dan moet je wel blij zijn dat er een halve gare op bezoek komt in Polen..quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:20 schreef Eficaz het volgende:
Trump komt aan in Polen![]()
Ik ben half Pools![]()
En dan klagen over CNN die wat moslima's laat poseren voor een fotomomentje en zelf waren gekomen om wat bloemen te leggen e.d.quote:
Beetje oud nieuws welquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:23 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)1662396&kwp_1=714816
Daar heeft Trump nog een harde noot te kraken.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
En blij dat Trump is, als hij wordt toegejuicht
quote:WARSAW, Poland (AP) — The Latest on President Donald Trump’s second official visit to Europe (all times local):
11:05 a.m.
President Donald Trump says he agrees that Russia meddled in the 2016 presidential election, but he is repeating his assertion that he believes “other countries” may have done the same.
Trump did not elaborate on which other countries he believes meddled in the 2016 election during his remarks in Warsaw, Poland Thursday. He says “nobody really knows for sure.”
He was speaking a day ahead of his first face-to-face meeting with Russian President Vladimir Putin.
Trump also repeated his claims that former President Barack Obama knew that Russia was meddling in the election.
Trump said people say Obama “choked” but he believes Obama purposely “did nothing” because he thought Democrat Hillary Clinton would win the election.
https://apnews.com/4eb43d(...)before-Putin-meeting
quote:
Jijbakken gaat je niet uit de problemen helpen Donald! Daar trappen ze bij de FBI en CIA niet in..quote:President Donald Trump says he agrees that Russia meddled in the 2016 presidential election, but he is repeating his assertion that he believes “other countries” may have done the same.
Ja...quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:05 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dan moet je wel blij zijn dat er een halve gare op bezoek komt in Polen..
Als ik het vergelijk met de Paus wel...:-)quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:05 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dan moet je wel blij zijn dat er een halve gare op bezoek komt in Polen..
Nou, dan raad ik Polen aan uit de EU te stappen, als ze zo'n hekel aan Brussel hebben. Ik word daar in zijn geheel niet zenuwachtig van.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:05 schreef Eficaz het volgende:
Polen keert zich af van Brussel en Trump vindt het goed
https://www.trouw.nl/democratie/polen-keert-zich-af-van-brussel-en-trump-vindt-het-goed-~a64ca498/
En in Saoedi-Arabië waren er ook al geen protesten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
En blij dat Trump is, als hij wordt toegejuicht
'Gelukkig' hebben we de G20 nog, waar standaard protesten zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:09 schreef Montov het volgende:
[..]
En in Saoedi-Arabië waren er ook al geen protesten.
Ook Poetin zal er dolblij mee zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan raad ik Polen aan uit de EU te stappen, als ze zo'n hekel aan Brussel hebben. Ik word daar in zijn geheel niet zenuwachtig van.
Precies. En het liefst ook gelijk uit de NATO. Dan kunnen Duitsland en Rusland dat gedrocht gewoon verdelen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan raad ik Polen aan uit de EU te stappen, als ze zo'n hekel aan Brussel hebben. Ik word daar in zijn geheel niet zenuwachtig van.
Geld stinkt natuurlijk niet. En al die blokhoofden mogen maar al te graag werken in West-Europa.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat zou een mooie case studie zijn over hoe snel je een regering kan laten vallenquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zelfs alcoholist Jüncker schold de afgelopen week met een kwade dronk zijn eigen parlement uit. Een prachtig biertje voor tienen-moment.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |