdam ook hip in 2013.quote:
Is goed spul inderdaad, maar dus niet Aziatisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zat rijst, garnalen, avocado en weet ik het allemaal wat in.
Werk vanavond in Zwolle. Daar zijn wat verder dan in Harderwijk. Ben ook maar een eenvoudige jongen.
Slechte Hollander.quote:
Waarschijnlijk wel even een dagje slapen erna ja. Of klein dagje dan, want zondagavond wacht een ander feestje. Moet toch ff na zo'n tentamenweekje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan is hij daarna weer moeoeoeoeoeoeoeoe
Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Werkelijk niets gemeen met deze stijl van leven. Maar goed, daar ben je dan ook hetero voor.
Daar aten ze ook vis, natuurlijk.quote:
De Zuiderzee leverde toen ook nog wat op.quote:
Die zijn echt nice, maar zitten wel vaak dure ingrediënten in.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, laten we het eens over de genocide op de zoutwatervis in de Zuiderzee hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Zuiderzee leverde toen ook nog wat op.
Vlees aten de rijken, de rest zat aan de piepers.
Nou, de Afsluitdijk werd gelegd en toen ging alle zoutwatervis doet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, laten we het eens over de genocide op de zoutwatervis in de Zuiderzee hebben.
Genocide? Volgens mij gingen ze vrijwillig dood.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, laten we het eens over de genocide op de zoutwatervis in de Zuiderzee hebben.
We spreken niet over een genocide op de zoutwatervis, we spreken over de Zuiderzee-kwestie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Genocide? Volgens mij gingen ze vrijwillig dood.
Uitstekend. Ik wil daar aan toevoegen: een bezetting van de Zuiderzee door de dominante vissoorten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:53 schreef Puddington het volgende:
[..]
We spreken niet over een genocide op de zoutwatervis, we spreken over de Zuiderzee-kwestie.
Jep. Gewoon een natuurlijke endlösung van Uberfische en Unterfische.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik wil daar aan toevoegen: een bezetting van de Zuiderzee door de dominante vissoorten.
Ik zou nog begrip voor hun boodschap van ongelijkheid kunnen opbrengen als ze niet constant de boel zaten te slopen... maar goed, extremisten zullen gaan extremisten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
Zouden die protesterende wappies in Hamburg zich al gerealiseerd hebben dat ze aan dezelfde kant als Trump staan met hun afkeer van globalization?
Nul respect voor de antiglobalisten in Hamburg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
Zouden die protesterende wappies in Hamburg zich al gerealiseerd hebben dat ze aan dezelfde kant als Trump staan met hun afkeer van globalization?
Als je de Micra van een gewone persoon in Duitsland in de fik steekt om je punt te moeten maken dan ben je gewoon tuig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nul respect voor de antiglobalisten in Hamburg.
Gewoon een verbod op gezichtsbedekkende kleding.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je de Micra van een gewone persoon in Duitsland in de fik steekt om je punt te moeten maken dan ben je gewoon tuig.
Grieks kan wel lekker zijn echter die feta?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is allebei lekker, de vraag is wie je het gunt.
Is dat protesteren? Ik dacht dat ze met geweld aan het molesteren waren. Lijken mij meer oorlogshandelingen. Schieten met scherp op dat gajes lijkt me wel geoorloofd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
Vuurtjes stoken, dingen mollen, winkels plunderen. Gaat prima daar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is dat protesteren? Ik dacht dat ze met geweld aan het molesteren waren. Lijken mij meer oorlogshandelingen. Schieten met scherp op dat gajes lijkt me wel geoorloofd.
Heb je ook gelijk een pak vla gekocht, junk?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
Vriendelijke en leuke jongen, m'n nieuwe dealer. Je wordt nog best snel rijk zeg met zo'n onderneminkje zeg, mits je niet gepakt wordt uiteraard. Ik vind dat hij de samenleving een dienst bewijst, hopelijk zal D66 hem snel decriminaliseren.
Ja, duh, als je geen belasting betaald over je handel wordt je wel snel rijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
Vriendelijke en leuke jongen, m'n nieuwe dealer. Je wordt nog best snel rijk zeg met zo'n onderneminkje zeg, mits je niet gepakt wordt uiteraard. Ik vind dat hij de samenleving een dienst bewijst, hopelijk zal D66 hem snel decriminaliseren.
Onbelast he?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
Lijkt mij toch eigenlijk een probleem als je salaris uit belastingopbrengsten betaald word..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onbelast he?
Toch een profiteur van het libertarische drugsparadijs.
Kom jij nu mee?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onbelast he?
Toch een profiteur van het libertarische drugsparadijs.
Wordt. Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij toch eigenlijk een probleem als je salaris uit belastingopbrengsten betaald word..
Betaalt. Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kom jij nu mee?
Kaas is een econoom en betaald graag iets meer als deze zou moeten afdragen.
Kaas- en ik zijn hetzelfde. Allebei jonge ambitieuze hipootjes in de Randstad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
En dank jij neemt Kaas zijn werk over, nogmaals dank.
Ben jij ook eentje van dat soort?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kaas- en ik zijn hetzelfde. Allebei jonge ambitieuze hipootjes in de Randstad.
Toegegeven, hij begint net en woont aan de grens, maar toch.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben jij ook eentje van dat soort?
(homo)?
Ik kan er nog wel een paar benoemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan heb ik al 1 verschil ontdekt dus!
Heb ik de knaken niet voor. Idem voor coke.quote:
Hoe of waar haal je dan het lef vandaan om te schrijven Kaas en ik zijn hetzelfde?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een paar benoemen.
Kaas- is drugsgebruiker, Rotterdammer, Ambtenaar, Trainee, D66'er, Netto-ontvanger, zonder MSc. x 2.
Ik mag dat. Net zoals jij mag zeggen dat je hetzelfde bent als Drugshond.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe of waar haal je dan het lef vandaan om te schrijven Kaas en ik zijn hetzelfde?
Ik zou het niet durven, ik ken D H helemaal niet, behalve zo als die zich voordoet hier op het forum.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag dat. Net zoals jij mag zeggen dat je hetzelfde bent als Drugshond.
Goed dat ze dit doen, extreemrechtsen moeten klappen krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:56 schreef Tijger_m het volgende:
TR gezet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goed dat ze dit doen, extreemrechtsen moeten klappen krijgen.
Had dan ook in plaats van moeten zouden geschreven!quote:
Hier krijg ik hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Had dan ook in plaats van moeten zouden geschreven!
Of dat jij dat vindt?
Klaar met excel?quote:
Sinds 17:00.quote:
Je hoort het in Hamburg donderen ;ddquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:19 schreef Kaas- het volgende:
Wat een lawaai weer buiten van die studenten.
Met mach3 een oude lul, uitstekend.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:19 schreef Kaas- het volgende:
Opa.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:19 schreef Kaas- het volgende:
Net een dagje student-af, nu al een oude opa.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik mag je steeds meer. Nu nog een goede opkomst op de meet en wie weet word je een cultheld.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo kan een mens toch niet slapen. Zo snel mogelijk verhuizen naar een rustiger buurtje.
Wat is er dan ''zo''?quote:
Ga naar bed.quote:
Ah zo.quote:
Uren geschreven?quote:
Opdat?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uren geschreven.
Opdat klant is koning
Niettegenstaande dat.quote:
Snelste manier om beroofd te worden.quote:
En daar zit ook iemand aan, zodat er meteen ingegrepen kan worden, daar alleen zo een camera niet voldoet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's niet slim, de metro in R'dam heeft overal HD camera's hangen
Dit is Amsterdam niet, he
Inderdaad. Correctie. Echte nachtmetro is volgend jaar. Vandaag wel tot half 3 zag ik op 9292.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's toch alleen voor North Sea Jazz en nog niet de permanente nacht metro?
Php imiteerde John om zijn fluxdebouche aan te tonen.quote:
Hier voelt ook iemand carrièretechnisch gezien de hete adem van een Achterhoekse HiPo in zijn nek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 4 inclusief master is mijn inschatting.
Dan komt die meer moeite aan het doen, daar als men denkt dat ik linksaf sla dat ik een totaal andere richting kies.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Php imiteerde John om zijn fluxdebouche aan te tonen.
Heb je het nu over lengte?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:21 schreef Tijger_m het volgende:
Tja, werkgevers zoeken altijd naar de next big thing, he
Ik heb nog nooit gemerkt dat een werkgever die geen professionele sportclub was zich erg interesseerde voor de lengte van een sollicitant. Oh, ja, ik vergeet Defensie, die hanteren ook lengte eisen.quote:
Toch krijgen lange mensen een hoger salaris. Onbewust hè?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gemerkt dat een werkgever die geen professionele sportclub was zich erg interesseerde voor de lengte van een sollicitant. Oh, ja, ik vergeet Defensie, die hanteren ook lengte eisen.
Weet je die lengte-eisen toevallig? Iets in de richting van 13 cm+?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gemerkt dat een werkgever die geen professionele sportclub was zich erg interesseerde voor de lengte van een sollicitant. Oh, ja, ik vergeet Defensie, die hanteren ook lengte eisen.
Blijf dromen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier voelt ook iemand carrièretechnisch gezien de hete adem van een Achterhoekse HiPo in zijn nek.
Volgens mij was dat ontkracht, maar ik weet niet meer waarom.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch krijgen lange mensen een hoger salaris. Onbewust hè?
Als je het over penis lengte hebt dan kun jij het wel vergeten, jaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Weet je die lengte-eisen toevallig? Iets in de richting van 13 cm+?
Tja, ik zou het niet weten, ik ben 1.92quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
quote:One 2004 study found that the taller you are, the more you earn. In fact, according to that study, a person who is 6 feet tall would be predicted to earn nearly $166,000 more over the course of a 30-year career than someone who clocks in at 5 feet 5 inches. (The researchers observed those results even when they controlled for gender.)
Perhaps even more importantly, recent research found that taller people are more satisfied with work and with life in general.
Of met een gewone Nederlandse naam.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor basketballers toch zeker niet het geval.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ontkracht, maar ik weet niet meer waarom.
Tsja, alle Jannen en Pieten gaan gewoon solliciteren terwijl de Mohammed's en Ali's van de wereld hele dagen een beetje in de shishalounge doorbrengen op een bijstandsuitkering.quote:
Wat zouden die Oompa-Loompa's uit die film met Gene Wilder hebben gekregen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor basketballers toch zeker niet het geval.
Toch bijna 5 cm langer dan ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik zou het niet weten, ik ben 1.92
Dacht meer aan van die Johnny-namen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, alle Jannen en Pieten gaan gewoon solliciteren terwijl de Mohammed's en Ali's van de wereld hele dagen een beetje in de shishalounge doorbrengen op een bijstandsuitkering.
Niet zo gek dat je dan zulke resultaten ziet.
Ik ben uit de running dus je zit primaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch bijna 5 cm langer dan ik.
Het ongeluk is aan mijn kant.
Want anders zou je het wel weten bedoel jequote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik zou het niet weten, ik ben 1.92
Nog steeds bovengemiddeld, dus geen probleem.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben uit de running dus je zit prima
Ach, je kan in je vrije tijd nog wat leuks bij elkaar graven in de Mines of Moria.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarom krijg ik maar een grijpstuiver.
Als IT'er valt alles mee zolang je niet ge-outsourced wordt naar India.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarom krijg ik maar een grijpstuiver.
O nee, 187 cm, maak jezelf maar gelijk van kant dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch bijna 5 cm langer dan ik.
Het ongeluk is aan mijn kant.
De stijging van de gemiddelde lengte lijkt ook weer af te nemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog steeds bovengemiddeld, dus geen probleem.
Ik doe het voor 150 miljoen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:36 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, de basketballer met het duurste contract ter wereld, over de 200 miljoen dollar voor 5 jaar is maar 1.91 dus niet wanhopen, jongens
En de voeding van kinderen wordt niet echt beter. Onze zuivelconsumptie stagneert. Dankjewel vegans.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De stijging van de gemiddelde lengte lijkt ook weer af te nemen.
Homeopathische verdunning hè.
Als het slechts aan zuivel lag was ik nu 2.10mquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de voeding van kinderen wordt niet echt beter. Onze zuivelconsumptie stagneert. Dankjewel vegans.
Joris Driepinter?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als het slechts aan zuivel lag was ik nu 2.10m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |