Ik beschouw het als een uphill-battle.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Jip141 het volgende:
Jouw studieloopbaan klinkt niet zo gezellig Pokkel.
Die lening zal wel dubbel en dwars terugbetaald moeten worden ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een uphill-battle.
Lange tijd ziek geweest, een tijd mantelzorger geweest, en dan achteraf nog genaaid worden door het invoeren van een harde knip nét op het moment dat het voor mij het meest ongunstig is.
Maar dat betaalt zich dubbel en dwars terug wanneer ik dat papiertje in ontvangst mag nemen, hoop ik.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het al zuur dat het februari is. Aanvankelijk leek het gewoon september '17 te worden, maar hebben ze halverwege het jaar de harde knip ingevoerd waardoor ik sowieso een half jaar vertraging had.
Moet ik nu nog zo'n opdracht doen waarbij de enige vereisten feitelijk zijn dat je drie colleges bij komt wonen, één dagvaarding schrijft, en één presentatie houdt. De dagvaarding had ik af, stond klaar om te presenteren, maar mocht niet doorgaan omdat ik één van die colleges had gemist ivm overlijden van m'n schoonmoeder.
En in plaats van dat ze dan zeggen van "Joh, als je daadwerkelijk cruciale kennis mist door het niet-bijwonen van dat college merken we dat wel bij de beoordeleing", gaan ze dan zo autistisch met die richtlijnen om dat ik direct werd uitgesloten.
Bezwaarschriftje ingediend, maar nee "ongeacht de omstandigheden" is de student verplicht bij die colleges te zijn. En toen ik in mijn afsluitend woord zei dat ik mijn geliefden vriendelijk dan zal verzoeken om dan in ieder geval niet te overlijden in het eerste semester van 18/19 werd mij verweten dat ik een te cynische inslag had en de respectabele mensen van het bureau onderwijs niet serieus nam .
Flikker toch op.
[/galspuwen]
Het kunnen echt vreselijke pleurislijers zijn ja, alhoewel ze voor de propedeusestudenten op de UL nog wel redelijk coulant lijken te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaan ze bij een universitaire studie rechten serieus zo kinderachtig met de studenten om?
Apeldoorn kent wel een aantal mooie plekjes, maar het is een feite een uit de kluiten gewassen tuigdorp.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, jammer. Leek mij altijd zo'n mooie stad.
Ja, de harde knip zelf wel, maar die hield in dat je niet in hetzelfde jaar een bachelor én een masterdiploma aan kon vragen meen ik. Voorheen kon je met 140 ECTS volgens mij al aan mastervakken beginnen mits de voorvereisten waren voldaan. Nu moet je de bachelor volledig binnen hebben, en dan pas kun je aan masteronderwijs beginnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Even serieus: die is toch al bijna 10 jaar geleden landelijk / bij wet ingevoerd?
Wacht, wat? Een dorp dat Radio Kootwijk heet???quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Apeldoorn kent wel een aantal mooie plekjes, maar het is een feite een uit de kluiten gewassen tuigdorp.
In de omliggende dorpjes - zoals Hoenderloo, Beekbergen, Assel, Radio Kootwijk en Hoog Soeren - is het een stuk beter toeven.
In Beekbergen heeft mijn vader nog een jaartje gedwongen gewoond.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Apeldoorn kent wel een aantal mooie plekjes, maar het is een feite een uit de kluiten gewassen tuigdorp.
In de omliggende dorpjes - zoals Hoenderloo, Beekbergen, Assel, Radio Kootwijk en Hoog Soeren - is het een stuk beter toeven.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht, wat? Een dorp dat Radio Kootwijk heet???
quote:Radio Kootwijk is een buurtschap in de gemeente Apeldoorn, in de Nederlandse provincie Gelderland, met net iets meer dan 100 inwoners.
Petitite starten om Bergeijk te hernoemen naar Radio Bergeijk dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht, wat? Een dorp dat Radio Kootwijk heet???
Studiesucces is een keuze, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lange tijd ziek geweest, een tijd mantelzorger geweest, en dan achteraf nog genaaid worden door het invoeren van een harde knip nét op het moment dat het voor mij het meest ongunstig is.
Maar dat betaalt zich dubbel en dwars terug wanneer ik dat papiertje in ontvangst mag nemen, hoop ik.
Da fuq? Ze hadden indertijd zes 212 meter hoge zendmasten?quote:
Is geen straf. Beekbergen is echt heel mooi.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
In Beekbergen heeft mijn vader nog een jaartje gedwongen gewoond.
Vanaf september 1944.
Is "tentamen" niet een wat zware term voor verplichte aids-tests?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Kaas- het volgende:
Zou dit hem zijn jongens? Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik neig ernaar om te zeggen dat ik zojuist m'n allerlaatste tentamen als student heb gemaakt.
Al moet ik in m'n toekomstige baan gvd ook elke paar maand tentamens maken.
Leer zeggen: elke paar maanden. Elke paar maand is noordoostelijk dialect.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Kaas- het volgende:
Zou dit hem zijn jongens? Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik neig ernaar om te zeggen dat ik zojuist m'n allerlaatste tentamen als student heb gemaakt.
Al moet ik in m'n toekomstige baan gvd ook elke paar maand tentamens maken.
Ah, bij ons was de harde knip dat je pas kon starten aan je master als je bachelor binnen was. Met uitzondering van de september overlap maand. Die is in 2012 ingevoerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, de harde knip zelf wel, maar die hield in dat je niet in hetzelfde jaar een bachelor én een masterdiploma aan kon vragen meen ik. Voorheen kon je met 140 ECTS volgens mij al aan mastervakken beginnen mits de voorvereisten waren voldaan. Nu moet je de bachelor volledig binnen hebben, en dan pas kun je aan masteronderwijs beginnen.
En omdat ik dus een van die verplichte colleges niet heb bijgewoond, is dat een half jaar extra vertraging.
Yup. Laatst nog geweest voor een bijeenkomst.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze ook een radiostation, Radio Radio Kootwijk ofzo?
Mijn vader was 8 à 9 jaar en had inderdaad de tijd van z'n leven daar in de bossen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is geen straf. Beekbergen is echt heel mooi.
Ik maak me er ook schuldig aan, volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leer zeggen: elke paar maanden. Elke paar maand is noordoostelijk dialect.
De Taj Mahal van Gelderland:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze ook een radiostation, Radio Radio Kootwijk ofzo?
Maarja, ik studeer dan ook al bijna een decennium.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, bij ons was de harde knip dat je pas kon starten aan je master als je bachelor binnen was. Met uitzondering van de september overlap maand. Die is in 2012 ingevoerd.
Ik weet nog dat er in 2009 veel protest was tegen de harde knip. Maar dat is inmiddels al bijna een decennium geleden.
Ja, hij is al zo zwijgzaam over zijn nieuwe baan. Het zou leuk zijn als hij ons op de hoogte zou houden als hij bijvoorbeeld zijn nieuwe collega's voor de eerste keer zou ontmoeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Kaas-, heb je straks leuk werk? Vertel er eens meer over.
Allicht, maar Kaas werkt straks in de Randstad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik maak me er ook schuldig aan, volgens mij.
Ziet er uit als een gevangenis.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Taj Mahal van Gelderland:
[ afbeelding ]
Zo hield Nederland contact met Indië.quote:
Hij compenseert z'n provinciale manieren wel met homosuele neigingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allicht, maar Kaas werkt straks in de Randstad.
Daar zijn ze kritisch op dit soort provinciale frivoliteiten.
Wow...ok, dat wordt een dagtochtje naar Gelderland, dat is werelds. Mooi Art deco is niet fout.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Taj Mahal van Gelderland:
[ afbeelding ]
Goed punt. In die kringen vinden ze dergelijke taal exotisch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij compenseert z'n provinciale manieren wel met homosuele neigingen.
Daar werd de score van de politionele acties bijgehouden..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo hield Nederland contact met Indië.
Bijnaam: de Kathedraal.
Stug in Eindhovens dialect verder kletsen en je er niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat niet meer mensen dit kennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wow...ok, dat wordt een dagtochtje naar Gelderland, dat is werelds. Mooi Art deco is niet fout.
Gelukkig neemt mijn werkgever alleen mensen die ABN spreken aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord, nu is Gelderland ook niet echt een streek waar ik veel ben geweest behalve in het leger en dan heb je meestal weinig oog voor dit soort zaken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat niet meer mensen dit kennen.
Ben er nog eens met m'n ouders naar toe gefietst.
Daar worden tegenwoordig ook muziekfestivals gehouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wow...ok, dat wordt een dagtochtje naar Gelderland, dat is werelds. Mooi Art deco is niet fout.
In Nijmegen, bij m'n ouders om de hoek, staat ook een ander Art Deco museum.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had er zelfs nog nooit van gehoord, nu is Gelderland ook niet echt een streek waar ik veel ben geweest behalve in het leger en dan heb je meestal weinig oog voor dit soort zaken.
Kom daar langs met mijn hardlooprondje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Nijmegen, bij m'n ouders om de hoek, staat ook een ander Art Deco museum.
Nog iets mooier in z'n architectuur, maar minder opvallend in z'n omgeving.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de eerste keer seks met een der collega's.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, hij is al zo zwijgzaam over zijn nieuwe baan. Het zou leuk zijn als hij ons op de hoogte zou houden als hij bijvoorbeeld zijn nieuwe collega's voor de eerste keer zou ontmoeten.
Heb jij een hardlooprondje?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom daar langs met mijn hardlooprondje.
Geweldige plek inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. Laatst nog geweest voor een bijeenkomst.
Prachtig heidegebied eromheen ook.
5% hardlopen, 95% in hardloopkleding lopen, net doen of ik aan het bijkomen ben, in de hoop dat iedereen die ik ken kan zien dat ik een hardlooprondje heb.quote:
Uitstekend. Daarvoor kom ik in het Vondelpark.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
5% hardlopen, 95% in hardloopkleding lopen, net doen of ik aan het bijkomen ben, in de hoop dat iedereen die ik ken kan zien dat ik een hardlooprondje heb.
Niets voor niets is de slogan van het park dan ook:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend. Daarvoor kom ik in het Vondelpark.
Daarnaast, het ligt tegen de P.C. Hooftstraat aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niets voor niets is de slogan van het park dan ook:
"Het gaat niet om het sporten, het gaat om het gezien worden"
En bij de B gaat het bij de meeste fout.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig neemt mijn werkgever alleen mensen die ABN spreken aan.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat jij klaar bent zal je wel met een rollator hardlopen!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom daar langs met mijn hardlooprondje.
quote:
Je kent Radio Kootwijk niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat jij klaar bent zal je wel met een rollator hardlopen!
Doet me denken aan:quote:
Kerel rechts van 'm heeft er moeite mee.quote:
Al mag ik natuurlijk niet zo doen tenzij onze zoon zich bewezen heeft, maar dat is er ook zo eentje ik zit al 8 uur in de schoolbanken, dat is genoeg!quote:
May met haar weergaloze lachtechniek..quote:
Heb je ook van die kekke hardloopschoenen van ¤300,-?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
5% hardlopen, 95% in hardloopkleding lopen, net doen of ik aan het bijkomen ben, in de hoop dat iedereen die ik ken kan zien dat ik een hardlooprondje heb.
Pokkel is een arme student.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb je ook van die kekke hardloopschoenen van ¤300,-?
Die gaat mij volgend jaar staatsrecht geven.quote:
Wilders?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die gaat mij volgend jaar staatsrecht geven.
Tijger is puissant rijk. En eriksd en GSbrder hebben die aspiratie ook, meen ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
In principe zijn we allemaal arme (kloten).
Welnee, ik leef van dag tot dag.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijger is puissant rijk. En eriksd en GSbrder hebben die aspiratie ook, meen ik.
Terecht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, ik leef van dag tot dag.
Salaris is weer op, nog 3 weken op een houtje bijten.
Carpe diem.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, ik leef van dag tot dag.
Salaris is weer op, nog 3 weken op een houtje bijten.
Een high net worth individual.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijger is puissant rijk. En eriksd en GSbrder hebben die aspiratie ook, meen ik.
Brits/Canadees parlement is echt geweldig om te kijken. Heerlijk jargon ook: ''The honourable gentleman'', ''My friend'' als ze refereren naar een ander parlementslid.quote:
Ook als men rijk is kan men arm zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |