Mailtje sturen naar Robdriessen of Melting en een account aanvragen, vervolgens DJ-software als Mixxx installeren, je laten inroosteren op een moment om te draaien, inloggen en draaien maar!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb heul geen idee hoe dat moet en zulks
Ik heb helemaal geen muziek, ik stream alles vanaf Spotify. Of kan dat ook? En microfoon alleen van m'n koptelefoonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar Robdriessen of Melting en een account aanvragen, vervolgens DJ-software als Mixxx installeren, je laten inroosteren op een moment om te draaien, inloggen en draaien maar!
(Klik en sleep, play, klik en sleep, play, repeat until ready.)
En uiteraard kun je tussendoor ook met de microfoon lullen als je wil!
Dat is idd kort samengevat wat ik nu doequote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar Robdriessen of Melting en een account aanvragen, vervolgens DJ-software als Mixxx installeren, je laten inroosteren op een moment om te draaien, inloggen en draaien maar!
(Klik en sleep, play, klik en sleep, play, repeat until ready.)
En uiteraard kun je tussendoor ook met de microfoon lullen als je wil!
Ah dan wordt het wat lastiger!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen muziek, ik stream alles vanaf Spotify. Of kan dat ook? En microfoon alleen van m'n koptelefoon
`Neequote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:48 schreef ToT het volgende:
Een gezellig zomerplaatje....je weet dat dit nummer over verkrachting gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |