Ga je ze missen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:15 schreef Janneke141 het volgende:
Dat was de diplomauitreiking. Weer een lichting kwijt.
Eeeksquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... ja... daar heb ik er ook een van, dat zou een tijdelijke zijn, die in een jaar of 7 wel helemaal weg zou zijn, want alleen in de bovenste huidlagen.
Nou, dat was in 1999, hij zit er nog
Is ook hun eerste hond. Maar hebben dan zo'n hippiepuppycursusleider gehad, die meent dat je de hond enkel positief moet stimuleren (oftewel: enkel de "carrot", nooit de "stick") en dat is voor hen nu het gospel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onacceptabel voor mij, dat gebeurt niet.
Doeiquote:
Ik zeg altijd van wel. In de praktijk valt het nogal mee, vanaf dag 1 in het schooljaar zit je toch weer midden in de waan van de dag.quote:
Ik werk alleen maar met positive reinforcement en een klein rukje aan de halsband voor correctie, werkt perfect, maar ja, je moet er wel genoeg tijd aan besteden en je moet wel een goede trainer hebben die jou corrigeert, de hond snapt het welquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is ook hun eerste hond. Maar hebben dan zo'n hippiepuppycursusleider gehad, die meent dat je de hond enkel positief moet stimuleren (oftewel: enkel de "carrot", nooit de "stick") en dat is voor hen nu het gospel.
En als je dan zegt van "Joh, leer die hond dat springen nu eens een keer af" is het van "Nee, je moet maar bukken, dan hoeft ie niet te springen". "Goh, tante X heeft nu weer kapotte panties omdat de hond er tegenop is gesprongen / auto van schoonvader (waar hij maandenlang mee bezig is geweest om te restaureren) zit nu onder de krassen omdat de hond er tegenop sprong": "Ze klagen er toch niet over? En als ze dat wel doen hebben we een WA-verzekering". "Dat is toch fucking ranzig, zo'n hond op tafel?" "Het is onze hond en onze tafel".
Tl;drquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is ook hun eerste hond. Maar hebben dan zo'n hippiepuppycursusleider gehad, die meent dat je de hond enkel positief moet stimuleren (oftewel: enkel de "carrot", nooit de "stick") en dat is voor hen nu het gospel.
En als je dan zegt van "Joh, leer die hond dat springen nu eens een keer af" is het van "Nee, je moet maar bukken, dan hoeft ie niet te springen". "Goh, tante X heeft nu weer kapotte panties omdat de hond er tegenop is gesprongen / auto van schoonvader (waar hij maandenlang mee bezig is geweest om te restaureren) zit nu onder de krassen omdat de hond er tegenop sprong": "Ze klagen er toch niet over? En als ze dat wel doen hebben we een WA-verzekering". "Dat is toch fucking ranzig, zo'n hond op tafel?" "Het is onze hond en onze tafel".
Oh dat is echt heel triest idd.... ik snap zulke ouders ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van wel. In de praktijk valt het nogal mee, vanaf dag 1 in het schooljaar zit je toch weer midden in de waan van de dag.
Er was een jongen alleen. Triest.
Ooit met de gedachte gespeeld om een tijger te laten tatoeeren zo'n 20 jaar geleden maar meh, nooit aan begonnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens had ik ook dat soort ideeen ooit als tiener. Tatoeage, eerst motorrijbewijs, dit dat.
Inktloos en motorrijbewijslos tot op heden...
Alleen op zijn diploma-uitreiking? Dat is idd wel sneuquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd van wel. In de praktijk valt het nogal mee, vanaf dag 1 in het schooljaar zit je toch weer midden in de waan van de dag.
Er was een jongen alleen. Triest.
Die beesten van jou leg je dan ook niet zomaar op de grond denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar met positive reinforcement en een klein rukje aan de halsband voor correctie, werkt perfect, maar ja, je moet er wel genoeg tijd aan besteden en je moet wel een goede trainer hebben die jou corrigeert, de hond snapt het wel
Ze zijn rond de 35Kg, niet enorm groot voor Akita's maar groot genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die beesten van jou leg je dan ook niet zomaar op de grond denk ik.
Smeerde de hond van mevr. wel eens af als hij niet luisterde en er vandoor ging. Pakte ik 'm in z'n nek en legde ik 'm op de grond. Snapt 'ie wel dat ie iets fout heeft gedaan. Later is het dan voldoende als je hem enigszins boos in z'n nekvel pakt. Gaat hij vanzelf al liggen
Ben blij dat ik het niet gedaan heb. Motorrijbewijs wel een tikje jammer op zich, maar uiteindelijk toch blij dat ik het niet heb. Je bent erg kwetsbaar. En ik kan best klunzen ookquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ooit met de gedachte gespeeld om een tijger te laten tatoeeren zo'n 20 jaar geleden maar meh, nooit aan begonnen.
Tja. Moeder heb ik überhaupt nooit gezien (zal wel niet mogen) en vader vindt alles lager dan havo maar onzin.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen op zijn diploma-uitreiking? Dat is idd wel sneu
2 weken geleden moest Soneal afzwemmen voor B, er mocht voor ieder kind een ouder bij het bad zelf zijn (ipv op de tribune) om te helpen met uitkleden na het zwemmen met kleren aan, want dat is natuurlijk lastig, en er zit best een behoorlijk tempo in dat diploma zwemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen op zijn diploma-uitreiking? Dat is idd wel sneu
Vertel nou over die tattooquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dat is echt heel triest idd.... ik snap zulke ouders ook niet.
Jezus, sommige mensen moeten echt geen kinderen hebben. Een kinder vergunning invoeren of zoquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. Moeder heb ik überhaupt nooit gezien (zal wel niet mogen) en vader vindt alles lager dan havo maar onzin.
Die jongen verlies je. Die wordt na vier weken ROC nergens meer gesignaleerd.
Geestelijk overwicht draait het om, niet brute kracht. Dat verlies je. Of ik iig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze zijn rond de 35Kg, niet enorm groot voor Akita's maar groot genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |