[edit]O sorry, ik had even niet gezien dat het er NIET Hollands moet zijn. Salou valt af!
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 14-12-2002 20:43]
quote:En hoe moeten wij die dan weten....
Op zaterdag 14 december 2002 20:38 schreef J-Will het volgende:
lloret de mar, salou, die hoeven we dus niet.
Veel te toeristisch.
Het moet een plek zijn die nog niet door de massas is ontdekt.
Zelf zit ik te denken om naar kroatie te gaan, zelfde klimaat/natuur als italie/griekenland (aan de kust tenminste) en wel ietsjes goedkoper. En uitgaan kun je er ook super.
quote:Nope, nog niet. Ik ga eerst een kijken wat mijn reisorganisatie van vorig jaar gaat aanbieden naar kroatie. Was met hun naar rimini italie dat was wel zwaar oke.
Op zaterdag 14 december 2002 20:42 schreef J-Will het volgende:
Kroatie is wel interessant. Heb je misschien een site met actuele prijzen en dergelijke?
Of we gaan last minute ergens naar die kant van europa, scheelt bakken met geld. En 2 plaatsjes zijn meestal wel beschikbaar. Als je met een grotere groep gaat moet je idd wel een apartement al vroeg boeken en de volle mep betalen.
quote:En waar je toch veel uit kan gaan.. mmhz keep dreaming..
Op zaterdag 14 december 2002 20:38 schreef J-Will het volgende:
lloret de mar, salou, die hoeven we dus niet.
Veel te toeristisch.
quote:Pfff, dat discotheken in die plaatsen zit voor 70 procent vol met boeren uit de achterhoek. Toen ik in rimini was waren er meester duitsers, oostenrijkers en italianen dan nederlanders in de discotheken die ik heb bezocht. En dat lijkt me een stuk leuker als in in zon nederlandse kolonie rond te lopen, dan kun je net zo goed op een warme dag hier naar scheveningen gaan.
Op zaterdag 14 december 2002 20:54 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
En waar je toch veel uit kan gaan.. mmhz keep dreaming..
Discotheken worden gebouwd op plekken waar veel toeristen komen..
En wat denk je van de grote steden in landen zoals kroatie, hongarije, bulgarij, slowakije. Daar staan ook vet grote discotheken alleen zijn die misschien voor de inwoners van dat land gebouwt. Als je daar dus op vakantie gaat zie je ook nog eens een stukje wat van dat land is en niet zon stuk gekoloniseers nederland waar je helemaal niks van dat land meekrijgt en gewoon de hele dag nederlands kunt lullen alsof je op vakantie op texel bent.
quote:Mee eens. Kroatië schijnt heel mooi te zijn en leuk stappen
Op zaterdag 14 december 2002 22:31 schreef Vava het volgende:
Kroatie is geen massatourisme, het is niet duur, lekker weer, mooie natuur, zee enz......
Ik zou Kroatie kiezen
quote:Ik denk het wel, vooral Rimini (Italie) is erg duur. Kroatie lijkt mij veel leuker, tenminste wat ik gehoord heb, ik ben er zelf nooit geweest. Nog niet
Op zondag 15 december 2002 00:25 schreef J-Will het volgende:
rimini zijn veel broers van vrienden van me geweest en blanes ook.
Scheen inderdaad erg leuk te zijn maar is dat niet duurder dan kroatie?
quote:Was vorig jaar ook naar rimini, hotel guatemala busstop 23. Qua prijs was het wel wat ik had verwacht, zo ongeveer 50 euro per dag. Niet dat ik dit niet duur vond, daarom dus volgend jaar meer naar het oosten. Veel van hetzelfde als in rimini maar goedkoper.
Op zondag 15 december 2002 00:33 schreef Vava het volgende:[..]
Ik denk het wel, vooral Rimini (Italie) is erg duur. Kroatie lijkt mij veel leuker, tenminste wat ik gehoord heb, ik ben er zelf nooit geweest. Nog niet
quote:Ook naar Kroatie?
Op zondag 15 december 2002 17:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik wil ook graag op een jongeren vakantie, lijkt me wel tof!!!
quote:waarom niet?
Op zondag 15 december 2002 17:35 schreef Vava het volgende:[..]
Ook naar Kroatie?
quote:idd, mij lijkt het heel erg leuk daar!
Op zondag 15 december 2002 17:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
waarom niet?
quote:mij ook wel, ik ga info vragen bij de reisbureau's binnenkort
Op zondag 15 december 2002 17:37 schreef Vava het volgende:[..]
idd, mij lijkt het heel erg leuk daar!
quote:wat was er kut aan het uitgaan? Muziek?
Op maandag 16 december 2002 18:10 schreef Lortnoc het volgende:
Ik vond het kut uitgaan in Kroatië...althans in Medulin. Land was wel erg mooi, net als de zee en het weer.
Hongarije is wat dat betreft echt 10x beter...veel meer te doen en ook betere kwaliteit, wel meer Nederlanders ook.
Maargoed, verder was Siofok erg leuk, niet echt veel nederlanders, maar leuke stranden, veel te doen en ´t uitgaan is super goedkoop...
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zijn er ook speciale jongerenreizen naar bestemmingen zoals Kroatie/|Hongarije?
Ik wil heel graag naar iets aparts, maar het moet wel lekker weer zijn.
Dus kom maar op met de tips.
Over mooi weer gesproken, ´t schijnt daar waar wij zaten normaal rond de 35 tot 40 graden te zijn in de zomer, maar das andere warmte dan hier. Toen wij er waren hadden we overigens gewoon 1,5 week regen, de enige regen van die zomer zo´n beetje...
Alleen Engelsen
quote:Je kan toch gewoon folders meenemen van het reisbureau en thuis rustig beslissen wat je precies wil
Op woensdag 18 december 2002 13:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe komen jullie aan die reizen naar het buitenland? Ik wil nl graag eerst de folders bekijken vordat ik iet boek, als ik op een reisbureau ben dan moet je meestal zo snel reageren en dan neem ik beslissingen waar ik in de zomer misschien spijt van heb.Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zijn er ook speciale jongerenreizen naar bestemmingen zoals Kroatie/|Hongarije?Ik wil heel graag naar iets aparts, maar het moet wel lekker weer zijn.
quote:Dat weet ik ook wel, maar ik ga toch niet van alle landen uit heel de wereld folders meenemen, lieverd?
Op woensdag 18 december 2002 16:32 schreef La_Chatte_Noir het volgende:[..]
Je kan toch gewoon folders meenemen van het reisbureau en thuis rustig beslissen wat je precies wil
GoGo werkt niet via reisbureaus om de kosten te drukken. Hun folder kun je online aanvragen op www.gogo.nl
Nu gaan we vanavond even overleg plegen over de komende vakantie, maar we hebben geen flauw idee waar we nu nog naartoe moeten.
Zijn er hier nog mensen/jongeren die een aanrader hebben qua zuipvakantie die nog niet in het bovenstaande lijstje staat?
Dus gewoon een zon/zee/zuip/neuk vakantie en dan af en toe een jeepje huren of waterskieën.
Komt u maar .
Martin
quote:Waar heb ik dit nou weer aan verdiend, schatje
Op woensdag 18 december 2002 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik ga toch niet van alle landen uit heel de wereld folders meenemen, lieverd?
Als je naar een reisbureau gaat, kun je vragen naar folders van vakantiebestemmingen voor jongeren naar de zon. Vertel dan meteen wat je budget is en zij hebben zo de goede folders te pakken. Daar zijn ze voor opgeleid.
Salou, Lloret, Blanes en Calella vallen dus al af. Dan zou ik opteren voor Griekenland of Rimini.
mijn favoriet, maar misschien te ''sportief''.
Dit jaar ga ik naar Turkije waarschijnlijk. Niet zo duur en je kan er ook goed uitgaan. Weten alleen nog niet waar (Alanya of Marmaris)
quote:Dat hoeft ook helemaal niet breezertje. Bedenk gewoon even welke landen je waarschijnlijk heen wilt en vraag die gidsen.
Op woensdag 18 december 2002 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik ga toch niet van alle landen uit heel de wereld folders meenemen, lieverd?
Soms is het leven toch zo simpel!
quote:Juist en dat weet ik dus nog niet, daarom vraag ik het hier
Op maandag 23 december 2002 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Bedenk gewoon even welke landen je waarschijnlijk heen wilt
quote:Stel dan een wat gerichtere vraag. Want jongeren kom je overal wel tegen, en uitgaan kan ook overal wel.
Op maandag 23 december 2002 22:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Juist en dat weet ik dus nog niet, daarom vraag ik het hier
Ik wil heel graag naar iets aparts, maar het moet wel lekker weer zijn.
Gerichter kan niet
Staat gewoon in de reisgidsen. Vraag bij het reisbureau naar (jongeren-)reisgidsen voor de bestemmingen Kroatie, Hongarije, Bulgarije, etc... en je krijgt wat gidsen mee!
Mijn broertje is in Tsjechie, Kroatie en Slovenie geweest en Tsjechie en Kroatie was hem zeer goed bevallen, Slovenie wat minder maar het was nog te pruimen daar.
quote:Mijn broertje vond Slovenie in ieder geval niks. Het uitgaan viel daar tegen en zo. Maar goed, da's zijn mening he
Op dinsdag 24 december 2002 08:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ok dank je wel, dus geen Slovenie= Waarom niet=
1. Goedkoop
2. Super weer
3. Goed feesten
4. Niet ver-Nederlandst
5. Mooie vrouwen (ik noem een Zweden, Denemarken, Noorwegen...
quote:Op zaterdag 14 december 2002 20:38 schreef J-Will het volgende:
Het probleem met plekken die nog niet door de massa ontdekt is (en dus de reisorganisaties) is dat ze meestal erg duur zijn om er te komen (dure vliegreis), te weinig uitgaansmogelijkheden hebben, etc.... De uitgaansmogelijkheden worden trouwens ook door het aantal toeristen bepaald. In de winter wanneer er geen toeristen zijn, zijn driekwart van de clubs ook gewoon dicht. In een gebied waar dus weinig toeristen komen heb je dus ook weinig uitgaansmogelijkheden.quote:wel voldoende uitgaansgelegenheid en niet al te duur
Zoek eens op Albufeira! Of op Portugal. Ik ben er zeker van dat daar al topics over zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef Icex het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Portugal? Met name Albufeira word door veel jongerenorganisaties aangeboden.
Mensen die hier zijn geweest of hier iets over hebben gehoord?
xcuses... Ik had wel een ander oud topic gevonden die gesloten en hierheen verwees, heb daarna niet meer op de datum geletquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zoek eens op Albufeira! Of op Portugal. Ik ben er zeker van dat daar al topics over zijn.
Je schopt nu wel een heel oud topic omhoog.
Volgens mij was er vorig jaar ook een jongerenvakanties-topic. Misschien kun je daar wat in vinden.
Vorig jaar ben ik met 5 vrienden in Chersonissos geweest op Kreta, niet griekenland maar wel die richting. Was trouwens erg gezellig, met veel clubs en kroegen en een uitgebreid jongerenstrand.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:06 schreef maartena het volgende:
Persoonlijk vindt ik Griekenland erg leuk. Kos, Rhodos, Kreta etc etc.... Je vindt daar vooral veel Scandinavische toeristen, en het leuke is dat je in Griekenland ook af en toe Israelis tegenkomt omdat het niet ver van Israel meer af is en het erg leuk is in de zomer.
Is dat niet redelijk fris in die tijd van het jaar?quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:02 schreef jobosrulez het volgende:
Corsica heeft ook hele mooie plekjes voor een leuke strandvakantie.
Italie zijn we vorig jaar al geweest... Dus wil wel ergens anders heen... Griekenland vind ik op zich wel erg leuk! Turkije trekt me eigenlijk niet zo heel erg dus ik denk dat die ook afvalt....quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:00 schreef Peewee het volgende:
wat te denken van Italië, Griekenland, Turkije (met de vlieger nieteens zo duur) of Kroatië??
Is dat zo? Ik ben al een aantal keer naar Benidorm geweest dus daarom wil ik daar eigenlijk liever niet heen. Maar hoe zit dat bijvoorbeeld met Zuid-Spanje? Is het daar mooi? Canarische Eilanden ben ik ook geweest afgelopen jaar, maar vond ik niet heel bijzonder (beetje cultuur in de buurt is toch ook geen overbodige luxe...)quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
In april al naar het strand en in Europa en bijzonder? Dat wordt lastig. Voor echt strandweer moet je dan wel heel zuidelijk gaan. Zeg maar ter hoogte van Benidorm, waar je niet heen wil.
Dus zit je vast aan de Griekse eilanden. Of Turkije. Of de andere kant van de Middellandse Zee. Tunesië bijvoorbeeld. Maar da's dan weer geen Europa.
De stranden in Zuid-Spanje zijn OK, maar niet anders dan andere costa's. Hooguit al een stuk warmer in april dan de oostkust van Spanje. Wat absoluut een vette extra is, is de cultuur en het landschap. Andalusië is fantastisch mooi. Golvende olijfheuvels, schitterende vergezichten, maar zelfs ook hooggebergte (De Sierra Nevada, waar die nederlanders vorig jaar zo in problemen kwamen). Daarnaast vind je er een aantal van de mooiste steden van Europa. Allereerst Sevilla, maar ook Cordoba en Granada zijn prachtig. En nog veel meer, wat minder bekende, plaatsen, zoals Ronda, Jerez. Aan de kust vnid je ook nog Cadiz en Gibraltar. Je zult je daar niet vervelen!quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:32 schreef Droeke het volgende:
Is dat zo? Ik ben al een aantal keer naar Benidorm geweest dus daarom wil ik daar eigenlijk liever niet heen. Maar hoe zit dat bijvoorbeeld met Zuid-Spanje? Is het daar mooi? Canarische Eilanden ben ik ook geweest afgelopen jaar, maar vond ik niet heel bijzonder (beetje cultuur in de buurt is toch ook geen overbodige luxe...)
Zo erg is het niet. Maar ik begrijp dat je op zoek bent naar een zon, zee en stap-vakantie? Dan zou ik Playa del Carmen of Cancun in Mexico doen. Ver, mooi en veel te doen.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:20 schreef GWD het volgende:
Brazilie had ik ook voorgesteld maar daar had iedereen zoiets van daar wordt je gelijk ontvoerd oid
Waar en hoe heb jij zitten gokken dan?quote:Op zondag 9 januari 2005 21:30 schreef Dizzee het volgende:
Uit dat rijtje?
Absoluut Vegas.![]()
En ook al ben je geen 21. Ik was het ook niet, maar heb me erg vermaakt. Gokken enzo lukt best.![]()
In de Luxor. Gewoon automaatje pakken en wat centjes indoen. Word je vanzelf wel weggetrapt door zo'n charmante dame.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waar en hoe heb jij zitten gokken dan?![]()
Opplaksnor opgedaan en haar grijs gespoten? Daar had ik allemaal geen tijd voor...
Half/half...stukje hoort bij Europaquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Turkije ligt ook niet in Europa, dus dat is geen optie.
Sinds wanneer heeft Praag een strand?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:17 schreef Drugshond het volgende:
Praag........ ?!
tja, wat wil met deze lijst alleen dit jaar al (waarvan het grootste deel van de laatste 5 dagen)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |