Ga je ze missen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:15 schreef Janneke141 het volgende:
Dat was de diplomauitreiking. Weer een lichting kwijt.
Eeeksquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... ja... daar heb ik er ook een van, dat zou een tijdelijke zijn, die in een jaar of 7 wel helemaal weg zou zijn, want alleen in de bovenste huidlagen.
Nou, dat was in 1999, hij zit er nog
Is ook hun eerste hond. Maar hebben dan zo'n hippiepuppycursusleider gehad, die meent dat je de hond enkel positief moet stimuleren (oftewel: enkel de "carrot", nooit de "stick") en dat is voor hen nu het gospel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onacceptabel voor mij, dat gebeurt niet.
Doeiquote:
Ik zeg altijd van wel. In de praktijk valt het nogal mee, vanaf dag 1 in het schooljaar zit je toch weer midden in de waan van de dag.quote:
Ik werk alleen maar met positive reinforcement en een klein rukje aan de halsband voor correctie, werkt perfect, maar ja, je moet er wel genoeg tijd aan besteden en je moet wel een goede trainer hebben die jou corrigeert, de hond snapt het welquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is ook hun eerste hond. Maar hebben dan zo'n hippiepuppycursusleider gehad, die meent dat je de hond enkel positief moet stimuleren (oftewel: enkel de "carrot", nooit de "stick") en dat is voor hen nu het gospel.
En als je dan zegt van "Joh, leer die hond dat springen nu eens een keer af" is het van "Nee, je moet maar bukken, dan hoeft ie niet te springen". "Goh, tante X heeft nu weer kapotte panties omdat de hond er tegenop is gesprongen / auto van schoonvader (waar hij maandenlang mee bezig is geweest om te restaureren) zit nu onder de krassen omdat de hond er tegenop sprong": "Ze klagen er toch niet over? En als ze dat wel doen hebben we een WA-verzekering". "Dat is toch fucking ranzig, zo'n hond op tafel?" "Het is onze hond en onze tafel".
Tl;drquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is ook hun eerste hond. Maar hebben dan zo'n hippiepuppycursusleider gehad, die meent dat je de hond enkel positief moet stimuleren (oftewel: enkel de "carrot", nooit de "stick") en dat is voor hen nu het gospel.
En als je dan zegt van "Joh, leer die hond dat springen nu eens een keer af" is het van "Nee, je moet maar bukken, dan hoeft ie niet te springen". "Goh, tante X heeft nu weer kapotte panties omdat de hond er tegenop is gesprongen / auto van schoonvader (waar hij maandenlang mee bezig is geweest om te restaureren) zit nu onder de krassen omdat de hond er tegenop sprong": "Ze klagen er toch niet over? En als ze dat wel doen hebben we een WA-verzekering". "Dat is toch fucking ranzig, zo'n hond op tafel?" "Het is onze hond en onze tafel".
Oh dat is echt heel triest idd.... ik snap zulke ouders ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van wel. In de praktijk valt het nogal mee, vanaf dag 1 in het schooljaar zit je toch weer midden in de waan van de dag.
Er was een jongen alleen. Triest.
Ooit met de gedachte gespeeld om een tijger te laten tatoeeren zo'n 20 jaar geleden maar meh, nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens had ik ook dat soort ideeen ooit als tiener. Tatoeage, eerst motorrijbewijs, dit dat.
Inktloos en motorrijbewijslos tot op heden...
Alleen op zijn diploma-uitreiking? Dat is idd wel sneuquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van wel. In de praktijk valt het nogal mee, vanaf dag 1 in het schooljaar zit je toch weer midden in de waan van de dag.
Er was een jongen alleen. Triest.
Die beesten van jou leg je dan ook niet zomaar op de grond denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar met positive reinforcement en een klein rukje aan de halsband voor correctie, werkt perfect, maar ja, je moet er wel genoeg tijd aan besteden en je moet wel een goede trainer hebben die jou corrigeert, de hond snapt het wel
Ze zijn rond de 35Kg, niet enorm groot voor Akita's maar groot genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die beesten van jou leg je dan ook niet zomaar op de grond denk ik.
Smeerde de hond van mevr. wel eens af als hij niet luisterde en er vandoor ging. Pakte ik 'm in z'n nek en legde ik 'm op de grond. Snapt 'ie wel dat ie iets fout heeft gedaan. Later is het dan voldoende als je hem enigszins boos in z'n nekvel pakt. Gaat hij vanzelf al liggen
Ben blij dat ik het niet gedaan heb. Motorrijbewijs wel een tikje jammer op zich, maar uiteindelijk toch blij dat ik het niet heb. Je bent erg kwetsbaar. En ik kan best klunzen ookquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ooit met de gedachte gespeeld om een tijger te laten tatoeeren zo'n 20 jaar geleden maar meh, nooit aan begonnen.
Tja. Moeder heb ik überhaupt nooit gezien (zal wel niet mogen) en vader vindt alles lager dan havo maar onzin.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen op zijn diploma-uitreiking? Dat is idd wel sneu
2 weken geleden moest Soneal afzwemmen voor B, er mocht voor ieder kind een ouder bij het bad zelf zijn (ipv op de tribune) om te helpen met uitkleden na het zwemmen met kleren aan, want dat is natuurlijk lastig, en er zit best een behoorlijk tempo in dat diploma zwemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen op zijn diploma-uitreiking? Dat is idd wel sneu
Vertel nou over die tattooquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dat is echt heel triest idd.... ik snap zulke ouders ook niet.
Jezus, sommige mensen moeten echt geen kinderen hebben. Een kinder vergunning invoeren of zoquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. Moeder heb ik überhaupt nooit gezien (zal wel niet mogen) en vader vindt alles lager dan havo maar onzin.
Die jongen verlies je. Die wordt na vier weken ROC nergens meer gesignaleerd.
Geestelijk overwicht draait het om, niet brute kracht. Dat verlies je. Of ik iig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze zijn rond de 35Kg, niet enorm groot voor Akita's maar groot genoeg
Zonde.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. Moeder heb ik überhaupt nooit gezien (zal wel niet mogen) en vader vindt alles lager dan havo maar onzin.
Zo zonde en idd erg triestquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goed werk. Bevolkingsgroepen aanwijzen die geen kinderen meer mogen hebben om totaal arbitraire redenen. Waarom is dit nog nooit eerder bedacht?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jezus, sommige mensen moeten echt geen kinderen hebben. Een kinder vergunning invoeren of zo
Geen idee, klinkt als een goed idee, gaat eerst maar een cursus verantwoord ouderschap doen en dan een jaartje oefenen met een dummy of zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk. Bevolkingsgroepen aanwijzen die geen kinderen meer mogen hebben om totaal arbitraire redenen. Waarom is dit nog nooit eerder bedacht?
Lage standaard, die vader. Mijn kinderen moeten het tzt niet wagen om met lager dan een atheneumdiploma aan te komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie begint hier over 'bevolkingsgroepen'?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk. Bevolkingsgroepen aanwijzen die geen kinderen meer mogen hebben om totaal arbitraire redenen. Waarom is dit nog nooit eerder bedacht?
Nou zo'n beauty salon waar ze ook zogenaamd permanente make-up deden (die na een paar jaar weer weg is) gebruikte hetzelfde procedé voor een "tijdelijke" tatoeage, dus ik dacht, mwah, ik ben 33, als hij met 7 jaar weg is dan ben ik 40, dat is een mooie leeftijd om geen tatoo meer te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 weken geleden moest Soneal afzwemmen voor B, er mocht voor ieder kind een ouder bij het bad zelf zijn (ipv op de tribune) om te helpen met uitkleden na het zwemmen met kleren aan, want dat is natuurlijk lastig, en er zit best een behoorlijk tempo in dat diploma zwemmen.
Enfin, alle kinderen zitten alweer gewoon in hun zwembroek/badpak staat een jochie vlakbij mij te prutsen met z'n te strakke spijkerbroek, shirt ook nog aan.... geen ouder in de buurt.
Jochie maar even geholpen, en op de vraag 'is papa of mama er niet" kwam een "die zit daar" wijzend naar de tribune aan de andere kant van het bad
Of een hondquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen idee, klinkt als een goed idee, gaat eerst maar een cursus verantwoord ouderschap doen en dan een jaartje oefenen met een dummy of zo.
Mogen ze daar dan wel 11 jaar over doen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lage standaard, die vader. Mijn kinderen moeten het tzt niet wagen om met lager dan een atheneumdiploma aan te komen.
Feestjequote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:26 schreef Janneke141 het volgende:
Maar verder waren er heel veel geslaagden en heel veel ouders heel blij![]()
Toch weer 2 flessen wijn en een bult chocolade mee naar huis.
Ik win wel maar als dat nodig is ben je al helemaal fout bezig, dan luistert het dier gewoon alleen als hij bang is dat je hem kan pakken, daar krijg je ongelukken van.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geestelijk overwicht draait het om, niet brute kracht. Dat verlies je. Of ik iig.
Neen. Atheneum heb ik ook gewoon netjes in zes jaar afgesloten. Evolutie dicteert dat mijn nageslacht het beter moet doen, anders had het er net zo goed niet kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mogen ze daar dan wel 11 jaar over doen?
Nou, zeker als je 50 andere vaders/moeders hun kind wel ziet helpen dan snap ik niet dat je je eigen kind niet gaat helpen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Zelfs als je er niet bij stil gestaan had, ga je hem/haar toch helpen in zo'n geval?
Dus bij huize Tijger is gewoon in te breken? Mooi om te weten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik win wel maar als dat nodig is ben je al helemaal fout bezig, dan luistert het dier gewoon alleen als hij bang is dat je hem kan pakken, daar krijg je ongelukken van.
Ik heb nog nooit een hond gehad die een mens gebeten heeft, even afkloppen maar ik ben niet van plan dat ooit te laten gebeuren
Ik doelde op wat voor tattoo. Wat heb je gekozen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou zo'n beauty salon waar ze ook zogenaamd permanente make-up deden (die na een paar jaar weer weg is) gebruikte hetzelfde procedé voor een "tijdelijke" tatoeage, dus ik dacht, mwah, ik ben 33, als hij met 7 jaar weg is dan ben ik 40, dat is een mooie leeftijd om geen tatoo meer te hebben.
Nou ja, ik ben inmiddels 50 en ik denk dat hij er nog wel zit als ik 60 ben
Bevolkingsgroepen in de zin van "delen van de bevolking". Klaarblijkelijk zijn er types te onderscheiden die geen kinderen zouden moeten hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie begint hier over 'bevolkingsgroepen'?
Natuurlijk is er in te breken, of je het pand weer verlaat op eigen kracht is een tweedequote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus bij huize Tijger is gewoon in te breken? Mooi om te weten.
Dat maakt niet zoveel uit....quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doelde op wat voor tattoo. Wat heb je gekozen?
Desalniettemin bedankt voor deze uitleg
Vileinquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mogen ze daar dan wel 11 jaar over doen?
Uit hun gedrag, ja, zoals wat Janneke omschrijft bijvoorbeeld. En dat gaat niet over delen van de bevolking maar individuen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bevolkingsgroepen in de zin van "delen van de bevolking". Klaarblijkelijk zijn er types te onderscheiden die geen kinderen zouden moeten hebben.
Jawel, dat is de crux juist. De sensatie.quote:
Dan houden we het erop dat het een roos is met een strik waarop "vader" en "moeder" staatquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, dat is de crux juist. De sensatie.
Zouden ze dan bijten? Of als jij wordt lastig gevallen door iemand?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk is er in te breken, of je het pand weer verlaat op eigen kracht is een tweede
Smaakvol.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan houden we het erop dat het een roos is met een strik waarop "vader" en "moeder" staat
Ze hebben nog nooit agressie getoond tegenover andere mensen in mijn bijzijn, als mijn vrouw alleen met ze zou lopen en iemand valt haar lastig dan zou het best kunnen dat ze bijten, ja, Akita's zijn beschermend van nature.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zouden ze dan bijten? Of als jij wordt lastig gevallen door iemand?
Hond van mevr. heeft wel eens mensen gegrepen toen hij dacht dat iemand van de familie werd lastiggevallen. Schoonmoeders was erg ziek, en ging de hond er af en toe even kijken hoe het ging en zo. Arts kon er zonder problemen bij voor onderzoekjes en het toedienen van medicijnen, maar toen er een oude vriendin (had ik nog nooit gezien daar) op visite kwam en meteen bij schoonmoeders op bed dook voor een omhelzing greep de hond haar.
Je bent het dus met me eensquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik win wel maar als dat nodig is ben je al helemaal fout bezig, dan luistert het dier gewoon alleen als hij bang is dat je hem kan pakken, daar krijg je ongelukken van.
Ik heb nog nooit een hond gehad die een mens gebeten heeft, even afkloppen maar ik ben niet van plan dat ooit te laten gebeuren
Klopt, de enige manier is consequent zijn, als het niet mag dan mag het niet en dat blijft zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens
En ik win ook wel (vd kat dan) als het moet, al heeft die behoorlijk wat valse trucs achter de hand. Maar het is niet nodig. Als ik echt een keer boos word, dan is een "uit mijn ogen"-gebaar (wijsvinger omhoog richting trap en wat boos misbaar) genoeg. Onafhsnkelijk of niet, kennelijk ben ik toch de baas. Honden zelfde principe. Andere dieten, zelfde zelfverzekerdheid en stelligheid. Niet aarzelen, niet twijfelen, niet zielig vinden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan houden we het erop dat het een roos is met een strik waarop "vader" en "moeder" staat
quote:
Ken de reclame niet (kijk geen/amper tv), maar watquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]onder m'n oksel? Nee, geintje.
Wel humor, pas zagen we de Dove deodorant reclame en daarin zie je allerlei oksels, ook bewerkt met allerlei versiersels enzo, zegt Soneal waarschuwend tegen mij: Dat ga jij niet doen met je armen hè, jouw armen zijn zo al mooi!
Nee? Je wilt geen moderne vrouw zijn met een mooie sleeve van tatoeages? Burgelijk hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]onder m'n oksel? Nee, geintje.
Wel humor, pas zagen we de Dove deodorant reclame en daarin zie je allerlei oksels, ook bewerkt met allerlei versiersels enzo, zegt Soneal waarschuwend tegen mij: Dat ga jij niet doen met je armen hè, jouw armen zijn zo al mooi!
Nee, ik vind een sleeve echt fugly.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee? Je wilt geen moderne vrouw zijn met een mooie sleeve van tatoeages? Burgelijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog heel even happy 4th of july
Hehe, fugly, heerlijk woordquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik vind een sleeve echt fugly.
Sowieso hou ik niet van tatoeages die zichtbaar zijn als je normaal gekleed bent.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Eerste Hulp gevalletje in wording.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog heel even happy 4th of july
Probleem is dat ze er tot je dood zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Sleeves kunnen wel mooi zijn, als je er ook een beetje een passend lichaam bij hebt en je 20 a 30 jaar bent
Hey, zij heeft iig nog een tat, kunnen wij burgerlijke mensen niet zeggenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee? Je wilt geen moderne vrouw zijn met een mooie sleeve van tatoeages? Burgelijk hoor
Deze.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken de reclame niet (kijk geen/amper tv), maar wat
Eerste twee seizoenen vond ik goed, daarna minder maar YMMVquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:50 schreef Friek_ het volgende:
Zo, eerste seizoen Homeland gekeken. Prima serie tot zover.
Dat blijf je niet hè, tenzij je snelle leven je ook een jonge dood brengt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Sleeves kunnen wel mooi zijn, als je er ook een beetje een passend lichaam bij hebt en je 20 a 30 jaar bent
Daarom, dat is een beetje het probleem, anders zou ik er ook nog wel (over denken) eentje nemen en zodra ik begon met werken ... maarja dat kan dus niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blijf je niet hè, tenzij je snelle leven je ook een jonge dood brengt.
Dank.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
Wat is dat voor een domme hoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog heel even happy 4th of july
Heh, ja, ik tegenwoordig ook, kwam ik trouwens pas achter bovenop de Empire State Building. Niet een ideaal moment of zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, zij heeft iig nog een tat, kunnen wij burgerlijke mensen niet zeggen![]()
Man, als ik nu burgerlijk ben dan zou ik ve flst moeten springen ofzo. Ben nooit burgerlijk geweest vroegah
Klein probleempje: hoogtevrees ontwikkeld. Wel ooit nog mooie tandemsprong gemaakt daarvoor
Okay anders dan:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje letten op je taalgebruik svp
Waarom, ik vind iemand die zo met wapens poseert enorm minderwaardig en dom.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje letten op je taalgebruik svp
Nee, noem het dan maar gewoon domme hoer, dit is ook geen porum.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay anders dan:
Wat is dat voor mentaal uitgedaagde prostituee?
Niet ideaal nee..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ja, ik tegenwoordig ook, kwam ik trouwens pas achter bovenop de Empire State Building. Niet een ideaal moment of zo.
In het leger parachute gesprongen dus dat kan van de lijst af, zeg maar
Wist je al dat wanneer je op "zoeken in google afbeeldingen" je dit soort vragen eigenlijk niet hoeft te stellen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom, ik vind iemand die zo met wapens poseert enorm minderwaardig en dom.
Iemand die zoiets post ook trouwens.
Dat heb ik gelukkig niet, het is meer een draaierig en duizelig gevoel, ik ben gewoon met mijn rug tegen de muur gaan staan, zolang ik niet recht naar beneden kijk is er niks aan de hand, kon gewoon van het uitzicht over NYC genieten alleen niet van het deel wat dicht bij wasquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet ideaal nee..
Ik ken ook wat van dat soort momentjes. Wil me niet laten kennen, maar trek het toch niet.
Dus met gammel bouwliftje naar dak vd St Jan
Of met glazen lift naar top vh Strijkijzer.
Eenmaal boven trillen en panieken en nog terug moeten. Brrrr
Hier kun je wel een Freudiaanse twist aan geven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
Het schijnt dat sommige mannen opgewonden raken van vrouwen met vuurwapens. Geen idee waarom eigenlijk maar goed, ik ben al heel lang opgehouden mij te verbazen over wat mensen opwindend vinden
quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
Het schijnt dat sommige mannen opgewonden raken van vrouwen met vuurwapens. Geen idee waarom eigenlijk maar goed, ik ben al heel lang opgehouden mij te verbazen over wat mensen opwindend vinden
Ja lijkt me ook wel fijn. Ik ben natuurlijk ook geen fan van een agressieve hond, maar nu ik weet dat de hond een eventuele indringer of aanvaller van mevr. wel aan zou pakken (ik ben regelmatig een paar weken achter elkaar in Nijmegenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit agressie getoond tegenover andere mensen in mijn bijzijn, als mijn vrouw alleen met ze zou lopen en iemand valt haar lastig dan zou het best kunnen dat ze bijten, ja, Akita's zijn beschermend van nature.
Onze eerste Akita was er heel duidelijk in, die zorgde altijd dat hij tussen haar en een persoon die hij niet inkende in liep of stond.
Van lekkere vrouwen met vuurwapens.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
Leer je dat mokkeltje van je ook een beetje schieten op ratten?quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van lekkere vrouwen met vuurwapens.
Ik heb werkelijk geen idee wat je hier probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist je al dat wanneer je op "zoeken in google afbeeldingen" je dit soort vragen eigenlijk niet hoeft te stellen?
Vast en zekerquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier kun je wel een Freudiaanse twist aan geven.
Wanneer je met je rechtermuisknop op een afbeelding klikt, kan je de afbeelding zoeken op het internet en heb je met 2 klikken gevonden wie de persoon is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je hier probeert te zeggen.
Ik stop dan ook met het openklikken van je voor mij verborgen posts want er komt nog steeds totaal niets zinnigs uit je.
Nee, vindt ze zielig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leer je dat mokkeltje van je ook een beetje schieten op ratten?
En de les hier is? Never piss off a woman with a gun.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, vindt ze zielig.
Maar ze kan wel goed schieten, overigens. Had zo'n richtkijker gekocht en ingesteld, dus had nog een paar van die schietkaarten op verschillende afstanden hangen. Ging zij even schieten "zeg maar welke ik moet raken". Dus ik wijs een paar van die kaarten aan en ze knalt ze bijna allemaal in de roos. Mijn laatste bluf was "en nu de punaise van die achterste", knalt ze godverdomme ook nog die punaise eraf.
Als ze al medelijden met de ratten heeft moet ik het wel heel bont maken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En de les hier is? Never piss off a woman with a gun.
Oh...dat ze geen rat wil doodschieten betekent niet dat ze je ballen er niet af schietquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ze al medelijden met de ratten heeft moet ik het wel heel bont maken.
Mwah... Dikke kans dat ze meer medelijden met de ratten heeft dan met jou..quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ze al medelijden met de ratten heeft moet ik het wel heel bont maken.
See..tole yaquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah... Dikke kans dat ze meer medelijden met de ratten heeft dan met jou..
Ik ben dan ook benijdenswaardig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah... Dikke kans dat ze meer medelijden met de ratten heeft dan met jou..
Nee zo raar is dat niet. Maar al die schreeuwers die nooit de moeite hebben genomen om te snappen hoe het werkt blaten in hun haat gewoon Wilders na en bedenken daar ook nog allerlei dingen bij die er niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Is het trouwens niet echt raar dat iemand die niets met Arnhem heeft en van een partij komt die in die stad ook totaal niet de grootste is de burgemeester wordt?
Nee.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Is het trouwens niet echt raar dat iemand die niets met Arnhem heeft en van een partij komt die in die stad ook totaal niet de grootste is de burgemeester wordt?
Wat heeft wilders hier mee te maken?quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee zo raar is dat niet. Maar al die schreeuwers die nooit de moeite hebben genomen om te snappen hoe het werkt blaten in hun haat gewoon Wilders na en bedenken daar ook nog allerlei dingen bij die er niets mee te maken hebben.
Want? Je zou toch zeggen dat het handig is om enige binding met je stad te hebben voor je het gaat besturen en het is ook wel zo handig als een meerderheid van je stad achter diens partij staat.quote:
Neequote:Op woensdag 5 juli 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Neequote:Op woensdag 5 juli 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Want? Je zou toch zeggen dat het handig is om enige binding met je stad te hebben voor je het gaat besturen en het is ook wel zo handig als een meerderheid van je stad achter diens partij staat.
Vrijwel alle burgemeesters in Nederland hadden geen binding met de stad waar ze burgermeester werdenquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Want? Je zou toch zeggen dat het handig is om enige binding met je stad te hebben voor je het gaat besturen en het is ook wel zo handig als een meerderheid van je stad achter diens partij staat.
True.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vrijwel alle burgemeesters in Nederland hadden geen binding met de stad waar ze burgermeester werden
Van der Laan in Amsterdam is een van de uitzonderingen, geloof ik.
Oh oke, vroeg het me gewoon af.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee
En de meerderheid staat er achter
En die raad is democratisch gekozen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee
En de meerderheid staat er achter. Van de Raad.
Als die niet publiekelijk had lopen janken had je er niemand over gehoord.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat heeft wilders hier mee te maken?
De stad die je gaat besturen, meerderheid achter je partij?quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het eerder zo dat je op een al dan niet geschreven lijstje met kanshebbers staat, en als er dan een stad van het juiste formaat zich aanbiedt word je naar voren geschoven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh oke, vroeg het me gewoon af.
Verder lijkt het me wel een geschikte burgemeester.
De raad, dus de verkozen volksvertegenwoordiging, maakt in de praktijk gewoon de keuze.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meh. Burgemeesterschap is vooral een bestuurlijke functie. Voorzitten van college, overleg leiden, wat bevoegdheden op het gebied van openbare orde, en lintjes knippen. Van welke partij je komt is dan weinig relevant. Daarom wil je vooral mensen met bestuurlijke ervaring. Binding met een stad is, getuige de carrières van veel burgemeesters, zeker geen must.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet helemaal weet hoe die procedure verlooptquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De stad die je gaat besturen, meerderheid achter je partij?
Snap je de rol van de burgemeester wel helemaal?
Zo was het vroeger, nu moeten kandidaten gewoon solliciteren volgens mij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het eerder zo dat je op een al dan niet geschreven lijstje met kanshebbers staat, en als er dan een stad van het juiste formaat zich aanbiedt word je naar voren geschoven.
Veel burgemeesters hebben ook een "carrière" waarin ze opklimmen van kleinere naar grotere gemeentes. De meeste hebben ze geen binding mee natuurlijk.
Officieel worden burgemeesters benoemd door de Kroon, op voordracht van de minister met instemming van de Kamer. In de praktijk stelt de Gemeenteraad een lijstje op van namen, die worden door de kamer goedgekeurd en ingestuurd en de koning benoemt daarvan de bovenste. Slechts bij hoge uitzondering wijkt de Kamer af van de voorgedragen persoon, al kan dat dus juridisch wel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet helemaal weet hoe die procedure verloopt
Correct. Zo hebben wij er nu eentje die aan de andere kant van het land wethouder was. Die binding met de stad komt snel zat, zo blijkt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo was het vroeger, nu moeten kandidaten gewoon solliciteren volgens mij.
Dat was een dubieuzere keuze...quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
Toen Krikke benoemt werd in Den Haag hoorde ik helemaal niemand iets roepen overigens.
Ik ben anti gekozen burgemeester. En rechter. En OvJ. Etcquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
Moet overigens wel zeggen dat ik liever een capabele bestuurder zie dan iemand die gekozen wordt door het volk, in Nederland is burgemeester toch meer een bestuurlijke functie dan iets anders.
Wat overigens niet inhoudt dat we overal capabele burgemeesters hebben.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De raad, dus de verkozen volksvertegenwoordiging, maakt in de praktijk gewoon de keuze.
Oh oke, duidelijkquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh. Burgemeesterschap is vooral een bestuurlijke functie. Voorzitten van college, overleg leiden, wat bevoegdheden op het gebied van openbare orde, en lintjes knippen. Van welke partij je komt is dan weinig relevant. Daarom wil je vooral mensen met bestuurlijke ervaring. Binding met een stad is, getuige de carrières van veel burgemeesters, zeker geen must.
De mensen die er nu zo'n ophef over maken lijken weinig kennis te hebben en nu net te doen alsof het ineens heel raar gaat.
Mij wel hoorquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
Toen Krikke benoemt werd in Den Haag hoorde ik helemaal niemand iets roepen overigens.
Dat is geen waar, baudet was daar zeer tegenquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
Ik was anders wel blij dat ze wegging uit Arnhem. Wat een waardeloze burgemeester was datquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
Joh, die Wilders grijpt wat argumenten uit de lucht zodra iemand die hem niet aanstaat een leuke functie krijgt. Zie ook het gezeik rond de benoeming van Ybo Buruma in de Hoge Raad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, duidelijk. Ze is er al."quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was anders wel blij dat ze wegging uit Arnhem. Wat een waardeloze burgemeester was dat
Nah, niet interessant voor mensen zoals ik die aan completionisme leiden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
1 van de nerds hier die trouwens wel eens naar het jaarlijkse "gamesdonequick" kijkt op twitch?
Waarom vraag je je dan af of het niet raar is dat...quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn dat ik niet helemaal weet hoe die procedure verloopt
Ik doe alleen aan (fuckdonequick).quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:50 schreef skysherrif het volgende:
1 van de nerds hier die trouwens wel eens naar het jaarlijkse "gamesdonequick" kijkt op twitch?
Omdat ik nu een prima antwoord heb gehad, waarom zou ik het opzoeken als je er ook een beetje over kan lullen in de scquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dan af of het niet raar is dat...
Lees je eens in voordat je wat gaat roepen.
Trok je moeder de zaadlucht op je kamer niet meer?quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb net alle (links naar) pornografisch materiaal van mijn PC verwijderd.
Ze moest te vaak de sokken wassen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Trok je moeder de zaadlucht op je kamer niet meer?
Hoho rustig Geert. Misschien zijn het wel Algerijnen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:43 schreef Kaas- het volgende:
Nu ik elke nacht gewoon moet slapen begint het toch wel vervelend te worden dat ik elke nacht geluidsoverlast heb. Ook nu weer wat mocro's wiens stemmen ver reiken en ik er wakker van word.
Hoop niet dat je eerdaags weg moet omdat er een islamtische wijk wordt gevestigd waar je woont Remlof.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Trok je moeder de zaadlucht op je kamer niet meer?
De Kamer heeft hier toch geen rol in?quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Officieel worden burgemeesters benoemd door de Kroon, op voordracht van de minister met instemming van de Kamer. In de praktijk stelt de Gemeenteraad een lijstje op van namen, die worden door de kamer goedgekeurd en ingestuurd en de koning benoemt daarvan de bovenste. Slechts bij hoge uitzondering wijkt de Kamer af van de voorgedragen persoon, al kan dat dus juridisch wel.
Daar is men toch al wat ontspoord.quote:Op woensdag 5 juli 2017 07:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ik begreep uit het NWS-topic dat de burgemeesters gewoon door het partijkartel benoemd worden.
Mooi he, die diversiteit aan leefritmes.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:43 schreef Kaas- het volgende:
Nu ik elke nacht gewoon moet slapen begint het toch wel vervelend te worden dat ik elke nacht geluidsoverlast heb. Ook nu weer wat mocro's wiens stemmen ver reiken en ik er wakker van word.
Er begint juist de laatste jaren een kleine trend te ontstaan om ook partijloze burgemeesters te benoemen. Bekendste voorbeeld is de burgemeester van Maastricht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 07:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ik begreep uit het NWS-topic dat de burgemeesters gewoon door het partijkartel benoemd worden.
En de burgemeester van Tubbergenquote:Op woensdag 5 juli 2017 07:50 schreef freako het volgende:
[..]
Er begint juist de laatste jaren een kleine trend te ontstaan om ook partijloze burgemeesters te benoemen. Bekendste voorbeeld is de burgemeester van Maastricht.
Van niets doen worden mensen inderdaad ziek, zie LK.quote:
Ergens verbaast mij die hoge werkethiek in de horeca wel. Het zijn op veel plekken toch ook verveeld kauwgom kauwende net-geen-tieners-meer die met tegenzin hun zakgeld bij elkaar verdienen.quote:
Ik merk de laatste nachten ook regelmatig dat de meeste studenten al vakantie hebben en ik nog niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:43 schreef Kaas- het volgende:
Een keer je ziek melden en je hoeft morgen niet meer te komen, vermoedelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ergens verbaast mij die hoge werkethiek in de horeca wel. Het zijn op veel plekken toch ook verveeld kauwgom kauwende net-geen-tieners-meer die met tegenzin hun zakgeld bij elkaar verdienen.
1x ziek = optiefen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ergens verbaast mij die hoge werkethiek in de horeca wel. Het zijn op veel plekken toch ook verveeld kauwgom kauwende net-geen-tieners-meer die met tegenzin hun zakgeld bij elkaar verdienen.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Een keer je ziek melden en je hoeft morgen niet meer te komen, vermoedelijk.
Ja, dat is ook wel waar.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
1x ziek = optiefen.
Dat selecteert de zwakkere broeders er wel uit.
Die regel hadden de moffen ook in bepaalde productiegebieden.quote:
Jij viert toch al acht jaar vakantie?quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik merk de laatste nachten ook regelmatig dat de meeste studenten al vakantie hebben en ik nog niet.
Stoere praat zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
1x ziek = optiefen.
Dat selecteert de zwakkere broeders er wel uit.
Slaap je licht? Ik word overal wakker van. Gelukkig erg stil hier snachts voor Amsterdamse begrippen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:43 schreef Kaas- het volgende:
Bowie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga anders lekker naar Phil Collins luisteren, nicht.
Gewoon een verzamelaar. Uiteraard de jaren 80 hits. This is not America pompompom noooooo.quote:
Dat kan ik nog zelfs waarderen.quote:
U riep?quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon een verzamelaar. Uiteraard de jaren 80 hits. This is not America pompompom noooooo.
Eindelijk antwoord van de collega van Ryon.quote:Geachte [naam],
We zullen u wat posters, flyers e.d. van FVD toesturen. We rekenen hier geen kosten voor, maar het staat u natuurlijk vrij om een donatie te doen aan FVD om ons tegemoet te komen in de verzendkosten. Alvast bedankt!
8 juli Groningen & Leeuwarden
https://forumvoordemocratie.nl/events
Met vriendelijke groet,
Team Webcare
Forum voor Democratie (FVD)
Herengracht 74
1015 BR Amsterdam
quote:Zo is de man een volksduivel geworden, naar het boek van de socioloog Stanley Cohen uit 1972 - toen Facebook nog niet bestond. Een deviante buitenstaander die 'morele paniek' veroorzaakt in de buurt. Terwijl hij alleen maar autistisch is.
Typisch, weer.quote:Hermen is tatoeëerder. Hij heeft een winkel in het centrum: Wiseguys Tattooing. Zijn ex en zijn dochter wonen in de flat, hij woont ergens anders, 'ik ken die hele vent niet. Maar nu is mijn dochter erbij betrokken, en dan heb je de verkeerde dochter te pakken.'
Ik ken die Hermen en zijn reputatie wel. Op hem is de term "teringhond" ernstig van toepassing.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Typisch, weer.
Voor de rest een enorm vervelend verhaal, inderdaad.
Persoonlijk bekende?quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken die Hermen en zijn reputatie wel. Op hem is de term "teringhond" ernstig van toepassing.
quote:'Deze vieze misselijke kk pedo wilde net me dochter naar binnen lokken (...) POLITIE doet niks !!! Terwijl man al bekend staat.'
Apeldoorn is en blijft een dorp. We kennen elkaar niet persoonlijk, maar hij is wel een bekende in het centrum. Het centrum van Apeldoorn is heel erg ons-kent-ons. Hij heeft wel een reputatie, ja.quote:
Correct, het betreft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een FvD-stemmer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Je weet al meteen wat voor figuur dit is.
Met zelf te verzorgen landing zeker?quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:11 schreef Reya het volgende:
Die Hermen verdient wel een vlucht met Transavia.
Hij krijgt een speciale piloot.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met zelf te verzorgen landing zeker?
twitter:LoveRunandPray twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 22:59:35Incredible. You may be on the wrong side of history if you think the #DeclarationofIndependence is describing… https://t.co/8kWtyS6wtL reageer retweet
Gewoon mobiel fokkenquote:Op woensdag 5 juli 2017 09:21 schreef Mutant01 het volgende:
Enig idee wat er is gebeurd met de signatures? Die zijn bij sommige users plotseling verdwenen?
Ah, een "follower of Christ"quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehehetwitter:LoveRunandPray twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 22:59:35Incredible. You may be on the wrong side of history if you think the #DeclarationofIndependence is describing… https://t.co/8kWtyS6wtL reageer retweet
Ik denk dat ik nog te weinig koffie op heb, maar het komt er dus op neer dat echte patriotten tekeer gaan over iemand die de Onafhankelijkheidsverklaring post?quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zou de tweets even lezen
Ja, want ze denken dat het 'een kritiek op Trump is'quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog te weinig koffie op heb, maar het komt er dus op neer dat echte patriotten tekeer gaan over iemand die de Onafhankelijkheidsverklaring post?
quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, want ze denken dat het 'een kritiek op Trump is'![]()
Tsja, paar goede nummers per album. Maar dat geldt voor de meeste grote artiesten. Zelfs voor Phil Collins en U2. ABC heeft het wat minder.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat kan ik nog zelfs waarderen.
Dat je zo'n laffe verzamelaar draait, is dan weer het volgende dieptepunt.
Idd,quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zou de tweets even lezen
Yupquote:Op woensdag 5 juli 2017 09:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Idd,
NPR doet dit al 29 jaar, de 'annual reading of the declaration of independance' op 4 juli
Ne gaan de Trump-fans opeens klagen dat dit een oproep tot een revolutie is, dat de NPR zinnen uitzend als
"A Prince whose character is thus marked by every act which may define a Tyrant, is unfit to be the ruler of a free people."
De grootste intellectueel van deze tijdquote:Op woensdag 5 juli 2017 09:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Raad de Nederlandse parlementariër.
Wij denken aan dezelfde.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De grootste intellectueel van deze tijd
Wat een held, hèquote:Op woensdag 5 juli 2017 09:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Raad de Nederlandse parlementariër.
Stoort het je zo erg, vanuit GB, wat jeukt jou dat gebeuren hierzo eigenlijk?quote:
Puik idee John, lekker ergens in de natuur?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stoort het je zo erg, vanuit GB, wat jeukt jou dat gebeuren hierzo eigenlijk?
Ben ooit van plan naar Noorwegen te vertrekken, dan zie ik Nederland nog niet meer!
FAKE NEWS!quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Baudet doet een Trumpje; zelfvertrouwen trekt veel mensen aan.
Russische spambotsquote:Op woensdag 5 juli 2017 10:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hoorde vanochtend op BNR dat de helft van Trump's twittervolgers sowieso nep zijn.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Goede foto van de nieuwe zonnekoning.
Oh, oudere mensen en Facebookquote:Op woensdag 5 juli 2017 10:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ff checken hoe vaak die stoere duikbootfoto is geliked.
Nu nog effe z'n shirt uit doen en hij is net zo stoer als Poetin.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Goede foto van de nieuwe zonnekoning.
Tijdje terug had hij er in 1 dag ook opeens 3 miljoen bij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hoorde vanochtend op BNR dat de helft van Trump's twittervolgers sowieso nep zijn.
Blindelingse volgers?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tijdje terug had hij er in 1 dag ook opeens 3 miljoen bij.
Dat zijn vast die drie miljoen illegale dode stemmers van Clinton... hij heeft ze gevonden en omgekocht. Nu horen ze bij Trump.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Murica.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je stem heeft die wel?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:21 schreef Odaiba het volgende:
Ik kan Rutte echt niet meer uitstaan de laatste maanden in de media....Antwoord nergens meer op, want zijn aan het formeren en lacht zoals altijd alles weg...
Hij is demissionair, hij mag niets zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:21 schreef Odaiba het volgende:
Ik kan Rutte echt niet meer uitstaan de laatste maanden in de media....Antwoord nergens meer op, want zijn aan het formeren en lacht zoals altijd alles weg...
Hoe doet die dat thuis dan?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij is demissionair, hij mag niets zeggen.
Laat zijn moeder het praten doen.quote:
Ben je gek. Ik zal nooit, maar dan ook nooit op de VVD stemmen.quote:
Volgens mij is dat zijn eigen keuze en mag hij dat wel, maar kiest hij ervoor om dat niet te doen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij is demissionair, hij mag niets zeggen.
Wat zou hij nu moeten zeggen? Alle details van de formatie prijsgeven zodat z'n gesprekspartners boos worden?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik zal nooit, maar dan ook nooit op de VVD stemmen.
[..]
Volgens mij is dat zijn eigen keuze en mag hij dat wel, maar kiest hij ervoor om dat niet te doen.
Wat jeukt het je dan wat die te vertellen heeft?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:28 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik zal nooit, maar dan ook nooit op de VVD stemmen.
quote:
Ja dat was een dieptepunt. Snel weer vergeten dit.quote:
Neuh, pas op plek 6. Rond 9 of 10 oktober hebben we het record verbroken meen ik.quote:
Die is wel lekker.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
In alle rust z'n pizza pollo eten?
Wat maakt het uit of die een vrouwtje of mannetje is, als hij in zijn functie voldoet?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:49 schreef Tijger_m het volgende:
En dan nog volhouden dat Mark geen homo is maar de juiste vrouw nog niet gevonden heeft
True. Zeker zo'n verse, maar ik heb ook al menig Oetker diepvriespizza naar binnen gewerkt.quote:
Precies John, we beoordelen mensen op karakter, niet op geaardheid.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of die een vrouwtje of mannetje is, als hij in zijn functie voldoet?
Nou nee ik niet niet op karakter, voldoen of niet voldoen, als men blunders maakt een trap onder de reet!quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Precies John, we beoordelen mensen op karakter, niet op geaardheid.
Precies, niks mis mee.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
True. Zeker zo'n verse, maar ik heb ook al menig Oetker diepvriespizza naar binnen gewerkt.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kaas- reageert ook altijd als er eten in de buurt is, he?
Iedereen maakt fouten, daar moet je van leren toch?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee ik niet niet op karakter, voldoen of niet voldoen, als men blunders maakt een trap onder de reet!
Niet in deze functie of in een functie waar levens mee geboeid zijn, maar zo denk ik het staat je vrij om anders te denken, dat wist jij uiteraard al he.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, daar moet je van leren toch?
Onzin, gewoon geen fouten maken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, daar moet je van leren toch?
Zie het als blanke inboorlingen die je met een antropologische blik benadert.. dan wordt 't ineens bijna net zo leuk als negers kijken in Afrika.quote:
Ja ik weet veel, maar ik weet ook dat iedereen dagelijks fouten maakt. De sukkeltjes telkens dezelfde fouten, de ubermenschen steeds andere fouten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet in deze functie of in een functie waar levens mee geboeid zijn, maar zo denk ik het staat je vrij om anders te denken, dat wist jij uiteraard al he.
Meh, hoe je het ook wendt of keert, de Toppers blijven gewoon gay en kut.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zie het als blanke inboorlingen die je met een antropologische blik benadert.. dan wordt 't ineens bijna net zo leuk als negers kijken in Afrika.
Treurig vreten. Ook echt nog nooit naar binnen geprakt.quote:
Dit dus. Kneuzenkermis op en rond de buhne.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, hoe je het ook wendt of keert, de Toppers blijven gewoon gay en kut.
Maak het maar zo dat ze vervolgbaar zijn in hun functie bij falen of als er veel geld weg is, wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:55 schreef john2406 het volgende:
Ze krijgen genoeg betaald ervoor dus controle op controle en als dan nog, ja helaas pindakaas.
Wordt er nog wel gecontroleerd?
In Nederland kom je met bijna alles weg. Wij houden onze gevangenissen graag leeg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:01 schreef john2406 het volgende:
Stel ik verkoop een computer of een telefoon hier, en hij blijkt stuk, kom ik er dan mee weg?
Uiteraard, mits de koper je niet meer terug kan vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:01 schreef john2406 het volgende:
Stel ik verkoop een computer of een telefoon hier, en hij blijkt stuk, kom ik er dan mee weg?
Ik zou mij dan moreel niet op mijn gemak voelen, maar dat is de aard van het beestje toch?quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Nederland kom je met bijna alles weg. Wij houden onze gevangenissen graag leeg.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Treurig vreten. Ook echt nog nooit naar binnen geprakt.
Eigenlijk sowieso pizza
Je houdt niet van pizza?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Treurig vreten. Ook echt nog nooit naar binnen geprakt.
Eigenlijk sowieso pizza
Wat is er met jouw mis gegaan Kaas dat vraagt toch ook niemand of wel?quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je houdt niet van pizza?Wat is er misgegaan?
Ik heb ook altijd spijt als ik pizza op heb eigenlijk. Want het is niet meer dan een berg zout en ik merk dat mijn powerlevel na het eten van een pizza, 's morgens, als ik wakker word, stukken lager is dan als ik fatsoenlijk heb gegeten de avond daarvoor.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat jij heel wat minder homosueel bent dan bepaalde andere users hier.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:05 schreef Kaas- het volgende:
Niet van pizza houden is een ergere genetische fout dan voor een homoseksuele levensstijl kiezen.
Alsof jij hem voelde aankomen mijn vraag.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:05 schreef Kaas- het volgende:
Niet van pizza houden is een ergere genetische fout dan voor een homoseksuele levensstijl kiezen.
Aan elke post ooit van jou op dit forum merk ik dat jij topper noch tobber, maar middelmatig bent.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:06 schreef Perrin het volgende:
Aan sommige dingen merk je toch duidelijk dat Kaas zijn roots in de lagere klasse liggen.
Je kan mij er wakker voor maken. Vooral in Italië zelf natuurlijk, wat een smakelijk godenbrood leggen ze daar soms op je bord neer zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd spijt als ik pizza op heb eigenlijk. Want het is niet meer dan een berg zout en ik merk dat mijn powerlevel na het eten van een pizza, 's morgens, als ik wakker word, stukken lager is dan als ik fatsoenlijk heb gegeten de avond daarvoor.
Volgens mij is Kaas nog niet begonnen dus bij hem ligt de (schuld) dan niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik heb gebruik gemakt van bepaalde websites van de rijksoverheid voor mijn scriptie. En nu ik mijn bronnen nog één maal controleer zijn er meerdere sites verdwenen.
Daarom "bron geraadpleegd op blablabla". Is niet erg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik heb gebruik gemaakt van bepaalde websites van de rijksoverheid voor mijn scriptie. En nu ik mijn bronnen nog één maal controleer zijn er meerdere sites verdwenen.
Dat kan wel zijn, maar culinair gezien heb ik toch net een wat hogere ondergrensquote:Op woensdag 5 juli 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan elke post ooit van jou op dit forum merk ik dat jij topper noch tobber, maar middelmatig bent.
Gebrek aan opvoeding, duidelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mensen die dat denken weten helemaal niets van eten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar culinair gezien heb ik toch net een wat hogere ondergrens
Ja, die hou ik er inderdaad maar bij. Het hoeft niet meer volgens de laatste regels van APA, maar ik vind dat maar een stomme verandering.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarom "bron geraadpleegd op blablabla". Is niet erg.
Moeilijke eters, die zie je wel vaker onder de inmiddels grote groep autisten.quote:
Tja, het Internet kan nu eenmaal een vluchtig medium zijn, lijkt mij wel lastig voor mensen die met scripties e.d. bezig zijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 11:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, die hou ik er inderdaad maar bij. Het hoeft niet meer volgens de laatste regels van APA, maar ik vind dat maar een stomme verandering.
Klopt. Zo eet ik bijvoorbeeld geen kaas, of dingen die met kaas in aanraking zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Moeilijke eters, die zie je wel vaker onder de inmiddels grote groep autisten.
Heel Amsterdam zit toch ook vol met toko's die crêpes met Nutella verkopen? Komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 5 juli 2017 11:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Chocopasta op brood dus. Kan lekker zijn
Een verse Napolitana is nog oke, maar daar houdt het wel mee op. Laat staan die bagger uit de diepvries. Wat een treurnis zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik gok dat niemand de bronnen gaat controleren. Zeker die websites van de rijksoverheid niet. Maar het blijft inderdaad rot dat dit soort dingen veranderen tijdens het schrijven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het Internet kan nu eenmaal een vluchtig medium zijn, lijkt mij wel lastig voor mensen die met scripties e.d. bezig zijn
Qua voedingswaarde is het natuurlijk helemaal huilen met de pet op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd spijt als ik pizza op heb eigenlijk. Want het is niet meer dan een berg zout en ik merk dat mijn powerlevel na het eten van een pizza, 's morgens, als ik wakker word, stukken lager is dan als ik fatsoenlijk heb gegeten de avond daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |