Veel beloven,weinig geven,doet een gek in vreugde leven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja![]()
En alsof ze elkaar beloftes hebben gedaan voor buiten
Dat is dus de reden.............Blijf het raar vinden, meiske van 16 jaar......quote:
Nee maar Demi2 is wel van het posten op social media dus we kunnen ze in de gaten houden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Geen woord over Demi2 en dat hij vriendschap met Billy wil maar verder niks
Ze kwam meer volwassen over dan Billiequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is dus de reden.............Blijf het raar vinden, meiske van 16 jaar......
Post van ouders en Oom gaven de doorslag gisterquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee,hij mist papa en mama,en papa ern mama missen hem ook,en hij is een mamaskindje..Jessies woorden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie heeft altijd een plek voor Bats, weet dat, onder aan de trap beneden Demi16 en Jessie hun slaapkamer
Weet je daar meer van?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Post van ouders en Oom gaven de doorslag gister
is dat nog ergens terug te lezen? heb dat helemaal gemistquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Post van ouders en Oom gaven de doorslag gister
Ow ok..........de echte reden zullen we nooit horen denk ik.......quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:40 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Nee,hij mist papa en mama,en papa ern mama missen hem ook,en hij is een mamaskindje..Jessies woorden.
ach volwassen overkomen en vowassen zijn zijn 2 verschillende dingen, ik vond het een zeer naief meiske, helemaal met die aso van een moeder erbijquote:
Misschien stond dat al in die brief?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:41 schreef Flow3r het volgende:
Ik mag hopen dat Jessie buiten doorkrijgt hoe gehaaid ze is, evenals de andere utopianen die al buiten zijn
Ik heb het over Demie en niet haar moederquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach volwassen overkomen en vowassen zijn zijn 2 verschillende dingen, ik vond het een zeer naief meiske, helemaal met die aso van een moeder erbij
quote:
Jessie zijn pappa en mamma missen hem heel erg, en hij mist pappa en mamma hel erg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
is dat nog ergens terug te lezen? heb dat helemaal gemist
Ja ergens in een Topic maar vraag niet welke dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
is dat nog ergens terug te lezen? heb dat helemaal gemist
Hij twijfelde, de post was de druppel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:42 schreef kkka3 het volgende:
Ik geloof niet dat het door zijn post kwam. Hij had het vast al eerder besloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |