Okay, tot vrijdagquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik geloof pas dat Jessie weggaat als ik het zie.
Schuimpje: ik ben helemaal overstuurquote:
wat dan?quote:
Ja belachelijk, hij zou harder moeten duwenquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Robert denkt ook dat die heel wat is, duwt gewoon mensen opzij om gasten 'n hand
te geven
quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar. Ik kan er geen moois in ontdekken
is ook weer waar. Misschien komt hij wel meeCossenquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Schuimpje: ik ben helemaal overstuur
Jessie: hoeft niet hoor, ik ga niet dood
Zaten overstuur in de auto omdat ze net hoorden dat Jessie weg gingquote:
ow echtquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zaten overstuur in de auto omdat ze net hoorden dat Jessie weg ging
ja gaat echt weer nergens over om midden in de woonkamer te passenquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:56 schreef DKUp het volgende:
Wat een treurige vertoning in de woonkamer...
Kansloosquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zaten overstuur in de auto omdat ze net hoorden dat Jessie weg ging
Batskopieergedrag, zo ontiegelijk zieligquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja gaat echt weer nergens over om midden in de woonkamer te passen
Had je ook stoppels?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jezus, had je mij moeten zien 20 jaar geleden, overigens nog lelijk dt
quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Leve de crisis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja gaat echt weer nergens over om midden in de woonkamer te passen
vond ik ook zo debiel, met haar neefje naast haar, ok sommigen vinden dat ondergoed hetzelfde als een bikini is of zo, maar ik vind het gewoon debielquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Batskopieergedrag, zo ontiegelijk zielig
sneu gedragquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik las 'plassen' en ik was eigenlijk niet eens zo heel erg verbaasd
Neefje vond het ook wel leukquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
vond ik ook zo debiel, met haar neefje naast haar, ok sommigen vinden dat ondergoed hetzelfde als een bikini is of zo, maar ik vind het gewoon debiel
Nee dan is Jessie weg en die gaf alles uit dus makkie toch. Haha.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:57 schreef kkka3 het volgende:
Chipp: dus over 3 maanden zitten we weer met hetzelfde
René: nee, ik hoop dat we dan gewoon dik in de + staan![]()
Wie gaat het geld verdienen dan?
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:00 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik las 'plassen' en ik was eigenlijk niet eens zo heel erg verbaasd
Triest eigenlijk?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:01 schreef humpty het volgende:
[..]![]()
we kijken nergens meer van op met die tokkies
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]nou ja zeg alsof ik zoiets zou cossen
En maar zeiken over de crisis en zelf dat dan kopen. Goed om te lezen dat jessie naar huis gaat. Hoop dat die billy helemaal kapot gaat.quote:
triple debiel dusquote:
Niet normaalquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Jessie: "550 voor één broek!"
Zeker een Jacob Cohen dan?
Wat bezielt zo'n dom wijf? Moet je de bedelaar vooraan zien zitten? Die durft voorlopig niet op te staan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jeroen heeft weer rukmateriaal voor vanavond.
[ afbeelding ]
Niet als je in een crisis zit.quote:
Hoeveel Kreuzer is dat?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:05 schreef mario390 het volgende:
de jeansbroek kost toch geen 500 hoor dat is 7000 schilling
de stront veegt hij af op de wc brilquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:05 schreef Charmian het volgende:
wat een kulverhaal van cemal...is dus ook zo'n smeerla diemet ongewassen broeken loopt
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:06 schreef mootie het volgende:
Dit is haar bestelling van haar 300 euro/15 maanden toch?
Ja, en?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:06 schreef mootie het volgende:
Dit is haar bestelling van haar 300 euro/15 maanden toch?
Ik vind het nog steeds een raar vehaal, dat van Robert. Hij is wel heel snel afgekickt. Hij wilde gewoon in Utopia want hij had zich eerder ook al voor zo'n vergelijkbaar programma opgegeven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Robert denkt ook dat die heel wat is, duwt gewoon mensen opzij om gasten 'n hand
te geven
Jawel. Philipp Plein.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:05 schreef mario390 het volgende:
Ligt eraan. Een broek van Zeeman niet, een Jacob Cohen wel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:05 schreef mario390 het volgende:
René is ook een luchtfietser.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:57 schreef kkka3 het volgende:
Chipp: dus over 3 maanden zitten we weer met hetzelfde
René: nee, ik hoop dat we dan gewoon dik in de + staan![]()
Wie gaat het geld verdienen dan?
beetje zielige zwervers afzeikenquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een raar vehaal, dat van Robert. Hij is wel heel snel afgekickt. Hij wilde gewoon in Utopia want hij had zich eerder ook al voor zo'n vergelijkbaar programma opgegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
ik kenn nur Wrangler,John Deer,Lewisquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ligt eraan. Een broek van Zeeman niet, een Jacob Cohen wel.
Zet je aluhoedje even af.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
Int filmpje had jessie t over als ze 10k gaven over hij dan wegging (tegen Bas) Zou hij een oprotpremie hebben gekregen ?
omg,van waaar heeft ze dat geld? 300 heeft zij gewonnen maar zij heeft toch niet nur en broek besteldquote:
Ik capte op hetzelfde moment, maar dit gedeelte kon er voor mij wel afquote:
Ze heeft op voorhand kleding besteld van de 15-maanden bonus die ze nog niet heeft gekregen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe komt Romy trouwens aan geld voor al die kleding?
Ze moet bij anderen al bedelen om shag te draaien.
Ze kan wel hard werkenquote:
dat zijn 300 euro! allein de jeans heeft 500 uitgemakt volgens cosquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze heeft op voorhand kleding besteld van de 15-maanden bonus die ze nog niet heeft gekregen.
Is het een persoonlijk dingetje nee dank je, waar heb je het over?quote:
Wat zou dat fantastisch zijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt wel of ie haar beloofd heeft er buiten voor haar te zijn?
Als Demi2 echt toneelspel was dan gaat Jessie buiten met Billy verder![]()
Ze zijn de laatste dagen ook super close met elkaar
Laat zijn familie nooit toequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Jessie even 1.0 gaat terugkijken naar de relatie Ruud/Billy. Spiegel!quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:20 schreef Gladiolio het volgende:
Billy heeft nog nooit zo'n turbulente relatie gehad.
Was haar elke seconde waard.
GA allen
kinderachtig gedoe, je bent verliefd, ja ik zie het, verliefd, grow up!quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan een keer uit eten ( of dat echt zo is is maar de vraag natuurlijk) zei Jessie en Bats maakt er weer meer van natuurlijk.Die zegt morgen dat hij op haar wacht zoietsquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Gister kreeg Jessie brieven. Hij wilde daar al niet veel over kwijt. Dat lijkt me meer de aanleiding tot dit besluit. Die takke trol wist van niksquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
de brief van Batsquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een persoonlijk dingetje nee dank je, waar heb je het over?
Dat doet niemand en dat is meer dan terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:23 schreef Gladiolio het volgende:
Ben benieuwd hoe Jessie zich uit gaat laten over Bill als hij buiten is.
Of heeft zij hem dan nog steeds bij zijn ballen met (geheime) info?
Dat dus. Die meid zegt ook elke keer maar wat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jessie even 1.0 gaat terugkijken naar de relatie Ruud/Billy. Spiegel!
met Bats uit eten?????quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze gaan een keer uit eten ( of dat echt zo is is maar de vraag natuurlijk) zei Jessie en Bats maakt er weer meer van natuurlijk.Die zegt morgen dat hij op haar wacht zoiets
Ja klopt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister kreeg Jessie brieven. Hij wilde daar al niet veel over kwijt. Dat lijkt me meer de aanleiding tot dit besluit. Die takke trol wist van niks
Als die 2 ruzie hebben, dreigt Bill elke keer iets te onthullen. Deed ze destijds ook bij Ruud en gaf hem toen die klap in zijn gezicht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister kreeg Jessie brieven. Hij wilde daar al niet veel over kwijt. Dat lijkt me meer de aanleiding tot dit besluit. Die takke trol wist van niks
Ik ook en er komt nu ook geen geld meer binnen met dat stel luilakken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:16 schreef Soury het volgende:
Ik wacht op de FB van Romy en JessieEerlijk is eerlijk ik zal hem echt missen
Dat zet je jezelf enorm voor schut, zelfs Billie doet dat nietquote:
Lees tussen de haakjes, hij moet haar toch ff zoet houden nog voor ze helemaal gaat flippen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met Bats uit eten?????dacht het niet met haar vreetgedrag
Kan toch? Ik maak ook vaak pas een definitieve keuze als de verkoopster in de winkel alle schappen leeg heeft gehaald en begint met het uit het hoofd trekken van haar haren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan meer dan de helft niet leuk vinden
Dus datquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lees tussen de haakjes, hij moet haar toch ff zoet houden nog voor ze helemaal gaat flippen.
Ik hoop op een halve gokquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook en er komt nu ook geen geld meer binnen met dat stel luilakken.
Dat zou nog best eens kunnen. Niets gaat haar te ver, dus chantage ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Daarom gaat hij weg
Als hij (iemand) iets anders wil, gaat mevr. dreigen met info...
zo was mijn moeder ook, en dan ook nog weggaan en zeggen mss kom ik zo nog terug, ik schaamde me kapotquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan toch? Ik maak ook vaak pas een definitieve keuze als de verkoopster in de winkel alle schappen leeg heeft gehaald en begint met het uit het hoofd trekken van haar haren.
Dat dus....quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lees tussen de haakjes, hij moet haar toch ff zoet houden nog voor ze helemaal gaat flippen.
Daar schaam je je nog voor als je naar dat gore hamburgerkot met de gele M gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met Bats uit eten?????dacht het niet met haar vreetgedrag
Ik denk dat dat wel meevalt. Jessie is het al een tijdje zat. Met alles en iedereenquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Daarom gaat hij weg
Als hij (iemand) iets anders wil, gaat mevr. dreigen met info...
Dat ging over de seks die ze gehad hadden wat niemand mocht weten maar Jessie sloeg die troef uit handen op de avond dat Demi2 er was.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou nog best eens kunnen. Niets gaat haar te ver, dus chantage ook niet.
Ach. Hij kan zeggen, dat hij geen relatie meer wil en heeft met haar. Zoiets....quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet niemand en dat is meer dan terecht.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo was mijn moeder ook, en dan ook nog weggaan en zeggen mss kom ik zo nog terug, ik schaamde me kapot
quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Rusthaaagquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Hallo................Wie gaat er nu weg?
Ook dat, maar hij beseft ook, dat hij geen donder verder komt met Bill.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Jessie is het al een tijdje zat. Met alles en iedereen
Meen je niet.............Waarom dit nu weer..........Vind het oprecht jammer......quote:
Jessie,vrijdag 11 uur.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
hoofdpijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Bramenstruik het volgende:
ze houden er iets heel moois aan over, zegt Jessie
Dank je wel..............Vind het wel jammer........quote:
En die in Sint Maarten en Bram ookquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Al die mooie woorden van Billy : je bent mijn grote liefde.................@!
Dat was Ruud toch?
Jessie gaat vrijdagochtend om 11 uur wegquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch een kindjequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Ohh is dat zoquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:33 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Jessie gaat vrijdagochtend om 11 uur weg
Precies wat ik dacht. Duurde een dag of zo, maar ze ging wel achter hem aan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Vinamp het volgende:
Ik hoop dat Billy meegaat met Jessie
Deed ze ook bij Ruud dus ik heb hoop
Doe toch eens normaal man, stel toch gewoon een vraag........quote:
Doe zelf normaalquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man, stel toch gewoon een vraag........
Héé Chemalquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man, stel toch gewoon een vraag........
Hopelijk geen ziektequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik doe normaal............Met je uitdagende postings steeds.....Klaar meequote:
Liefdes babyquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik doe normaal............Met je uitdagende postings steeds.....Klaar mee
Ze praat alsof ze buiten de relatie voort gaan zettenquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Billy: "niemand kan ons dit meer afnemen"
Waarom zou iemand dat uberhaupt willen?
maakt Jessie niet meer uit wat hij zegt denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:35 schreef Flow3r het volgende:
Bil is bang dat het .....)(gevoel ?)weg gaat, Jessie zegt dat ze daar niet bang voor hoeft te zijn
Wat
Neukenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
2 [ afbeelding ] [ afbeelding ] en een [ afbeelding ] en een [ afbeelding ]
![]()
Ze praat alsof ze nu nog een relatie hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze buiten de relatie voort gaan zetten
Dat is het het opzouten en verder met je leven. Ze mag best wel op de verjaardag komenquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maakt Jessie niet meer uit wat hij zegt denk ik
Zoals altijdquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:36 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze praat alsof ze nu nog een relatie hebben.
jaquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:36 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
In haar lelijke hoofdquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja![]()
En alsof ze elkaar beloftes hebben gedaan voor buiten
Zoethoudertjes van Jessie's kant?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja![]()
Hij had wel een brief van haarquote:
Veel beloven,weinig geven,doet een gek in vreugde leven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja![]()
Dat is dus de reden.............Blijf het raar vinden, meiske van 16 jaar......quote:
Nee maar Demi2 is wel van het posten op social media dus we kunnen ze in de gaten houden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Geen woord over Demi2 en dat hij vriendschap met Billy wil maar verder niks
Ze kwam meer volwassen over dan Billiequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is dus de reden.............Blijf het raar vinden, meiske van 16 jaar......
Post van ouders en Oom gaven de doorslag gisterquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee,hij mist papa en mama,en papa ern mama missen hem ook,en hij is een mamaskindje..Jessies woorden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie heeft altijd een plek voor Bats, weet dat, onder aan de trap beneden Demi16 en Jessie hun slaapkamer
Weet je daar meer van?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Post van ouders en Oom gaven de doorslag gister
is dat nog ergens terug te lezen? heb dat helemaal gemistquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Post van ouders en Oom gaven de doorslag gister
Ow ok..........de echte reden zullen we nooit horen denk ik.......quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:40 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Nee,hij mist papa en mama,en papa ern mama missen hem ook,en hij is een mamaskindje..Jessies woorden.
ach volwassen overkomen en vowassen zijn zijn 2 verschillende dingen, ik vond het een zeer naief meiske, helemaal met die aso van een moeder erbijquote:
Misschien stond dat al in die brief?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik mag hopen dat Jessie buiten doorkrijgt hoe gehaaid ze is, evenals de andere utopianen die al buiten zijn
Ik heb het over Demie en niet haar moederquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach volwassen overkomen en vowassen zijn zijn 2 verschillende dingen, ik vond het een zeer naief meiske, helemaal met die aso van een moeder erbij
quote:
Jessie zijn pappa en mamma missen hem heel erg, en hij mist pappa en mamma hel erg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
is dat nog ergens terug te lezen? heb dat helemaal gemist
Ja ergens in een Topic maar vraag niet welke dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij twijfelde, de post was de druppel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef kkka3 het volgende:
Ik geloof niet dat het door zijn post kwam. Hij had het vast al eerder besloten.
ik ookquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over Demie en niet haar moeder
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over Demie en niet haar moeder
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Jessie zijn pappa en mamma missen hem heel erg, en hij mist pappa en mamma hel erg.
En een oom heeft geschreven: Wat zegt een titel nou, dat betekend helemaal niks, als je ergens niet meer op je plaats zit dan moet je verkassen. Of zoiets.
De exacte woorden weet ik zo niet meer.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ergens in een Topic maar vraag niet welke dat weet ik niet meer.
Dank jequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Jessie zijn pappa en mamma missen hem heel erg, en hij mist pappa en mamma hel erg.
En een oom heeft geschreven: Wat zegt een titel nou, dat betekend helemaal niks, als je ergens niet meer op je plaats zit dan moet je verkassen. Of zoiets.
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
ik vond dat ze erg op haar moeder leekquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:43 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Alsof iemand er iets aan kan doen hoe zijn/haar ouders zich gedragen
Toen hij dat vertelde moest hij huilen, hij kwam bijna niet eens meer uit zijn woorden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank jeIk denk dat Jessie dat ook wel serieus neemt
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze worden betaald, gaan met Jan en alleman naar bed...
[ afbeelding ]
Nee en ook niet geschetenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij twijfelde, de post was de druppel.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toen hij dat vertelde moest hij huilen, hij kwam bijna niet eens meer uit zijn woorden.
Omdat ze dat wil. In haar hoofd is dat zo.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:36 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Jessie heeft gewoon zijn 15 maanden gehaald. Dus blijft geen dag langer dan nodig. Zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:44 schreef Gladiolio het volgende:
Bill insinueerde van de week iets over het voortbestaan van Utopia. Is dit een onderdeel daarvan? Het vertrek van Jessie?
Dat zal het volgende Bats slachtoffer worden denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:45 schreef Bramenstruik het volgende:
nou Chip, maak je borst maar nat...............................
Ze schrevenn dat ze hem heel erg miste. Dat nooit eerder hadden verteld maar nu hij er bijna 15 maanden zat wilde ze het hem vertellen.. Zijn oom vroeg hem wat nu eigenlijk die titel van Utopiaan van het jaar inhield, het was maar een titelquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:44 schreef yvondenise het volgende:
Wat wil je doen?op de bank zitten?lekker plakken..ellendig rot mokkel.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze schrevenn dat ze hem heel erg miste. Dat nooit eerder hadden verteld maar nu hij er bijna 15 maanden zat wilde ze het hem vertellen.. Zijn oom vroeg hem wat nu eigenlijk die titel van Utopiaan van het jaar inhield, het was maar een titel
Nee,Cemal is nu aan het koken.quote:
Over de doden niets dan goedsquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:46 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
En hoe iedereen haar ook behandeld. En hem, nu is ie opeens geweldig en had ie altijd gelijk![]()
Hypocrieten
Had je anders verwacht?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ze trekt dus nu weer alle aandacht naar zich toe die billy.
Gaat vast over kledingquote:
de nieuwe kleren van de koning.........................quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:49 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Romy geeft Robert nog even iets langer kijkvoer
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Romy kreeg een zendercheck omdat ze in haar neus zat
Als ze dat ook gaan doen op de momenten dat ze loopt te boeren, kunnen ze die band wel op repeat mode zetten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Romy kreeg een zendercheck omdat ze in haar neus zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |