Geen druppel gevallen en de zon schijnt weer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:45 schreef Greys het volgende:
Over drie kwartier zou het hier hard moeten gaan regenen, vijftig minuten lang. Ben benieuwd..
quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:59 schreef Fred0w het volgende:
Het is nog niet gedaan, er ontstaat weer onweer.
Die hangt stilquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op de radar zit er op het moment een hele dikke paarse pit in.
Zal ik thuis ff doenquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP trouwens, het is zomer.
de rest van zuid holland krijgt niks wij gaan kapot van de benauwdheid.quote:
Volgens mij komt er nog genoeg aan vanavond + vannacht.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de rest van zuid holland krijgt niks wij gaan kapot van de benauwdheid.
zuid limburg is goed nat geworden begreep ik van collega's. Noord limburg heeft een effectief onweerschild vanavondquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in Limburg heeft het drie druppels geregend en nu is het weer bijna onbewolkt.
zou t?quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog genoeg aan vanavond + vannacht.
Ik reed net bij de Appie weg. Mensen vielen serieus bijna van hun fiets, zo hard was die klapquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:31 schreef Rabieluh het volgende:
Okay vanmiddag was hard, wat we nu hebben is bizar. Ik stond net in de jumbo, heel de winkel stil en naar de bulderende ramen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |