Hier van ongeveer 2.00 tot 3.00 uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 06:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Ja, bij ons was het ook heftig. Tot circa 01.30
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 06:20 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dat was een kort, heavy nachtje...![]()
Goedemorgen!
Mogguh DDMquote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Die flitsen vond ik heel naar, ik had al genoeg flitsen van de migraine
Ik stond op een gegeven moment voor het raam en werd compleet verblind door een lichtflits.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Die flitsen vond ik heel naar, ik had al genoeg flitsen van de migraine
ja, vorige week een dag of 5 en gister eind van de ochtend weer. Benauwd rotweer en ik weet niet hoe het te verklaren is, maar ik krijg de laatste tijd steeds migraine op donderdagquote:
donderdag migrainedagquote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, vorige week een dag of 5 en gister eind van de ochtend weer. Benauwd rotweer en ik weet niet hoe het te verklaren is, maar ik krijg de laatste tijd steeds migraine op donderdag
Mogguhquote:
quote:
onze R49 Hansje Brinker!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:06 schreef Melting het volgende:
Nu alleen het lek nog even zoeken en proberen te dichten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
onze R49 Hansje Brinker!
Ik hoop dat je het lek snel boven water krijgt
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Als er bij ons onweer is geweest, dan heb ik er niets van gemerkt.Ik zag wel dat het geregend heeft.
Ik las het net ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren:
LAK DOOR TIJN: HET STREEFBEDRAG VAN 1 MILJOEN IS GEHAALD!
Vandaag:
TIJN OVERLEDEN OP 6-JARIGE LEEFTIJD
Ik las het ook. Erg verdrietig....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren:
Vandaag:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren:
Vandaag:
ik hoop een stukje mee te kunnen pakkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:22 schreef Paul het volgende:
Maar ik ben er wel met een show!
Van 21-22.30 uur!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:22 schreef Paul het volgende:
Maar ik ben er wel met een show!
Van 21-22.30 uur!!!!!!!!
Bier ligt nog koud te worden in de koelkastquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd zat om je vast in te drinken voor Paul z'n show!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bier ligt nog koud te worden in de koelkast
Is Paul al klaar voor z'n show?
Gecensureerde versies zijn kut!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:18 schreef Paul het volgende:
`Lol worden de scheldwoorden nou weggebliept ofzo
Alsof het een soort van weggedraaid werd in de plaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Het nummer klonk in ieder geval soms heel raar
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof het een soort van weggedraaid werd in de plaat.
Je klinkt vrij jong iig, maar als wij met dezelfde muziek zijn begonnen...quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:33 schreef sacha het volgende:
oh ja, ik open niet, ever, ooit een nieuw topic
Mailtje sturen naar Robdriessen of Melting en een account aanvragen, vervolgens DJ-software als Mixxx installeren, je laten inroosteren op een moment om te draaien, inloggen en draaien maar!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb heul geen idee hoe dat moet en zulks
Ik heb helemaal geen muziek, ik stream alles vanaf Spotify. Of kan dat ook? En microfoon alleen van m'n koptelefoonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar Robdriessen of Melting en een account aanvragen, vervolgens DJ-software als Mixxx installeren, je laten inroosteren op een moment om te draaien, inloggen en draaien maar!
(Klik en sleep, play, klik en sleep, play, repeat until ready.)
En uiteraard kun je tussendoor ook met de microfoon lullen als je wil!
Dat is idd kort samengevat wat ik nu doequote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar Robdriessen of Melting en een account aanvragen, vervolgens DJ-software als Mixxx installeren, je laten inroosteren op een moment om te draaien, inloggen en draaien maar!
(Klik en sleep, play, klik en sleep, play, repeat until ready.)
En uiteraard kun je tussendoor ook met de microfoon lullen als je wil!
Ah dan wordt het wat lastiger!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen muziek, ik stream alles vanaf Spotify. Of kan dat ook? En microfoon alleen van m'n koptelefoon
`Neequote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:48 schreef ToT het volgende:
Een gezellig zomerplaatje....je weet dat dit nummer over verkrachting gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |