Hier "profiteer" ik weer een beetje van de veluwe die buien laat ontstaan. Gok wel weer een millimeter of 20/25 vanmiddag en avondquote:Op maandag 10 juli 2017 19:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Wauw, maar liefst drie druppeltjes gehad hier!
Ik ook.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Wauw, maar liefst drie druppeltjes gehad hier!
eind augustus.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:53 schreef mijntjexx het volgende:
Wanneer komt verdomme die hittegolf weer
Verkeerde kant van de Hondsrugquote:Op dinsdag 11 juli 2017 07:44 schreef Djeez het volgende:
Nou, Assen heeft gisteren het landelijke nieuws gehaald wegens de extreme regenval. Bijna 40mm gevallen in een korte tijd
Volgend jaar.. Dit jaar is het doorkabbelen tot de herfst.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:53 schreef mijntjexx het volgende:
Wanneer komt verdomme die hittegolf weer
Flinke CAPE danquote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:43 schreef Dven het volgende:
Flink wolkbreukje in Rotterdam zojuist.
[ afbeelding ]
Precies, ik zit er zelf niet echt op te wachten, maar voor de boeren en natuur mag er best een flinke bui vallen hier. Vooralsnog zie ik nog niks komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 12:23 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd naar die enorme bak regen vanavond en morgen waar ze het over hebben
Zou leuk zijn voor de tuin en de boeren enzo.
Nu hoor je opeens die weermensen niet meer 'record droogte in aantocht!!'. Zoals vorige maand.quote:
Hier nog wel hoor...quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu hoor je opeens die weermensen niet meer 'record droogte in aantocht!!'. Zoals vorige maand.
Zo'n vaart zal het niet gaan lopen, met name omdat 1976 extreem droog was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |