Waarom zou ik een Koran in mijn reet douwenquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Waarom zou ik fatsoenlijk antwoorden? Alsof ik die behandeling krijg ? Als ik jou was zou ik een koran in mn reet douwenen 5 jaar zelfreflecteren, want dat zal zeker nodig zijn. We kunnen lekker flauw doen, net doen alsof het niet echt is. Wat is dat dan?
Ik denk niet dat jij het uberhaupt kan, had jij het woordje rukkers weg gelaten dacht ik misschien anders.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Waarom zou ik fatsoenlijk antwoorden? Alsof ik die behandeling krijg ? Als ik jou was zou ik een koran in mn reet douwenen 5 jaar zelfreflecteren, want dat zal zeker nodig zijn. We kunnen lekker flauw doen, net doen alsof het niet echt is. Wat is dat dan?
Nouja je bent naïef genoeg zo te lezen, zolang het grappig is is het oke...quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Koran in mijn reet douwen
Ik dacht dat dat de nieuwe kink was in homoland.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Koran in mijn reet douwen
Ik zie ook geen fatsoenlijke vraag gesteld worden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:38 schreef DoubleUU het volgende:
Echt fatsoenlijk antwoorden kan je wederom niet.
Naïef ten opzichte van wat? Word eens concreet man, dit is allemaal niets natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:37 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nouja je bent naïef genoeg zo te lezen, zolang het grappig is is het oke...
Zou je liever Pechtold, Baudet of Lutz Jakobi doen en waarom?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:38 schreef DoubleUU het volgende:
Zegt de flapdrol die hier ongevraagd binnenkomt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:38 schreef DoubleUU het volgende:
Concreet zoals jij ? Het is continu vragen naar mij, wat natuurlijk geen evenwichtig beeld is. Als jij zelf niets vrijgeeft dan is het makkelijk om met zn allen op diegene te gaan die dat wel doet. Maar daarin kan je je onderscheiden, door te laten zien dat je een iq hebt hoger die van een walnoot.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Naïef ten opzichte van wat? Word eens concreet man, dit is allemaal niets natuurlijk.
Ongevraagd? Wie denk jij dat je bent ? Nepjezus. ga snel terug naar je kruis idioot.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de flapdrol die hier ongevraagd binnenkomt.
Wie ben je en waarom kom je hier?
Ik ben ook niet gevraagd geworden, bij mij was het jouw taalgebruik wat mij lokte.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de flapdrol die hier ongevraagd binnenkomt.
Je komt hier binnen, begint alles en zijn moeder te beledigen en gaat nu in de slachtofferrol. Wat een flapdrol ben jij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Concreet zoals jij ? Het is continu vragen naar mij, wat natuurlijk geen evenwichtig beeld is. Als jij zelf niets vrijgeeft dan is het makkelijk om met zn allen op diegene te gaan die dat wel doet. Maar daarin kan je je onderscheiden, door te laten zien dat je een iq hebt hoger die van een walnoot.
Ok, niet eens een poging wagen om een fatsoenlijke entree te maken dus.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ongevraagd? Wie denk jij dat je bent ? Nepjezus. ga snel terug naar je kruis idioot.
Ik ga huilend naar bed.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, niet eens een poging wagen om een fatsoenlijke entree te maken dus.
Dan ben ik nu al klaar met je.
Ik durf te wedden dat Remlof verantwoordelijk is voor 9/10 PVV/FvD'ers die hier binnen komen met zijn agressieve persoonlijke aanvallen over het hele forum.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gevraagd geworden, bij mij was het jouw taalgebruik wat mij lokte.
Ik zie alleen maar boze posts en persoonlijke aanvallen. Een fatsoenlijke vraag zit er niet bij. Alleen Korans in mijn reet stoppen en dat ik links zou zijn die rechtse mensen overhoop schiet en een tsunami aan vluchtelingen wil binnenhalen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Concreet zoals jij ? Het is continu vragen naar mij, wat natuurlijk geen evenwichtig beeld is. Als jij zelf niets vrijgeeft dan is het makkelijk om met zn allen op diegene te gaan die dat wel doet. Maar daarin kan je je onderscheiden, door te laten zien dat je een iq hebt hoger die van een walnoot.
Zeg het ze DoubleUU.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:44 schreef DoubleUU het volgende:
Onwetendheid kan ik niet handlen, vooral niet zoveel bij elkaar. Veel mensen die veel geluid maken en theater, maar eigenlijk niets zeggen.
lolquote:
Veel mensen zijn helaas ook verschrikkelijk dom. Ik voel mij een Chinees. En niet dat ik mijzelf slim vind. Ik vind de rest voornamelijk dom.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:46 schreef Tem het volgende:
Ah, ik kan hem eindelijk weer eens posten.
[ afbeelding ]
Nee. Je vindt jezelf echt onwijs slim. Gewoon eerlijk zijn naar jezelf toe.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Veel mensen zijn helaas ook verschrikkelijk dom. Ik voel mij een Chinees. En niet dat ik mijzelf slim vind. Ik vind de rest voornamelijk dom.
Baudetje.quote:
Quote die eikel nou gewoon niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:51 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee. Je vindt jezelf echt onwijs slim. Gewoon eerlijk zijn naar jezelf toe.
Past dan wel in het rijtje nieuwkomers.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:51 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet dom maar ik ben er wel van bewust dat er veel mensen veel slimmer zijn dan ik. Maar het punt wat ik wil maken is dat de verhoudingen scheef lopen. Ratio's die we vroeger haalden, zijn tegenwoordig ondenkbaar en in de toekomst helemaal.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:51 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Neem een abo erbij kan je meer blocken.quote:
Gelukszoeker of economische vluchteling.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Of:
1) Troll
2) Autist
3) Dunning–Kruger effect
'Hooggevoeligheid' noemen ze dat ...quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:44 schreef DoubleUU het volgende:
Onwetendheid kan ik niet handlen, vooral niet zoveel bij elkaar. Veel mensen die veel geluid maken en theater, maar eigenlijk niets zeggen.
twitter:jesseklaver twitterde op woensdag 05-07-2017 om 18:13:55Demonstratie vandaag in Arnhem.
reageer retweet
Hoe "ze" dingen noemen, zal mij echt aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'Hooggevoeligheid' noemen ze dat ...
Volgens mij hebben ze in OUD een speciale SC voor zulke 'indigo-kinderen
Waarmee kan ik je van dienst zijn?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb gehoord dat dit het topic is voor domme mensen, met uitzondering van 1 iemand, zit ik dan goed?
Ja ja ja ja!quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb gehoord dat dit het topic is voor domme mensen, met uitzondering van 1 iemand, zit ik dan goed?
Slapen, doei!twitter:
Hij praat wel echt precies zo ja.quote:
Geen couscous in deze stad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:16 schreef Jip141 het volgende:
Wat een treurnis trouwens, dat filmpje.
Totaal niet duidelijk wat Marcouch verkeerd heeft gedaan, link met Syrië-gangers van Wilders ook echt lelijk. Die Marcouch zet zich al jaren in tegen dat soort dingen. Maar goed, hij weet wat het niveau is.
Pas maar op, onder Marcouch doet heel Arnhem binnenkort verplicht mee aan de ramadan.quote:
De realiteit is wel weer beter dan Jiskefet.quote:
Egnie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Pas maar op, onder Marcouch doet heel Arnhem binnenkort verplicht mee aan de ramadan.
Af en toe even gaan kijken waar de gemeente zijn geld aan uitgeeft is niet verkeerd, toch?quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Egnie.
Maar ik verwacht Ahmed wel af en toe bij thuiswedstrijden van Vites te zien.
Nee daarom. En de harde kern van het Rijnfront zit op Zuid.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Af en toe even gaan kijken waar de gemeente zijn geld aan uitgeeft is niet verkeerd, toch?
Wat een toeval. Die had niemand verwachtquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
Kusters schijnt trouwens inderdaad aanwezig geweest te zijn bij de 'demonstratie' van vanmiddag.
Met een eeuwige frons.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:25 schreef Tijger_m het volgende:
Vraag mij altijd af hoe dat soort mensen als DoubleUU door het leven gaan, ik denk met grote moeite.
Humor is voor domme mensen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, veel humor zat er niet in, he?
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, veel humor zat er niet in, he?
Verbintenis:quote:Om een brug te slaan tussen moslims en Amsterdammers heeft Ahmed Marcouch (PvdA) enkele maanden na de moord op Theo van Gogh subsidie aangevraagd om de omstreden sjeik Yousouf al Qaradawi naar Nederland te halen
Marcouch was toen bestuurder van een moskeevereniging en een van de initiatiefnemers van een congres bedoeld om moslims en Amsterdammers dichter bij elkaar te brengen.
De bedoeling was om de leider van de 'Europese Raad voor Fatwa en Onderzoek' Al Qaradawi uit te nodigen. Volgens de aanvragers kon met de conferentie en de komst van Al Qaradawi 'een brug worden geslagen richting alle Amsterdammers' na de spanningen rond de moord op Van Gogh.
Verzoek
Het verzoek werd samen met onder meer de Turkse beweging Milli Görüs ingediend in 2005. Een jaar later werd hij stadsdeelvoorzitter van Amsterdam Slotervaart.
De Telegraaf heeft een brief aan het college van B en W in Amsterdam, waar dat in staat. De woordvoerder van burgemeester Job Cohen, Mirjam Otten, bevestigt het bericht aan elsevier.nl.
Voor het congres werd 150.000 euro subsidie aangevraagd. Dat is uiteindelijk door het college afgewezen, deels vanwege de reputatie van de omstreden Al Qaradawi, maar ook omdat de gemeente het congres niet volledig wilde betalen.
Fatwa
De radicale sjeik Al Qaradawi is vermoedelijk lid van de omstreden Moslim Broederschap.
Hij verdedigde zelfmoordaanslagen en vaardigde fatwa's uit waarin de doodstraf voor homoseksuelen werd goedgekeurd.
Edit voor de lolquote:Al-Qaradawi, alweer op Al-Jazeera: “Om mijn toespraak af te sluiten wil ik zeggen, dat het enige wat ik hoop is dat als mijn levenseinde nadert, Allah mij de gelegenheid zal geven om naar het land van jihad en verzet te reizen, desnoods in een rolstoel. Ik zal de vijanden van Allah doodschieten, de Joden, en zij zullen een bom naar me gooien, en zo zal ik mijn leven bezegelen met het martelaarschap. Geprezen zij Allah, Heer van de Werelden. Moge Allah’s barmhartigheid en zegen met u zijn.”
Al-Qaradawi liep ook al over van begrip voor Joden op 9 januari, alweer op Al-Jazeera en inderdaad opnieuw in het vrije Westen bekend geworden dankzij het MEMRI. "Oh Allah, dood Uw vijanden, de vijanden van de islam," aldus de man, die zo belangrijk is voor de integratie van de Europese moslims. "Oh Allah, dood de Joden, de bedrieglijke agressors. Oh Allah, dood deze losbandige, sluwe, arrogante troep mensen. Oh Allah, ze hebben veel tirannie en verderf in het land verspreid. Strooi uw toorn over hen uit, oh onze God. Loer op hen. Oh Allah, U vernietigde het volk van Thamoud door de hand van een tiran, en U vernietigde het volk van 'Aad door een hevige, ijzige storm, en U vernietigde de Farao en zijn soldaten - oh Allah, dood deze onderdrukkende tirannieke troep mensen. Oh Allah, dood deze onderdrukkende, Joodse, zionistische troep mensen. Oh Allah, spaar niemand van hen. Oh Allah, tel hun aantal, en dood ze, tot op de allerlaatste."
Natuurlijk, het was een fascistenmeet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
Kusters schijnt trouwens inderdaad aanwezig geweest te zijn bij de 'demonstratie' van vanmiddag.
Nog geen seconde net zo als ik mij dat over anderen afvraag nog geen seconde.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:25 schreef Tijger_m het volgende:
Vraag mij altijd af hoe dat soort mensen als DoubleUU door het leven gaan, ik denk met grote moeite.
Ah is dat het, het editten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:30 schreef Tijger_m het volgende:
Irritant, geblockte users die blijven editen, wordt hun post iedere keer weer uitgeklapt, gelukkig wel in grijs. Moet Danny toch nog eens naar kijken.
Gebruik ik nooitquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah is dat het, het editten.
Heb je in de mobiele layout trouwens (nog) geen last van.
twitter:Lauren_Southern twitterde op woensdag 05-07-2017 om 22:34:13Communist plowing machine about to be deployed lol https://t.co/UeAq2Zb5TX reageer retweet
Op m'n iPad werkt de mobiele layout prima. En ik zit zeker driekwart van m'n tijd op dit forum via die iPad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet meer, nee. Weggeven aan mijn neefje.
Tja, ik prefereer een 16'9 inch scherm en volwaardig keyboard over een klein scherm met een on screen toetsenbord. Tablet had geen toegevoegde waarde voor mij, voor boeken had ik al een Kindle, voor mobiel heb ik een smartphone, voor in de keuken een laptop. Tja...wat moet je dan met een klein scherm, geen keyboard en minder power en minder storage.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Op m'n iPad werkt de mobiele layout prima. En ik zit zeker driekwart van m'n tijd op dit forum via die iPad.
Screeners kijkenquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:42 schreef Drugshond het volgende:
Dadelijk maar eens Wonder Woman 2017 (Scr) bekijken.
Ik hoop op vele Cameltoes. Waarschijnlijk zal het wel weer een kutfilm worden.
Er zijn ook gewoon full HD screeners, alleen, tsja, er gaat nog van alles aan gesleuteld worden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Screeners kijken![]()
Wacht toch gewoon even en dan heb je vol HD of 4K met dolby.
Ik vind mijn iPad (hoewel stokoud en een krijgertje) juist geweldigquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik prefereer een 16'9 inch scherm en volwaardig keyboard over een klein scherm met een on screen toetsenbord. Tablet had geen toegevoegde waarde voor mij, voor boeken had ik al een Kindle, voor mobiel heb ik een smartphone, voor in de keuken een laptop. Tja...wat moet je dan met een klein scherm, geen keyboard en minder power en minder storage.
Oh, die bedoel je, volgens mij zijn die er nu niet meer? Ik zie ze tenministe bijna nooit meer, mischien een of twee per jaar.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon full HD screeners, alleen, tsja, er gaat nog van alles aan gesleuteld worden.
Denk dat je in de war bent met telesyncs.
I know, maar de SCR was owke. Over een paar maanden zet ik het wel weer terug.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Screeners kijken![]()
Wacht toch gewoon even en dan heb je vol HD of 4K met dolby.
Ieder zijn meug, voor mij werkte het niet, maar goed, ik ben oud en vergroeid met desktops en laptopsquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind mijn iPad (hoewel stokoud en een krijgertje) juist geweldig![]()
Zit bijna nooit meer ad desktop. En sleep het ding ook mee als ik nawr mijn moeder ga etc.
Nee, joh, die hangt aan mijn desktopquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:49 schreef LelijKnap het volgende:
Geen 4k 27'' scherm hebben om de domheid van medefokkers in UHD te kunnen lezen.
Nee, er wordt vrij strikt controle op gehouden tegenwoordig dat een reviewer het wel uit z'n hoofd laat om die het net op te gooien.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, die bedoel je, volgens mij zijn die er nu niet meer? Ik zie ze tenministe bijna nooit meer, mischien een of twee per jaar.
Ik zit 's avonds niet achter m'n laptop als dat niet nodig is. Ik zit op de bank en pak af en toe die iPad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik prefereer een 16'9 inch scherm en volwaardig keyboard over een klein scherm met een on screen toetsenbord. Tablet had geen toegevoegde waarde voor mij, voor boeken had ik al een Kindle, voor mobiel heb ik een smartphone, voor in de keuken een laptop. Tja...wat moet je dan met een klein scherm, geen keyboard en minder power en minder storage.
Ah, zo. Ja dat is wel handig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, joh, die hangt aan mijn desktop
17" is de laptop voor in de keuken.
Hear hear. Tablets zijn ruk. Zeker iPads.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ieder zijn meug, voor mij werkte het niet, maar goed, ik ben oud en vergroeid met desktops en laptops
Ik zou ook echt niet meer zonder willen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind mijn iPad (hoewel stokoud en een krijgertje) juist geweldig![]()
Zit bijna nooit meer ad desktop. En sleep het ding ook mee als ik nawr mijn moeder ga etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |