Dus je eet niets in Nederland.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt. Zo eet ik bijvoorbeeld geen kaas, of dingen die met kaas in aanraking zijn geweest.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dus je eet niets in Nederland.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:21 schreef eriksd het volgende:
Dat tenenkrommende gebrabbel van Leon de Winter in de Telegraaf, pfff. Ook een schertsfiguur geworden zeg.
quote:'t Overkomt me niet iedere dag, maar soms heb ik mijn Volkskrant lief. Het gedonder dat is ontstaan omdat de kinderjuf van de familie De Winter in de rubriek NL een boekje open deed over Meneer en Mevrouw - nadat Mevrouw haar in Elle had geportretteerd als een tragisch geval - en aldus 'het schrijversechtpaar' een koekje van eigen deeg bereidde, is van een grote schoonheid. 't Meest moest ik lachen om Volkskrant-redactrice Steffie Kouters, die in Het Parool verklapte: "We hadden het niet door, echt niet. Als we het wel in de gaten hadden gehad, dan hadden we het niet geplaatst."
't Zijn duivelse jezuïeten, die jongens en meisjes bij de Volkskrant. Mevrouw De Winter reageert zoals 't een gans betaamt: "Dat was een còlumn! Dit is een smaadstukje. Dit is uit rancune geschreven. Er zit een grote woede achter. Iemand die me probeert terug te pakken."
Zou de oppas, die zich in de Volkskrant Nena Ouwerkerk noemt, geen recht hebben om iets terug te zeggen? En wat is het verschil tussen mevrouw's 'còlumn' en Ouwerkerk's 'smaadstukje'. Waarom denkt Mevrouw de Winter dat er in haar geval met een andere maat gemeten moet worden?
Het verslag van Mevrouw Ouwerkerk rept van 'ongevraagde confidenties over haar grote (inmiddels met een ander getrouwde) liefde... 'Ik herinner me dat Joost Zwagerman me 'ns vertelde dat Jessica - toen nog Durlacher - zijn grote liefde was, maar dat 'ie niet met haar mocht trouwen 'omdat ik niet joods ben'. 't Moet heel verdrietig zijn voor Mevrouw De Winter om vanwege zo'n futiele reden het geluk van haar leven te zijn misgelopen. Eigen schuld/dikke bult zou een minder eerbiedige toeschouwer zeggen.
Ook meneer De Winter heeft 't niet makkelijk met de door zijn vrouw uitgelokte confidenties. In Het Parool verklaart de heer des huizes: "We hebben al zoveel over ons heen gehad, Van Gogh ook ja."
Peinzend vraag ik me af: "Wanneer dan?"
Mevrouw Durlacher heb ik wel 'ns gesproken in Felix Meritis toen ze me vroeg waarom ik de pest had aan haar Léon en ik naar waarheid antwoordde dat zulks wel meeviel, maar dat ik er wat moe van werd om door meneer voortdurend als 'Eeuwige Anti-semiet' te worden aangemerkt en dat ik daarom de vrijheid nam hem bij gelegenheid belachelijk te maken. Ook nu klinkt dat antwoord me niet onredelijk in de oren.
Pappa De Winter meldt in het Parool naar aanleiding van dit alles dat hij en zijn vrouw iedere dag 'keiharde sex' hebben. Volgens mij klopt dat. Naar verluidt verzamelt meneer stukjes prikkeldraad van concentratiekampen uit de Tweede Wereldoorlog, alsook vergrendelingen van gaskamers: een liefhebber.
Ik heb mij weleens verstout een prachtige Kerstavond in Huize De Winter te beschrijven, in Folia geloof ik, nadat HP/de Tijd publicatie niet aandurfde. Léon fluisterde Jessica in het oor "Vanavond maar Treblinka, lieverd..." en zie!..'t vrouwtje wikkelde teder het roestige prikkeldraad om de knots van de geweldenaar die - Sjaloom ! Sjaloom ! - aan zijn gevoeg kwam. Ontroerende passages, met veel begrip opgeschreven. De anecdote over het prikkeldraad en andere hebbedingetjes was afkomstig van Michel Korzec. Henry de By - destijds eindredacteur bij HP/de Tijd - kreeg hetzelfde pittoresks uit twee andere bronnen bevestigd.
Ik wil maar zeggen, stoere mannen doen aan keiharde sex en hoe Mevrouw De Winter voor haar geprikkelde geestesoog ook de katholiek Zwagerman probeert op te roepen, haar plaats is aan de zijde van haar man, die haar keihard maar koosjer van achteren neemt, èn van voren! Heb ik wel 'ns verteld welk SS-uniform Léon de Winter aantrekt als 'ie zijn domme vrouwtje schrijven leert?
Dat, jongelui, is voor een volgende keer.
Geworden?quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:21 schreef eriksd het volgende:
Dat tenenkrommende gebrabbel van Leon de Winter in de Telegraaf, pfff. Ook een schertsfiguur geworden zeg.
Hoe zat het ook alweer met 9/11?quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mooi. Zelfs de Volkskrant durft een artikel te publiceren waarin CNN de nobelprijs voor fake news krijgt toebedeeld. Ik zag laatst een zeer jonge en naive links-georiënteerde mod hier nog mensen die minder hard oordeelden naar bnw verwijzen..
Ben ik ook erg benieuwd naar. Een bakker werkt met ovens, dus die heeft vast heel veel verstand van hitte en de effecten op constructies.quote:
Nu je het zegt. De blik van deze expert kan een heel nieuw licht laten schijnen op de gebeurtenissen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Een bakker werkt met ovens, dus die heeft vast heel veel verstand van hitte en de effecten op constructies.
Groot verstand herken ik in de overige bezoekers van deze sc. Ik heb slechts een klein denkraam.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben ik ook erg benieuwd naar. Een bakker werkt met ovens, dus die heeft vast heel veel verstand van hitte en de effecten op constructies.
En je trapt graag een open deur in, zie ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Groot verstand herken ik in de overige bezoekers van deze sc. Ik heb slechts een klein denkraam.
Is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
Hehehe, was P_T zo'n 9/11 samenzweringsgelover?
Nouja, als creatief figuur met een mening was hij nog wel ok. Nu ziet hij zichzelf als een soort serieuze opiniemaker en hoeder van het rechtse geluid. Beetje hetzelfde niveau als Elsevier: je kan vanaf zin 1 al uittekenen wat de mening is en als je die niet deelt ben je een antisemiet.quote:
Damn.quote:
Gewoon stapels aan zwijmelfilms inslaan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
Oh god, ik ga straks 2 weken opgezadeld worden met een 15 jarig giecheltrutje...yippiee...
Dat noemt men ook wel een column, beste vijftiger-die-nog-altijd-niet-snapt-hoe-de-media-werken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mooi. Zelfs de Volkskrant durft een artikel te publiceren waarin CNN de nobelprijs voor fake news krijgt toebedeeld. Ik zag laatst een zeer jonge en naive links-georiënteerde mod hier nog mensen die minder hard oordeelden naar bnw verwijzen..
En hoe helpt MIJ dat, dan moet ik er ook naar kijken!quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon stapels aan zwijmelfilms inslaan.
Zeg, nou niet zo genuanceerd doen, he, dat is veel te complex voor een klein denkraam.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel een column, beste vijftiger-die-nog-altijd-niet-snapt-hoe-de-media-werkt.
De redactie heeft geen invloed op de inhoud van columns. Tenzij de auteur uitspraken doet die strafbaar zijn, zal de hoofdredactie het stuk nooit en te nimmer tegenhouden.
Maar voor de duidelijkheid: het is de mening van Eppink, niet van 'De Volkskrant'.
Film aanzetten en wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En hoe helpt MIJ dat, dan moet ik er ook naar kijken!
Uiteraard. Je wordt natuurlijk niet zomaar lolbetarier. Dan is alles altijd de schuld van de overheid.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
Hehehe, was P_T zo'n 9/11 samenzweringsgelover?
Hm...valt te proberen...quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Film aanzetten en wat anders gaan doen.
Eh ja, Linus, daar maak ik mij ook zorgen omquote:Op woensdag 5 juli 2017 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Iemand van 15 kan zichzelf wel vermaken hoor.
Zitten bovendoen nog in de zelfontdekkingsfase, dus er is altijd wat te doen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dat in tegenstelling tot de Telegraaf.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
Wel altijd leuk dat mensen zich nooit realiseren dat kranten als de Volkskrant wel columns plaatsen van beide kanten van het politiek spectrum, maar goed, daar zijn ze natuurlijk niet aan gewend in hun favoriete publicaties.
Joh, die is toch alleen met haar mobieltje bezig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
Oh god, ik ga straks 2 weken opgezadeld worden met een 15 jarig giecheltrutje...yippiee...
Hoe lang is ze er?quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh ja, Linus, daar maak ik mij ook zorgen om
Beetje treurig.quote:Politieke partijen in Utrecht liggen met elkaar in de clinch om de bittergarnituur op het stadhuis. De vraag of er wel of geen vegahapjes moeten worden geserveerd, leidt tot verdeeldheid binnen de coalitie, meldt RTV Utrecht.
Een voorstel van de Partij voor de Dieren om voortaan bij alle bijeenkomsten die de gemeente organiseert minimaal voor de helft vegetarische en veganistische hapjes te serveren, haalde donderdag een meerderheid in de gemeenteraad. GroenLinks en D66, coalitiegenoten van van de VVD, stemden vóór.
Schandalig inderdaad dat de Partij van de Dieren kostbare vergader tijd aan dergelijke onzinnige voorstellen besteed. Flashbacks naar de kroketmotie van een zeker CDA-raadslid.quote:
Kaas eten dient onderdeel te zijn van de inburgeringscursus.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Klopt. Zo eet ik bijvoorbeeld geen kaas, of dingen die met kaas in aanraking zijn geweest.
Van het gemeenschapsgeld dat aan deze vergaderingen is verbrast, hadden ze het hele jaar door met sashimi van blauwvintonijn kunnen borrelenquote:
Dan heeft ze wel haar eigen spul mee om de meeste uren door te komen. Verder gewoon een paar dagen leuke dingen doen in overleg met haar.quote:
Dit is te hoog gegrepen. Tijger zal wel ergens op een haatblogje wat hebben gelezen en dat geheel voor waar aannemen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel een column, beste vijftiger-die-nog-altijd-niet-snapt-hoe-de-media-werken.
De redactie heeft geen invloed op de inhoud van columns. Tenzij de auteur uitspraken doet die strafbaar zijn, zal de hoofdredactie het stuk nooit en te nimmer tegenhouden.
Maar voor de duidelijkheid: het is de mening van Eppink, niet van 'De Volkskrant'.
Het is juist de uitdaging zo'n dame uit haar normale ritme van verveeld aan de smartphone hangen te krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2017 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel haar eigen spul mee om de meeste uren door te komen. Verder gewoon een paar dagen leuke dingen doen in overleg met haar.
Tiger. Niet Tijgerquote:Op woensdag 5 juli 2017 12:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is te hoog gegrepen. Tijger zal wel ergens op een haatblogje wat hebben gelezen en dat geheel voor waar aannemen.
Een lokaal bol VVD-raadslidje heeft hier vrijdag ook zo'n motie er doorgekregenquote:Op woensdag 5 juli 2017 11:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad dat de Partij van de Dieren kostbare vergader tijd aan dergelijke onzinnige voorstellen besteed. Flashbacks naar de kroketmotie van een zeker CDA-raadslid.
Die Van Ulzen zekerquote:Op woensdag 5 juli 2017 12:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een lokaal bol VVD-raadslidje heeft hier vrijdag ook zo'n motie er doorgekregen
Nu al terecht en mee eens.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een lokaal bol VVD-raadslidje heeft hier vrijdag ook zo'n motie er doorgekregen
Tweede van links heeft wel een bitterbal-hoofd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nu al terecht en mee eens.
[ afbeelding ]
Deze helden houden het liberale vuur zelfs in het vuige Drenthe brandend.
En da's geen vega bitterbal!quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tweede van links heeft wel een bitterbal-hoofd.
Goeie vvd-onderkinnen wederom.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4th of July bonfire, YEAH!quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Man tries to use fireworks to take out bees' nest, burns garage down instead
Murica!
En is klein en bol. Je gaat door voor de koelkastquote:Op woensdag 5 juli 2017 12:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
En nog geen baardgroei.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Durf Nederlands te spreken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Paper_Tiger, Tijger_m, zoek de verschillen in de spelling
Die rechtse is wel ok. Verder zijn ze allemaal precies zoals ze er uitzienquote:Op woensdag 5 juli 2017 12:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had zijn kleinzoon kunnen zijn idd.quote:
De bolle kop met onderkin is altijd wel populair bij de VVD. Vraag me af of er ook vrouwen zijn die dat aantrekkelijk vinden. Want dan neem ik er ook meteen eentje.quote:
Ze zien eruit zoals ik mij doorsnee raadsleden uit de provincie voorstel / herken. Wel lekker representatief.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die rechtse is wel ok. Verder zijn ze allemaal precies zoals ze er uitzien
De dames beginnen pas te glibberen als je de 100kg aantikt. Liberale wijsheid.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De bolle kop met onderkin is altijd wel populair bij de VVD. Vraag me af of er ook vrouwen zijn die dat aantrekkelijk vinden. Want dan neem ik er ook meteen eentje.
Niks mis met 100kg mits je over de 1.90 bentquote:Op woensdag 5 juli 2017 12:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
De dames beginnen pas te glibberen als je de 100kg aantikt. Liberale wijsheid.
Je wilt tenslotte goed doorvoede kinderen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bitterballen dus, echte, geen vegaquote:Op woensdag 5 juli 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je wilt tenslotte goed doorvoede kinderen.
Heb jij eigenlijk ook zo'n onderkin?quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Exact. Allemaal evolutionair bepaald.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Meerdere zelfs. Hoezo?quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook zo'n onderkin?
Omdat je als VVD-man natuurlijk wel een zweterige bolle moet zijn.quote:
Vanzelfsprekend. Staat ook gewoon netjes opgenomen in de Algemene Voorwaarden wanneer je lid wordt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat je als VVD-man natuurlijk wel een zweterige bolle moet zijn.
Zelfs daarover had De Volkskrant een paar maanden geleden column geplaatst (George van Houts; Komplot).quote:
Goed verzonnen. Columnisten, en daarmee een inschatting van de inhoud, worden natuurlijk op voorhand al door de Volkskrant geselecteerd. Daarnaast, als je de vergelijking doortrekt, maakt hij een valide punt; de Volkskrant staat een column met daarin een mening toe (door welk achterliggend proces dan ook) welke hier niet getolereerd wordt. Dat zegt inderdaad iets over de reikwijdte van een ''zeer jonge en naïeve links-georiënteerde mod''.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel een column, beste vijftiger-die-nog-altijd-niet-snapt-hoe-de-media-werken.
Zo, half één en je bent al wakker? Poeh, dan heb je vast de wekker gezet. Je gaat lekker van de zon genieten of niet?quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zelfs daarover had De Volkskrant een paar maanden geleden column geplaatst (George van Houts; Komplot).
[..]
Goed verzonnen. Columnisten, en daarmee een inschatting van de inhoud, worden natuurlijk op voorhand al door de Volkskrant geselecteerd. Daarnaast, als je de vergelijking doortrekt, maakt hij een valide punt; de Volkskrant staat een column met daarin een mening toe (door welk achterliggend proces dan ook) welke hier niet getolereerd wordt. Dat zegt inderdaad iets over de reikwijdte van een ''zeer jonge en naïeve links-georiënteerde mod''.
Ik heb vandaag een forum te redden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zo, half één en je bent al wakker? Poeh, dan heb je vast de wekker gezet. Je gaat lekker van de zon genieten of niet?
Boosjes zijn nou eenmaal altijd erg gevoelig voor samenzweringstheorieën, dus het lijkt me niet uitgesloten nee.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Is het serieus waar dat Paper_Tiger een van de mensen is die in de 9/11-samenzwering van een inside job gelooft of is dat een grap?
Geen grap.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Is het serieus waar dat Paper_Tiger een van de mensen is die in de 9/11-samenzwering van een inside job gelooft of is dat een grap?
Ben nu wel nieuwsgierig. Even gedm'd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Boosjes zijn nou eenmaal altijd erg gevoelig voor samenzweringstheorieën, dus het lijkt me niet uitgesloten nee.
Is toch gewoon onderdeel van de act of niet dan?quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Vieze dwergen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Exact. Allemaal evolutionair bepaald.
Zelfs communisten begrijpen dat de dames alleen voor de dikkers gaan. want zegt nou zelf:
[ afbeelding ]
Minder, minder!quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:36 schreef Kaas- het volgende:
En wat erg dat D66 Utrecht op is komen dagen voor een bitterbalmotie en daarin zelfs voor minder bitterballen heeft gestemd. Dit soort zaken vervreemdt de partij echt van mij.
Het treugiste stuk laat je nog weg, namelijk dat de VVD een hoofdelijke stemming over deze reeds aangenomen motie wil houden omdat:quote:
Dat heet tactiek. Als het gaat om bitterballen is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het treugiste stuk laat je nog weg, namelijk dat de VVD een hoofdelijke stemming over deze reeds aangenomen motie wil houden omdat:
"De stemming was diep in de nacht, iedereen wilde naar huis", stelt Gilissen. "En ons gevoel zegt dat raadsleden eigenlijk niet wisten wat ze met de motie aan moesten en wat de precieze consequenties zijn."
quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga misschien wel overstappen van partij na bitterbalgate. ALDE-lidmaatschapje hoef ik dan niks aan te wijzigen.
Volgens het gevoel van een VVD'er begrepen volwassen mannen niet de consequenties van een motie over bitterballen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat heet tactiek. Als het gaat om bitterballen is alles geoorloofd.
Da's wel heel progressief van je, Kaas-quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga misschien wel overstappen van partij na bitterbalgate. ALDE-lidmaatschapje hoef ik dan niks aan te wijzigen.
Weer zo'n onderkinquote:Op woensdag 5 juli 2017 12:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze huidige gedeelde voorzitter ontvangt je met open armen.
VVD is eigenlijk wel de partij voor de herenliefde.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
Nog eentje voor je verzameling:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nog eentje voor je verzameling:Is dat ook een lid van de vvd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Dat doet me deugd. Ik denk dat hij de reden ook wel kan waarderen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze huidige gedeelde voorzitter ontvangt je met open armen.
Denk heus niet als er iets te verdienen valt dat ze ermee in de media naar buiten komen, ja de kruimels misschien?quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:52 schreef Ryon het volgende:
Nog iets anders. Pas recentelijk hoorde ik dat deze held:
[ afbeelding ]
De hardwerkende ondernemer is die door Rita Verdonk en haar zwendel een paar ton lichter is gemaakt. Ik vertrouw natuurlijk blind op het oordeel van Beursgenoten aangaande mijn financiele zaken. Zijn mijn aandeeltjes nog wel veilig?
quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nog eentje voor je verzameling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Een van de weinige redenen waarom overstappen gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat doet me deugd. Ik denk dat hij de reden ook wel kan waarderen.
Het moet ook niet zijn dat ze bij de eerste de beste groeispurt te kort hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Whehe, lijkt me een goede vent.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een van de weinige redenen waarom overstappen gewaardeerd wordt.
[ afbeelding ]
Toen Docters van Leeuwen overstapte van D66 naar de VVD waren de bitterballen ook doorslaggevend. Te zien aan het kenmerkende liberale voorkomen van de heer.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:59 schreef Tchock het volgende:
De coach van FC Zwolle is ooit gesneuveld over het zogenaamde "Bitterballenincident", waar de beste man het fysiek aan de stok kreeg met een bestuurslid omdat hij werd overgeslagen met de hapjesschaal.
Misschien wel misschien ook niet, ik wil er toch niet bij in de buurt staan als die uit elkaar spat.quote:
Wat denkt ie wel, beetje mooie baantjes opstrijken als mocro.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
Heerlijk, al die zure reacties vanwege Marcouch.
Als aanstormend ambtenaar zul je nog veel te maken krijgen met de werkwijze van de heer Docters van Leeuwen.quote:
23 en 16 mag volgens mij gewoon in Nederland, 15 is wat minder en ik apprecieer de insinuatie niet zo heel erg, eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:59 schreef Kaas- het volgende:
Als je gemiddeld genomen op 23-jarige mensen valt en de standaardafwijking 2 jaar is en het is een normaal verdeelde variabele, dan is 0,62% van alle mensen op wie je valt minderjarig.
Hier vinden ze het ook maar niets, Mutant01.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
Heerlijk, al die zure reacties vanwege Marcouch.
Ben benieuwd. Morgen ontmoet ik m'n mede-eerstejaars en toekomstige klasgenootjes voor het eerst.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als aanstormend ambtenaar zul je nog veel te maken krijgen met de werkwijze van de heer Docters van Leeuwen.
Ik ben benieuwd trouwens of hij anno 2017 nog gezien wordt als een voorbeeld of juist als gedateerd. In 2012 werd hij al als "van de oude stempel" genoemd.
Sowieso. Maar pas op, straks wordt je post weggehaald.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
23 en 16 mag volgens mij gewoon in Nederland, 15 is wat minder en ik apprecieer de insinuatie niet zo heel erg, eigenlijk.
13 jaar verschil is een probleem als je 23 bent, naar beneden dan, maar niet echt problematisch als je 53 bent.
Beetje treurig allemaal dit.
Veranderd er iets door om er iets van te vinden?quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hier vinden ze het ook maar niets, Mutant01.
Ik wel daarentegen.
Dat boeit mij totaal niet dus dat scheelt weer, komt wel vaker voorquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso. Maar pas op, straks wordt je post weggehaald.
16-17 mag echter niet als je bijvoorbeeld docent van de persoon in kwestie bent. Dit was essentiële kennis voor mij als docent op een hogeschool.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
23 en 16 mag volgens mij gewoon in Nederland, 15 is wat minder en ik apprecieer de insinuatie niet zo heel erg, eigenlijk.
13 jaar verschil is een probleem als je 23 bent, naar beneden dan, maar niet echt problematisch als je 53 bent.
Ja meningen veranderen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Veranderd er iets door om er iets van te vinden?
Geloof het maar niet hoor, alleen samen kan er iets veranderen, een enkele mening wordt het niet anders door!quote:
Machtspositie, mag in de meeste bedrijven ook niet tegenwoordig om met een ondergeschikte een relatie aan te gaan zelfs als beiden volwassen zijn. Daar komt meestal een consequentie uit voor deze of gene.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
16-17 mag echter niet als je bijvoorbeeld docent van de persoon in kwestie bent. Dit was essentiële kennis voor mij als docent op een hogeschool.
Onder de 18 mag niet als de ander boven de 18 is. Wat seks of trouwen betreft in elk geval.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, nee hoor, dat mag in Nederland wel degelijk. De age of consent is 16 hier.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onder de 18 mag niet als de ander boven de 18 is. Wat seks of trouwen betreft in elk geval.
Ook niet wanneer iemand net 18 is geworden en de vriend(in) nog 17 is? Ik neem aan dat het nog wel uitmaakt hoe oud de volwassene is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onder de 18 mag niet als de ander boven de 18 is. Wat seks of trouwen betreft in elk geval.
Banana oats....ik zie het al, al veel te lang doorgebracht in de culturele woestijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Zal wel banana oats worden ofzo. Of een bagel.
Wat? Dus ik kan later geen aantrekkelijke assistenten/stagiairs aannemen enkel voor die doeleinden??quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Machtspositie, mag in de meeste bedrijven ook niet tegenwoordig om met een ondergeschikte een relatie aan te gaan zelfs als beiden volwassen zijn. Daar komt meestal een consequentie uit voor deze of gene.
Kan wel. De vraag is alleen hoe lang je dat kunt blijven doen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat? Dus ik kan later geen aantrekkelijke assistenten/stagiairs aannemen enkel voor die doeleinden??
Tuurlijk wel, maar net als in de RK kerk mag je het niet praktizerenquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat? Dus ik kan later geen aantrekkelijke assistenten/stagiairs aannemen enkel voor die doeleinden??
Wordquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mod wordt je niet voor de rust natuurlijk.
Mag best. Die regels gelden enkel voor mannelijke leidinggevenden en vrouwelijke ondergeschikten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Begin jij boven aan de ladder, man o man was ik toch maar voor hetzelfde geslacht gegaan!quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is helaas serieus.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Zo moest Clinton na Lewinsky ook met een andere categorie genoegen nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, en daarom is de zuurheid des te leuker.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Veranderd er iets door om er iets van te vinden?
Wel lekker helder dat het de meeste boosmensen zo duidelijk om zijn achtergrond gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, en daarom is de zuurheid des te leuker.
Och, de meesten zeggen het gewoon ronduit. Zo ver zijn we wel gekomen nu.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel lekker helder dat het de meeste boosmensen zo duidelijk om zijn achtergrond gaat.
En ik maar denken dat Wilders alleen maar problemen had met criminele Nederlandse Marokkanen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel lekker helder dat het de meeste boosmensen zo duidelijk om zijn achtergrond gaat.
Nee, alle mocro's die een beetje dreigen mee te doen moet je keihard onderschijten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Wilders alleen maar problemen had met criminele Nederlandse Marokkanen.![]()
Is die flapdrol al aan het protesteren trouwens.
Ik dacht dat het allang duidelijk was dat Wilders veel verder gegaan was dan dat, moslims idem dus een Marokkaanse moslim kan al helemaal niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Wilders alleen maar problemen had met criminele Nederlandse Marokkanen.![]()
Niet dat ik weet wel genoeg flapdrollen op het forum dacht ik?quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk vanaf het begin al duidelijk. Hij heeft alleen inmiddels besloten dat hij geen zin meer heeft in dingen zeggen die volgens de wet nog net kunnen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allang duidelijk was dat Wilders veel verder gegaan was dan dat, moslims idem dus een Marokkaanse moslim kan al helemaal niet.
Hij komt er telkens mee weg en zijn aanhang groeit alleen maar dus ja...waarom zou hij stoppen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk vanaf het begin al duidelijk. Hij heeft alleen inmiddels besloten dat hij geen zin meer heeft in dingen zeggen die volgens de wet nog net kunnen.
quote:Kijk en luister even naar Karel van Wolferen. Ex-hoogleraar geo-politiek (ik noem het maar even zo) aan de UVA en jarenlang correspondent buitenland NRC.
Hierom en hierom alleen speel ik mijn theatercollege KomPlot wederom 08-03-2018 tot eind mei 2018. In 42 theaters door het hele land.
Er móet een wereldwijd onafhankelijk nieuw onderzoek komen naar 9/11. En vervolgens naar andere "false flag attacks". We worden een WOIII ingerommeld.
Moet die inderdaad zelf weten al staat die naakt erbij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, Spekman draagt volgens mij al eeuwig dat soort kleren. Vindt hij gewoon leuk/mooi/lekker.
Spekman is ook een flapdrol zonder dress sense maar dat is hij altijd al geweest, ik geloof ook niet dat hij daar pretenties over heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee, het komt blijkbaar uit De Groene.
Nee, precies. Het is niet een gevalletje Buma die opeens zijn naam inkort om minder elitair over te komen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Spekman is ook een flapdrol zonder dress sense maar dat is hij altijd al geweest, ik geloof ook niet dat hij daar pretenties over heeft.
Hij ging er van uit dat het allemaal een act was van Paper_Tiger.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je had nog enige hoop voor je dit wist?
Bill heeft er sowieso zin in.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo moest Clinton na Lewinsky ook met een andere categorie genoegen nemen.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Lewinsky_scandalquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bill heeft er sowieso zin in.
De helft, prima toch. Van die chille paprikastukjes met zo'n dip. Genot.quote:
Waarom mensen dat denken is mij een raadsel. P_T is een typische "onderkant zak is bovenkant bak"-denker. Past prima in die hoek.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hij ging er van uit dat het allemaal een act was van Paper_Tiger.
Zet mij er maar op, en tevens op het lijstje van die welke het niet accepteren, of maak er ook eentje voor de twijfelaars.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
Kan iedereen die het officiële 9/11-verhaal accepteert zich even melden? Dan kan ik een lijstje maken van mensen die ik niet serieus hoef te nemen.
Wat is het officiële verhaal? Gaarne hier delen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:47 schreef LelijKnap het volgende:
Kan iedereen die het officiële 9/11-verhaal accepteert zich even melden? Dan kan ik een lijstje maken van mensen die ik niet serieus hoef te nemen.
Jij wilt op alle lijstjes komen te staan? Typisch weer john.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zet mij er maar op, en tevens op het lijstje van die welke het niet accepteren, of maak er ook eentje voor de twijfelaars.
Dan hoef jij mij alleen daar op te zetten.
You had to poke the bear...quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wat is het officiële verhaal? Gaarne hier delen.
Vroeger was het dat ene Osama Bin Lader opdracht gaf. Sinds Trump is het officiële verhaal dat een inside job was en Hillary er achter zat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als er geen twijfel is, wat mij betreft, kies ik heus wel hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij wilt op alle lijstjes komen te staan? Typisch weer john.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als john op alle lijstjes wil komen te staan dan zet je hem maar op alle lijstjes.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij wilt op alle lijstjes komen te staan? Typisch weer john.
En, met als plot twist, dat Hillary Osama heeft laten vermoorden door Obama en op zee heeft laten begraven zodat hij het niet kon ontkennenquote:Op woensdag 5 juli 2017 13:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vroeger was het dat ene Osama Bin Lader opdracht gaf. Sinds Trump is het officiële verhaal dat een inside job was en Hillary er achter zat.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:45 schreef eriksd het volgende:
Of komkommer en tomaatjes, ook lekker. Heb ik liever dan bitterballen.
Naïeve dwazen die het geloven:quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als john op alle lijstjes wil komen te staan dan zet je hem maar op alle lijstjes.
Maar hoesijn hebben ze wel te pakken gekregen, hebben (we) daar niet de gevolgen van?quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En, met als plot twist, dat Hillary Osama heeft laten vermoorden door Obama en op zee heeft laten begraven zodat hij het niet kon ontkennen
Wordt wel weer gezuiverd bij de komende burgeroorlog.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Kaas-, het is de feminisering van de Zuidas, je ziet het gebeuren hier.
Een bemoedigend vooruitzicht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wordt wel weer gezuiverd bij de komende burgeroorlog.
O ja. Kwestie van tijd. Ben benieuwd wat die Zuidasboys gaan doen als er zo meteen een leger aan gewapende PVV-milities onder leiding van Karskens voor de deur staat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wordt wel weer gezuiverd bij de komende burgeroorlog.
Klinkt ook wel aannemelijker.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vroeger was het dat ene Osama Bin Lader opdracht gaf. Sinds Trump is het officiële verhaal dat een inside job was en Hillary er achter zat.
De deur op slot doen en lachen naar de onrendabelen buiten?quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja. Kwestie van tijd. Ben benieuwd wat die Zuidasboys gaan doen als er zo meteen een leger aan gewapende PVV-milities onder leiding van Karskens voor de deur staat.
Als dat hoofd van Karskens voor je staat zal de eerste reactie niet bepaald positief zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja. Kwestie van tijd. Ben benieuwd wat die Zuidasboys gaan doen als er zo meteen een leger aan gewapende PVV-milities onder leiding van Karskens voor de deur staat.
Ook blijven lachen als de PVV-militie door de kantoortuinen stormt met door Rusland geleverde pistooltjes?quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De deur op slot doen en lachen naar de onrendabelen buiten?
Die kunnen clubjes als Academi , het voormalige BlackWater, best betalen lijkt me.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon de blinds dichtquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als dat hoofd van Karskens voor je staat zal de eerste reactie niet bepaald positief zijn.
Wat Mono zegtquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ook blijven lachen als de PVV-militie door de kantoortuinen stormt met door Rusland geleverde pistooltjes?
quote:Volgens een studie van Pew Research Center is - aldus enkele Nederlandse media - het aanzien van Amerika zwaar beschadigd onder Trump. Wie de studie leest, ontdekt veel nuances. Het meest afkerig zijn inderdaad Duitsland en Nederland, dat het protestants moralisme heeft verankerd in zijn politieke cultuur. Het woud van geheven wijsvingers. Maar Oost-Europa is enthousiast over Amerika. Azië ook, Vietnam nog het meest. Israël is opgetogen, Afrika zeer positief en Latijns-Amerika redelijk positief. Alleen Mexico stoort zich ernstig aan zijn buurman. Kortom: het negatief 'Amerikabeeld' concentreert zich vooral in West- en Noord-Europa.
Ach ja, we weten van wie het komt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:03 schreef Kowloon het volgende:
Jullie zullen het er vast niet mee eens zijn, maar ik vind het wel een goed verhaal:
Als er een Nobelprijs voor 'Fake News' komt, is CNN absolute winnaar
Leuke quote ook over de selectiviteit van enkele Nederlandse media:
[..]
Hmm niet bepaald, aangezien de militie gesteund wordt door de regering en diezelfde regering Prince al heeft ingehuurd.quote:
Mooi toch, die kranten die meerdere geluiden laten horen ipv alleen propagandatoeteren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:03 schreef Kowloon het volgende:
Jullie zullen het er vast niet mee eens zijn, maar ik vind het wel een goed verhaal:
[..]
Weggestopt in een column, omdat het moet ja.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mooi toch, die kranten die meerdere geluiden laten horen ipv alleen propagandatoeteren.
Oh dus geen islamisering maar nazificering? Leuk, kan ik toch mijn 10 jaar in het leger nog een keer gebruiken om naz...eh PVV'ers om te leggen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm niet bepaald, aangezien de militie gesteund wordt door de regering en diezelfde regering Prince al heeft ingehuurd.
Typische zelfhaat weer. Westerse democratieën zijn ook niet echt vitaal meer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon een verzamelaar. Uiteraard de jaren 80 hits. This is not America pompompom noooooo.
Zonder wapen, oude man?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh dus geen islamisering maar nazificering? Leuk, kan ik toch mijn 10 jaar in het leger nog een keer gebruiken om naz...eh PVV'ers om te leggen.
Juist. En inderdaad, verzet hoort er ook bij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh dus geen islamisering maar nazificering? Leuk, kan ik toch mijn 10 jaar in het leger nog een keer gebruiken om naz...eh PVV'ers om te leggen.
De columnist in kwestie? Oh, jij bent geen VK lezer maar beperkt je tot eenzijdige informatie?quote:
Gaat de zus van Rrince ook les geven aan het pvvee in dat geval?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm niet bepaald, aangezien de militie gesteund wordt door de regering en diezelfde regering Prince al heeft ingehuurd.
Alsof die moeilijk te krijgen zijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zonder wapen, oude man?
Dat zal dan wel jeugd zijn.
Ironisch genoeg zou dat de zaak alleen maar verbeterenquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gaat de zus van Rrince ook les geven aan het pvvee in dat geval?
Droge materie, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Zit voor de eerste keer in m'n leven bij een vergadering van het waterschap. Wat een ellende.
Verdomd, nooit geweten dat dat z'n zus was. Lekker clubje.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gaat de zus van Rrince ook les geven aan het pvvee in dat geval?
Hihi.quote:
Ik lees de Volkskrant dagelijks.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De columnist in kwestie? Oh, jij bent geen VK lezer maar beperkt je tot eenzijdige informatie?
Sowieso we ik vroeg welke we, ik heb hem niet er permissie gegeven om voor mij te schrijven trouwens.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik lees de Volkskrant dagelijks.Maar de auteur van de column lijkt mij een prima vent, hier valt toch weinig op aan te merken: https://nl.wikipedia.org/wiki/Derk_Jan_Eppink . Natuurlijk kun je het niet met zijn verhaal eens zijn, maar op de man spelen is wat flauw in dit geval.
Eppink is nooit kritisch over Trump of de Republikeinen dus ja, dan kun je dat op de man spelen noemen, ik noem het dat hij een bepaald geluid uitdraagt. Mag je prettig vinden, natuurlijk en ik mag het er mee oneens zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik lees de Volkskrant dagelijks.Maar de auteur van de column lijkt mij een prima vent, hier valt toch weinig op aan te merken: https://nl.wikipedia.org/wiki/Derk_Jan_Eppink . Natuurlijk kun je het niet met zijn verhaal eens zijn, maar op de man spelen is wat flauw in dit geval.
En meneer is zelf niet (zeer) selectief?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En de schade van een verenigd Europa als die er al is?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En meneer is zelf niet (zeer) selectief?
De imagoschade van Trump werkt echt wel iets verder door dan enkel in Noordwest Europa.
Die moeten ook gewoon afgeschaft worden. Totaal onzinnig dat daar een aparte politieke bestuurslaag met eigen belastingen en amper democratische controle of legitimiteit op zit.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
Zit voor de eerste keer in m'n leven bij een vergadering van het waterschap. Wat een ellende.
Gelukkig is nu het aanzien van Amerika onder aanval en niet ons internationale aanzien.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En meneer is zelf niet (zeer) selectief?
De imagoschade van Trump werkt echt wel iets verder door dan enkel in Noordwest Europa.
Slecht idee zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die moeten ook gewoon afgeschaft worden. Totaal onzinnig dat daar een aparte politieke bestuurslaag met eigen belastingen en amper democratische controle of legitimiteit op zit.
Dan kunnen ze net zo goed de gemeentes afschaffen, en dat ook landelijk met regels.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die moeten ook gewoon afgeschaft worden. Totaal onzinnig dat daar een aparte politieke bestuurslaag met eigen belastingen en amper democratische controle of legitimiteit op zit.
Meneer woont in Meppel, die is net zo Nederlands als de gemiddelde bakker in Kazachstan.quote:
Daarom een beetje haast maken met die voltooid leven wet, kunnen we de druk een beetje van Trump afhalen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gelukkig is nu het aanzien van Amerika onder aanval en niet ons internationale aanzien.
Waarom? Zeker met de huidige gigantische omvang van de waterschappen slaat het nergens meer op. Oh en gelijktijdig ook de provincies afschaffen aub.quote:
En alweer een WE het houdt niet op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom een beetje haast maken met die voltooid leven wet, kunnen we de druk een beetje van Trump afhalen.
Meh, dat hebben ze al geprobeerd in de VS met onze euthanasie wetgeving en drugs wetgeving. Voorlopig gaan de zaken nog steeds prima hierquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom een beetje haast maken met die voltooid leven wet, kunnen we de druk een beetje van Trump afhalen.
Het waterschap is hier na een fusie vertrokken, het instituut heeft nu geen enkele waarde meer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meneer woont in Meppel, die is net zo Nederlands als de gemiddelde bakker in Kazachstan.
Zonder waterschappen kan ik geen dijkgraaf meer worden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom? Zeker met de huidige gigantische omvang van de waterschappen slaat het nergens meer op. Oh en gelijktijdig ook de provincies afschaffen aub.
Ik ben het in grote lijnen wel met de column eens eindelijk maar dat citaat is dan weer een gruwelijke verdraaiing van de feiten. Het klopt dat die landen niet heel negatief tegenover Amerika staan maar wel een stuk negatiever tov Trump dan Obama, dát werd in de media gemeld. Met als enige uitzonderingen Israël en Rusland, meen ik. De resultaten en ook de berichtgeving wordt dus gewoon verdraaid.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel een containerterminal. Dus ik neem die plaats wel serieus.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meneer woont in Meppel, die is net zo Nederlands als de gemiddelde bakker in Kazachstan.
Dat ging toch al niet gebeuren. En met het huidig tempo blijft er straks 1 waterschap over waar Wim-Lex dijkgraaf van kan worden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonder waterschappen kan ik geen dijkgraaf meer worden.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:16 schreef Monolith het volgende:
Ah dus LK kunnen we voortaan ook gewoon LelijkeLijmsnuiver noemen, helder.
Heel goed.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze hebben er anders wel een containerterminal. Dus ik neem die plaats wel serieus.
De belangrijkste dijken worden al niet door de waterschappen bewaaktquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Maar wie gaat de dijken bewaken? Ingehuurde privedijkgraven met witte boord en dikke pens?
http://jalta.nl/politiek/wilders-is-heel-zielig-mannetje/quote:PVV’ers kunnen immers niks veranderen. Mede omdat ze niet in staat zijn zich constructief op te stellen, hun woede netjes te formuleren, redelijk te zijn, inschikkelijk te zijn. De actie van Wilders tegen Marcouch, hoe kinderachtig ook, laat daarom ook zien dat de PVV-voorman als politicus niks voor elkaar heeft gekregen. Het blijft bij een kwaad protest. Hij bereikt hier niets mee.
Ho, ho, die hebben dan wel een pakkende naam zoals GOED of LEKKR, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Maar wie gaat de dijken bewaken? Ingehuurde privedijkgraven met witte boord en dikke pens?
Omdat IT'ers nu systemen hebben gemaakt om dijkbewaking te automatiseren?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De belangrijkste dijken worden al niet door de waterschappen bewaakt
Bubbeltje bubbeltje aan de wand, wie is er het mooiste bubbeltje van het landquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:25 schreef Tchock het volgende:
Politieke discussies zijn zo gepolariseerd dat je niet eens normaal over CNN of de Volkskrant kunt praten met enige nuance.
Nee omdat die onder de verantwoordelijkheid van Rijkswaterstaat vallen. Waterschappen doen wat met de polders, het zuiveren van rioolwater en lekker hobbyen met natuurontwikkeling.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Omdat IT'ers nu systemen hebben gemaakt om dijkbewaking te automatiseren?
Een van ons tweeën is afgestudeerd Ingenieur. Drie keer raden wie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Komt door lokale brandjes.''
- Nuchtere wetenschapper
Ehhhh...degene die werk heeft? Zomaar een gokquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een van ons tweeën is afgestudeerd Ingenieur. Drie keer raden wie.
Ik zei drie keer raden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ehhhh...degene die werk heeft? Zomaar een gok
Ok.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee omdat die onder de verantwoordelijkheid van Rijkswaterstaat vallen. Waterschappen doen wat met de polders, het zuiveren van rioolwater en lekker hobbyen met natuurontwikkeling.
Ik?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
prima om dat als opinie te posten, en die mening mag je natuurljk hebben, enkel wat is er aantoonbaar waar van die beweringen van die columnist?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatiebolwerken die universiteiten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad wat doen aan de mensen die mijn naam verkeerd spellen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:17 schreef xpompompomx het volgende:
Zeg Eurobob, doe eens wat aan dat gecrewbash. Niet zo over je heen laten lopen.
Inderdaad. Welk ander land zou een gedoogbeleid voor ganzen hebben? (Die rotbeesten doen er trouwens niks op uit.quote:
Vooral de technische.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatiebolwerken die universiteiten.
Jaltaquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://jalta.nl/politiek/wilders-is-heel-zielig-mannetje/
Tja, het moet allemaal wel bestuurt worden, dat is evidentquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar wel een land met wat veel bestuurslagen
Typische opmerking van iemand die nog nooit een bèta-universiteit van binnen heeft gezien.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatiebolwerken die universiteiten.
Niet echt inderdaad. Politiek onverschillig vergeleken met menig alfaclub.quote:
Ah, gaan we op die toer. Prima:quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb dit allemaal uitgelokt. Geen dank.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:36 schreef Kaas- het volgende:
Discussiëren met LK. Doe dat nou toch gewoon niet jongens, lekker negeren die handel.
Ho eens even, ik heb Materiaalwetenschappen gestudeerd aan de TU Delft.. En daarvoor nog een jaartje Scheikunde aan Universiteit Utrecht, maar dat was een foute keuze.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
Perrin heeft toch überhaupt nooit een universiteit van binnen gezien? Overigens is de faculteit economie gelukkig nog gewoon een rechts bolwerk.
Hoe ben je dan zo'n domme mongool geworden?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ho eens even, ik heb Materiaalwetenschappen gestudeerd aan de TU Delft.. En daarvoor nog een jaartje Scheikunde aan Universiteit Utrecht, maar dat was een foute keuze.
Niet iedereen heeft door dat je een trollercopter bent.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ho eens even, ik heb Materiaalwetenschappen gestudeerd aan de TU Delft.. En daarvoor nog een jaartje Scheikunde aan Universiteit Utrecht, maar dat was een foute keuze.
Het zal ook eens niet aan de joden liggen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik heb dit allemaal uitgelokt. Geen dank.
Ah, de creationistenmethode. Project Steve says no.quote:
Ridiculiseren is nog altijd wat anders dan discussiëren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:36 schreef Kaas- het volgende:
Discussiëren met LK. Doe dat nou toch gewoon niet jongens, lekker negeren die handel.
Aan welke van mijn meer of minder briljante uitspraken refereert u?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe ben je dan zo'n domme mongool geworden?
Is evengoed aandacht geven en dat resulteert in een langer verblijf.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ridiculiseren is nog altijd wat anders dan discussiëren.
Kan best wat minder en minder politiekquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het moet allemaal wel bestuurt worden, dat is evident
bestuurdquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het moet allemaal wel bestuurt worden, dat is evident
Jij schermt met je titel. Hoe zullen we die methode noemen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, de creationistenmethode. Project Steve says no.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh leuk, dus je gelooft zo'n terrorist.
Vast. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik mij altijd verre gehouden heb van de civiele overheid en geen enkel idee heb hoe het intern georganiseerd is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan best wat minder en minder politiek
Argumentum ad verecundiam.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij schermt met je titel. Hoe zullen we die methode noemen?
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:44 schreef Tijger_m het volgende:
Je vraagt je soms echt af of het nog goed gaat komen met al die wappies op het Internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |