Ik capte op hetzelfde moment, maar dit gedeelte kon er voor mij wel afquote:
Ze heeft op voorhand kleding besteld van de 15-maanden bonus die ze nog niet heeft gekregen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe komt Romy trouwens aan geld voor al die kleding?
Ze moet bij anderen al bedelen om shag te draaien.
Ze kan wel hard werkenquote:
dat zijn 300 euro! allein de jeans heeft 500 uitgemakt volgens cosquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze heeft op voorhand kleding besteld van de 15-maanden bonus die ze nog niet heeft gekregen.
Is het een persoonlijk dingetje nee dank je, waar heb je het over?quote:
Wat zou dat fantastisch zijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt wel of ie haar beloofd heeft er buiten voor haar te zijn?
Als Demi2 echt toneelspel was dan gaat Jessie buiten met Billy verder![]()
Ze zijn de laatste dagen ook super close met elkaar
Laat zijn familie nooit toequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Jessie even 1.0 gaat terugkijken naar de relatie Ruud/Billy. Spiegel!quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:20 schreef Gladiolio het volgende:
Billy heeft nog nooit zo'n turbulente relatie gehad.
Was haar elke seconde waard.
GA allen
kinderachtig gedoe, je bent verliefd, ja ik zie het, verliefd, grow up!quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Ze gaan een keer uit eten ( of dat echt zo is is maar de vraag natuurlijk) zei Jessie en Bats maakt er weer meer van natuurlijk.Die zegt morgen dat hij op haar wacht zoietsquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Gister kreeg Jessie brieven. Hij wilde daar al niet veel over kwijt. Dat lijkt me meer de aanleiding tot dit besluit. Die takke trol wist van niksquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Flow3r het volgende:
de brief van Batsquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een persoonlijk dingetje nee dank je, waar heb je het over?
Dat doet niemand en dat is meer dan terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:23 schreef Gladiolio het volgende:
Ben benieuwd hoe Jessie zich uit gaat laten over Bill als hij buiten is.
Of heeft zij hem dan nog steeds bij zijn ballen met (geheime) info?
Dat dus. Die meid zegt ook elke keer maar wat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jessie even 1.0 gaat terugkijken naar de relatie Ruud/Billy. Spiegel!
met Bats uit eten?????quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze gaan een keer uit eten ( of dat echt zo is is maar de vraag natuurlijk) zei Jessie en Bats maakt er weer meer van natuurlijk.Die zegt morgen dat hij op haar wacht zoiets
Ja klopt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister kreeg Jessie brieven. Hij wilde daar al niet veel over kwijt. Dat lijkt me meer de aanleiding tot dit besluit. Die takke trol wist van niks
Als die 2 ruzie hebben, dreigt Bill elke keer iets te onthullen. Deed ze destijds ook bij Ruud en gaf hem toen die klap in zijn gezicht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister kreeg Jessie brieven. Hij wilde daar al niet veel over kwijt. Dat lijkt me meer de aanleiding tot dit besluit. Die takke trol wist van niks
Ik ook en er komt nu ook geen geld meer binnen met dat stel luilakken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:16 schreef Soury het volgende:
Ik wacht op de FB van Romy en JessieEerlijk is eerlijk ik zal hem echt missen
Dat zet je jezelf enorm voor schut, zelfs Billie doet dat nietquote:
Lees tussen de haakjes, hij moet haar toch ff zoet houden nog voor ze helemaal gaat flippen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met Bats uit eten?????dacht het niet met haar vreetgedrag
Kan toch? Ik maak ook vaak pas een definitieve keuze als de verkoopster in de winkel alle schappen leeg heeft gehaald en begint met het uit het hoofd trekken van haar haren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan meer dan de helft niet leuk vinden
Dus datquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lees tussen de haakjes, hij moet haar toch ff zoet houden nog voor ze helemaal gaat flippen.
Ik hoop op een halve gokquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook en er komt nu ook geen geld meer binnen met dat stel luilakken.
Dat zou nog best eens kunnen. Niets gaat haar te ver, dus chantage ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Daarom gaat hij weg
Als hij (iemand) iets anders wil, gaat mevr. dreigen met info...
zo was mijn moeder ook, en dan ook nog weggaan en zeggen mss kom ik zo nog terug, ik schaamde me kapotquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan toch? Ik maak ook vaak pas een definitieve keuze als de verkoopster in de winkel alle schappen leeg heeft gehaald en begint met het uit het hoofd trekken van haar haren.
Dat dus....quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lees tussen de haakjes, hij moet haar toch ff zoet houden nog voor ze helemaal gaat flippen.
Daar schaam je je nog voor als je naar dat gore hamburgerkot met de gele M gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met Bats uit eten?????dacht het niet met haar vreetgedrag
Ik denk dat dat wel meevalt. Jessie is het al een tijdje zat. Met alles en iedereenquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:21 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Daarom gaat hij weg
Als hij (iemand) iets anders wil, gaat mevr. dreigen met info...
Dat ging over de seks die ze gehad hadden wat niemand mocht weten maar Jessie sloeg die troef uit handen op de avond dat Demi2 er was.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou nog best eens kunnen. Niets gaat haar te ver, dus chantage ook niet.
Ach. Hij kan zeggen, dat hij geen relatie meer wil en heeft met haar. Zoiets....quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doet niemand en dat is meer dan terecht.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zo was mijn moeder ook, en dan ook nog weggaan en zeggen mss kom ik zo nog terug, ik schaamde me kapot
quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef danaqui het volgende:
[..]
Rusthaaagquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Hallo................Wie gaat er nu weg?
Ook dat, maar hij beseft ook, dat hij geen donder verder komt met Bill.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Jessie is het al een tijdje zat. Met alles en iedereen
Meen je niet.............Waarom dit nu weer..........Vind het oprecht jammer......quote:
Jessie,vrijdag 11 uur.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
hoofdpijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Bramenstruik het volgende:
ze houden er iets heel moois aan over, zegt Jessie
Dank je wel..............Vind het wel jammer........quote:
En die in Sint Maarten en Bram ookquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Al die mooie woorden van Billy : je bent mijn grote liefde.................@!
Dat was Ruud toch?
Jessie gaat vrijdagochtend om 11 uur wegquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Toch een kindjequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Ohh is dat zoquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:33 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Jessie gaat vrijdagochtend om 11 uur weg
Precies wat ik dacht. Duurde een dag of zo, maar ze ging wel achter hem aan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Vinamp het volgende:
Ik hoop dat Billy meegaat met Jessie
Deed ze ook bij Ruud dus ik heb hoop
Doe toch eens normaal man, stel toch gewoon een vraag........quote:
Doe zelf normaalquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man, stel toch gewoon een vraag........
Héé Chemalquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man, stel toch gewoon een vraag........
Hopelijk geen ziektequote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik doe normaal............Met je uitdagende postings steeds.....Klaar meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |