quote:Op zaterdag 14 december 2002 20:38 schreef J-Will het volgende:
Het moet een plek zijn die nog niet door de massas is ontdekt.
Het probleem met plekken die nog niet door de massa ontdekt is (en dus de reisorganisaties) is dat ze meestal erg duur zijn om er te komen (dure vliegreis), te weinig uitgaansmogelijkheden hebben, etc.... De uitgaansmogelijkheden worden trouwens ook door het aantal toeristen bepaald. In de winter wanneer er geen toeristen zijn, zijn driekwart van de clubs ook gewoon dicht. In een gebied waar dus weinig toeristen komen heb je dus ook weinig uitgaansmogelijkheden.quote:wel voldoende uitgaansgelegenheid en niet al te duur
Zoek eens op Albufeira! Of op Portugal. Ik ben er zeker van dat daar al topics over zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:20 schreef Icex het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Portugal? Met name Albufeira word door veel jongerenorganisaties aangeboden.
Mensen die hier zijn geweest of hier iets over hebben gehoord?
xcuses... Ik had wel een ander oud topic gevonden die gesloten en hierheen verwees, heb daarna niet meer op de datum geletquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zoek eens op Albufeira! Of op Portugal. Ik ben er zeker van dat daar al topics over zijn.
Je schopt nu wel een heel oud topic omhoog.
Volgens mij was er vorig jaar ook een jongerenvakanties-topic. Misschien kun je daar wat in vinden.
Vorig jaar ben ik met 5 vrienden in Chersonissos geweest op Kreta, niet griekenland maar wel die richting. Was trouwens erg gezellig, met veel clubs en kroegen en een uitgebreid jongerenstrand.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:06 schreef maartena het volgende:
Persoonlijk vindt ik Griekenland erg leuk. Kos, Rhodos, Kreta etc etc.... Je vindt daar vooral veel Scandinavische toeristen, en het leuke is dat je in Griekenland ook af en toe Israelis tegenkomt omdat het niet ver van Israel meer af is en het erg leuk is in de zomer.
Is dat niet redelijk fris in die tijd van het jaar?quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:02 schreef jobosrulez het volgende:
Corsica heeft ook hele mooie plekjes voor een leuke strandvakantie.
Italie zijn we vorig jaar al geweest... Dus wil wel ergens anders heen... Griekenland vind ik op zich wel erg leuk! Turkije trekt me eigenlijk niet zo heel erg dus ik denk dat die ook afvalt....quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:00 schreef Peewee het volgende:
wat te denken van Italië, Griekenland, Turkije (met de vlieger nieteens zo duur) of Kroatië??
Is dat zo? Ik ben al een aantal keer naar Benidorm geweest dus daarom wil ik daar eigenlijk liever niet heen. Maar hoe zit dat bijvoorbeeld met Zuid-Spanje? Is het daar mooi? Canarische Eilanden ben ik ook geweest afgelopen jaar, maar vond ik niet heel bijzonder (beetje cultuur in de buurt is toch ook geen overbodige luxe...)quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
In april al naar het strand en in Europa en bijzonder? Dat wordt lastig. Voor echt strandweer moet je dan wel heel zuidelijk gaan. Zeg maar ter hoogte van Benidorm, waar je niet heen wil.
Dus zit je vast aan de Griekse eilanden. Of Turkije. Of de andere kant van de Middellandse Zee. Tunesië bijvoorbeeld. Maar da's dan weer geen Europa.
De stranden in Zuid-Spanje zijn OK, maar niet anders dan andere costa's. Hooguit al een stuk warmer in april dan de oostkust van Spanje. Wat absoluut een vette extra is, is de cultuur en het landschap. Andalusië is fantastisch mooi. Golvende olijfheuvels, schitterende vergezichten, maar zelfs ook hooggebergte (De Sierra Nevada, waar die nederlanders vorig jaar zo in problemen kwamen). Daarnaast vind je er een aantal van de mooiste steden van Europa. Allereerst Sevilla, maar ook Cordoba en Granada zijn prachtig. En nog veel meer, wat minder bekende, plaatsen, zoals Ronda, Jerez. Aan de kust vnid je ook nog Cadiz en Gibraltar. Je zult je daar niet vervelen!quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:32 schreef Droeke het volgende:
Is dat zo? Ik ben al een aantal keer naar Benidorm geweest dus daarom wil ik daar eigenlijk liever niet heen. Maar hoe zit dat bijvoorbeeld met Zuid-Spanje? Is het daar mooi? Canarische Eilanden ben ik ook geweest afgelopen jaar, maar vond ik niet heel bijzonder (beetje cultuur in de buurt is toch ook geen overbodige luxe...)
Zo erg is het niet. Maar ik begrijp dat je op zoek bent naar een zon, zee en stap-vakantie? Dan zou ik Playa del Carmen of Cancun in Mexico doen. Ver, mooi en veel te doen.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:20 schreef GWD het volgende:
Brazilie had ik ook voorgesteld maar daar had iedereen zoiets van daar wordt je gelijk ontvoerd oid
Waar en hoe heb jij zitten gokken dan?quote:Op zondag 9 januari 2005 21:30 schreef Dizzee het volgende:
Uit dat rijtje?
Absoluut Vegas.![]()
En ook al ben je geen 21. Ik was het ook niet, maar heb me erg vermaakt. Gokken enzo lukt best.![]()
In de Luxor. Gewoon automaatje pakken en wat centjes indoen. Word je vanzelf wel weggetrapt door zo'n charmante dame.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waar en hoe heb jij zitten gokken dan?![]()
Opplaksnor opgedaan en haar grijs gespoten? Daar had ik allemaal geen tijd voor...
Half/half...stukje hoort bij Europaquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Turkije ligt ook niet in Europa, dus dat is geen optie.
Sinds wanneer heeft Praag een strand?quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:17 schreef Drugshond het volgende:
Praag........ ?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |